Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba13Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba14Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba15 
Jake
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba13Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba14Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba15 
Lori
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba13Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba14Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba15 
Valentine
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba13Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba14Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba15 
Abigail
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba13Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba14Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba15 
Edgar
Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba13Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba14Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

Calls me home - Geralt & (Aria) -

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Ons 18 Mar 2015 - 21:33

//Jepjep xD //

Beth slog øjnene op næste morgen da fuglene sang udenfor. Morgensolens stråler skinnede ind af vinduet og ramte hendes hud, og gjorde den en smule varm. Beth blinkede let og smilede så. Hun lagde puttet tæt ind til Geralt. Måske skulle de begynde at overveje, hvad konsekvenserne af deres sammenliv kunne medbringe. Beth havde kun skænket tanken en gang, det var da hun skulle se Madeleine an. Måske var det fordi hun ikke fortrød at være sammen med Geralt, at hun ikke tænkte så langt? Beth tørrede let søvnen ud af sine øjne med den raske hånd og drejede sig let med font over mod ham, imens hun betragtede ham kort. Hendes hånd gjorde dog en anelse mere ondt - så hun rejste sig op og svang dynen om sin nøgne hud og bevægede sig ud til badeværelset, hvor hun tog nogle piller igen og slugte dem med vand til. Hun skiftede forbindingen på sin hånd endnu engang og sukkede lidt. Hun kiggede sig selv i spejlet og smilede svagt. Det skulle nok gå alt sammen. Beth samlede dynen omkring sin hud igen og gik stille tilbage til soveværelset. Aria var tydeligvis ikke vågnet endnu alligevel så. Neglene på Beths hånd ville vokse ud igen, med en sundkost. Og det skulle være i løbet af de næste par måneder. Hun satte sig ind på sengen og kiggede over på Geralt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 10:19

Der havde ikke været nogle på Arias nattevagt her. Hun havde været gemt i skyggerne i sin jaguarform for at være klar på eventuelle angreb. Mackenzie og hende kunne også tale sammen når hun var i den form, derfor var det de var venner - sjovt nok alligevel ikke sandt?
Aria listede sent ind på natten ind og skiftedeform. Lod Mackenzie komme med ind. Det var tydeligt på hendes instinkter som jaguar hun vidste hvad der var forgået inde i det andet rum. Aria rystede på hovedet og bevægede sig så ind på sit soveværelse for at få noget tøj på huden, og for at gå i seng.

Frisk slog hun øjnene op og sprang unaturligt op af sengen. Aria var noget af at morgenmenneske - tydeligvis. Hun klædte om. Sprang i et par shorts, og trak en top overhovedet inden hun så trippede ind i stuen. Hun begyndte at stege lidt kylling - fordi, hun havde lyst til det og fordi de havde sovet til omkring middagstid - desuden var kylling og fisk det eneste kød som Aria faktisk spiste.
"Godmorgen solstråle." smilede Aria så skævt da hun fik øje på Beth i dørkarmen. "her." Aria tog et glas frem og derefter et reagensglas med noget engleblod i og gav det til Beth. "Det får nok ikke dine negle frem med det samme, men det giver dem noget at starte på. I hvert fald at slippe smerten lidt op med på nerverne." Så grinede hun lidt. "Pas på, eller jeg tager din titel som healer fra dig." Det blev sagt på en drillende måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 10:27

Beth havde fået trukket en hvid kjole over hovedet. Hun tænkte det var bedst at lade Geralt sove. Derfor gik hun nedenunder til duften af kylling. Hun stillede sig i dørkarmen - ubemærket havde hun tænkt, men Beth var allerede opdaget. Et smil strakte sig på hendes smilebånd, imens hun kiggede Aria i øjnene. "Godmorgen natteravn." Svarede hun drillende igen, og trådte lidt længere frem. Beth tog imod glasset med blodet i, og selvom det ikke ville smage hende godt - ville det heale en smule. Beth bundede det hurtigt, og rynkede derefter på næsen - det var ikke ligefrem hendes yndlings drik. Men alligevel smagte det hende bedre end man ville forstille sig. Beth havde jo dna fra bloddæmoner. Måske var det derfor?
Beth rystede på hovedet. "Ja jeg må hellere se mig om før jeg bliver slået af jer alle sammen på min hjemmebane." Blinkede hun og satte så glasset fra sig. "Geralt sover lidt endnu." Tilføjede hun og lagde så hovedet på skrå. "Hvordan går det så med den mystiske rødhårede?" Spurgte hun med et lidt skævt drillende smil og ventede nysgerrigt an på, hvad Aria ville sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 10:30

"Hård nat?" Spurgte hun drillende. Et hun vidste Beth udmærket ville kunne forstå. Det var derfor de var bedste veninder, det kunne analysere hinanden uden at tøve. Aria trak på skulderne over hendes spørgsmål om den mysiske rødhårede. "Ikke endnu. Jeg har ikke set hende ligesiden. Men hun er forlovet med min chef. Det ville ikke ligefrem være fordi, at jeg ville have en chance, hvis der overhovedet skulle være noget?" Svarede Aria og tøvede lidt. Aria kørte en hånd igennem sit hår og smed noget kylling over på nogle tallerkener med en masse salat. Det var godt med lidt forskelligt. Specielt for dem. De var ikke varulve der ikke kunne fordrage grønsager - de havde faktisk godt af det. "Spis." Sagde hun med et hævet bryn og rakte Beth en tallerken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 10:34

Beth lyttede til Aria - havde altid gjort. Aria havde været den som havde lyttet til hende dengang Andrew slog op med hende, den som havde været der for hende mere end James endda. Dog var Geralt ved at indhente hende på den bane, men hun elskede dem begge lige højt - blot på to forskellige måder.
Beth tog imod tallerkenen. "Jeg tror du møder hende igen. Hun lyder ganske speciel." smilede Beth skævt og satte sig hen til bordet og tog gaffelen op i den højre hånd - normalt var hun jo venstre håndet. Hun stak i kødet og begyndte at spise af det uden at skære det ud - det ville være for besværligt. "Det smager virkelig godt." Smilede hun. Så reagerede hun på døren til hende og Geralts værelse gå op. "Godmorgen skat." smlede hun skævt og tog så endnu en bid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 15:01

Geralt hørte ikke da Beth rejste  sig, hvorefter han bare lå og sove. Hans krop var udmattede, ikke kun på grund af hans evne. Men os fordi han, havde mistet en potion fra hende Vampyrkvinden, Isabella som hun jo hedde. Geralt og dem han, havde arbejde sammen med hende, havde brugte hende for at få hvad de ledte efter. Men alle ting, ville før eller siden indhente Geralt hvilket, han var sikker på. Efter der var gået en halv time åbnet, Geralt svagt sine øjne. Ari, havde sikkert været op længe nu. Men det var nu lidt lige meget, hva det ikke. Geralt vendte sig første om, hvorefter han begynde at tag hans tøj på. Han, havde behov for at komme op, han havde sovet længere end han nogensinde, havde gjorde før. Geralt fik kæmpet sig op, hvorefter han begynde med at tag nogen armbøjninger, hvorefter han stillte sig op og trænte lidt videre. Han slog ud med hans hænder, hvor han bagefter lavet nogen få spark. Geralt smilte svagt for sig selv,hvorefter han stoppet op. Han var ikke kommet op, hvor han svedte, hvilket i sig selv var en god ting. Geralt træk i hans bukser, hvorefter han bevægede sig  hen til hans, t-shirt selv om hun var god til sex var, hun os god til og smadre hans tøj.  Geralt smilte svagt, hvorefter han bevægede sig ud gennem døren, inden han kunne nå og hilse, havde Bethany hørte ham, "Godmorgen prinssese, du må lære at lade vær med at opdage mig så hurtigt, hvad hvis jeg ville overraske." Lød det kækt, fra Geralt af, hvorefter han bevægede sig op mod Aria. Han kysset svagt Beth på munden, hvorefter han gik op til Aria hvor han tog et glas vand, "bare lad mig Aria, jeg spiser ikke om morgen."  Geralt vidste godt at det var usundt, men af en eller anden grund, havde han det bare sådan at morgenmad forsinket ham, derudover var det bare spild. Geralt bunde hans glas vand, hvorefter han stilte den på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 15:55

Aria kiggede på Beth og Geralt - de var nu søde. Hun var glad for at Beth havde fundet den rigtige. Efter Andrew. Og ikke mindst efter James, fortjente hun en som Geralt. En der ville blive ved hende. Aria rystede let på hovedet. "Så det godt, at det ikke er morgen. Spis." Hun rakte ham en tallerken og hævede på et bryn. "Det ville være spild af god mad og min tid, hvis du ikke spiser." Hvis han virkelig gik op i ikke at spilde mad, ville han spise. Hvis han ikke gjorde ville hun jo bare smide det ud, og det var ikke ligefrem fordi, at hun tjente så godt igen. "Det middag og en frisk dag. Så her spis din kylling." Smilede hun skævt og stillede en tallerken til ham. Aria var yderst stædig anlagt - tydeligvis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 16:00

Beth spiste og grinede let af Geralt og Aria. "Du kan ligeså godt glemme det Aria. I begge lige stædige." Hun spiste videre. "Men jeg må sige jeg er enig. Det middag, og vi har brug for ny energi. Specielt efter det blod du mistede igår." Hvordan vidste hun det, ville han nok tænke.. men hun var ikke blind, hun havde set bidemærket på hans hals. Hun hævede let på et bryn og derefter lagde hun hovedet på skrå. Beth vidste Aria ville blive ved, men hun vidste også, at det samme ville Geralt, medmindre han gav sig. I denne situation ville det rigtige være, at spise.
Beth lagde gaflen på tallerkenen og kørte en hånd igennem sit hår. Det var virkelig belastende at huske, at man ikke måtte bruge den ene fucking hånd. Dog klarede hun den overraskende godt, synes hun selv i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Gæst Tors 19 Mar 2015 - 19:07

Geralt bed sig selv svagt i læben, hvorfor kunne de ikke forstå at han ikke spiste om morgene. Det var noget som gik ham meget på, Geralt bed sig eftertænksomt i læben. Da Beth og Aria, nærmeste blive enig om at han skulle ha noget. "Jeg er smigeret over, at i mener jeg har behov for mad me, jeg klare mig fint uden det, der er folk der har det være end mig, hvis nogen skal ha mad er det dem." Geralt, havde altid haft et hjerte af guld, han beskytte de fattige og svage i Sunfurry, han ville aldrig kunne spise før, alle de fattige fik mad. Geralt så Aria i øjne, hvor han så understrege det med hans blik. "Der er sikkert andre der har mere behov for det, end mig som sagt." Geralt sætte sig ned ved siden af Beth, hvorefter han kysset hende på kinden igen. Geralt havde, dog taget et glas vand med ned til hende og ham selv. "Jeg regner med jeg vil tag en tur i byen idag, kan dig og Aria godt klare jer selv, mens jeg er væk og hvis der sker noget vil jeg ha besked med det sammen." Lød det svagt fra Geralt af, hvorefter han planlagde hvad han skulle i byen. Han, havde tænkt sig at købe en gave til Beth, og nok os en værteinde gave til Aria. Men som altid, var det umuligt og aflæse ham, hvis han ikke selv ville.
//sorry kort :///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Calls me home - Geralt & (Aria) - - Page 2 Empty Sv: Calls me home - Geralt & (Aria) -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum