Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
shake it off - Caden EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
shake it off - Caden EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
shake it off - Caden EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
shake it off - Caden EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
shake it off - Caden EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
shake it off - Caden EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
shake it off - Caden EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
shake it off - Caden EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
shake it off - Caden EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Jake
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Sasha
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Lenore
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Katrina
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Edgar
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Celenia
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Marcus
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Renata
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 
Taliia
shake it off - Caden Voteba13shake it off - Caden Voteba14shake it off - Caden Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

shake it off - Caden

Go down

shake it off - Caden Empty shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Tors 26 Feb 2015 - 21:00

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]



Aria synes nu selv, at efter dansen - havde hun gjort sit bedst - og hendes mavefornemmelse var god, dog stadigvæk var hun noget så nervøs. Hun havde virkelig behov for dette job. Hun ville gerne en dag kunne flytte til Sunfury City for at være sammen med sin bedste veninde. Det var lettere at besøge hende da hun boede i Firewood Village. Sunfury var længere væk, men afstand betød ikke meget for Aria - ikke hvis hun troede på venskabet - og det gjorde hun. Lige nu var hun spændt. Det mørke hår fik en hånd kørt igennem sig imens hun gik ind på Cadens kontor, hvor hun skulle til samtale. Aria havde et smil på læben.
Det skulle nok gå helt fint.
Dog hvis det ikke var gået fint... ville hun nok gå en del ned. Trods alt, så var dans det eneste hun virkelig åndede for at lave, hvilket også gjorde, at man virkelig kunne se, hvor meget hun virkelig ønskede dette.


//Vidste ikke, hvordan jeg skulle starte det... så det blev lidt dårligt, sorry Smile..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Tors 26 Feb 2015 - 21:25

Caden havde overværet dansen. Han havde haft et par inde til samtale på det seneste. Aria var en af de bedre. Mange brugte tid på, at danse originalt, hvilket som regel gjorde det lidt for specielt. Aria derimod, dansede godt, men uden det blev for uoriginalt. Hendes udseende var også et plus, hvis samtalen gik godt, ville hun blive ansat. Han havde taget en kande vand med til hende, da han forventede hun godt kunne få brug for det. Han stillede kanden på hans skrivebord, og fandt et glas som han stillede foran hende. Det var tydeligt hun kunne danse, men hun skulle også være rustet til at arbejde der. Nogle af kunderne kunne komme lidt for tæt på, det skulle hun kunne klare. Selvfølgelig skulle de ikke overtræde hendes grænser, men han kunne heller ikke smide alle kunderne ud, der havde lidt for lange fingre. ”Så, Aria,” han lagde hans albuer på bordet, og lod hans knoer støtte hans hoved. ”Har du arbejdet på en kro før?” Det skadede aldrig at have erfaring, men havde hun ikke ville hun blive oplært. Caden forsøgte at være så venlig og åbensindet som muligt, så hun ikke følte sig ubehageligt tilpas. Han havde selv siddet i hendes sted, han vidste hvor nervøs man kunne blive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Tors 26 Feb 2015 - 21:48

Aria tog hellere end gerne imod det glas vand der blev serveret for hende. Som shapeshifter havde hun noget udholdenhed, men ellers var det egentlig bare hendes egen drift hun kørte på. Der var ingen snyd som vampyre og andre overnaturlige væsner kunne have over sig. Det var bare hende. Aria smilede til ham. Hun var overraskende fattet. Noget hun havde lært sig selv fra hun var lille. At forholde sig rolig, og analysere situationen som den kom. "Jeg har arbejdet på kroen her i byen for et halvt år siden. " Hun satte glasset fra sig og sank let en klump. Han virkede overraskende afslappet, hvilket også dæmpede hendes muskler i af være så anspændte. Det gjorde hende mere rolig, og derved så hun mere klart - kunne generalt bedre svare på hans spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Tors 26 Feb 2015 - 22:26

Caden havde brug for dansere, men det betød ikke han satte mindre pris på kvalitet. Han ville gerne have en god danser, der så måske tog lidt mere i løn. Han lyttede til hvad hun fortalte, og nikkede en enkelt gang som svar. ”Var det også som danser?” Han havde et par spørgsmål mere, hvis hun besvarede dem godt, kunne han ikke se en grund til ikke at ansætte hende. Han ville dog gerne vise hende frem til de ansatte der var der den dag, og se hvordan hun var omkring dem. For ham var samarbejdet rigtig vigtigt, og kunne hun ikke sammen med de andre ansatte, var det et stort minus for ham. Han ville dog ikke lade den ene ting betød noget, men det betød stadig noget. Han havde dog et godt indtryk af hende indtil videre. ”Jeg har et par spørgsmål mere, inden vi afslutter samtalen.” Han sendte hende et betryggende smil, endnu en gang for, at få hende til at føle sig tryg. ”Jeg kan ikke udelukke, at vi har nogle mænd der er meget interesseret i danserne. De vil være meget betaget af dig, til tider også komme til at røre. Det vil jeg ikke smide dem ud for. Er det noget du kan håndtere?” Hans sidste spørgsmål ville han vente lidt med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Tors 26 Feb 2015 - 22:39

Aria rystede svagt på hovedet. "Kun under specielle aftner. Ellers servierede jeg. Jeg var bartender der." Svarede hun enkelt og smilede svagt dog stadigvæk strålende. Aria havde altid været god til at komme godt ud af det med andre, det var sjældent at hun ikke kunne med andre. De skulle virkelig give hende lyst til at prikke øjnene dem, før at hun ville give op på dette. Aria kørte kort hånden igennem sit hår da han stillede det sidste spørgsmål. Selvfølgelig var der aldrig nogen som var helt tilfredse med at blive rørt at folk med alt for lange fingre. Men der var også forskel på at røre, og at røre. Og selvfølgelig ville hun kunne overleve det. Det skulle ikke komme an på det, ikke når det kom til at gøre hvad hun elskede. Så måtte man tage det sure med det søde, og hvis ikke andet. Så var hun van til ubehøvlede folk. "Jeg vil selv mene, at jeg sagtens kan håntere det." Svarede hun ham ærligt og fugtede kort læberne med tungen inden hun sank en klump - dog smilede hun stadigvæk. Intet var vigtigere end venlig øjenkontakt og et smil - samt ånden til virkelig at ville dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Tors 26 Feb 2015 - 22:57

Caden kunne sagtens bruge hendes bartender-kompetencer. Det betød bare, at han kunne bruge hende som bartender, hvis de var underbemandet. Han lyttede til hendes følgende svar, og nikkede anerkendende, før han rejste sig op og gik hen til hende. Han rakte hånden frem imod hende. ”Tillykke, du har fået jobbet.” Han ville dog stadig gerne, lade hende omgås med de andre ansatte, så han vidste de kunne sammen. ”Jeg går meget op i sikkerhed, så hvis nogen af kunderne rører for meget, kan du godt fortælle mig det. Så vil jeg tage mig af det.” Han var beskyttende, især over for hans ansatte. De skulle altid føle sig trygge i hans kro. Han så hen imod døren, før han vendte blikket imod hende igen. ”Jeg vil gerne have du møder de andre ansatte, så jeg er sikker på samarbejdet kan fungere.” Caden havde var nødsaget til at ligge sin livsstil om, især efter han havde fået af vide han skulle være far, og han var blevet forlovet. Hvis det ikke havde været tilfældet, havde han lagt an på Aria for længe siden, men han forsøgte at holde sig i skindet. ”Efter det, kan du vælge at blive eller gå. Din første arbejdsdag starter på mandag.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 14:25

[skal vi oute emnet, nu når hun har fået jobbet, for jeg ved ikke om jeg får svaret Smile ]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

shake it off - Caden Empty Sv: shake it off - Caden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum