Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
You can't take me down - Caden - Jo - Kol
Side 1 af 2 • 1, 2
You can't take me down - Caden - Jo - Kol
"Er det hvad du har at byde på? Ha. Jeg er flov på dine vegne." Lo hun nærmest. Dumt yeah, det må man nok sige. Men hun havde kun latter til overs for sådanne personer her.
Og lige da hun skulle mødes med Caden... fantastisk planlagt. Hvorfor skulle hun også lige tjekke en handel ud i Shadowflame? Hun vidste intet godt skete der. Mere smerte bragte hende tilbage til virkeligheden. Hun bar nogle lidt slidte jeans og en sort top - med en jakke som var langt væk lige nu.. og hun havde faktisk glemt hvor den var. Og den var ellers ny?! Audrey ømmede sig en del, men ikke nok til at lokke et skrig ud af hende, endnu. Pokkers tag stædighed... og pokkers dag denne mand her nok godt vidste - at han nok skulle få et skrig ud af hende på et eller andet tidspunkt. Spørgsmålet var blot, hvad der skulle til.
//Rækkefølge: Audrey, @Caden, Jo, Kol
Gæst- Gæst
Sv: You can't take me down - Caden - Jo - Kol
Gæst- Gæst
"Hun skulle gerne være i Sunfury. Jeg har ikke set hende i flere dage, fordi hun er sammen med dig." Jo trådte ud og lukkede døren - ingen grund til at bekymre Caroline. "Hun ville aldrig komme forsent til en af jeres aftaler." Kommenterede hun og blev faktisk bekymret.
"Hvad venter vi på.. vi bliver nød til at tage tilbage." Sagde hun straks, og ville i et øjeblik ønske at hun kunne flyve.. men hun havde en bedre ide.
"Frisk på en flyvetur? Th, som om du har et valg." Hun lod let af sig selv, og pustede lidt luft ud. Og stille løftede deres fødder sig fra jorden. Jo havde evner inden for luften, hvis man ikke vidste det før - gjorde man nu. Af en engel uden vinger - var dette stort faktisk. Josette kontrollerede dem hurtigt igennem luftens lufthuler, og sørgede for de havde medvind hele vejen - hvilket jo var en fordel. Snart var de på jorden igen ved Sunfury. Jo ville forstå hvis Caden var en smule rundtosset, hvis ikke meget. Men det var hurtigere end at skulle gå- eller være på hesteryg.
"Kan du ikke få fært af hende eller noget?" Spurgte hun, det var vel en mulighed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg burde næsten have ondt af dig. En mand som ikke kunne få det han ønskede, så han bildte sig selv ind... at magt var alt han havde brug for for at distrahere sig selv for at opdage hvor ensom han er." Hviskede hun med en truende langtfra bange stemme. Hun smilede sarkastisk til ham.
"Jeg er da helt beæret." Svarede hun ham blot og himlede kort med øjnene. Audrey havde stadigvæk en smule hånd i håndledet efter Caden havde haft fast i den, og der lagde små sårskorper som minde. Audrey skar en grimasse da hendes nerver spændte sig. Der var altid to muligheder at græde eller at grine - og hun valgte at grine, inden hun fnøs igen. Så spyttede ham derefter lige i ansigtet.
"Giv den gas. Jeg har intet at tabe." Sagde hun så spydigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fuck." Udbrød hun og gik med Caden. De kom ind til Shadowflame, mørke væsner levede her. Mange faldne engle. Josette gik med hagen løftet, og et skarpt blik. Hun gjorde vinden imod dem, så Cadens chancer ville få et skarpere glimt af, hvor mod Audrey kunne være. "Jo, foresten." Præsenterede hun sig selv kort inden hun fik øje på en af sine engle. Hun gik op til ham, og greb godt fast i hans trøje før hun løftede ham let op fra jorden. "Har du set min søster. Du gør klogt i at give svar fra dig." Vrissede hun vredt, og da manden pegede over imod området med de forladte huse - satte hun ham fra sig. "Hun var med et skyggevæsen." Tilføjede manden. Josette knurrede vredt. "Assorian burde styre sine fandens skyggevæsner." Mumlede hun vredt. Det begyndte pludselig at blæse op, hvilket var et normalt tegn på Jo var pissed. "Lad os finde hende." Sagde hun pænt vredt. Ikke nu man skulle tirre hende. Det ville ikke ende kønt i hvert fald.
I et hurtigt tempo bevægede hun sig imod de forladte huse. Der var nogle stykker, og det var med at finde det rigtige. Jo stod stille og prøvede at få lydbølgerne i luften til at arbejde sammen med hende. Og med et slog hun blikket op da hun hørte Kols stemme.
"Shit!" Udbrød hun. "Hun er fanget af en psykopat som har over 800 års erfaring i at torturer folk." Informerede hun Caden. For at se om han var oppe for en kamp? For at se, hvad han ville gøre for hendes søster? Nu skulle de blot finde det rigtige hus.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Den der ler sidst ler bedst." Hun kæmpede for at holde sig vågen specielt til sin næste sætning. "At dræbe mig bliver det sidste du gør... hellere nyd det." Hviskede hun med en svag stemme, men stadigvæk bestemt. Lyden af hendes krop der dunkede overskyggede alt. Følelsen af hendes hoved og nerver som skreg i panik. Øjnene der flimrede og snart lukkede sig i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Audrey..." Hun prøvede let at klappe sin søster på kinden for at få gang i hende, men vejrtrækningen var så svag. Jo pustede let for at stabilisere Audreys vejrtrækning, sørgede for den blev dyb. Derefter kiggede hun efter en kniv. Hun så Kols, og brugte sin evne til at blæse den i hånden af sig. Så skar hun hul på sin hud, for at føre det imod Audreys læber. Det skulle hjælpe på at heale. Så løsnede hun Audreys lænker. Og rejste sig op. Vendte sig om.
"Caden... få Audrey væk herfra." Sagde hun så, og brugte sin evne til at skubbe ham fra Kol. Med de skader han eventuelt havde lavet. Josette var pissed.
"Jeg tager mig af resten." Vrissede hun og løftede Kol op med sin evne. Hun kastede ham med et ordenligt vindstød ind i væggen. Derpå gik hun hen til ham, og pressede hans egen kniv for hans strube. "At gå efter min søster, der krydsede du grænsen. Jeg dræber dig ikke... for jeg kunne faktisk godt lide dig Kol. Det kunne jeg. Nu.. ikke så meget." Derpå flyttede hun kniven fra hans strube, og hamrede sin næve ind på hans kind. Så rystede hun lidt på hovedet.
"Hvis jeg ser dig i nærheden af nogen af dem jeg holder af... Og du gør dem det mindste... så bliver jeg dit værste mareridt. Er det forstået Kol... jeg vil tilintetgøre dig.. bid for bid.. til der intet er tilbage overhovedet. Har du fattet det?" Spurgte hun truende. Kol og Jo var gjort af samme stof, og hende vidste han da, at han ikke skulle spøje med. Jo trådte væk fra ham, stadigvæk med hans dyrbare kniv i hånden. Hun gjorde an til at gå, men vendte sig så om. Hun kastede kniven imod ham med vinden i mod ham - så den ramte hans mave. Hun hævede et bryn. Så gik hun tilbage til ham, og kredsede dybere hul i det sår hun havde lavet så Audrey kunne heale. Hun lod et par dråber ramme hans hud. Nok til at heale en smule blot en smule. Så gik hun. Afsted for at finde Caden og Audrey.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad skal vi så gøre, hvad er vi så?" Spurgte hun og følte sig ret dum. Måske var han bange for at gøre noget ved tingene her. Måske var han bange for sine egne følelser, det var hun også. Hun kørte en blodig lok hår om bagved sit øre. Hendes øje fangede Jo sammen med en fyr. Det fik hende til at trække på smilebåndet blot en anelse, det var altid noget - at Jo ikke havde givet op på kærlighed - efterhånden havde Audrey stået for at smadre to af hendes forhold. Noget hun følte sig ekstremt skyldig for.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Yeah. Helt normal dag." Svarede hun og kløede sig kort i nakken. "Endnu en dag, hvor man skal redde en søster, og få en trussel på resten af familien..." Tilføjede hun og kiggede ham i øjnene. Han var virkelig den eneste hun ville lade se bekymringen i hendes øjne. For hun vidste, at Kol ville gøre hvad han sagde. De fleste skyggevæsner var ligeglad med hvad de havde at miste. De levede på had, det havde Assorian da lært hende. Josette kørte sin blodige hånd henover sit hår - hun kunne da vaske det senere.
"Og nu.. har jeg bare lyst til at slå folk ihjel... og bare slå på noget." Hun knyttede sine næver lidt sammen. Hun var så frusteret. Typisk tegn var hendes vrede. Den gav hende lyst til at kværke nogen eller bare sparke og slå til noget. Dog prøvede hun at beherske sig, og Logans tilstedeværrelse hjalp en helt del på det. Men han ville kunne se hendes følelser lige nu, hun lod sig selv falde ned og vise ham, hvem hun var. Og han måtte acceptere det eller lade det være.
"Men jeg er da glad for du er her.." Smilede hun svagt oprigtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er da derfor jeg står ved din side.. fordi jeg synes det er ligeså ægte som du gør..." Svarede hun ham med et skævt smil, men lige kunne ane under alt blodet. Hun havde ikke set sig selv - ellers var hun nok heller ikke blevet stående det samme sted. Hun ville have syntes hun så hæslig ud.
Nogle varulve kvinder kom gående længere nede. I deres lårkortekjoler, perfekte opsatte hår. De fik øje på dem, og en af dem kunne næsten ikke holde masken ved synet af den blodige Audrey. Den ene sneg sig op bagved Caden lag lænede sine fyldige læber imod Cadens øre.
"Hey hottie. Vil du ikke hellere med os.. vi i Shadowflame.. ingen grund til at prøve at gøre livet bedre for rotterne." Audrey holdt mund. Lige nu lignede hun en fattigrotte og Caden prinsen på den hvide hest. I stedet kiggede hun på Caden.
"Smut og hav det sjovt hvis du vil. Jeg klare den." Ikke at hun havde lyst til at lade ham gå, men på den anden side, hvis han tog med dem - og ikke havde det sjovt... ville han opdage han ikke kunne undvære hende... hvem vidste om han overhovedet var klar til at give dem en chance. Ikke at hun ville bebrejde ham, hun kunne ikke konkurre imod de to bikinimodeller der. Let sank hun en klump og trådte lidt til side som hun ville gå og lade ham have det sjovt. Siden hvornår var hun blevet så usikker. Dog var det små skridt og kun et - inden hun kiggede tilbage for at få øjenkontakt med ham, hvis hun kunne. Hun ønskede ikke at lade ham gå... men hun kunne heller ikke sige han skulle blive ved hende hvis han ikke ville.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kol." Svarede hun kort og smilte til ham. Holde hendes vrede inde ville aldrig ende godt, for den eksploderede på et tidspunkt - men måske kunne hun gemme den til næste gang hun så Kol - gemte den eller ej. Så skulle hun vise ham, hvem der bestemte. Jo havde givet ham en chance, og hvis han gjorde nogen noget - så blev det ikke kønt næste gang.
Hendes blik var fanget af Logan. Dog kunne hun mærke hendes søsters følelser, trods alt var de jo på en måde forbundet. Det gjorde hun flyttede blikket over på Audrey, for at se hendes søster glide ned af muren og Caden var gået. Josette modsat alle vidste, hvorfor Audrey gjorde som gjorde. Hun greb Logans hånd - uden måske at tænke over det flettede hun sine fingre ind i hans. Derpå gik hun så over til Audrey og satsede på Logan ikke strittede imod. Så snart hun var henne foran Audrey, slap hun Logans hånd og satte sig foran sin søster.
"Audrey... du ved du ikke behøver at lade folk gå længere. Vi kan klare os nu, vores pagt er ikke i tagt mere. Det tid til vi begynder at leve livet. Jeg ved du bange for at lukke folk helt ind, det er vi alle. Alle er bange for at give for meget af sig selv, men kom så får vi dig fikset op. Vasket og så finder du ham.. og sparker benene væk under ham." Det var en mere opmuntrende side af Jo som man fik at se der. Josette kiggede tilbage på Logan, "vil du med imens vi får hende gjort i stand... også kan vi eventuelt gå en tur bagefter?" Spurgte Josette Logan let.
Lige meget hvad smuttede hun ind i et hus længere væk. Jo havde naturligvis kontakter i hele området. I alle byer havde hun nogle faldne. Jo tog Audrey og Logan med sig.
Hun sendte Audrey ind i bad, og fandt køkken vasken, hvor hun vaskede sit håndled af. Hun havde ikke healet sit sår - det var rart at vide, at man kunne få skrammer. Hun havde fundet en kjole frem, som Audrey skulle have på. Men hun havde blod på tøjet og besluttede sig for at skifte. Hun holdt en sort kjole frem. Tydeligvis en som ville fremhæve hendes figur, men heller ikke var alt for kort.
"Kan du lide den?" Spurgte hun Logan, og ventede på hans svar. Derefter kastede hun den hen til ham, og trak sin trøje over hovedet, og smed den hen i sofaen.
"Blod på tøjet er måske ikke det bedste." Lo hun kort. Josette havde aldrig været flov måske da hun var normal lys engel - hendes selvtillid var blomstret siden da. Derefter trak hun sine shorts af og gik over til Logan. Hun tog kjolen, imens hun kiggede på ham med et skævt smil. Måske fordi, at det hun havde sagt til Audrey også galte hende, hun skulle ikke være bange for at være nød til at kaste sine forhold i graven længere - på grund af den pagt. Pagten var ødelagt. Josette trak blidt kjolen over hovedet og løsnede sine mørke lokker fra fletningen - så de faldt nedover hendes skuldre i bløde bevægelser - nærmest fortryllende. Da Audrey kom ud slog hun først blikket fra Logan, og gik hen til Audrey.
"Du har formerne. Du har smilet. Øjnene. Du har det hele, så smut ud og fang ham inden han bliver indfanget." Smilede hun skævt til Audrey, og lufttørrede hurrigt hendes hår. Josette sørgede for det sad godt, måske skulle hun blive frisør?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vi ses." Svarede hun og kiggede på ham da han gik. Let sank hun en klump. Pludselig samlede der sig en ukendt smerte i hendes brystkasse, og hun tog sig derop nærmest som om at hun var blevet skudt. Audrey lod sin ryg ramme væggen. Man vidste man elskede dem når man lod dem gå sagde man, og hun stod nu og var fuldt klar over hendes følelser. Let lod hun sine tårer strømme ud imens hun gled ned af væggen. Hvorfor gjorde det så ondt? Hun hadede følelsen, og prøvede at suge det ind til sig. Så snart nogle var på vej imod hende slog hun øjnene op. Blodet gjorde, at man alligevel ikke kunne se at hun havde grædt.
Audrey fulgte med Jo og Logan. Audrey fik skyllet blodet af huden, og lagt noget make up - modsat hun normalt ikke gjorde meget ud af sit udseende. Jo havde smidt en kjole ind til hende som hun trak i. Den sad godt - næsten for godt. Let kiggede hun sig selv i spejlet.
"Hvordan i alverden skal jeg kunne slå det?" Spurgte hun sig selv med en svag stemme, og rystede så på hovedet. "Tag dig sammen, du ikke en luder eller en eller anden dulle. Du perfekt som du er." Tilføjede hun til sig selv imens hun kiggede sig selv alvorligt i øjnene.
Jo ordnede hendes hår hurtigt, og Audrey smilede til Logan.
"Tak." Hun skulle lige til at gå ud af døren, da hun kiggede på Logan igen. "Pas godt på hende der." Hun blinkede drillende til dem, og gik så ud af døren. Folk på gaderne virkede interesseret i hende. Huden var healet og der var ikke noget blod i syne. Audrey fandt frem til baren, og trådte ind. Hendes blå øjne lyste nærmest rummet op. Måske fordi, at hun havde selvtillid. Det eneste der havde givet et bump ned af var, de følelser hun måske ikke havde regnet med var så store som de var.
Audrey bemærkede en hånd greb om hendes håndled og drak hende ud på danse gulvet. Let trak hun på skulderen og dansede med fyren. Den blege hud afslørede hurtigt fyren var vampyr. Men Audrey havde ikke tænkt sig at lade forføre af en blodsuger. Så da han trak hende med over imod et hjørne fulgte hun med. Som altid havde hun en dolk med sig. Hun stak den diskret på vampyren da han ville sætte tænderne i hende, og forlod ham. Audrey gik øje på Caden og de to kvinder. Nu skulle han se løjer. Hun vinkede en af kvinderne hen til sig, og sørgede for ikke at være tydelig for Caden. Kvinden virkede interesseret i den person hun havde kaldt rotte for et par timer siden.
"Tilbyder du mig ikke en drink?" Spurgte hun, og kvinden tog hendes hånd, hvorpå hun førte Audrey op til baren. Hun satte sig lige bagved Caden, nok afstand til, at han ikke havde opdaget hende endnu. Kvinden bestilte hende en drink, og Audrey tog imod den.
"Har du altid været så smuk?" Spurgte hun Audrey.
"Jeg høre det af og til, men har du altid været en rotte?" Spurgte Audrey kvinden, som blev fornærmet. Hun kastede vredt håret tilbage, og gik. Audrey rejste sig op og gik tilbage på danse gulvet. Lod hun virkelig som om, at Caden ikke var der for at få hans opmærksomhed. Hun dansede lidt tæt med både nogle kvinder, men også nogle mænd. Sådan var det når man fortrak begge dele, men hun lod ikke nogen tro de kunne forføre hende. Til sidst lod hun sine øjne falde på Cadens, med et drillende lille smil på, hvorpå hun vinkede ham ud på gulvet.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Don't let me go - Caden
» What do you want with me (Caden)
» shake it off - Caden
» Everything has changed ~ Caden
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth