Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
//Zefira// nye venner
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: //Zefira// nye venner
Da han spurgte om hun var kommet til skade, så hun for første gang rigtigt ned af sig selv. Den ellers sædvanlige blege hud, var nu næsten gylden flere steder, på grund af det jordlag hun var gledet i. Landingen havde medbragt flere småskrammer, og lidt snavs. Men først da hun bemærkede en sær farvet plet på låret, og løftede en anelse og mere vovet op i den hvide kjole, kunne hun godt se det. En gren havde tydeligvis haft morskaben af at grave sig ind i hendes lår, og havde dermed skabt en blodig flænge. Den var hverken alt for dyb eller alvorlig, men nok til at hun trak hænderne lidt til sig. Blod var ikke noget hun var synderlig vild med. Pludselig slog det hende.. Vampyr. Med et lettere nervøst, desperat blik, så hun mod Nggung igen. "B-Bare en smule.." Hun smilede prøvende, og forsøgte at dække såret med kjolen. Bare for at opnå resultat, at kjolen blev endnu mere blodig.
//Beklager jeg først svare nu Er virkelig stresset med eksamen for tiden Btw undskyld hvis det blev for langt
Gæst- Gæst
Nggung rejste sig rogligt og gik et skridt væk "for satan det må du undskylde" sagde han og satte sig med ryggen til hende, han begyndte at trække vejert igen da han begyndte at komme til sig selv igen.
//du skriver bare så meget som du vil og jeg vil nok heller ikke svare så tit pga eksamen så det går nok //
Gæst- Gæst
//Jamen tusind tak så Og held og lykke //
Gæst- Gæst
han rettede sig ud og følte lidt smerte i benet og han huskede hvordan det var brækket, han slap Zefira og tog en tyk gren og bandt det om hans ben for at stytte det lidt.
og bagefter flyttede han hendes kjole så han kunne undersøge hendes sår.
Gæst- Gæst
Såret var i sig, ganske enkelt. En næsten lige flænge, knap en centimeter bred og dyb. Den skabte en slags farve, næsten skrigende, mod hendes hvide hud. Et lokkende syn, for enhver med trangen.
Gæst- Gæst
"ja men jeg har lært mig op hele mit liv og nu kan jeg sagtens leve med sårets menesker ved min side det er bare når jeg bliver sur at jeg ikke kan holde mig selv tilbage især ikke hvis der er blod i nærheden, så ik pis mig af" det sidste sagde han med en sarcasem i stemmen han satte sig på hans røv mens han kiggede på Zefra og tog et stort stykke 5 cm stykke af hans bukser og lagde det på hendes ben "du skal ikke blive forlengent jeg kigger ikke" sagde han stille og smilede.
Nggung var begyndt at slappe lidt af "nej mit det går over snart, nok ikke idag men hvis jeg bare ikke bevæger mig så forfærdlig meget så er jeg så klar som jeg var før jeg faldt om et par ugen" og grinte et stort grin og ubevidst lage en hånd på hans brækkede ben.
han tog hendes hånd igen og sagde "slap af du overlever" og grinte igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han kiggede op på trærenes kroner og så at han havde vist hende i den rette retning "det siger træerne i hvertifal" og grinede lidt, da hun sikkert ikke kunne frstå hvordan han kunne se det fra træerne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han blev overasket da hun hurtigt kom over smerten, eller det så sådan ud.
han grinede lidt af hendes kommentar "hehe nej jeg er ikke tidliger elver men det kunne være fedt men det er bare at jeg har gået meget rundt her i skoven så jeg kender næsten hvert træ og ved ca hvor de står til mit hus så jeg er bare hurtig til at lære" han lage en hånd i ryggen på hende fordi hun var ved at gå forkert så han rettede lige hende på den rigtige vej.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han ventede på at se Zefia's reaktion da hun sikkert ville gå i panik men han kendte hende ikke så han ventede bare med et stone face og inde bag hans ansigt grinede han lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han rejste sig op og gik hen til Zefira og lage en hånd ud til hende for at hjælpe hende op igen "men det skal ikke ødelægge resten af dagen" sagde Nggung og grinede en smule og sendte den anden hånd ud for at vise vejen hvor hun skulle gå hen af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han stod lidt og holdte hende tilbage, ikke stramt nok til at hun hurtigt kunne komme fri hvis hun ville.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nggung slappede mere og mere af hvor tættere på Zefira kom på ham, han slappede så meget af at han ikke kunne mærke sit ben mere, det eneste han kunne føle var at han havde hende i hænderene og han havde helt glemt Shifty, Malao og alle de andre der var inde i hans liv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
og da hun sagde at han skyldte hende så sagde han "ikke mere ind jeg skylder dig, du gjorde min dag fra at være død syg til at rent faktisk at være sjov og det sker ikke så tit" han mente ordne fuldt ud og han havde helt glemt at hans ben var brækket lige nu hvor han sad her sammen med hende.
Gæst- Gæst
//Beklager det korte indlæg ^^
Gæst- Gæst
Nggung grinede af hendes korte ansigt træk og lagde også hans hoved på skrå, inden han kyssede hende hørte han hvad hun havde at sige og lagde sine læber på hendes.
han forsvandt for alt og alle han kunne kun mærke at hun var lige foran hende og deres læber der kørte på henanden.
da Nggung tog sine læber fra hendes igen kunne han ikke sige så meget, men han fik da presset nogle ord ud som lød "jeg lærte hvad det betød at elske" og smilede stille til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» You never know, who you would bump into (Zefira)
» Fravær for Zefira!
» A nigit without end ~Zefira~
» /shifty/ nye venner
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper