Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
xx Playing with food. Dare to interfere? -Sajro
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: xx Playing with food. Dare to interfere? -Sajro
Han mærkede hende presse mod ham, så han væltede og han slog også hans ene arm i jorden, sådan at hendes hånd heller ikke tog for meget skade, han begyndte så nydende at stønne lavt da hun nappede ham i halsen, og han sukkede ved hver eneste kys hun placerede på hans krop ned mod hans underliv.
"Så du vil mærke alt? Er du sikker på du vil kunne klare det?"
Han smilede drillende til hende, han greb fast om hendes lår, og imens han satte sig op, så han kunne kysse hendes læber, sørgede han for at løfte hende op, og drillende sørgede han også for at sprede hendes ben, sådan at han kunne hvis han ville, og hun ikke kæmpede imod, sænke hende ned over hans lem. Han smilede i kysset og sørgede bare for at holde hende løftet sådan. Han slap så langsomt kysset og bed hende relativt hårdt i halsen.
"Så sig mig tør du mærke din alfa fuldt ud, eller er du ikke sikker på du er klar til det?"
Han så hende udfordrende og drilsk i øjnene, hans øjne glimtede dyrisk og intenst, mens han holdte hende i luften, hun ville kunne se hvordan han spændte musklerne for at holde hende.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Da han snakkede så hun lidt på ham og som svar nikkede hun nu bare kort. Hendes øjne lyste svagt og hun fulgte med ham da han satte sig op, og tog automatisk sine arme om hans hals. Hun kæmpede på ingen måde imod da han spredte hendes ben eller holdte hende løftet. Hun virkede dog en smule ivrig efter at blive sænket. Hun så ham ind i øjnene da han slap kysset og hun nød at han bed hende hårdt. Hun sukkede af nydelse og vidste at der nok ville komme mærker. Men det havde hun intet imod.
”Jeg er klar til at mærke min alfa fuldt ud… Helt klar.. Spørgsmålet er om du er klar til at mærke mig?” hun gik ikke i dybden med det men hun ville være sikker på at når hun engang tog væk, ville hun efterlade ham hungrende efter mere. Mest fordi hun selv kunne mærke at hun ville komme til at savne ham. Hun ville dog ikke lade det ødelægge det der var i gang med at ske.
Hun så lidt på hans muskler og prøvede at lade være med at bide sig i læben, da hun kunne mærke at den snart ville begyndte at bløde, så meget som hun bed i den. Men hun kunne ikke lade være. Det var hendes måde at vise at hun kunne lide noget. Hun rettede sit blik mod ham igen og kiggede dybt ind i hans øjne. Hun kyssede ham igen, bare for at mærke hans læber mod sine.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig er jeg klar på det, jeg glæder mig til at mærke hvor stram du er"
Han hviskede det drilsk i hendes øre, men lod hende bare hvile der hvor han holdte hende indtil han kunne mærke at hun snart ville blive sindsyg af det, hvilket han tolkede hendes meget ivrige kys som, så i samme øjeblik hun gav sig hen i kysset gengældte han det, og lod hende så glide ned over hans lem. Han stønnede mod hendes læber, og holdte hende tæt ind mod sig.
"Fuck..."
Han begyndte langsomt at løfte hende, ikke for at løfte hende af, men for bare at bevæge hende, han løftede hende næsten af men lod hende så bare glide ned over igen, så han kunne nyde følelsen af hende mest muligt, lige nu havde han ikke andet i tankerne end at gøre det. Han kunne ikke få sig til at tænke på andet lige nu. Han havde slet ikke oveervejet om hun kunne være jomfru, et eller andet sted havde han været fordomsfuld, og tænkt at fordi hun var tidligere dæmon så kunne hun ikke være jomfru jo.
"Dejligt at du er så dygtig til at underkaste, og anerkende din alfa"
Han hviskede det drilsk i hends øre, og nappede hende i øreflippen og hev i den.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
”Jeg har ikke været sammen med nogen længe… Så måske en smule stram..” sagde hun. Hun ville ikke ligge skjul på sin ivrighed. Hun stønnede lavmælt da hun mærkede ham trænge op i hende, det føltes helt igennem fantastisk! Hun tog sine arme om hans bryst og satte sine negle i skulderen på ham. Hun nød det alt for meget.
”Ahh… så godt…” stønnede hun mens hun kørte sine negle ned af hans skuldre af nydelse. Hun nød at han styrede det hele. Hun nød at han havde al kontrol. Hun havde intet problem med at underkaste sig ham. Hun pressede sit hoved let mod hans bryst og lukkede sine øjne i da det var helt igennem fantastisk:” Hvad er dit navn, alfa..?” spurgte hun rolig med en ivrig stemme. Hun følte ikke helt for at kalde ham alfa resten af tiden de tilbragte sammen. Hun nød at han bed hendes øreflip og hun følte at hun skulle eksplodere et hvert øjeblik.
"Mit navn er Tera forresten..." hviskede hun forførende ind i hans øre.
Gæst- Gæst
"Ja... Du er virkeligt fantastisk!"
Han stønnede det i hendes øre, mens hans negle gled fra hendes hals ned af hends bryst, og ned til hendes klit som han begyndte drilsk at pirre med hans finger spidser, samtidigt med at han brugte den anden hånd til at lege med hendes bryt til. Da hun bad ham om at fortælle hende sit navn, lænede han sig ind til hendes øre, og bed hende i det ret så hårdt og hviskede så drillende til hende.
"Hmmm, du skal vel vide hvad du skal stønne, så mit navn er Sajro."
Han gav hende ikke hans føde navn det brugte han trods alt kun til formelle ting, han stødte op i hende fra tid til anden, især når hun sænkede sig selv, sådan at stødet kun blev meget hårdere op i hende. Han havde hevet hendes hoved tilbage så det hvilede mod hans skulder, og hun kunne derved komme til at hviske ham i øret. Han lænede sig over til det andet øre ved at kysse hende langs nakken, og hviskede så drillende til hende igen.
"Så ved jeg da hvad jeg skal stønne"
Hun opdagede ikke at han løftede hende før hun mærkede hans bryst mod sin ryg. Hun gispede kort og så så lidt om på ham med halvlukkede øjne. Det var tydeligt, hvor meget hun egentlig nød det:” Det er virkelig godt…” mumlede hun ind mellem hendes støn. Hun vred sig kort mens hun mærkede hans hånd køre ned af hendes bryst, mave, og hun var nød til at lægge hovedet tilbage.
”Sajro… mnh..” sagde hun kort inden hun fortsat bevægede sig i et ret ivrigt tempo, med et støn for hver gang hun bevægede sig. Hun tog blidt fat i hans ene hånd og flettede roligt sine fingre ind, da hun nu godt kunne lide at flette fingre. Hun pressede sig tæt op af ham mens hun nu bare mærkede nydelsen overvære hende.
For hvert kys hun mærkede på hendes hals bevægede hun sig hårdere, hun kunne mærke hvordan nydelsen langsomt begyndte at bygge sig op. Hun satte roligt sin frie hånd op til hans kind idet hun skubbede hans ansigt mod sit for at give ham et lystfuldt og halvivrigt kys inden hun åbnede sin mund en smule for at lave det om til et tungekys.
Hun havde stadig en svagt rødmen i hendes kinder og hun begyndte at få det varmt. At han var varm hjalp hende ikke ligefrem, men det betød intet. Hun kun stille og roligt mærke hvordan hun ligeså stille kom tættere og tættere på sit climax, og det fik hende til at bevæge sig hurtigere, mens små nydelsesstøn undslap hendes læber.
Gæst- Gæst
Han stønnede nydende mod hendes øree, og han blev bare ved med at bevæge sig i hurtigere og hurtigere bevægelser, og han stønnede oftere og oftere, mens han begyndte at bide hende i halsen, og han kunne ikke holde sig meget længere, han var så tæt på at komme, så hans stød blev langt hårdere og næsten brutale, mens han greb om hendes hofter.
"Åhhh Sel... Tera"
Han hev sig ud af hende, efter det støn, og forsøgte at undgå at komme i hende, men han kom inden han var helt ude af hende, hvis han var heldig havde hun ikke hørt ordentligt efter, hvis han var heldig havde hans hårde og hurtige støn gjort det svært for hende at koncentrere sig om hans ord. Han var så flov over at have været ved at stønne det forkerte navn, men det var svært når det var en anden der var på hans tanker det meste af tiden.
Hun lukkede øjnene kort i og lagde sin flade hånd over sine øjne mens hun prøvede at ignorere hvad der lige skete. Men hun kunne ikke. Hun trak sig lidt væk fra ham og så nu bare en smule væk uden at sige noget. Hun kunne ikke finde ord, selv hvis hun gerne ville.
Hun kunne mærke vreden bruse op i sig, hun følte sig dum. Hun havde åbnet sig, ladet ham lære hendes gamle jeg at kende, men han kunne ikke lide tage tiden til at fortælle at han havde en i sit hjerte allerede? Hun satte sig roligt på jorden og trak sine ben indtil sig uden at sige et eneste ord. Hvad var der alligevel at sige? Hun havde ikke noget at sige til ham. Det var alligevel ovre. De fik vel begge hvad de ville have?
”Og det er sådan jeg slipper for at bruge nogen penge på fornøjelser..” sagde hun, hendes stemme var ved at knække men den havde en vis koldhed over sig. Hun rejste sig roligt og børstede blade og jord af sig inden hun nu bare vendte ryggen til ham. Hun ville ikke se på ham, hun ville bare væk:” Jeg håber at du kommer til at have det godt med hvem end det er der gør dig glad..” kom det fra hende, hendes stemme virkede stærkere og mere kold end før. Hun kom med et svagt fnis, kun over sig selv at hun havde været dum nok til at åbne sig. Hun kunne mærke sine klør komme frem, mest på grund af vreden og hun knugede sin uskadte hånd sammen, borede klørene ned i sin hånd.
Gæst- Gæst
"Kan jeg også godt forstå lykkes dig, du er jo fantastisk selskab."
han forsøgte sig lidt med at være sød ved hende, måske det kunne hjælpe, måske bare få hende til at slappe nok af til at han kunne forklare og undskylde. Han begyndte derfor også at tage bukser på, han ville helst ikke gøre dette mere akavet end det allerede var. Han vendte dog sit blik over på hende da hun sagde det med at hun håbede han ville få det godt med hvem end der gjorde ham glad. Han vidste ikke hvad han skulle sige.
"Det skal du ikke tænke på lige nu, lige nu er jeg her med dig og ikke sammen med hende... Jeg mener... Ved du hvad jeg ved ikke engang selv hvad der skete og især ikke hvorfor det skete."
Han gik over imod hende med et tæppe for at lægge det om hendes skuldre. Han så ned i jorden da han ikke selv ville risikere at se hende i øjnene, han havde ingen ide om hvad han skulle gøre, et her var nok den værste oplevelse han havde haft længe, normalt kvajede han sig efter folk var gået.
Hvad skulle hun gøre? Hvad var der at gøre? Der var ikke noget værre end at åbne sig til nogen på den måde, og så finde ud af at de havde en anden i tankerne. Hun kom med et dybt suk, hun vidste godt at det ikke ville hjælpe at være vred, men lige nu virkede det som den bedste løsning, i et øjeblik ville hun bare smide al fornuft.
Hun så bare ned i jorden:” Fantastisk selskab… psh…” mumlede hun lavt for sig selv og åbnede så sin hånd for at se hvilke skader hun havde givet sig selv. Hun kunne ikke mærke det, det var næsten komisk. Der var fire former for streger efter hendes klør og blodet flød ekstremt langsomt fra sårene. Hun kneb sine øjne svagt sammen og virkede nu bare rolig, sådan lige pludselig.
”Du er her med mig nu… Men du er forelsket i hende… Vil du da ikke have hende?” sagde hun roligt og mærkede tæppet om sine skuldre. Hun lagde hovedet tilbage og så direkte ind i hans øjne, der var ikke mange følelser at finde i hendes øjne. Hun gemte det. Svagheden, vreden… Afvisningen. Var det en afvisning? Hun var ikke sikker. Men det var i hvert fald sådan hun havde tolket det.
Hun lod sit hoved falde på plads og stirrede ud mod skoven:” Fortæl mig om hende..” sagde hun og tørrede sine øjne let i smug. Hun ville ikke vise svaghed, ikke længere. Egentlig ville hun ikke høre om hende, det ville gøre det værre. Men hendes følelser var gemt væk, så det kunne være ligemeget.
Gæst- Gæst
"Jeg mener det okay... Jeg siger det ikke bare for sjov."
Han blev ret overrasket af hendes næste spørgsmål, hvordan skulle han lige svare på det? Han vidste han var forelsket i Sel, og at han ville have hende, men det kunne han da ikke sige lige nu? Det ville bare være at strø mere salt i hendes sår. Han kiggede på hende.
"Det er lige meget lige nu, lad os snakke om noget andet."
Han forsøgte at give hende et smil, men hun ville ikke slippe emnet og hun bad ham så fortælle om Sel, åh gud hvad skulle han dog gøre. Han var i tvivl for om hun virkeligt mente det, og egentligt bange for hvad Tera ville gøre hvis han forklarede det hele, hvad hvis hun bar nag hvad kunne hun mon finde på at gøre.
"Jeg ved ikke om det er så god en ide at jeg fortæller om hende."
Tera rejste sig roligt og sukkede kort. Hun trak tæppet mere om sig og så lidt ud mod skoven. Derefter kom hun bare med et lille smil og vendte sig mod Sajro. Hendes smil var ægte, det kunne man se:” Jeg er ikke typen der bærer nag overfor noget som det her.. Der skal mere til..” sagde hun med en bestemt og rolig stemme. Hun holdte tæppet om sig og satte sit hoved lidt på skrå.
Hun følte bare at hun egentlig havde overreageret, men det var fordi hun havde åbnet sig selv på en måde hun aldrig havde før, og det gjorde hende sårbar. Det var en fejl, som hun næppe ville begå igen. Hun vidste bare ikke rigtig hvad hun skulle sige nu. Det føltes halv akavet at stå kun dækket af et tæppe.
” Du kan ligeså godt fortælle mig om hende nu.. Det vil i det mindste…. Gøre det mindre akavet.. du ved..” sagde hun roligt og satte sit hoved en anelse på skrå. Han virkede som en god person, det kunne hun tydeligt mærke.
Det var også sådan set den eneste grund til at hun ikke ville gøre situationen værre end den allerede var. Han havde jo ikke ligefrem gjort hende noget. Det var ikke ligefrem hende at være så blødsøden. Man kunne vel sige at han var en af de heldige. Eller nærmest den eneste der havde fået glæden af at møde den rigtige Tera.
Gæst- Gæst
"Det er jeg glad for at høre, selvom jeg godt kunne forstå hvis det gjorde dig en smule trist eller ubehagelig til mode."
Han kiggede på hende, skulle han virkeligt fortælle om hende? Han havde ikke så meget lyst der var alt for stor chance for at han ville snakke for meget, men hun ville åbenbart gerne høre lidt om hende, så han valgte at fortælle om ikke andet så bare en smule om Selicity.
"Altså hun er varulv, lige som os, ikke så gammel 19 år, datter til en packleder tidligere alfa, Og så har hun et ret så eventyrlysten sind og en evne til at komme i problemer."
Han ville ikke rigtigt fortælle mere, fordi så ville han bare ende med at lyde som en forelsket tåbe, og helt ærligt det orkede eller gad han ikke overfor hende lige nu. Han smilede roligt til hende, gik hen og samlede hans skjorte op og tog den på halvt, men undlod at knappe den. Han kiggede på hende.
"Slet ingen fyre du har haft gode erfaringer med som du kan dele, så jeg da ikke føler mig så højt på strå?"
Hun smilte en smule da han begyndte at fortælle om hende som han nu var forelsket i. Hun kunne godt huske dengang hun blev forelsket. Men det var også mere fordi at det var varulven der havde bidt hende, men ikke efterladt hende til at dø. Hun så lidt ned i jorden og fik en svag rødmen i kinderne af at tænke på de gode minder. Hun tog dog overrasket en hånd op og kom bare med et blidt grin:” Undskyld… Jeg genkender bare følelserne bag det..” hun så lidt på ham og smilte en smule.
Hun betragtede ham mens han tog skjorte på og hun så lidt ned af sig selv da hun nu kun var iført et tæppe:” Har du en trøje jeg kan låne?” spurgte hun roligt og satte sig ned. Hun så lidt op på ham og kneb sine øjne sammen. Hun undrede sig nu virkelig over hvordan han kunne være sammen med andre når han var forelsket:” Er det ikke svært at være sammen med andre når du er forelsket?”
Hun åbnede roligt tæppet og blottede sin krop, hun følte sig ikke så akavet anlagt mere. Hun var nu egentlig nysgerrig, på hvad der kunne ske. Hun så lidt op på ham og smilte så svagt forførende:” Hmm…” hun bed sig svagt i læben mens hun tænkte lidt. Ville det virkelig være en smart idé at teste ham? Hvad var det overhovedet hun ville opnå? Hun bed sig svagt i læben og vidste nu godt hvorfor. Han var den første hun havde været sammen med som ikke bare havde behandlet hende som skrald og smidt hende væk:” Mnh.. Indtil videre er de eneste fyre jeg har haft gode erfaringer med, den anden varulv… og dig..” hun smilte blidt og så op på ham.
Gæst- Gæst
"Hun føler sig for ung til at binde sig allered, hun vil gerne se og opleve verden inden hun binder sig..."
Det irriterede ham en smule at sige, den der følelse af at hun nok i virkeligheden ville ud og se om der ikke var noget bedre end ham. Han slog det dog ud af hovedet. han kiggede på hende da hun rødmede, og han blev overrasket over hnedes ord, og han nåede ikke at reagere før hun spurgte om en trøje. Han nikkede bare og skyndte sig ind og fandt end trøje til hende.
"Selvfølgelig har jeg en trøje, og godt at du mindes og genkender følelserne."
Han kom ud med trøjen til hende der stillede endnu et spørgsmål og derefter bare åbnede og smed tæppet. Han stod med trøjen i den ene hånd og den arm hang ned langs hans side som han betragtede hende smide tæppet heldigivs som han fik svaret på hendes spørgsmål frem i hovedet blev han også meget mere klar i hovedet. Han smilede bare og undgik at kigge på hende.
"Jo det er det, jeg vil egentligt gerne være med hende, men jeg kender følelsen af at afvises og tror jeg frygter den."
Han kiggede på hende da hun så på ham, åh gud hvad var hun ude på var en del af hvad der gik gennem hans hoved. Han vidste ikke hvad hun var ude på men han var bange for at hvad end det var så kunne det lykkes hende. Han stod stadig med trøjen som hun stod foran ham, og han kunne ikke se væk fra hende på trods af at han gerne ville undgå at kigge på hende.
"Det er jeg glad for og ked af at høre, havde da håbet flere end blot to havde behandlet dig pænt."
Han sendte hende et smil, og var ubevidst trådt tættere på hende, ikke meget måske et halvt skridt eller noget.
Hun så lidt op på ham og så ham forsvinde ind efter en trøje. Hun slappede lidt af i kroppen og så ned af sin krop, hun havde ikke som så nogle ar, forbindingen dækkede hendes mave og det eneste synlige ar hun som så havde, var hendes højre arm der mest af alt lignede tandmærker der havde flået en smule ned i bidet.
Hun rakte roligt ud efter trøjen og tog den nu bare på, da hun nu godt lagde mærke til at han i starten prøvede at undgå at kigge på hende:” Hvis hun nu finder en anden… Så har du brugt al denne tid på ingenting… Det vel ikke… fair?” sagde hun roligt og rejste sig. Trøjen var for stor og nåede hende ned til midt på låret.
Hun så op på ham og tog blidt armene om ham. Det var ikke et forførende eller på nogen måde romantisk kram. Det var et venligt kram. Som man ville få fra en ven. Hun sukkede kort og så op på ham og aede hans kind:” Du har et godt hjerte… Jeg har ikke. Hvilket er derfor jeg kan se det… Du fortjener ikke at blive såret..” et blidt, ægte smil bredte sig på hendes læber og hendes tommelfinger aede hans kind i rolige men blide træk.
Hun slap hans kind og så derefter ned i jorden, hvis hun ville kunne hun fortsætte med at forføre ham, da hun ikke ligefrem ville benægte at hun ville have mere. Men samtidig ville hun ikke have at han skulle føle sig presset til det på nogen måde. Hun drejede lidt på sin fod og betragtede den mens hun ledte efter ord.
Hun bed sig svagt i læben inden hun bare så op på ham igen med blide øjne. Han var nok den eneste der ville komme til at møde denne form af Tera. Hendes rigtige jeg. På en måde skræmte det hende og så alligevel ikke. Det var forvirrende, på nogle måder.
Gæst- Gæst
"Hmmm måske, men forståeligt nok, jeg er den første mand hun var sammen med, og hun har endnu ikke efter hvad hun siger været frivilligt sammen med nogen mand udover mig."
Han lod hende bare tage trøjen og da hun tog den på ville hun kunne se hvordan han slappede mere af, fordi nu hvor hun da havde en smule tøj på kunne han slappe af og undlade at holde den mere dyriske side af ham i tjek selvom den allerede var ved at vågne og strække sig. Han smilede og gengældte krammet da hun krammede ham og sagde at han ikke fortjente at blive såret. Ingen fortjente vel at blive såret men det skete desværre stadig.
"Det fortjener næsten ingen vel? Og alligevel sker det fra tid til anden..."
Han smilede over hendes strøg af hans kind, og det fik ham til at slappe af. Han kiggede på hende med et smil, og da hun allerede stod så tæt lagde han armene om hende, og som han havde gjort tidligere løftede han hende op, så de var i hovedhøjde med hinanden istedet for at hun kun gik ham til brystet. Han så hende i øjnene.
"Det er sødt af dig dog at du ikke mener jeg fortjener at blive såret... Og helt ærligt et godt hjerte må du have et sted for selv at kunne se at andre har det."
Hun blev glad da hun kunne mærke at han slappede af, og blev nu en smule glad. Hun blev dog en smule overrasket over at han gengældte hendes kram, det kom lidt bag på hende. Hvorfor ved hun ikke.
Hun sukkede kort til det han sagde om at ingen fortjente det:” Nogen fortjener det… Du er bare ikke en af dem..” sagde hun en smule mumlende da hun følte at hun komplimenterede for meget, og at han syntes det ville blive underligt.
Hun mærkede pludselig hans arme om hende og så først lidt forvirret ud da han løftede hende. Dog så hun ham ind i øjnene og rødmede svagt. Hun satte roligt sine hænder på hans skuldre og smilte blidt. Hun så lidt ned af dem, da det gik op for hende at hun rødmede og hun bed sig svagt i læben.
Hun rettede blikket forsigtigt op mod ham og smilte så bare roligt:” Et sted… Det plejede jeg… Men at blive såret kan ændre en meget… Det derfor… Jeg ikke vil have du bliver såret..” sagde hun roligt og så bare en smule væk efter hun sagde det.
Hun lukkede sine øjne svagt i og lagde sit hoved mod hans skulder og slappede af. Hun følte sig helt underlig, og hun frygtede lidt at han syntes hun var underlig. Det var dog ikke fordi at hun ville kunne blive mopset hvis han syntes det, for det var bare sådan det var. Hun kneb sine læber sammen mens hun ledte efter noget at sige.
”Undskyld… jeg vil ikke.. virke underlig..” hun grinte kort på en nervøs men nuttet måde, uden rigtig selv at lægge mærke til det. Hun vidste ikke helt hvordan hun havde det med at være så tæt på ham som hun var. Det gav hende en form for indre ro, og samtidig ville hun bare lukke sig selv sammen og gemme sig væk. Det samme spørgsmål indeni hende blev ved og ved med at gentage sig. Hvor ville hun hen med det her? Kunne han svare på det for hende?
Gæst- Gæst
"Rolig nu, det jeg mente var at jeg forstår hende hvis hun vil opleve mere, og for at være ærlig er jeg ikke så bange for at hun finder nogen hun bedre kan lide."
Han blinkede til Tera, bare for at vise at han var ved godt mod, og det hjalp ham også med at lede tankerne lidt væk. Det var også for at lede tankerne væk at han satte hende ned igen, gav hende et klap på skulderen og sendte et stille smil i hendes retning. Han rystede på hovedet af hende, han var blevet såret værre end nogen kunne forestille sig, selvom han var glad for at Lyssa ikke havde forladt ham men at hun istedet var død. Det gjorde det nemmere at komme videre for ham.
"Bare rolig, tror ikke det vil slå mig hårdere end at være blevet enkemand. Og bare fordi du tror du er blevet ændret er det ikke nødvendigvis sandt, den del du tror der har ændret dig, har måske altid været i dig, men nu er det bare kommet frem fordi nogen sårede dig, og du frygter at bliver såret på samme måde igen."
Han rystede bare på hovedet til at hun ikke virkede underlig, for ham virkede hun ret normal, hun havde sine problemer, og det gav mening for ham at hun havde disse små øjeblikke hvor hun var en smule underlig, han ville nok gøre det samme, lidt i et forsøg på at flygte. Han kiggede på hende med et stille smil, mens han satte sig ned ved bålet og begyndte at tænde op i det.
Hun virkede en anelse skuffet over at han bare pludselig satte hende ned og gav hende et klap på skulderen. Men hun ville ikke vise det, selvom det irriterede hende en smule. Hun lyttede til ham og nikkede kort som svar. Hun kneb sine øjne svagt sammen og kom med et lavt suk:” mnh..”
Hun stod lidt og tænkte mens han snakkede, hun lyttede men det var ikke fordi hun tænkte over det han sagde. Han havde vel ret, det havde altid været en del af hende. Men hun kunne have levet sit liv uden at skulle være sådan hvis det ikke var for den kujon af en varulv.
Hun så lidt på ham mens han smilte til hende og betragtede ham mens han satte sig for at tænde op i bålet. Hun lukkede øjnene kort og prøvede at beslutte sig om hvad hun ville gøre. Dog gav hun bare ind til sine lyster, det var det der virkede mest logisk at gøre? Gjorde det virkelig?
Hun nærmede sig ham roligt dog faldt hun bare på knæ bag ham og tog armene om ham bagfra. Hun gemte sit hoved mod hans ryg og sagde ikke noget. Hun trykkede sig tæt indtil ham og mumlede noget utydeligt mod hans ryg, men det var nok også bedst at han ikke hørte det.
Tera vidste godt at det ikke ville være godt for hende at blive. Ikke for nogen af dem. Hun lod sine arme slippe ham og falde slapt ned af hendes krop igen, men hun gemte stadig sit hoved, bare lidt mere. Hun hjalp sig selv op og kom med et lettere undskyldende smil:” Du er forelsket… Jeg vil ikke stå i vejen for det..”
Der var ikke andet hun kunne finde på som ville lyde bedre. I hvert fald i hendes hoved. Hun kløede sin kind kort, hun overvejede om hun virkelig skulle gå, eller se hvad der kunne ske? Hun så lidt på ham, mest for at se hans reaktion, forhåbentligt kunne han hjælpe hende med at beslutte sig.
Gæst- Gæst
"Hvad mumler du sådan for?"
Han sagde det så hun sagtens kunne høre det, men han blev dog ved med at tænde op i bålet istedet for at kigge på hende. Han lagde godt mærke til at hun kom tættere på men stoppede hende ikke i at sætte sig ned op af hans ryg. Han kunne heller ikke lade være med at lægge en hånd på hendes arm. Han smilede lidt og rystede meget meget lidt på hovedet. Det var kun ment til sig selv dog.
Han vendte sig rundt mod hende, og rejste sig op da hun sagde at hun ikke ville stå i vejen for ham fordi han var forelsket. Hun havde jo ret og det var virkeligt pænt af hende faktisk at tænke på hende. Han vidste dog ikke helt hvad han skulle sige. Han var selv i tvivl om, om han skulle bede hende gå. han kunne ikke få sig selv til det, hun vikede så glad her dog akavet, men hun virkede mere fri og glad.
"Det er virkeligt sødt af dig ikke at ville stå i vejen for mig... Se selv du har et hjerte, og du kan følge det, så jeg er sikker på der en dag nok skal komme en som tænker på dig som jeg tænker på Sel."
Han undgik igen at sige hendes fulde navn, og han vidste godt det nok ikke var hvad hun ønskede at høre, men han ville sige sandheden. Han ville dog forsøge at sige det på så pæn en måde han kunne. Skulle han sende hende afsted? Det virkede lidt som det bedste for dem begge?
Da hun hørte ham sige at det var sødt af hende så hun en smule væk, hvad kunne man svare til det? Hun så bare lidt på ham og sukkede kort. Hun havde ikke lyst til at gå, men for hans forelskedes skyld ville hun heller ikke blive.
Et hjerte? Det måtte hun vel have. Lige meget hvor meget hun nu prøvede på at overbevise sig selv om at hun ikke havde et, gjorde han det så svært. Hun vendte ryggen til ham mens hun stod og tænkte, at kigge på ham ville gøre det sværere for hende. Hun tog en hånd overvejende op til panden, som om hun prøvede at holde sine tanker på plads.
Men alle med et hjerte havde muligheden for at føle. Og at føle kunne lede til fejl. Hun vendte sig om mod ham og greb fat i hans krave inden hun trak ham ned og pressede sine læber mod ham i et… kærligt kys. Derefter slap hun ham igen og sukkede kort:” Jeg beholder din trøje… Bare så du ved det..” sagde hun så og kom med et lettere blidt smil.
Efter det vendte hun sig bare om, med svage tunge skridt begyndte hun at gå. I hendes tanker håbede hun lidt på at han ville stoppe hende, gud hvor hun håbede på at han bare ville stoppe hende. Hun så lidt ned af sig selv mens hun gik, hvad skulle hun tage sig til når hun tog hjem? Det var ikke fordi at hun havde gidet at genoptage sin slavehandel, og nu efter hun har mødt ham?
Det vil tage hende noget tid at finde sit gamle jeg igen, det vidste hun udmærket godt. Men det kunne vel godt lykkedes. Hun skulle bare give det tid. Hun stoppede kort op da hun var nået et stykke væk, som om hun ombestemte sig. Men hun forsatte bare. Det var op til ham nu om hun skulle stoppe op og blive eller ej.
Gæst- Gæst
"Det skal du også være helt helt velkommen til."
Han smilede som hun så begyndte at gå, han overvejede at stoppe hende, han nåede også at række ud efter hende, men noget i ham stoppede ham. Han ville gerne sige noget men han vidste ikke hvad. Han vendte sig i stede bare rundt og gik tilbage til sit bål. Han kiggede på det, og begyndte at grave ud til at lave bålet til en lang rende. Han havde ikke mere at sige til hende, han var for bange for hvordan hun ville reagere på det. Han smilede for sig selv, men der var noget mat over det. Han følte han havde gjort det rigtige men alligevel følte han sig ussel.
//Out
Side 2 af 2 • 1, 2
» Talk to me, if you dare ~ Zero
» Stay away! How dare you? //Shifty//
» (ingame leg) I dare you!
» Oh you dare? ~ Lillith ~
Søn 24 Nov 2024 - 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray