Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Jake
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Sasha
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Renata
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Celenia
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Lenore
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Genevira
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Katrina
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Lori
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 
Edgar
i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba13i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba14i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

3 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Fre 2 Okt 2015 - 13:52

Sakref lagde nogle papirer væk da de kom ind på hans kontor.
"Super min pige. jeg har forresten noget til dig. her et nyt sværd til dig. dette har jeg fået special lavet til at kunne blive påvirket af din evne" sagde han og rakte hende et langsværd til hende.
det var flot pyntet med symboler og klingen i sig selv var godt velbalanceret og smukt lavet.
"men hvis du vil have mig undskyldt Rafaela, så vil jeg gerne have du går igen for skal lige snakke med Nancy privat. men jeg lover at lige så snart jeg er færdig her så kommer jeg op til at se dig" sagde han, gav hende et kram og kyssede hende på kinden. han vendte sig tilbage til sin stol og satte sig ned og kiggede på Nancy med et smil.
da Rafaela var gået så lændte Sakref frem imod skrivebordet.
"nå? hvordan gik det så? fik du set det du synes selv du behøvede at se?" spurgte han med et smil.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Søn 4 Okt 2015 - 8:41

Hun lyttede stille til det han sagde og tog sværdet da han rakte hende det. Hun kiggede undersøgende på det og smilte til Sakref "Tak for det far" sagde hun stille og kyssede ham på kinden. Hun var nu glad for de sværd hun alnteslerede havde da hun syntes selv, at hun kæmpede godt med dem så nu skulle hun vende sig til et helt nyt sværd i hænderne. Hun kiggede på Sakref da hun sagde, at hun skulle gå. Det var hun bestemt ikke tilfreds med da hun kendte dem begge ret godt. Hun brummede utilfreds og rejste sig op. "Vi ses senere far" hun smilede kort da hun fik et kys på kinden. Hun kiggede advarende på Nancy og gik ud af døren. Hun ville få et hysterisk anfald, hvis hun fandt ud af, at Nancy havde haft noget med nogen i hendes familie. Eller hun var dog lidt ligeglad om det var Zaela og Surzi, men resten så ville hun blivet halshugget. Hun lukkede døren efter sig. Man kunne tydeligt se på hende, at man ikke skulle sige noget forkert til hende for så ville hun springe i luften. Hun gik op på sit værelse og smækkede døren i efter sig. Hun lagde sværdet på sit skrivebord og satte sig på vindueskarmen og kiggede ud af vinduet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Man 16 Nov 2015 - 6:52

Mens hun stod der og kiggede på dem og bare ventede på at, de blev færdige med at snakke det de skulle snakke og den salgs der, og roligt og kiggede efter Rafaela, før hun så vende sig mod Sakref og kiggede på ham "jeg fik set det jeg vist skulle se lader det til da jeg jo skal hjælpe til i køkkenet og gøre hvad jeg ellers får besked på at gøre"sagde hun roligt og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og anede ikke hvad han ville sige til det, men det var nok også bedst og ikke sige for meget, man kunne jo ikke vide hvad der ville ske nu her, alt kunne ske fra nu af og frem i tiden, for ens fremtid var jo ikke til at se på nogen måder, selvom der da var folk som gik og troede på at de kunne se ind i fremtiden og den slags ting der, men det var jo bare fup efter hendes mening, men sådan var hun jo bare og nu ventede hun bare på at høre hvad han ville sige til hende nu her.

//sorry for det meget forsinket og korte svar//
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sakref Morladin Ons 30 Dec 2015 - 21:15

Sakref nikkede.
"det er meget ligeudtil men som sagt så er der også nogle andre ting du skal vide. igen så må intet af hvad der bliver nævnt her på slottet komme ud. det er både din opgave også at holde styr på at ingen smider rygter ud og at du selv ikke gør det også. samtidig så er denne familie meget åbne for det Seksuelle hvis jeg ikke har nævnt tidligere så det vil være normalt for dig at komme til at se seksuelle handlinger her på slottet, på den ene eller anden måde. det betyder dog også at nogle har seksuelle handlinger med andre tjenestepiger og slaver. det er ikke forbudt og hvis du endelig finder nogen her på slottet som du er interesseret så kan du altid bare køre med strømmen. men jeg vil lige advare dig om at min søn Melvin kan være lidt... uforudsigelig så pas på og hvis det endelig var så pas på med at Rafaela finder ud af noget om det. hun har lidt ejerskabs fornemmelse over for sin bror." sagde han og rejste sig op fra sin stol og gik hen til hende.
"som den sidste ting. der har været 'uheld' på det sidste imod nogle af tjenestepigerne og slaverne. mange er blevet fundet døde på de sidste par uger. så hvis du endelig finder noget mistænktsomt så kom hurtigst muligt til mig med det." sagde han med et smil.
"men lad mig vise dig hen til dit værelse så du kan få skiftet til din uniform." sagde han med et smil og åbnede døren.

//imellemtiden ved Rafaelas værelse//
Bron havde modtaget et vigtigt brev fra vagterne. de sagde at det var fra en ved navn Luce. han vidste godt hvem Luce var og vidste at det var til Rafaela så han skyndte sig hen til Rafaela.
han bankede på og ventede på at hun svarede døren.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Rafaela Ons 30 Dec 2015 - 21:34

Rafaela var irriteret over, at den tøs var dukket op i hendes hjem Hvis hun bare så meget som en gang opdagede, at hun havde været sammen med sin far eller storebror blev hun dræbt! Hun ville ikke fortryde det ligemeget hvilken straf hun ville få smidt i hovedet af hendes far. Han kunne ikke straffe hende mere end han allerede havde gjort. Hun hamrede sin hånd nogle gange ind i væggen da hun hørte nogen banke på. Hun åbnede vredt døren og forberedte sig på og skulle råbe af personen som var dukket op og forstyrrede hende imens hun var hysterisk. Hun kiggede på Bron. Man kunne tydeligt se på hende, at hun stadig var vred. "Hvad vil du Bron?" spurgte hun lettere irriteret. Hun kunne ikke komme i tanke om en som kunne få hende til, at slappe af igen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Nancy Søn 10 Jan 2016 - 11:52

Hun kiggede på ham og nikkede stille og roligt til det han sagde til hende "det kunne jeg næsten tænke mig til at jeg ville komme til at se men hvad pokker det jo ikke noget der mærkelig efter min mening og angående din datter Rafaela jeg prøver og kommer så godt ud af det med hende som muligt men hun gør det svært for mig"sagde hun roligt og så på ham med et stille smil på sine læber, og nikkede stille til det sidste han sagde.
Hun kiggede lidt rundt "det med ham Melvin skal jeg nok passe på med altså har jo ikke lyst til at Rafaela skal sprænge i luften af vrede og den slags"sagde hun roligt og viste ikke helt hvad vej de skulle endnu så ja hun ventede på ham så han kunne gå den vej de skulle og alt det.
Nancy
Nancy

Antal indlæg : 336
Reputation : 1
Bosted : en lille lejlighed
Evner/magibøger : ,

Tilbage til toppen Go down

i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~ - Page 3 Empty Sv: i'm here for the job ~Sakref Morladin & Rafaela~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum