Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
//Zefira// nye venner
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: //Zefira// nye venner
Nggung tænkte lige for sig selv om han skulle fortælle om der hvor han fik følser for Kasandra efter han havde redet hende, han blev enig med ham salv at han skulle fortælle lidt om det og sagde "du har lært mig det på den måde at jeg troede ikke at jeg kunne for stærkere følser for en som nu" han indså at han ikke behøvede men han skulle da nok forklare hvis hun spurte ind til det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nggung kiggede væk da hun sagde at hun ikke kunne li ham på samme måde *fair nok vi har også kun lige mødt det kan være hun for andre tanker hvis de er sammen i lidt tid* og fik sig et chok da hun sagde at hun var bange for at glemme ham og kiggede op på hende igen "hvis vi bliver venner glemmer man ikke lige en, og det er okay vi mødtes først idag, men inden vi går inden for kan vi så ikke aftale at vi er venner og ikke lader det påvirke vores venskab" sagde han da han gerne ville blive venner med hende, for han havde heller ikke lyst til at glemme hende "og min veninde er bare en veninde og hun bliver heller ikke andet da jeg ikke har set hende i gud ved hvor lang tid" sagde han da han ikke havde set Shifty i mange dage nu, men hvis hun snakkede om Kasandra var hun også en veninde, men dog er det ikke så lang tid siden de sås sidst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han blev ekster glad da hun bare gerne ville være venner da han ikke vidst om han havde ødelagt noget mellem dem "tak søde" han blev så glad at han krammede hende, selvom han ikke vidst hvorfor så ville det også være bedre hvis de bare blev venner.
han grinede efter det sidste hun sagde "uh jo jeg savner hende forfærdeligt" han mente det selv om det ikke lød som om, efter han havde grint af sagde han også "jo ser du, hun bor enlig ved mig efter jeg rede hende fra en der hedder Victor" sagde ham som han slap hende igen, "men nu er det lang tid siden jeg har set hende, jeg havde en ven på 'besøg' i 2 uger og jeg så hende ikke i den tid og hun var også væk før det så jeg er lidt bekymret for hende" sagde han og begyndte at gå hen imod huset igen "kommer du med til huset" spørg han og vender sig om mod hende med en hånd der skal tage imod hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nggung gad ikke helt at svare på om Victor var slem, det kunne han fortælle om er hjemme så han spurte lige så roligt til hende "den samtale tar vi når vi kommer hjem okay"
der kom et lille Smil på Nggung mund da de så hans hus "selv bygget fra bunden kan du li det" spurte han om da de kunne se hans klostre, det var et stort hus med plads til 12 rum hvor der kunne være 2 i hvert, så lidt havde han da plads til, og overaskende nok så havde ingen opdaget det endnu.
Nggung gik hen til døren og åbnede den "velkommen inden for og føl dig endelig som hjemme" sagde han da så tilbage på hende der stade stod som om hun havde set et spøgelse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nggung rejste sig "jammen hvad vil du have, hvis jeg ikke har det kan jeg hurtigt skaffe det" sagde han med et grin i stemmen "bare sig til jeg kan lave alt fra himmel til jord" og lagde en pande på han ovn som han lavede mad i "og nu smiger du mig det kan da umuligt være så godt" sagde han selvom at han vidste at det var et af de pæneste i underworld af hvad han selv havde set.
Nggung kiggede på Zefira "jo nu skal du se" sagde han mens han var ved at skære lidt salat "mit første møde med Victor er ikke et jeg helst vil huske men han truede både mig og min ven på livet fordi vi sagde hej til dem og han var lige ved at slå mig ihjel" han sank en klump bare af at tænke på hvor kold han enlig var "han havde en slave og en lærling, nu fik jeg så lærlingen til at flytte ind her for at hun ikke skulle omgåes med ham hele hans liv, og jeg ved ikke med hans slave" han stoppede med at lave noget og bare kigge ud i luften men han snakkede stade videre "min ven havde da mødt ham en gang før hvor han bare ville snakke med en anden kaldet Blair men Victor fik fat i ham og bed hans hånd af fordi han åbenbart havde truet ham ved at beskytte Blair som var gravid" da han blev færdig med at snakke lagde han kniven fra sig og vendte sig rund for at se på Zefira, Nggung var begyndt at græde "jeg vil råde dig til at lade Victor være for han er kun til problemer, se selv hans lærling selvom jeg ikke kan finde hende, men stade i den tid hun boede her snakkede hun i søvne om hvor slemt det var hos ham selvom han gjorde det lidt hyggeligt" sagde han og vendte sig rundt igen for at skære færdig men kunne ikke helt komme i gang igen fordi han hånd rystede af vrede i mod Victor.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nggung åbnede sit køle rum og tog en stor kølle ud og sagde "så må da få dig et stort stykke hjort" og skar en god klump kød af køllen og lagde det på panden der var blevet godt varmet op, Nggung puttede lidt salt og peber på "kan du godt li stærkt mad" spurte Nggung Zefira.
Nggung lavede et facepalm på sig selv "jo jeg har set det men det kan umuligt være så flot som du siger" sagde han roligt, han kunne nemelig godt li når folk roste hans arbejde.
Nggung skar salaten færdig og skar nogle tomater og agurker ud, "sindet fordrager mange, og det kan være han havde bagtanker med det hele og sådan noget" han lagde kniven da han var færdig og vendte kødet og satte sig ved sidden af Zefira igen "men uanset hvad så skal ingen ting gøre dig ondt igen" sagde han og prikkede hende i siden som en joke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nggung grinte lidt "ja men det er dejligt at høre at man gør et godt stykke arbejde" og tog kødet fra panden og lagde det på en talerken og tog salaten og lagde det ved siden af og satlte den på bordet foran Zefira "hvis han ikke bedrog nogen så lad ham leve med det, jeg vil bare ikke lige tage kontakt med ham igen i den nærme fremtid" sagde Nggung for at få lidt humør ind i billed igen.
Nggung smillede "nej det kan jeg se men du skal nok vente lidt med at løbe væk fra en anden med det sår på dit ben" og Nggung så hende pakke hendes sår ud og kiggede som om der var et spøgelse "a det tro jeg på" og han blev helt tavs for han havde aldrig set noget lingende før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» You never know, who you would bump into (Zefira)
» Fravær for Zefira!
» A nigit without end ~Zefira~
» /shifty/ nye venner
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray