Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
min tålmodighed er ved at være brugt // Shifty og Nat//
Side 1 af 1
min tålmodighed er ved at være brugt // Shifty og Nat//
S:The shadow peaks
T: 10.00
V: torden vejr
O: Victors yndlings stol, et sofa bord og
P: en morgen kåbe og et par morgensko lavet af pixie hoveder
victor så på Shifty "nej ham den underlige fra skoven kan ikke bo her eller i andre af hulerne" han så ned af gangen "Nat kom med min wiskey" han råbte nu for han var lidt vred. Shifty havde nu i tre dage prøvet at få ham til at give en hule til 'hendes nye ven'
T: 10.00
V: torden vejr
O: Victors yndlings stol, et sofa bord og
P: en morgen kåbe og et par morgensko lavet af pixie hoveder
victor så på Shifty "nej ham den underlige fra skoven kan ikke bo her eller i andre af hulerne" han så ned af gangen "Nat kom med min wiskey" han råbte nu for han var lidt vred. Shifty havde nu i tre dage prøvet at få ham til at give en hule til 'hendes nye ven'
Gæst- Gæst
Sv: min tålmodighed er ved at være brugt // Shifty og Nat//
Shifty så lidt undret på Victor. "hvorfor kan han ikke bo her" sagde hun uden at tøve. hun kiggede hen mod enden af grotten og tænkte på Nggung.
Gæst- Gæst
nat sukkede og kom der ind og gav ham hans wiskey ''her master'' sagde hun med et smil...
Gæst- Gæst
"tak. og nu skal du gå ind på dit værelse unge dame" efter at tage i mod glasset rettede han sig mod Shifty "åh nej nej ikke dig Nat jeg mente Shifty" han så at Nat var på vej ud af rummet "du skal støve lidt af" han smilte til hende men det forsvandt igen da han så på shifty "og det er det sidste jeg siger i den sag."
Gæst- Gæst
"hvorfor behandler du mig som et barn?" spurgte Shifty rasende. Hun kiggede vredt på Victor som bare ikke ville give hende lov. Men i steden for at hun går hen mod sidt værelse går hun ud af grotten for at gå en tur.
Gæst- Gæst
Nat så på victor og nikkede ''ja sir'' sagde hun og tog og begyndte at støvede af og så nervøs over på ham...
Gæst- Gæst
"jeg er tilbage om lidt jeg tjekker lige på mit nye kæledyr" han lod nogle læder lignende vinger og fløj to-tre huler længere op til en stor udhulning "hej oktavius har du sovet godt i din nye hule" han agede en kæmpe stor sølvgrå edderkop "hør vis der kommer nogen du ikke kender ind i dalen har du min tilladelse til at dræbe dem"
Gæst- Gæst
Shifty sad lige ude for grotten og tænkte "hvorfor kan han ikke bare lad Nggung bo her" hviskede hun for sig selv. Mens hun kiggede ud over skoven.
Gæst- Gæst
nat støvede stille af og rolig med et smil på sine læber... hun hørte nogle trin og så efter ham, men så den trehovede hund og ssprang lidt bag ud og faldt ned på sin røv.. 'av'' sagde hun,....
Gæst- Gæst
Victor hørte Nat falde ned og så hoppede han ned. "Jasper nej ned dreng" han lavede en bevægelse med hånden så hunden fløj ind i sin hule "SHIFTY! KOM HER UD!" han råbte højt "du er færdig nu gå ind på dit rum" han sagde det til nat
Gæst- Gæst
Shifty hørte Victor råbe efter hende. Hun tænkte over bare at gå fra grotten. Hun rejste sig og gik ind til Victor. "hvad vil du" spurgte hun uden at kigge op på ham.
Gæst- Gæst
hun gik ind på sit værelse og slappede af ''endelig alene'' sagde hun stille og smielde...
Gæst- Gæst
"du har glemt at fodre Jasper og så slap han løs. Han var lige ved at spise Nat" han så på hende med lidt vred. "er du klar over hvor farlig han er når han er sulten"
Gæst- Gæst
"undskyld" sagde Shifty bare stille og vendte sig om, og begyndte at gå ud af grotten igen. Helt tavst går hun hen mod sine ting og tager noget med sig.
Gæst- Gæst
Nat sad på sit værelse og slappede af *han driver mig til vandvid* tænkte hun for sig selv med et smil...
Gæst- Gæst
Victor gik ind igen og lod vingerne falme. Han satte sig i sin læne stol "Nat kom her ind med mine hoved pine piller." han så hend mod døren der ikke åbnedes "NAT!" råbte han lidt højere.
Gæst- Gæst
Shifty pakkede nogle ting og gik hen mod grottens åbning. Inden hun gik ud kiggede hun hen mod Victor, som ellers altid havde været så god ved hende så længe hun kunne huske. "farvel mester" sagde hun stille og gik sin vej.
Gæst- Gæst
nat kom ud med sine hovede pine piller til ham ''her master'' sagde hun trist og så shifty og løb over og krammede hende ''farvel smukke'' sagde hun trist...
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Oh.. Hey shifty! Long time since. -Shifty-
» Shifty, wake up - Shifty,
» Lad mig være i fred!!!
» Please, save me.. ~ alle kan være med her
» Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf
» Shifty, wake up - Shifty,
» Lad mig være i fred!!!
» Please, save me.. ~ alle kan være med her
» Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray