Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You again ~ Jazmin.
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: You again ~ Jazmin.
Da han skubbede hende ind imod væggen, og kyssede hende. Kunne hun kun smile for sig selv. Langsomt lagde hun arme omkring ham, og nød det blot. Efterfølgende, trak hun hovedet væk fra ham.
Han så ham i øjne et øjeblik. Hun blev nød til at sige det. Hun kunne ikke længere holde det inde.
‘’ Jeg ved at du bliver sur.. Men, jeg vil bare være venner? ‘’ Hun så ham direkte i øjne. Skyldfølelsen kørte rundt i hende. Hun havde lige kysset ham, og givet den størreste grund til de sagens kunne have sex, og nu afslog hun ham?
Hun havde endnu ikke fundet ud af sig selv, så hvordan kunne hun håndtere end mand?
Hun så ned i jorden. Tårene begyndte at vælte ud.
‘’ Du, må virkeligt ikke være vred, på mig. ‘’ Hun rettede blikket direkte op i øjne på ham.
(( Same! ))
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Gæst- Gæst
Hun så ned i jorden, men rettede blikket op igen. Hendes øjne vidste tydeligt skyld overfor ham.
Jazmin anede ikke hvad hun skulle svare. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre af sig selv, og slet ikke da han valgte at forlade hende.
Det eneste hun kunne gøre, var at græde endnu mere, men i stedet samlede hun sig, og sagde roligt.
‘’ Hvis du går nu Caden. Så, kan jeg ikke se dig i øjne igen.
Hvis du vidste, hvordan mit liv var.. Ville du forstå det. Men det gør ingen! ‘’ Hun så efter ham. Mest af alt, ønskede hun at være sammen med ham, nyde tiden de havde lige nu. Men han forlod hende. Hun ønskede, at han vendte om, og bare krammede og kyssede hende igen. Men det var kun håb.
Hun kunne ikke forvente ret meget.
Hvis han valgte at gå, ville hun nok mest af alt undgå ham. Forsøge ikke at se ham i øjne igen, og bare glemme alt om ham, selvom hun egentlig ikke rigtigt ville. Hun ville have ham. Følelserne i hende begyndte at boble.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
Da han gik tilbage imod hende, kunne hun tydeligt se vreden i hans øjne. Mest af alt, ville hun bare slappe af, og snakke roligt med ham. Men han var vred.
‘’ Jeg har to fucking andre i mit hoved. Jazz, du mødte.. ER IKKE MIG. ‘’ Hun så ham direkte i øjne. Hendes blik forsøgte at fortælle, at det hun sagde var sandt, men om han stolede på det var hans valg.
Hver eneste ord der kom ud af munden på ham. Selvfølgelig stolede på ham? Selvom de ikke kendte ordenligt hinanden, havde der ikke været nogle grund til hun endnu ikke kunne stole på ham.
Hun lagde blidt en hånd på hans kind, og aede den imens hun snakkede til ham. Ordene var langsomt og betydningsfulde.
‘’ Jeg er ked af, du er sur. Jeg er ked af, jeg trækker det hele ud. Men, hvad forventer du? At jeg går direkte i bukserne på dig? Selvfølgelig har jeg lyst til dig, men livet er besværligt! ‘’ Hun så ham direkte i øjne. Hun håbede mest af alt, på at han ville kysse hende, men hvis han vendte om igen, var det hele slut. Alt.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
Det virkede som om han forventede utroligt meget hende. Ting som hun aldrig ville kunne leve op til.
Hun rettede blikket ned i jorden. ‘’ Undskyld. ‘’ Undskyld var det eneste hun kunne sige, det eneste hun ville sige. Hun anede ikke rigtigt hvad hun skulle sige, i stedet kiggede hun ham blot i øjne.
‘’ Alle delene vil have dig.. Men.. mit hovede fortæller noget andet. ‘’ Hun så hurtigt ned i jorden. Ydmygelsen var ikke en rar følelse. Normalt fortalte hun ikke folk omkring Jazz, og Jamie. Det var nogle ting hun holde skjult for sig selv. Hun anede slet ikke hvad hun skulle gøre omkring dem. De var begge to forvirrende piger, der havde sat sig fast i hovedet på hende. Ting hun aldrig ville kunne få til at forsvinde.
Hun kunne mærke sig selv rykke sig tættere på Caden. Denne gang var det ikke hende selv, men de to andre.
Jazzy, ved jo alle sammen godt, du vil. Selvom du har Rowan, betyder det ikke du ikke kan elske andre. Hvad med Fay, elsker du ikke hende?
Det er noget anderledes. Det er familie! Hende har jeg jo ikke sex med?
Jazzy, du forstår ikke livet. Hun kunne mærke både Jazz, og Jamie gerne ville. Hun ville også gerne mest af sig selv.
Hun rykkede sig helt tæt på ham, kyssede ham en enkelt, men utrolig kærlighedsfuld, og intim gang. Mest af alt, kunne det være hyggeligt, hvis de sprang ud i vandet, eller måske så solen gå ned? Ikke at hun forventede det.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
Han kunne se ham vende ryggen til hende, og forlade hende, mest af alt, ville hun gerne stoppe ham. Men det var forvirrende.
Langsomt begyndte hendes ben at bevæge sig frem af. De satte i løb, og inden han vidste af det, var hun op foran ham. Hun satte en arm, på hans brystkasse og så ham direkte i øjne med et blik der ikke anede hvad det skulle sige.
‘’ Vil du ikke godt stoppe? ‘’
Hun så bare på ham. Hvad forventede han? At hun ville have sex med ham, efter at have kendt ham i kort tid. At følge efter ham som en lille hund.
hurtigt greb hun fat i hans hånd, lagde den ved hendes brystkasse..
‘’ Kan du mærke det? Jeg har et hjerte. ‘’ Hun så ham direkte i øjne.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
Hun så roligt på ham, fjerne sin hånd fra hende. Langsomt begyndt skuffelsen at køre op i hende. Han forventede for meget af hende. At hun ville fortælle sin livs historie før han ville være sammen med hende. Det var ikke noget hun ville kunne klare.
'' Jeg vil bare gerne.. tage tingene langsomt? Er der forkert af mig? '' Hun så ham direkte i øjne, med et bedende blik.
'' Det eneste jeg vil. Er at have et venskab med en person, jeg ikke behøver at gå i seng med. '' Hun så ned mod jorden. Skammen løb over hende. Alle de gamle minder, med mænd hun blev nød til at have sex med, for at kunne have en samtale med dem.
Hun havde altid gjort for lidt ud af sig selv.
Hun kunne mærke det hele vælte ned over hende, men i stedet for at græde endnu engang tog hun en dyb vejrtrækning og så ham direkte i øjne.
Hun kunne stadig ikke fortælle om Rowan.
'' Hvis du ikke vil det.. Så er du velkommen til at gå. '' Hun fjernede sig fra hans syn, så han kunne gå direkte hvis det var det han ville.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
Hendes blik begyndte at blive fyldt med en følelses løs farve.
Selvfølgelig havde han såret hendes følelser utroligt meget. Hvad tænkte han selv på. Hun stillede sig helt ret, meget et irriteret blik imod ham.
'' Så gå? '' Hendes stemme kunne tydelig høre at hun var såret.
Såret over han ikke ville være venner med hende, men ville have hendes krop.
Hun vendte ryggen imod ham, og gik selv frem af.
Vandet strømmede ned imod hendes ryg. Kulden generede hende ikke længere, for han havde vidst hende kulde. Hun sprang i vandet, og selvom panikken steg i hendes, svømmet hun over til kanten. Samlede sit tøj op, og vendte sig om med hovedet. Hun kiggede efter ham.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
//Out.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Can get some help- Jazmin
» Jazmin are you sure you have seen everything? - Jazmin
» XXX A very bad idea XXX - Jazmin
» So it's true - Jazmin
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine