Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Lori
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Lenore
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Genevira
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Celenia
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Renata
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Jake
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Sasha
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Abigail
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 
Elizabeth
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

3 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Ons 19 Aug 2015 - 20:55

S-Terrorville District :: Darkwind Citadel
T-16.48
O-byen og slottet
P-http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=29522082
V-varmt


Nancy havde atter engang begavet sig ud på en gåtur i sin søgning om at finde sig et job som et eller andet, hun var snart ligeglad med hvad hun skulle lave af arbejde, hun havde bare brug for at ha noget og lave og leve af, det var sådan set det eneste hun skulle brug et arbejde til, for ellers ville hun jo ende med og gå hen og dø af sult eller sådan noget, hvis der ikke blev fuldmåne og den slags, for det meste så var hun mæt når der havde været fuldmåne og hun ville ikke huske meget af hvad der var sket.
Hun kiggede roligt rundt og så noget i en rude på en kro og gik ind og tog det ned, og smilte roligt af det, før hun satte kursen mod dette såkalde slot, hvor en eller anden søgte tjenestepiger, det var da noget man ville kunne finde ud af.
Hun kom roligt tættere på slottet som hun gik der og så på det store slot *der er sikkert masser a arbejde*tænkte hun for sig selv mens hun kom helt tæt på og anede ikke hvordan, hun skulle komme ind eller ud eller hvem hun skulle snakke med, hun anede virkelig ikke meget lige nu, men det skulle jo nok komme til at ske et eller andet, ved at hun var der, men om hun fik et job tja det måtte tiden vise sig.
Hun stod der og ventede og blev dog lidt utålmodig med det "hallo er der noget hjemme i det her slot"sagde hun lidt højt i det, men anede ikke om der var nogen som ville svare på det, så hun var jo bare nød til at vente noget mere.


Sidst rettet af Nancy Ons 26 Aug 2015 - 10:00, rettet 1 gang
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Tors 20 Aug 2015 - 12:38

en lille dør på den store port der var på slottet gik op. ud kom en vagt gående. han var iklædt en flot rustning med et banner på sin rustning.
han havde et stort spyd i hånden og et skjold på ryggen.
"har de invitation eller tid til at se kongen?" spurgte vagten og kiggede forventningsfuldt på hende.
så det var ikke ligefrem et hvilket som helst slot i Doomsville city. det var kongens slot. hvilket betød at det var kongen der søgte medarbejdere. det ville nok ikke blive nemt at få arbejdet her på slottet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Tors 20 Aug 2015 - 20:08

Hun stod lidt der og kiggede på dette her slot og undrede sig overfor hvorfor der ikke skete noget som helst, men i det hun skulle til at sige noget, hørte hun noget gå op og kiggede på denne her vagt som var komme ud og hørte på hvad han havde og sige "invitation eller tid næh men jeg fandt den her hvor der står at der søges tjenestpige eller piger det sådan set derfor jeg er her"sagde hun roligt, og kiggede på vagten "men hvis man skal ha tid til at snakkede med den der søger så må jeg vel ha sådan en hvis det kan lade sig gøre"sagde hun og anede jo ikke at man enten skulle ha invitation eller en tid for at snakke med en anden person, men at det så var konge han var anede hun ikke, men nu måtte hun jo se hvad der kom til at ske, men lige nu så det da ikke ud til at der kom til at ske noget så længe den her vagt ikke rykkede sig, nogen gang kunne Nancy godt blive hurtigt utålmodig.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Tors 20 Aug 2015 - 20:38

da hun viste ansøgningen så nikkede vagten.
"du kan bare komme ind. du er den sidste der er kommet. herren venter på dig i tronsalen." sagde Vagten og åbnede den store jernport op så hun kunne træde ind hvorefter vagten fulgte hende ind på slottet.
han åbnede døren for hende og da hun trådte ind på slottet kom hun ind i et kæmpe lokale. det var pyntet op med mange forskellige slags billeder og flag i mange farver. de fleste af billederne var portrætter af folk højst sandsynligt vigtige personer. men der var også nogle som viste nogle store slag der måtte have foregået flere år tilbage. i midten af hele lokalet fra døren og til den anden ende af lokalet gik et langt stort rødt tæppe. for den anden ende a tæppet var en kæmpe trone.
tronen var pyntet med skeletter som var skåret ud af sort træ. hele tronen så ud til at være skåret ud i et stykke og var pyntet med ikke kun skeletter men også skorpioner og slanger.
hele tronen og alt rundt om den lignede noget en ond hersker ville have. noget der virkede meget uhyggeligt.
på tronen sad en mørk skikkelse. på grund af størrelsen af lokalet kunne man ikke rigtig se dybere detaljer af personen men man kunne dog se at det var en mand.

tronen:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Tors 20 Aug 2015 - 22:58

Nancy nikkede roligt til det som vagten sagde til hende og fulde med hende og gik bare efter, mens hun kiggede rundt mens hun gik der og stoppede så op da hun var kommet ind i en stor sal og kiggede op til tronen.
Hun smilte roligt for sig selv og gik lidt op mod tronen og stoppede så op og kiggede på skikkelsen som var der, og slappede af "er det dig som jeg skal snakke med omkring det med jobbet"spurgte hun roligt og på en uskyldig måde, da hun var blevet sådan forvirret over alt det hun havde set bare ved og gå ind på slottet, og anede ikke hvordan hun skulle reagere på noget som helst, det var et flot sted og det var jo godt, men hun havde brug for det job så hun måtte jo tage sig sammen for at få det, ellers kunne hun godt sige farvel til hendes hjem og den slags ting der, så blev hun en rigtig hjemløs person.
Dog havde hun den løsning og bo i skoven som en ulv ville, men hun var jo ikke en ulv men et menneske når der ikke var fuldmåne, så hun havde jo brug for et sted og bo.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Fre 21 Aug 2015 - 10:27

på tronen sad Sakref. han kiggede nysgerrigt på Nancy fra da hun kom ind og stod foran ham.
han var iklædt sit pæne tøj som han altid havde på. et gammelt slags jakkesæt med en sort kappe og med en fin skjorte indvendig. han havde siddet på den trone hele dagen indtil videre og hørt på andre folk som gerne ville være tjeneste pige på slottet. der var sågar nogle snigemordere imellem dem der kom for at søge. hvilket han ikke tog som en stor fare.
"det kan man godt sige, jeg er i hvert fald herren af det her slot og alt der ligger under det. mit navn er Sakref Morladin. måske har du hørt om mig." sagde han og kiggede interessant på Nancy. det er første gang han har oplevet en som faktisk virkede rolig i hans tilstedeværelse. de fleste plejede at bukke for ham eller smide sig på knæ bare ved synet af ham. men det virkede næsten som om hun ikke vidste hvem han var.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Fre 21 Aug 2015 - 18:56

Hun kiggede roligt på ham og nikkede bare til det han sagde til hende, og mente ikke at hun anede hvem han var eller noget "altså er stadig ny her så ved ikke hvem alle er og den slags"sagde hun roligt og var da ked af hun ikke vidste hvem dem der var kongelige var og den slags ting der.
Hun kiggede roligt på ham "men er kommet på grund af det med tjenestepige stillingen hvis den da ikke er blevet optaget"sagde hun roligt og havde lidt af en nervøs overgang i sin stemme, da hun var bange for at den var taget for næsen af hende, da hun virkelig godt kunne bruge et job, for hun skulle jo kunne klare sig, og det var jo svært uden noget at leve for.
Hun stod roligt der og ventede, men imens hun ventede på svar stod hun lidt og rettede på sine fine kjole som hun havde taget på.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Fre 21 Aug 2015 - 19:46

Sakref lænnede sig frem af i tronen og støttede sit hoved på tronens armlæn.
"det forklare en del. fortæl mig, hvor er du fra da?" spurgte han nysgerrigt. hun måtte være fra landet af siden hun virkede så uinformeret angående de vigtige mennesker i verden.
han foresatte efter en pause med at snakke videre.
"så du er her for den stilling. ja der har været mange idag. mange som jeg ikke synes virkede kvalificeret for jobbet, og så var der nogle enkelte der prøvede at gøre et forsøg på mit liv. men jeg regner med at du ikke er så dumdristig til at prøve sådan noget." sagde han og kom med et lille smil.
"fortæl mig. hvorfor skal jeg hyre dig? hvad er dine kvalificationer?" spurgte han og forventede nysgerrigt på hendes svar.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Fre 21 Aug 2015 - 20:56

Hun kiggede på ham og smilte roligt "jeg kommer fra en lille landsby som jeg var heldig og flygte fra som lille da den blev angrebet af noget et væsen tror jeg men den lille landsby findes ikke mere så vidt jeg ved af har ikke haft mod til at tage tilbage for at se om den var der"sagde hun roligt og kiggede lidt rundt også op på ham igen, mens hun lyttede til hvad han ellers sagde til hende og smilte roligt "nej vil ikke mene jeg vil prøve på den slags ting når jeg knap anede hvem du var før nu jo"sagde hun roligt og slappede af mens hun foldede sine hænder lidt sammen, mens hun stod der.
Hun smilte og skulle lige tænke lidt over hvad hun skulle sige til det sidste hun hørte ham sige, og tænkte "altså jeg kan en masse ting efter jeg har fået meget erfaring gennem min opvækst kan gøre rent hvor der nu skal gøres rent sådan set alt hvad der komme i form af huslige ting ellers passe børn og den slags hvis det skulle være du har noget i den form har det sådan giv en ordre til noget jeg skal og jeg gør det bare jeg får lov til at bruge den tid jeg skal bruge på det"sagde hun roligt og det var sådan set det eneste hun skulle det var og ha tid til ting, for hun skulle nok få det løst på en eller anden måde.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Fre 21 Aug 2015 - 21:44

Sakref nikkede til det hun sagde og da hun var færdig med at snakke så smilte han.
"interessant. du lyder til at have meget selvtillid i dine egne evner. det er meget godt synes jeg selv. men jeg har nogle krav. første krav. du er nød til at bo på slottet. du har selvfølgelig lov til at gå og gøre hvad du ønsker men jeg kan ikke tage nogen chance med det. jeg har nemlig mange fjender og da jeg er en indflydelsesrig person så kan jeg ikke acceptere at få spildt information ud om mig." sagde han og rejste sig fra sin trone og begyndte at gå ned af trappen.
han var faktisk meget høj. dog virkede han mindre når han sad på tronen men virkede stadig farlig og mægtig selv på tronen.
"andet krav er at når du arbejder skal du gå i den uniform der bliver udstillet til dig. tredje krav er at du skal gøre hvad der bliver sagt. ikke kun fra mig af men også for de andre beboere på slottet. det vil sige mine børn, mine lærlinge og min kone. du vil blive informeret senere om hvordan herakiet på slottet er så du ved hvem der bestemmer over dig og hvem der ikke gør." sagde han og nu stod han lige foran Nancy. med rak ryg og et mægtigt blik. kiggede han ned i Nancys øjne, som om han læste hendes sjæl.
"sidste krav og er faktisk det vigtigste krav her. alt hvad der sker på slottet, bliver på slottet. du må om ingen omstændigheder uddele informationer til omverden om hvad der sker på slottet. uanset hvad det end er. hvis du har bekymringer kan du komme direkte til mig. men et brud af dette krav under min ansættelse kan blive set som forræderi imod den kongelige familie og vil derfor blive straffet på samme måde." sagde han og studerede hendes krop nu mere.
"det er de vigtigste krav. selvfølgelig er der regler på slottet men jeg ser ingen krav til at gå ind i dem før jeg ved om du kan gå med til de her krav. hvis ikke, så kan du gå igen. flere folk har allerede sagt nej til dette tilbud på grund af kravene, så vil ikke blive overrasket over hvis du vælger nej" sagde Sakref og gik forbi hende som var hun en statue der stod i vejen på hans vej imens han begyndte at gå hen imod en af malerierne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Lør 22 Aug 2015 - 17:13

Hun stod stille og rolig og havde ikke meget og sige lige nu da hun jo stod og lyttede til hvad han havde og sige til hende, og som han snakkede og snakkede til hende, og roligt blev færdig tænkte hun over hvad han havde sagt til hende, og nikkede roligt "Ja jeg skulle nok kunne klare de krav der altså jeg er jo Tjenestepige så skal jo gøre hvad jeg får besked på af deres familie da det jo er som en tjenestepige er lige over slave så man kan ikke få mig til det som sådan en skal gøre hvis jeg har det helt rigtig"sagde hun roligt og slappede bare af og viste ikke om hun sagde noget der er forkert for sådan vil hun mene det var, da hun jo ikke var nogen slave af nogen form, det var arbejde og ikke andet.
Hun kiggede på hende "og jeg forstår skam det med det sidste krav men vil aldrig gøre noget for at skade dig eller din familie har jeg jo ikke nogen grund til at gøre"sagde hun roligt og vente sig om mod ham, og kende jo ikke hele hans familie endnu, men det kom hun jo nok til.
Hun stod roligt der og kiggede på ham "kunne det være at jeg kunne få lov til at se den uniform som jeg kommer til at skal ha på hvis jeg altså har fået jobbet"spurgte hun roligt og havde da et håb om at hun fik det, men det var jo op til ham om hun havde eller ikke havde, hun havde jo ikke nogen grund til at gå ud over fortælle nogen om ting som skete her på slottet og den slags der.
"men der noget du skal vide ved ikke om du har fundet ud af det men er jo ikke et helt normalt menneske eller noget blev bidt for ikke så lang tid siden af en ulv som så gjorde noget ved mig så jeg bliver til en ulv af en art"sagde hun roligt og vidste ham så bidemærket ved og løfte lidt op i hendes kjole så han kunne se det, og lod den så falde igen efter lidt tid, og kiggede bare på ham og ventede på at høre hvad han havde og sige til det hele.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Søn 23 Aug 2015 - 9:33

Sakref nikkede og kiggede på hendes bidemærke på låret da hun løftede op på kjolen. han lagde tydeligt mærke til bidet som skilte sig meget ud fra hendes ellers fine lår.
"jeg har skam vidst det lige siden du kom ind på slottet. jeg har kunne lugte den velkendte lugt af Lycantrop eller varulv som du vil nok kende det mere som. samtidig har jeg kunne se det på den måde du går på, samt kan jeg se det i dine øjne. men tage det roligt. vi har alle midler der skal til for når du kommer til den nat du forvandler dig." sagde Sakref som om han vidste alt i verden. hvilket han nok også gør for det meste.
"jeg kan også tilbyde dig at træne dig i at kontrollere din forvandling så den ikke længere er kontrolleret af månen men af dig. jeg kender flere som faktisk kan kontrollere det og jeg har mødt væsener som har kunne forvandle sig til andre slags dyr end kun ulv uden at være shapeshifter." sagde Sakref og rettede sit jakkesæt.
"uniformen er en traditionel fransk stuepigeuniform. der er selvfølgelig andre former af den slags og du vil også få muligheden for at kunne vælge en anden end den franske. dog er det den mest brugte på slottet så du vil skille dig meget ud." sagde Sakref og kiggede på billedet på søjlen. det var et maleri om en stor krig imellem godt og ondt.
"ja en tjenestepige er i højere rang end en slave selvfølgelig. men din opgave er stadigvæk at gøre hvad vi beder dig om. dit job er jo at tilfredsstille hvor enkelte behov. selvfølgelig inde for dine egne evner." sagde Sakref og havde vendt blikket hen imod hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Søn 23 Aug 2015 - 9:55

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Rafaela havde for blot nogle få dage siden været ude for en forvandling efter hun havde fået en mixtur fra Rottenstein som forandrede hende fuldstændig til ukendelighed. Det var kun held, at hendes egen far havde kunnet genkende hende. Men det var sikkert mest fordi Rottenstein var der og sagde, at det var hende. Hverken hun, Sakref eller Rottenstein vidste præcist hvad der ellers havde forandret sig indeni hende da der stadig var mange ting som skulle på plads. Hun havde ikke været udenfor slottet lige siden. Hun havde fået udgangsforbud i noget tid, men hun var nu heller ikke meget for, at komme udenfor slottets mure pga hun skulle slappe af efter episoden der havde været.
Hun vidste, at Sakref ville være inde i Tronsalen. Han havde været der det meste af dagen og hun var ved og blive rastløs. Hun var ikke van til og skulle tage den med ro for længe af gangen så hun tænkte, at hun måske kunne overtale hende til og træne hende lidt så hun fik slappet lidt af. Hendes dragehale flagrede rundt til alle sider imens hun gik igennem alle gangene indtil hun kom til den store dør der førte ind til tronsalen. Hun kiggede skeptisk på vagterne der stod udenfor dem fordi de kiggede stadig mistænksomt på hende når hun gik rundt i slottet. Hun åbnede døren og lukkede den efter sig. Hun ventede sådanset, at hendes far sad på tronen og halvsov som han tit havde gjort de gange hun havde gået derind, hvor han havde været derinde. Hun stoppede dog op da hun opdagede, at han stod og snakkede med en kvinde. Lugten af em blandet velkendt og varulvelugt ramte hende. Hun kiggede undersøgende på kvinden på et god afstand. Kropsbygningen så meget velkendt ud for hende.
Hun rettede sig op og gik hen til hendes far og stod skråt overfor Nancy. Hun skemtede hen imod hende. Hun kiggede undersøgende på hende. Nancy? Kunne det virkelig være den kærestetyv? Hun havde stadig et skjult had til den tøs. Hun kæmpede mig sig selv for ikke og angribe Nancy. Hun rettede ryggen og kiggede på Sakref "Far forstyrre jeg dig i noget meget vigtigt?" spurgte hun bestemt. Hun kiggede dog flere gange hen på Nancy.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Søn 23 Aug 2015 - 10:47

Hun stod roligt og kiggede på ham og lyttede til hvad han havde sådan at sige til hende og smilte "kan du virkelig hjælpe mig med at få control over min forvandling"sagde hun roligt, og ville da være glad for at hvis hun kunne få control over den, men nu måtte hun jo se.
Hun stod roligt der og en lugt fra en anden person kom tæt på hendes næse, og roligt hørte hun en stemme *det vel ikke hende jeg tror det er ud fra den lugt*tænkte hun og valgte bare og holde sin mund og ville se hvad der skete.
Hun var jo der bare på grund af et job og ikke for at skabe problemer for noget som helst, og roligt kiggede hun på sakref "okay fair nok men er klar til at starte så snart du vil ha jeg skal starte"sagde hun roligt og ville endeligt godt i gang med det, og roligt vende hun sit blik mod den kvinde som var kommet og havde godt på fornemmelsen hvem hun var, men hun så anerledes ud, det var nok det som gjorde at hun ikke var helt sikker på om det var hende, som hun mente det var, men hun kom nok til at høre hendes navn, da det lod til at hun var datter af manden som hun snakkede med.
Hun kiggede roligt rundt og anede ikke hvad hun skulle sige, så hun stod lidt og rettede på sin kjole, og havde sine tanker så mange andre stedet *hvis det virkelig er hende så hader hun mig sikkert som pesten men det kan jeg altså ikke tage mig af plus har ikke set den fyr af hendes i lang tid*tænkte hun for sig selv og stod bare roligt der.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Man 24 Aug 2015 - 9:00

Sakref nikkede til det hun sagde.
"sagtens. der er mange midler til man kan ordne det. men det kræver dine egne evner til at kunne stoppe det. intet jeg kan gøre. jeg kan lære dig redskaberne men jeg kan aldrig få dem til at virke for dig hvis du ikke selv er stærk nok." sagde Sakref.
Sakref vendte blikket imod Rafaela.
"overhovedet ikke min pige. jeg er alligevel næsten færdig her" sagde han og gik hen imod Nancy.
"super. du kan starte fra idag. og nu kan du også hilse på en af mine døtre og som også kommer til at være en af dine chefer. nemlig Rafaela." sagde Sakref og lagde en hånd på Rafaela's arm og holdte hende ind til sig.
"nå ja min pige. gider du så venligst at vise Nancy rundt på slottet og vise hvem hun ellers skal være tjenestepige for så der ikke kommer til at ske en hændelse igen. jeg vil nødig have at der sker endnu et uheld imod en af mine ansatte." sagde Sakref og kiggede Rafaela i øjne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Man 24 Aug 2015 - 9:05

Rafaela kiggede fortsat på Sakref. Hun smilede stille og håbede hun kunne få snakket med ham om det med og begynde og træne, men hun kunne ikke rigtigt få et ord indført. Hun lænede sig stille ind til Sakref. Man kunne tydeligt se på hende, at hun var blevet højere selv for Nancy ville man kunne se det. Hun nikkede blot til Nancy og kiggede med et truende blik på hende. Hun vendte sig om imod Sakref og skulle lige til og spørge ham om han ville træne hende lidt, men da hun skulle åbne munden for og spørge kom han hende i forkøbet. Hun havde lyst til og smadre en knytnæve ind i maven på ham, men hun ville ikke lave et stort nummer ud af det. Ikke før Sakref var væk fra dem. Hun nikkede stille og kiggede ham i øjnene "Det skal jeg nok far, men kan vi så snakke sammen bagefter? Alene?" spurgte hun stille og kiggede ham dybt i øjnene.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Man 24 Aug 2015 - 10:13

//Undskyld på forhånd hvis det her bliver et kort svar fra mig er på over mobil//

Nancy stod bare der og kiggede på dem og havde sine øjne på Rafaela som hun udemærket godt vidste hvem var, og det eneste hun gjorde tilbage til det truende blik var at ryste lidt på hovedet.
Hun kiggede på Sakref og nikkede roligt til det med at hun kunne starte i dag, dog brød hun sig ikke om at det var Rafaela der skulle vise hende rundt, dog sagde hun ikke noget andet end "det lyder godt"sagde hun roligt og lyttede til hvad der ellers blev sagt, og fik lavet et par store øjne ''uheld hvad for noget uheld hvis jeg må få det at vide''spurgte hun roligt og var ikke bange, mem bare nysgerrig om hvad det kunne være.
Hun stod der roligt og ventede nu på at se hvad der ville ske, for på en måde kunne hun stadig ikke lide tanken om at Rafaela skulle vise hende rundt, da det kunne være at det ikke ende godt for hende, men nu måtte hun jo vente og se om hvad der kom til at ske og den slags der, for hun havde kun en ting og sige og det var jo at hun ikke havde vist at den fyr som hun havde været slave for havde haft kæreste på, dengang så nu undrede det hende også lidt om hvorfor hende tidliger fyr ville have slaver når han havde kæreste på, men det kom hun nok aldrig til at finde ud af.

// Håber det okay :-) //
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Man 24 Aug 2015 - 10:28

//det er helt fint Smile//
Sakref nikkede til Rafaela.
"selvfølgelig. du kommer bare når du har vist Nancy rundt. så kan vi snakke." sagde Sakref og smilte til hende.
"der har været nogle uheld på det sidste, her på slottet. en på slottet udnytter tjenestepigerne på grove måder og hvis personen ikke mente at de gjorde hvad der blev sagt så fik de skader. vi har haft et enkelt uheld hvor en døde men jeg har taget den ansvarlige og straffet på retfærdige manner. så der burde ikke være nogle problemer mere." sagde Sakref og smilte til Nancy.
"men jeg vil lade jer to være i fred. jeg vil sende nogle vagter ud for at hente dine ting Nancy. bare rolig. de ved hvor dine ting er og jeg vil få dem ført op til dit nye værelse. og Rafaela. vis hende også lige hvor køkkenet er og få hende introduceret til Chef imens du er igang. og selvfølgelig opfør dig pænt, jeg har nemlig en overraskelse til dig senere." sagde Sakref og gik hen til sin trone igen og satte sig. han trak bord ud fra siden af tronen som var den bygget ind i selve tronen så nu havde han et skrivebord foran. der begyndte han så at skrive på noget papir han fandt frem også.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Man 24 Aug 2015 - 10:38

Hun nikkede stille til det han sagde med, at hun blot kunne komme når hun havde vist Nancy rundt. Så kunne hun også fortælle hende, hvad hun mente. Hun lyttede blot stille til det Sakref fortalte om det lille uheld der havde været på slottet. Hun skulle tige til, at gå da hendes navn blev nævnt. Hun kiggede med det samme på Sakref og lyttede. "Skal jeg nok og slutter ved hendes værelse helt fint. Har gjort dette før far" svarede hun lettere næsvist, men Sakref vidste, at hun kun gjorde det for og drille ham. Hun gik ud af tronsalen og forventede, at Nancy fulgte efter hende. Hun gad ikke bruge timer på og få snakket med Nancy hun burde vide, hvem hun var.
Da de var kommet ud af tronsalen og et godt stykke væk fra vagterne, hvor ingen kunne se dem trak hun Nancy ind mod en væg og holdt hende ind til den "Hør her frøken stjæler andre folks kærester!" sagde hun irriteret og fortsatte "Hvis du så meget som prøver og ødelægge min familie eller tage dem fra mig så ender du ligesom den tjenestepige der døde på mine manner og jeg er ikke til og lege med det ved du!" sagde hun truende og fortsatte "Og vi har den aftale, at når andre er til stede er vi proffessionelle og kan snakke sammen være glade og det hele, men alene der sker det ikke. Jeg stoler ikke på dig og det ved du" sagde hun og fortsatte indtil hun kom til Melvins værelse og bankede på døren. Hun smilede stille og gik ind af døren efter lidt tid "Hej Melvin dette er Nancy den nye tjenestepige og Nancy dette er min bror Melvin og han bestemmer over dig ligesom mig og min far" sagde hun stille og gik hen til Melvin og gav ham et kram.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Man 24 Aug 2015 - 12:04

Nancy kiggede roligt på Sakret og smilte roligt til ham ''mange tak''sagde hun roligt og så ham gå op til hans trone og roligt kiggede hun efter Rafaela og fulde med hende.
Før hun kunne nå at reagere på noget mærkede hun en kold væg mod hendes ryg og kiggede på Rafaela og lyttede til hva hun sagde ''kæreste stjæler jeg tog ham aldrig fra dig var hans slave jeg fulde bare ordre hvad vil du ha jeg skulle gøre udblivet og ende med at blive straffet nej tak''sagde hun og kiggede bare på hende ''tror du virkelig at jeg vidste at han var kærester med dig jeg anede ikke engang hvem du var''sagde hun roligt og nikkede bare til det sidste før de gik vider og stoppede op og kiggede på døren før den blev åbnet og alt det og stod bare roligt der og smilte stille '' hejsa Hr. Melvin''sagde hun roligt og slappede bare af og kiggede på dem, og anede ikke hvordan hunellers skulle hilse på ham og den slags der, så hun måtte jo prøve sig frem.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Man 24 Aug 2015 - 13:28

Melvin lå i sengen og nåede kun lige at rejse sig op fra den før Rafaela kom hen og gav ham et kram.
han var meget anderledes i forhold til Sakref. hans hud var helt blå som havet og han havde de mest syregule øjne nogensinde. han havde en lang djævlehale og på hans hoved havde han små sorte horn.
han gengældte Rafaelas kram og vendte blikket imod Nancy.
"jamen goddag med dig. hvad er dit navn så?" sagde han og pludselig forsvandt han i en lille røgsky og dukkede op lige foran hende. dårlig nok få centimeter fra hende.
han kunne åbenbart teleportere. gad vide hvor langt han kunne.
han rakte en hånd ud til hende som en hilsen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Man 24 Aug 2015 - 17:31

Rafaela svarede ikke på det Nancy sagde inden de var kommet ind på Melvins værelse. Hun var først begyndt og snakke ordentligt med Melvin igen for nogle dage siden. Hun kiggede irriteret hen på Nancy da Melvin pludselig teleporterede sig væk fra hende for og komme hen til Nancy. Hun hadet når han gjorde det, men det gjorde det ikke bedre når hun lige havde introduseret dem for hinanden og han så spørger den lille tøs hvad hun hed. Hun kiggede truende hen på Nancy for og advare hende om og gøre noget dumt. Hun rettede sig op og smilede stille og gik hen til Melvin og lagde en hånd på hans skuldre "Melvin ligger mor stadig på hospitalsfløjen eller hvad?" spurgte hun sødt og kyssede Melvin på kinden. Hun ville hurtigst muligt få Nancy væk fra Melvin for og komme videre for og komme hen og snakke med sin far og hun ville ikke lade Nancy være alene med Melvin. Hun ville hellere efterlade hende hos Surzi og Zaela end hos Melvin eller sin far.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Man 24 Aug 2015 - 19:22

Nancy stod roligt og så på dem med et stille smil på sine læber og før hun viste af, stod han foran hende og hun kunne jo ikke andet end at undgå og kigge på ham og alt det, og tog roligt imod hans hånd "Nancy"sagde hun roligt til ham, og tog ikke øjne fra ham imens han stod der, men kunne godt mærke at Rafaela kiggede på hende og alt det, men hun måtte altså slappe af, hvad var det værste der kunne ske.
Hun kiggede bare på ham og smilte roligt bare og anede ikke hvorfor, hun ikke tog øjne fra ham, men hun slap roligt hans hånd igen og lod sin arm komme ned og hænge ved sin side, og kiggede roligt på Rafaela og lavede nærmest et ansigt der sagde hun skulle slappe lidt af og den slags der, og roligt vende hun sig om så hendes kjole fløj lidt op, mens ikke meget "når hvor hen af"spurgte hun så roligt og stod og kiggede på den og ventede jo sådan set på Rafaela, så de kunne komme videre med dette, for lige nu måtte hun da indrømme hun godt ville slippe for at ha Rafaela på nakken af sig, da hun følte lige nu at hun ikke var andet end efter hende, og det var endda længe siden nu, med det som skete dengang, hendes frygt for Rafaela var ikke så stor mere som dengang, lidt var der men ikke lige så meget igen, og sådan var det blevet efter at hun blev forandret.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Man 24 Aug 2015 - 19:38

Melvin tog hendes hånd og kyssede hendes hånd som en rigtig gentleman. "pænt navn" kommenterede han da hun sagde sit navn. da han havde præsenteret sig selv og det hele så gik han lidt tilbage og sendte hende et smil. et rigtig charmøre smil.
han vendte blikket tilbage imod Rafaela.
"det skulle hun meget være søs." sagde han og kiggede på Rafaela med et smil.
der var kun Valiona som var i hospitalsfløjen, Nika var i sit tårn. Neko og Beko var sikkert i vinkælderen. det var i en helt anden kælder en laboratoriumet så der måtte tjenestefolk godt komme.
Zaela og Surzi var stadig på deres værelse sikkert. udnytter sikkert en stakkels slave eller lignende.
og så var der selvfølgelig Chef som var i køkkenet som altid.
der var i hvert fald liv på slottet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Man 24 Aug 2015 - 19:46

Rafaela rullede med øjnene. Hun var ved og være godt træt af Melvin og hans flirteri med andre tøser. Hun havde stadig svært ved og tilgive ham, at han lod deres barn dø. Nok var de begyndt og snakke ordentligt igen, men hun havde svært ved det.
"Dejligt vi snakkes ved" sagde hun til Melvin og tog fat i Nancys arm da hun gik forbi Melvin og hev hende med sig ud af Mekvns værelse og lukkede døren efter dem. Hun trak vejret dybt nogle gange og slap Nancys arm og begyndte og gå imod hospitalsfløjen "Pas på ham. Han vil kun i trusserne på dig så er du advaret" sagde hun med en irriteret stemme. Hun vidste godt, at hun ikke måtte være alene med Valiona. Sin egen mor, men da der havde været meget krig i familien de sidste mange måneder var det, det bedste for alle parter. "Min mor er gravd derfor ligger hun på hospitalsfløjen. Som du nok kan regne ud har vi vores ejet hospital for og undgå angreb med mere" fortalte hun stille imens de gik igennem hospitalsfløjen og stod udenfor Valionas stue. Hun trak vejret tungt og bed sig i læben. Hun var usikker på, hvordan hun ville have det med og se sin egen mor igen efter så lang tid. Hun åbnede stille døren og stod ved døråbningen "Hej mor dette er Nancy vores nye tjenestepige. Nancy dette er min mor Valiona Morladin. Hun bestemmer over dig ligeså meget som min far gør og mere end mig og Melvin" fortalte hun kort efter og have præsenteret dem for hinanden "Vi skal hurtigt videre for min mor skal have en masse hvile" man kunne godt høre på Rafaelas stemme, at hun kæmpede en kamp med sig selv for ikke og gå amok på Valiona. Hun vidste ikke om hun havde fået, at vide, at hun var blevet steril. Rafaela kiggede kun få sekunder på Valiona af gangen og det ville man ikke kunne undgå og bemærke.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum