Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et job til mig?! ~ Vánagandr EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 
Genevira
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 
Jake
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 
Valentine
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 
Edgar
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 
Lenore
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 
Abigail
Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba13Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba14Et job til mig?! ~ Vánagandr Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Et job til mig?! ~ Vánagandr

2 deltagere

Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Oscar Tors 23 Jul 2015 - 14:01

Sted: Det Vlde Svin, Kroen i Doomsville.
Tid: Henad formiddag, tror jeg.
Omgivelser: Folk hist og her, som genopbygger kroen.
Vejr: Det er koldt udenfor og regner og blæser.
Dag: En torsdag formiddag.
Årstid: Sommer!
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] .


Oscar havde forvildet sig ind på Kroen, Det Vilde Svin, i Doomsville. Han havde fundet sig en god plads, lidt væk fra de hårdt arbejdende folk, der var gået i gang med at genopbygge kroen. Det gik alligevel ret hurtigt for sig, syntes han da.
Han havde bestilt noget at drikke, et stort og koldt glas vand, da det lige var hvad han trængte til. Trods det blæsende og kolde vejr udenfor, men han var tørstig og vand syntes som en god idé i denne tid.
Hans hjerte hamrede af sted. Han skulle mødes med en om et stykke tid, men han var kommet i god tid, da han alligevel var i området og det var efterhånden blevet koldere udenfor, og i stedet for at gå ind i en af butikkerne eller et andet sted hen, så kunne han lige så godt tage derhen, hvor de havde talt om at mødes. Det Vilde Svin.
Oscar skulle til en slags for jobsamtale! Og han var så spændt på, hvordan det ville bære sig ad. Han håbede kun på det bedste, netop fordi han manglede et job og dette var en god mulighed, havde han fået at vide. Han havde kun lige kort snakket med manden, som han havde mødtes med tidligere på ugen og som han var faldet i kort snak med, før de begge to skulle videre i systemet.
Men nu sad han der og ventede både på sit kolde glas vand og på manden, der måske var nøglen til hans første job. Han havde fået med, at familien, som han skulle passe dyrene ved, boede i Terrorville og det gjorde det hele meget mere spændende, da han ikke rigtig kom i det område.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

There are so many beautiful reasons to be happy!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm the most BEAUTIFULL reason.

Oscar
Oscar

Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Øh

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Tors 23 Jul 2015 - 14:23

Fenris gik i retningen af deres møde sted. Folk så næsten ud til at puffe deres øjne øjne ud da de så en større muskuløs mand, som gik med kæmpe bjørn af en hund. I Fenris's ene hånd havde han en læder indbundet stor, som var forbundet til Rex's halsbånd. Et lettere smil lagde sig på fenris læber under hans store bjørneskins kappe. Han bevægede sig ganske hurtigt igennem gaderne, trods største delen af folk rykkede sig hurtigt til side da de så det kæmpe dyr.

Fenris's påklædning bestod udover Kappen, som med hætte havde lagt over hans hoved for at skjule en smugle af ansigtet. Havde han en hvid skjorte, et par brune rejse bukser, et par praktiske rejse støvler og hans sværd ved hans venstre hofte. Godt spændt fast til hans belte. Et kort blik lagde sig rundt i gyderne, mens de fortsatte videre ned af gaden. Fenris var stadig en smugle øm i sidden efter at havde havnet i kødet på en af de pokkers væsner. Noget han bestemt ikke var stolt af. Han havde stadig et ar på maven efter den episode og hans højre skuldre var stadig en smugle ør. Dog ikke mere end hvad Fenris nemt kunne ignorere.

Han nærmede sig Det Vilde Svin og åbnede døren, mens blikket lagde sig rundt. Folk vendte og lagde et større blik på manden, som hans store dyr af en hund satte sig ved siden af Fenris's ben og så op på ham. Afventende på hvilken kommando Fenris gav Rex. Fenris trådte ind i Kroen og lagde lædersnoren ind i Rex's mund, mens Rex fulgte klods op af Fenris's ben. Rex vidste at nu var det tæt ved mange folk. Så han skulle være ekstra opmærksom og på vagt. Fenris så rundt og lod mærke til knægten han mødte for et par uger siden. Han trak hætten af og begav sig over til Oscar, mens et blik lagde sig rundt i Kroen. Fenris ville sikre sine omgivelser, før han beyndte at tale.

En kropige hurtigt dukkede op, mens Rex lagde sig under bordet. Rex havde en underlig vane at gøre det, men Fenris havde givet lidt op på det. Han gled hånden ned til Rex og nussede ham blidt under halsen. ''God dreng.'' sagde Fenris, med en bestemt stemme. Både for at rose Rex for ikke at knurre af folk, men også for at opfører sig pænt.

Pigen så på Fenris og halv nervøs over den kæmpe bjørn. ''G-god eftermiddag. H-hvad k-kunne de tænke dem?'' hun havde altid øje på Rex, mens hun der efter så lidt nervøs på Fenris. ''Et krus mjød tak. Blot med hyldeblomst hvis i har?'' Et lettere smil dannede sig på hans læber og Fenris hurtigt bed mærke til at pigen var nervøs. ''Du kan være tryg pigebarn. Rex bider ikke folk der arbejder her i Kroen. Du er mere sikker end i fare'' Sagde fenris hurtigt efterfulgt og et mindre smil lagde sig ned på Fenris's læber. Han nussede Rex under kæben, som blot nyd det.

Den kæmpe store bjørne hund, som så ellers så farlig. Havde blevet forvandlet til det største luffedyr. Pigen smilede blot kort og vendte sig rundt for at hente drinken. Fenris så over i retningen af... Oscar.. mindes han, at drengen hed. ''Så.. Sig mig oscar. Hvor god er du med dyr?'' Fenris fortrak at gå direkte til sagen. Det gjorde ofte ting nemmere, medmindre han befandt sig i større districter, som fx. Angerforge eller højere. Disse var nogle svære nøde hoveder at knække. Ofte krævede Fenris at skulle ligge alkohold for at blot knække dem en lille tand i Fenris's retning. Selvfølgelig kunne han jo blot nævne han var kronprins for alle dæmoner, men det var for let. Fenris fortrak lidt en udfordring.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Oscar Tors 23 Jul 2015 - 19:59

Oscar foldede begge hænder om det kolde glas med vand.Det var koldt, selvfølgelig. Men selvfølgelig han nu havde fortrudt, at han ikke havde købt noget varmt til ganen, så var det nu lækkert med noget koldt vand i stedet. Te eller lignende kunne han altid få senere hen.
Han kiggede hen imod døren, da den gik op og håbede inderligt, at det var manden, som han skulle mødes med. Med det samme han så manden med den store bjørne lignende hund i døren, gjorde Oscar store øjne. Forhåbentlig var det ikke ham, vel?!
Oscar så til, da manden fik øje på ham og gik hen imod ham med den store bjørn. Pokkers! Han lænede sig tilbage og prøvede så mindst muligt at se nervøs ud. På alle områder. Han ville ikke virke nervøs overfor sådan et dyr! Eller manden, for den sags skyld!
Han så til, da kropigen kom ned og tog imod mandens bestilling. Han forblev stille og skævede hele tiden til den bjørne lignende hund, der lagde sig under bordet. Skulle han seriøst passe den? Den tingest? Mon han kom ud i live igen? Tænk hvis han ophidsede den...?
Oscar blinkede og gled hurtigt ud af sin tankegang. Så kiggede han på manden foran sig. Ganske rigtigt; det var ham fra sidst. Han sank en tung klump. "J-jeg er god til dyr..!" Han samlede sig alt den mod, han kunne få, "Jeg elsker dyr og har selv ejet tre hunde i hele mit liv!" Han begyndte at smile, da han tænke på sine hunde derhjemme. Sin barndomshund og de to andre, der kom derefter.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

There are so many beautiful reasons to be happy!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm the most BEAUTIFULL reason.

Oscar
Oscar

Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Øh

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Tors 23 Jul 2015 - 20:43

Fenris lagde hovedet lidt på skrå og observerede knægtens reaktion. Hans blik så på hvordan han prøvede at holde en facade. Ganske nutted i følge Fenris. Han lænede sig lidt tilbage, mens Rex lagde sit hoved på Fenris's skød, mens den udstødte et dybt og halv dovent ''Vuf..'', som en slags besked om 'giv mig opmærksomhed tak'. Fenris lagde hånden over Rex's øre og kløede ham bag det. Hans blik lagde sig fra Rex og op på Oscar. ''Tre hunde? Dejligt. Så ved du jo allerede hvordan de er. Hvad deres adfær ligger sig. OH.. og angående min søster's kæledyr plejer hun ofte at lave noget mad til den lille ræv. Ehm.. Jeg kan informere dig mere om det efter at havde vuderet dig om du kan holde til jobbet. Du skal vide at du bliver lukket ind blandt få folk af tjenere. Du vil få mere informationer omkring hvem vi er som personer og jeg regner med at vi nemt kan give dig et bolig i hjemmet. Hvis der er større behov. Da jeg dog ikke ved hvor henne du bor. Men det kan jo være en start.''

Fenris talte og talte, mens han skiftevis skiftede hånden der nussede Rex, mens han drejede blikket i retningen af kropigen der dukkede op og satte kruset med mjøden. Han så tilbage på Oscar og lagde det første spørgsmål. ''Har du nogle større barndoms frygt? Frygt for at svømme, Torden, Edderkopper, hajer, løver eller så gar små katte?'' Fenris ville vide omkring Oscar var en der frygtede noget bestemt. Var der noget han var særdeles bange for? og der efter om han mon kunne holde til de forskellige ting der skete i huset. Specielt når Alex eller Natasja var rundt. Hans blik lagde sig omkring mandens ansigt. Han så ung ud. Oscar virkede ikke en dag over tyve. Så måske yngre?.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Oscar Lør 25 Jul 2015 - 16:22

Oscar beholdt det brede smil på sine læber. Han kiggede på manden overfor sig med det brede smil. Så kiggede han ned på hunden, der gav en lyd fra sig. Mon han egentlig kunne passe det dyr? Selvom det så ud til, at dyret nok ikke var så skræmmende, som den så ud til at være. Han skulle nok bare lige lære den at kende først.

Oscar nikkede til manden. Han kunne bare ikke huske mandens navn. Mon han lige skulle spørge? Bagefter. Så kiggede han på hunden igen, så på ham. "Har I også ræve?" Spurgte han undrende og rynkede brynene. Kunne man overhovedet have sådan nogle som kæledyr? Han tvivlede.
Så nikkede Oscar og gav ham et smil. Han lænede sig tilbage i sin stol. "Okay. Og selvfølgelig kan jeg det! Jeg er god til dyr!" Strålede han.
Han elskede inderligt dyr og kunne bruge flere timer om dagen på at gå ture, lege og i det hele taget bruge tid sammen med sine hunde, når han var hjemme. "Så jeg bor hjemme hos jer?" Spurgte han.

Oscar rynkede brynene og bed sig let i læberne. Skulle han nu flytte ud af sin lejlighed? Det måtte han nu lige tænke over.
"Øh.." Han forstod ikke helt, hvorfor manden skulle vide, hvad Oscar var bange for. Måske skulle han bare sige det? Så nikkede han kort. "Jeg er bange for krybdyr.. Og dybt vand.. Og torden.." Mumlede han og pillede let ved sit krøllede hår.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

There are so many beautiful reasons to be happy!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm the most BEAUTIFULL reason.

Oscar
Oscar

Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Øh

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Lør 25 Jul 2015 - 16:38

Fenris så roligt på ham, mens han nævnte halv overrasket over, at de havde en ræv. Kibum var ganske vist en shapeshifter... men.. det behøvede oscar jo ikke at vide. Et mindre smil lagde sig på hans læber da han nævnte at han elskede dyr. Han så ned på Rex og der efter op på Oscar da han spurgte angående at bo på mansionen. ''Ja. Det vil sikre et godt arbejdsmiljø for dig. Der udover ved jeg også at du vil være mere i sikkerhed. Frem for her. Specielt efter ulykken og jordskælvet. Så vi fortrækker at holde vores tjeneste folk tæt. Da vi helst ikke ønsker at miste dem.

Han så rundt i kroen. Der virkede ganske roligt, men måske var det blot Fenris. Han så tilbage på Oscar da han nævnte de forskellige ting han var bange for. Noget, som Fenris ville skrive bag øret. Dette var brugbar information. Både fordi at Fenris ville kunne prøve og se om han kunne fjerne den frygt fra Oscar. Da en frygtløs tjener er bedre end en kujon. Hans blik gled halv vuderende på Oscar's ansigt. Hvordan han talte. Hans vejretrækning. Han studeret hver enkel lille detailje på afstand, mens han lyttede

''Nuvel. Hmm... Hvad med Rex? Bange for store hunde? Du virkede en smugle nervøs da jeg kom ind og at Rex lagde sig under bordet.'' Hans blik gled rundt omkring Oscar's øjne. Han ville se hvordan Oscar ville svare ham. Hvilket svar han ville ligge og om han mon ville tur se Fenris i øjnene, mens han spurgte ham omkring de forskellige spørgsmål.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Oscar Lør 25 Jul 2015 - 16:55

Oscar betragtede manden. Han følte sig, af en eller anden grund, pinlig over, at have fortalt ham, hvad han frygter mest. Det er jo nogle lamme ting. Krybdyr? Dybt vand? Torden? Han lod et suk forsvinde fra sine læber.

"Ah, okay," Så nikkede han til mandens svar på, hvorfor han skulle flytte ind hos dem, "Men er der plads?" Spurgte han så og rynkede brynene.
For han kunne jo bare bo i sin egen lejlighed. Det havde han intet problem med. Han ville jo ikke være til besvær på nogen måde. Men det fik manden det til at lyde som om, at han ikke ville være heller.

Oscar kiggede ned på hundedyret under bordet og så tilbage på manden. "I starten, ja. Men det virker til, at.. Rex, ikke er så farlig, som han ser ud til at være. Man skal ikke dømme en bog på dens omslag, heller ikke med dyr." Svarede han ham og kiggede ham ind i øjnene. Sådan gjorde man bedst til jobsamtaler, havde han fået at vide af sin søster, nogle dage før han skulle mødes her med manden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

There are so many beautiful reasons to be happy!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm the most BEAUTIFULL reason.

Oscar
Oscar

Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Øh

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Lør 25 Jul 2015 - 21:28

Regnen, som stille ramte imod ruden lagde sig mere op. Hvis Fenris ikke vidste bedre ville han næsten tro det lå op til storm. Han var lidt glad for at han havde taget Rex med til dette blæse vejre. Fenris kunen høre regnen der piskede sig mere og mere imod vindues ruden, mens et mindre smil lagde sig på hans læber. Specielt efter at havde hørt på Oscar's forklaring omkring bøger. ''Så sandt. så sandt. Kan de læse? og skrive? '' Fenris's blik lagde sig bestemt på Oscar, mens et mindre smil stille forsvandt fra Fenris's læber.

Kroværten stille begyndte at give folk nøgler for at kunne lade dem overnatte for natten, mens andre prøvede at søge ly for regnen udenfor. En tanke strøj fenris omkring Oscar. Han havde endnu ikke besvaret ham omkring værelses plads. Det tog ham en smugle tid. Da han skulle sikre sig pladsen blandt folk i huset, men han mente at der nok burde være plads. ''Jeg tror godt vi kan give dem plads. '' Hans tanker faldt stadig halvt på Oscar's svar. At ikke dømme noget på hvordan det ser ud. Dette måtte han huske. Måske kunne det give ham inspiration til noget nyt?

Han så lidt på hvordan Oscar var bygget. Han så ikke just ud som en der var vant til hårdt fysisk arbejde? men måske kunne han tage fejl. ''Hm... Hvordan ville du håntere en situation. Hvis du skulle præsentere Rex for prinsen af alle dæmoner?'' Dette var noget han var nysgerrig omkring. Fenris havde endnu ikke fortalt hvem han helt var. Så måske kunne dette give et godt indblik i situationen.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Oscar Lør 25 Jul 2015 - 21:40

Oscar vendte straks blikket imod ruden med store øjne. Nej, seriøst?! Var det begyndt at regne nu også?! Ej, det kunne bare ikke passe! Hvordan skulle han nu komme hjem? Han hadede regnvejr!

Hurtigt vendte han blikket på manden igen og nikkede så. "Ja, jeg er rigtig god til at stave i hvert fald," Svarede han ham med et smil og kiggede så ned på hunden. Dr var godt nok mange ting, som denne mand gerne ville vide omkring ham.
Oscar kiggede rundt på de mange mennesker, der befandt sig inde i kroen. Mon de ville kunne finde hjem? Eller ville de bare blive og overnatte? Måske skulle han selv bare blive og overnatte? Han havde jo trods alt penge med.
"Virkelig? Det takker jeg mange gange for, men er det i orden, at jeg tænker over det?" Spurgte han og bed sig svagt i læben. Det spørgsmål var en stor mundfuld for ham, syntes han. Nu var det jo ikke længe siden, at han var flyttet i egen lejlighed i byen, og så skulle han allerede flytte igen?

Oscar rynkede brynene over det næste spørgsmål. "Prisen af.. Hvad?" Spurgte han og gjorde store øjne, "Dæmoner? Hvilken slags dæmoner?" Spurgte han og forstod ikke spørgsmål. Prisen af det onde? Var det en såkaldt titel på en eller anden kendt her i byen? Eller hvad?

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

There are so many beautiful reasons to be happy!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm the most BEAUTIFULL reason.

Oscar
Oscar

Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Øh

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Søn 26 Jul 2015 - 14:41

Fenris observerede blot Oscar, som han spurgte omkring at ville overnatte. Da hans ansigt afslørede hans mindre glæde for regnvejre kunne Fenris ikke lade vær med grine inderligt. Han prøvede at holde det tilbage, men til ingen nytte. ''heh. Bare rolig. Hvis det er kan du blot overnatte her. Jeg planlægger også selv dette. Så hvis du er frisk på det kan vi dele værelse og jeg kan vise dig hvor din arbejds plads ligger. Da storvejre og væsner ikke er en god kombination. Et varmt smil lagde sig på hans læber, mens han stille tænke omkring Oscar mon ville kunne holde til at være udenfor alene. Specielt imod disse væsner? Fenris vidste i hvert faldt at han ikke just havde det særligt godt efter hans runde med sådan et bæst.

Hans blik faldt imod ruden da han hørte omkring at Oscar godt kunne læse og skrive. Dette var et godt tegn. Fenris havde brug for lærde mennesker. Specielt folk der kunne tænke en smugle for sig selv og give en besked videre. Mennesker ofte blev set som føde, noget som ikke er meget værd for en dæmon. Dermed vil det være en perfekt budbringer eller øjne. Fenris så tilbage på Oscar, som han nævnte omkring at ville havde tid omkring at tænke over det.

Fenris nikkede blot anerkende og svare krot, men bestemt. ''du kan få 2 dage til at få lagt din endelig beslutning. Da jeg i øjeblikket ikke har så forfærdeligt travlt. Samt også så kan du også få tid, hvis du vælger at sige ja. Til at tænke omkring rejse og flytning, som jeg tror gerne nogle af deres venner vil hjælpe dig med. Når alt bliver fortalt. '' Et mindre smil lagde sig på Fenris's læber, hvor efter han så direkte på ham da han nævnte omkring hvilken prins og hvilken slags dæmoner. Et mindre smil kunne han ikke lade vær med at ligge sig på sit ansigt. Fenris var lidt glad for at han ikke var så kendt, som dæmonernes kronprins.

Han lagde hovedet lidt på skrå. ''Alle kender Abbadon Lawless. Han har nogle børn. Disse børn vil der nok være stor sansyndlighed for at du møder.'' smilet forsvandt og Fenris var lidt nysgerrig på. Om Oscar overhovedet kendte noget til hans egen fader. Abbadon var jo, som sådan en stor fætter og svær at overse i mængden. Samt også alle dæmoner's leder. Hans tanker lagde sig rundt i rummet, mens han prøvede at sikre sig at Rex forblev under bordet. Han vidste at Rex godt kunne blive en smugle agressiv ved torden. Så han håbede at det kun var regnvejre.

Rex lå blot fortsat på Fenris's skød og nød at blive nusset. Han havde allerede faldet i søvn. Så han lå blot og halv snorkede. Et mindre smil lagde sig igen på Fenris's læber da han opdagede at Rex var faldet i søvn, hvor efter han så op på Oscar igen.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Oscar Tors 30 Jul 2015 - 20:17

Oscar betragtede manden og nikkede så. Kort kiggede han ud, før han kiggede på manden foran sig igen. "Jeg overvejer det. Jeg har et par mønter tilbage på mig fra i dag af, så måske har jeg nok," Han nikkede til det, manden sagde. På den måde kunne han fedte sig ind på ham og få jobbet! Så ville han måske blive yndlingspasser! "Gerne! Det synes jeg lyder som en god idé!"

Oscar nikkede lettere høfligt. "Jeg forstår," Svarede han ham og gav ham et smil, "Jeg skal nok tænke det hele igennem indenfor de næste to dage. Mine venner? Jeg kender ikke så mange her omkring endnu. Ser du, min familie og jeg flyttede hertil fra en lille landsby og jeg er endnu kun ved at tilpasse mig." Forklarede han manden med et smil og lænede sig tilbage i stolen med armene på bordet foran sig.

Denne mand virkede på nogle måder.. Sær. Noget for sig selv. Og hvem var denne prins, han hele tiden talte om? Oscar tænkte jo nok, at der var prinser og prinsesser her omkring, men en prins af visse dæmoner. Dette måtte betyde, at prinsen var en ond én. Ikke?
"Jeg gør ikke," Sagde han og trak let på skuldrene, "Præsentere bjørne-hunden? Hm," Oscar tænkte sig kort om og kiggede rundt, imens han bed sig let i underlæben. Så kiggede han tilbage på manden igen med et smil, "Jeg ville sige pænt goddag og spørge, hvordan det står til. Men først ville jeg pænt bede Rex om at sætte sig pænt ned og bare se så dejlig ud, som han nu gør!". Genialt svar, Oscar!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

There are so many beautiful reasons to be happy!

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I'm the most BEAUTIFULL reason.

Oscar
Oscar

Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Øh

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 18:03

Fenris observerede manden. Et svagt smil dannede sig over hans læber, som han nævnte at han overejede at overnatte. Fenris så på ham høfligt og smilede varmt. ''jamen, hvis du har problemer ren økonomisk, så lad mig byde dig på denne omgang af overnatning. '' Fenris øjne gled over drengen's ansigt, mens han så i retningen af kroejeren. Hans tanker gled lidt omkring hvordan han mon burde kende bedre til oscar. Mon han skulle se hvordan han ville kunne håntere Fenris, som han var? En stref af underholdning greb Fenris's tanker da han tænkte omkring et senge værelse og Oscar, som skulle sove i samme rum, som Fenris. Dette ville måske blive for meget for det stakkels menneske?

Hans øjne gled tilbage på Oscar. Da han lyd til at ikke havde den største omkreds af venner blev det blot bedre for Fenris's 'buisness'. Hans øjne gled undersøgende på Oscar's øjne. Mon han overhovedet ville kunne overleve, som dyrepasser blandt Fenris's folk?. Det kunne være sjovt at se hvad han ville gøre. Han kunne ikke lade tanken være omkring Oscar's reaktion angående at havde nævnt det overraskende højt at han gerne ville overnatte samen.

Han lyttede til Oscar's svar omkring præsentationen af Rex. Den form for præsentation ville passe godt, hvis han havde i sinde at få folk til at tro han havde personlighed, hvilket Fenris personligt godt kunne li. At folk ville træde ud i karakter og vise hvem de er. Dog ville fenris's fader sikkert se dette, som udiciplineret og sikkert nok enten knække Oscar sammen hvor han stod. Men igen, hvis Fenris ikke havde små side projecter, hvordan skulle han ellers stresse af fra sit arbejde, for at sikre sin familie.

Han nikkede anerkende. ''Interessant, men du skal sikre omkring præsentationen af hunden. Ikke dem selv. Men et godt intertive angående at være socialt.'' Fenris fortsat smilede, mens han rejste sig op. ''Jeg tænker vi kan fortsætte de lange spørgsmål imorgen tidlig? Samt også, så kan jeg vise dig de forskellige faciliteter der er på den arbejdsplads, som du er lagt sikret på. '' Fenris smilede høfligt til Oscar, mens han rejste sig op og gik over til kroejeren.

''Et værelse for to.'' Fenris stemme var rolig og afslappet, mens han så Kroejeren i øjnene. ''Så gerne. Her er nøglen. Op af trapperne, ned af koridoren og der efter tredje dør til højre.'' Fenris nikkede og prøvede at huske dette. Han lagde et par skillinger og lidt ekstra, som en 'forud' betaling for rengøringen. Fenris ville ikke blive overrasket over, hvis Oscar måske havde i sinde at søge en sikret position.

Fenris bevægede sig over til Oscar og så på ham. ''Klar til at gå til køjs?'' Hans øjne gled på Oscar, mens hans hånd havde gledet på sit krus med den resteren sjat mjød og han tømte kruset. Han afventede Oscar's svar om han var klar.

Hvis han var klar, ville Fenris føre ham i retningen af deres fælles værelse. Rummet ville være indelt i et hyggeligt skrivebord, en træskammel. Der efter var der en balje, for folk til at vaske deres ansigt og krop med, samt en klud pænt foldet ved siden af baljen. Fenris øjne gled på den store seng og han bevægede sig over på dens højre side og satte sig. Han regnede lidt at Oscar havde fulgt med, mens han begyndte at tag sine støvler af. ''Håber ikke du havde noget imod at dele seng? De havde desværre ikke to delte senge.'' Fenris snakkede roligt, mens han selv vidste at det var løgn omkring to delte senge. Kroejeren havde trods alt indgraveret et rum med to senge, men de var ofte altid lånt ud til en eller anden person. Så han tænkte at et værelse med en dobble madras var bedre.

//Beklager det sene svar //

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Et job til mig?! ~ Vánagandr Empty Sv: Et job til mig?! ~ Vánagandr

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum