Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Friends with the monster - Brandon
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Friends with the monster - Brandon
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans tanker vandrede vidt omkring indtil Spencer lagde sit hoved imod hans skulder. Han så lidt på hende inden han forsigtigt løftede hende op. Han prøvede at være så forsigtig han kunne for ikke at vække hende. Han gik hen imod soveværelset, slog dynen til side og fik lagt hende ned. Han trak dynen over hende og sørgede for at den lå ordentligt om hende. Han gik derefter ind i stuen og slukkede for ilden. Han fandt et tæppe frem og lagde det på sofaen. Hurtigt og nemt trak han T-shirten af og lagde sig ned på sofaen. Han skyndte sig at tage tæppet over sig og faldte i søvn kort efter.
Gæst- Gæst
Det var først da solen strålede igennem hende vindue at hun slog øjnene op og strakte sig. Hun bemærkede hun lagde inde i sin seng, og smilede. Spencer svang benene over sengekanten og lod Brandon sove, imens hun så listede ind i bad og fik sig en dejlig skylder. Hun lod det varme vand ramme hendes hud, og lukkede øjnene imens det føltes som et afslappende vandfald at stå under. En helt fantastisk følelse. Bare at stå under vandet. Det eneste sted hun følte hun var helt sig selv med sine tanker og kunne tænke klart. Det var når hun var i nærheden af vand. Spencer trådte lidt efter ud af badet og tørrede sig med et håndklæde inden hun klædte sig på og gik ind i stuen for at tænde op i pejsen, for at få noget varme på i den kolde hytte. Brandon havde trods alt tæppet, og hun ville ikke vække ham. Så med det samme der var ild i pejsen gik hun forbi ham og kyssede hans kind kort inden hun gik ud i køkkenet for at se om der var et eller andet - som han eventult kunne spise.
Gæst- Gæst
Han orkede ikke at stå op, så han trak tæppet op til hagen og lukkede sine øjne igen. Gad vide hvorfor hun kyssede hans kind? Det var anden gang hun gjorde det. "Mhm.. Sov du godt?" Hans stemme var lidt hæs.
Gæst- Gæst
//Undskyld vente tiden :i
Gæst- Gæst
"Bedre end forventet. Jeg var bange for at sofaen ville være for hård, så at min ryg ville gøre mere ondt, men det gjorde den ikke." Hans venlige smil gav ham en varm glød i øjnene.
Han foldede tæppet sammen og lagde det fint på plads ved sofaen, inden han satte sig ned. Han så på hende imens hun satte maden foran ham. Han gik rolig i gang med at spise. "Det var lækkert. Tak for morgenmad." Sagde han høfligt efter at havd spist.
Gæst- Gæst
"Så. Hvad skal vi finde på idag?" Spurgte hun for at få en samtale igang. Skulle de bare tilbage til byen og lade vejene skilles, eller bare blive her og nyde varmene samt vente på vejret blev bedre?
Gæst- Gæst
"Huh? Du vil hænge ud med mig?" Han så lidt overrasket på hrnde. Det var jo ikke ligefrem fordi at han var spændende at snakke med! "F-Forresten, kan jeg lige tage et hurtigt bad?" Han trængte til det kunne han mærke. Også selvom han var lidt genert over at skulle låne hendes bad..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Brandon havde ikke specielt meget selvtillid, og det forklarede også hans reaktion lige før. Han havde svært ved at tro på at nogen gad at hænge ud med ham - han var kedelig, almindelig. Ikke nogen speciel fyr. Han trak lidt på sin ene skulder over hendes spørgsmål. "Jeg er vel bare lidt kedelig at være sammen med." Kommenterede han med et lille svagt smil, der gav ham en glød i øjnene.
Han nikkede taknemmeligt til hende, da hun åbnede døren, der førte hen til badeværelset. Da han nåede ind til badeværelset, sørgede han for at lukke døren ordentligt, så han regnede ikke med at hun ville se noget, hun helst ikke skulle. Han trak hurtigt sit tøj af, og tog det hurtigste bad i hele hans liv, inden han begyndte at tørre sig igen med håndklædet. Han viklede håndklædet om sit liv.
Gæst- Gæst
Hun kunne høre bruseren blev tændt, og lod stadigvæk sit blik hvile ind imod flammerne til de havde godt nok fat. Spencer rejste sig op og gik hen til vinduet for at kigge ud. Sne stormen blev værre. Vinden kastede sne op på ruden, og greb fast i husets mure - for at prøve at tilintetgøre dem. Dog uden held. Spencer trådte et nervøs trin tilbage og satte sig så i sofaen igen. Hun svang det ene ben over det andet, og lod varmen sive ind i huset.
Det ville blive en lang dag, hvis hun havde siddet alene.
Måske skulle hun finde nogle gamle brætspil frem som de kunne spille? For hyggens skyld.
Gæst- Gæst
Han forlod badeværelset og gik hen imod stuen igen. Hans hår var lidt vådt, og det stak ud til alle sider. Det gav ham et ret drenget udseende. Han så hen imod hende, da han nåede ind til stuen. "Hvad havde du så tænkt dig at vi skulle lave?" Spurgte han imens han gik hen imod hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter at have sat sig lidt bedre til rette lagde han armene over kors og smilede kækt til hende. "Jeg tvivler kraftigt på at du kan slå mig i et spil. Som ung havde jeg meget fritid, så jeg spillede tit brætspil med mine forældre." Hans varme glød i øjnene udviklede sig til et kækt glimt. "Men, vi kan lade det komme an på en prøve? Hvis du tør."
Gæst- Gæst
"Så vælg et spil" Smilede hun skævt og drejede hovedet over imod ham med et varmt blik i sine øjne.
Gæst- Gæst
"Du er utrolig selvsikker af en der snart taber stort." Han blinkede med sit ene øje. Han stablere de andre brætspil sammen, og gjorde det andet klar til at spille. "Lad os lave et væddemål. Hvis jeg vinder skal du.." Han tænkte sig lidt om. "Bage vafler til mig i en uge." Han grinede kort.
Gæst- Gæst
Det var egentlig det mest normale hun havde lavet i længere tid. Udover at passer Veronica, men stadigvæk, der skete altid så meget. Det var rart at have et sted, hvor man kunne lande og have fri engang imellem. Det havde hun når hun var sammen med Brandon, det var mere afslappende og roligt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Solidarity //Brandon//
» Massage me please ~ Brandon
» Rivers of tears - Brandon
» Blue eyes - Brandon
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine