Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~
"Super min pige. jeg har forresten noget til dig. her et nyt sværd til dig. dette har jeg fået special lavet til at kunne blive påvirket af din evne" sagde han og rakte hende et langsværd til hende.
det var flot pyntet med symboler og klingen i sig selv var godt velbalanceret og smukt lavet.
"men hvis du vil have mig undskyldt Rafaela, så vil jeg gerne have du går igen for skal lige snakke med Nancy privat. men jeg lover at lige så snart jeg er færdig her så kommer jeg op til at se dig" sagde han, gav hende et kram og kyssede hende på kinden. han vendte sig tilbage til sin stol og satte sig ned og kiggede på Nancy med et smil.
da Rafaela var gået så lændte Sakref frem imod skrivebordet.
"nå? hvordan gik det så? fik du set det du synes selv du behøvede at se?" spurgte han med et smil.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
//sorry for det meget forsinket og korte svar//
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
"det er meget ligeudtil men som sagt så er der også nogle andre ting du skal vide. igen så må intet af hvad der bliver nævnt her på slottet komme ud. det er både din opgave også at holde styr på at ingen smider rygter ud og at du selv ikke gør det også. samtidig så er denne familie meget åbne for det Seksuelle hvis jeg ikke har nævnt tidligere så det vil være normalt for dig at komme til at se seksuelle handlinger her på slottet, på den ene eller anden måde. det betyder dog også at nogle har seksuelle handlinger med andre tjenestepiger og slaver. det er ikke forbudt og hvis du endelig finder nogen her på slottet som du er interesseret så kan du altid bare køre med strømmen. men jeg vil lige advare dig om at min søn Melvin kan være lidt... uforudsigelig så pas på og hvis det endelig var så pas på med at Rafaela finder ud af noget om det. hun har lidt ejerskabs fornemmelse over for sin bror." sagde han og rejste sig op fra sin stol og gik hen til hende.
"som den sidste ting. der har været 'uheld' på det sidste imod nogle af tjenestepigerne og slaverne. mange er blevet fundet døde på de sidste par uger. så hvis du endelig finder noget mistænktsomt så kom hurtigst muligt til mig med det." sagde han med et smil.
"men lad mig vise dig hen til dit værelse så du kan få skiftet til din uniform." sagde han med et smil og åbnede døren.
//imellemtiden ved Rafaelas værelse//
Bron havde modtaget et vigtigt brev fra vagterne. de sagde at det var fra en ved navn Luce. han vidste godt hvem Luce var og vidste at det var til Rafaela så han skyndte sig hen til Rafaela.
han bankede på og ventede på at hun svarede døren.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Hun kiggede lidt rundt "det med ham Melvin skal jeg nok passe på med altså har jo ikke lyst til at Rafaela skal sprænge i luften af vrede og den slags"sagde hun roligt og viste ikke helt hvad vej de skulle endnu så ja hun ventede på ham så han kunne gå den vej de skulle og alt det.
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Missing//Sakref Morladin
» The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin
» I only follow my own rules -Sakref Morladin
» Sacrifice to Lord Sakref //Melvin~Sakref//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine