Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  Voteba13The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  Voteba14The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  Empty The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

Indlæg af Assorian Man 21 Sep 2015 - 18:32

@Sakref Morladin
Beklædning: Hans frakke

Advarsel: Kan indeholde stødende indhold!

Asso havde i noget tid gået rundt og tænke på en idé som han fik efter han blev leder af skyggevæsenerne, men før den idé kunne blive til noget skulle han snakke med de højere magter, og der er kun en der er det her i landet nemlig Sakref Morladin herskeren over landet og den ældste af dem alle sammen i landet, nogen mener at han er over 2000 år gammel, Asso var ret ligeglad med hvor mange år han var han ville bare gerne snakke med ham om en idé han havde fået og som han tror at kongen faktisk ville kunne lide, det er en ret stor idé men som er både til nytte for kongen og Asso selv. Efter at have kontaktet for nogen dage siden den konglige diplomat om et aftalt møde med Sakref var den blevet godkendt og Sakref ventede på ham i Darkwind Citadellet der var først nogle timer til at han skulle derover men i mens ville han så skriver nogen planer ned som han vil tage med til slottet når det var.

(NOGLE TIMER SENERE)

Asso havde nu alt det han skulle bruge og var klar til at tage hen til slottet, det var noget af en tur oppe af bakkerne men han følte at det ville blive det hele værd. Han var kommet frem og blev hurtigt stoppet af nogen vagter der visiterede ham for våben og andre skadelige ting, de spurgte så hvad han skulle her og han svarede at Sakref ventede ham, de spurgte så om han var Assorian Fáblo og han sagde selvfølgelig ja. Porten blev åbnet og der kom en tjener for at vise ham hen til Sakref da han var kommet til døren til Sakref bankede han på og gik ind "Hej Sakref mig en ære at møde dig, jeg er Assorian Fáblo"" sagde han til ham og rakte ham hånden.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  Empty Sv: The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

Indlæg af Sakref Morladin Man 21 Sep 2015 - 19:25

Assorian trådte ind i en kæmpe stor tronsal. den var pyntet med flotte billeder af store slag og portrætter af folk som så vigtige ud. et langt sort tæppe med lilla kant gik fra døren og hele vejen til den anden ende af lokalet hvor tronen var. tronen i sig selv så meget dyster ud. den var pyntet med forskellige motiver af skeletter, skorpioner og slanger, altsammen skåret i sort træ som så ud som noget en mester havde gjort.
på tronen sad Sakref og ved hans højre side stod et lille mærkeligt væsen som ikke lignede noget andet i verden. det lignede en blanding af et menneske og et pindsvin. den var på højde med et 12 årigt barn måske lidt højere og var dækket med mørke lilla krystaller. samtidig svævede dette lille væsen i luften i det som lignede en sort tåge. dens hænder og hoved var unormalt stort for resten af kroppen men der var noget ved dette væsen som skabte en familiær forbindelse med Assorian.
sakref så ud til at være iklædt noget meget fint sort tøj. med en fin skjorte indvendigt og en lang sort long-coat over sig.
Sakref rejste sig op da Assorian var noget ind i midten af lokalet.
"velkommen Assorian. jeg har ventede dig" sagde Sakref med et venligt smil.

væsenet:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Tronen:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Admin

Antal indlæg : 2453
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  Empty Sv: The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

Indlæg af Assorian Man 21 Sep 2015 - 19:46

Assorian kom ind og så et væsen ved siden af Sakref han kunne fornemme noget med det væsen, en bestemt fornemmelse faktisk.. og så slog det ham, væsenet var et skyggevæsen! og Asso kunne ikke lade vær med at smile inden i ham selv, fordi det så ret sødt ud faktisk men nu når det var Sakref måtte det være farligt. "Kære Sakref jeg er skyggevæseners leder og jeg har aftalt det her møde med dig, fordi jeg har nogen planer, nogen store planer som jeg tror at vil gøre deres kongelighed meget meget tilfreds" sagde han og rakte Sakref hans planer " min første plan er at skyggevæsenerne skal have et hovedkvarter og jeg har allerede valgt det, nemlig kroen i Firewood Village "Det brændende træ" og det har jeg valgt af en strategisk oversag, ingen vil mistænke den kro for at være skyggevæsenernes hovedkvarter plus hvis de ville indgå en alliance aftale med mig, så vil jeg sende min tropper rundt i byen for at opsnuse ting som de, deres kongelighed, har befalet det vil sige at de vil få mere informationer om.. ja praktisk alt.. vi skyggevæsner er gode til at opsnuse ting, men de ved de nok selv, prøv at forestil at de vagter du har ude for at spionere bliver erstattet med skyggevæsener som er mestre i at opsnuse ting, de vil så få flere mænd til rådighed plus de får ALLE informationer som jeg får opsamlet af mine tropper, mit krav det er at jeg selvfølgelig kommer til at eje kroen "Det brændende træ" og fri adgang til slottet selvfølgelig også for mine tropper, bare rolig de får et speciel kodeord som de skal sige inden de kommer ind på slottet, men jeg kan bare gå ind og ud som jeg vil, det er det eneste jeg kræver lige nu, penge har jeg nok af, hvad siger de til det?" sagde han og kiggede på Sakref og håbet at han ville gå med til det.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Man 21 Sep 2015 - 19:58

det lille væsen havde svævet stille med Sakref imens de gik i møde Assorian.
Sakref læste kort det som Assorian havde planlagt og hørte hans foreslag.
"hmmm jeg vil sige at jeg godt kan lide din ide og det lyder som noget vi begge kan få gode ting ud af. men til det med at kunne komme ind og ud af mit slot bliver lige med nogle krav jeg har. det første er at både du og dine tropper skal have specialkort som jeg udsteder til jer. disse kort skal i bruge samt det kodeord du snakkede om for at komme ind. på kortet vil stå de vigtigste informationer om personen, navn, alder, levested osv. det vil give mig mulighed for at se hvem der kommer ind og ud hver dag på hvilke tidspunkter. det er mere som en sikkerhed for både dem der lever på mit slot og for min egen sikkerhed. udover det så har jeg et krav om hvor du og dine tropper på vandre på slottet. det vil sige at der er begrænsninger for hvor i må være der. det skyldes igen mit eget privatliv og min families og dem der lever her. kun derfor. jeg håber du kan forstå mine krav" sagde Sakref efterfølgende med et venligt og imødekommende smil.
Sakref har længe nydt sit privatliv og sin sikkerhed og havde på ingen måder et ønske om at dette skulle brydes. især efter sin søn er blevet født. den retmæssige arving til tronen ville han ikke have skal ende med at blive skadet.

Admin

Indlæg af Assorian Man 21 Sep 2015 - 20:08

Asso lyttede til ham og kunne høre det her gik den rigtige vej, det hele bliver som planlagt, de får begge to noget ud af det, og Asso kommer til at tjene det kongelige det hele går som det skal "ved du hvad, det er helt top! alle har brug for privatliv! så det er helt okay! jeg fortæller mine tropper hvor de må være og ikke må være, og at de SKAL have de kort på før de må komme herind det kan du tro at det skal de nok have, men.. har vi en aftale så? og kan du få smidt ejeren af kroen ud.. så jeg kan komme ind og gøre klar?" sagde han og kiggede på Sakref det her skal nok blive godt, snart vil folk se "The uprising of the shadowpeople og at de arbejder med den kongelige hær! så kan ingen og han gentager i sig selv ingen kan snyde forbi skyggevæsenerne eller Sakref.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Man 21 Sep 2015 - 20:46

Sakref rakte hånden op.
"det er en aftale. så kan du se kroen som din fremtidige base. jeg vil så sende min højre hånd her. ned og få lavet kortene. Mephiles du må godt hilse på Assorian nu." sagde Sakref og vendte sig til det lille væsen.
den kiggede lidt på Sakref og så bukkede den.
"tak min herre. jeg er Mephiles The Dark, jeg er et skyggevæsen som dig selv Assorian og det er en ære at møde en artsfælle efter så lang tid. hvis du måske har muligheden og hvis min herre ikke har noget imod det så kan vi snakke videre når jeg kommer for at ordne det med kortene." sagde Mephiles og kiggede op på Assorian. Mephiles så ikke ud til at have en synlig mund men der hvor der nok ville være en mund var der stadig bevægelse som om han snakkede.
Sakref nikkede som et accept på at det var iorden.
"så er det aftalt. hvis du har lyst Assorian så kan jeg få Chef til at forberede noget mad og drikke til os som en måde at fejre denne aftale på." sagde Sakref og vendte sig imod Mephiles igen som bukkede uden der blev sagt et ord fra Sakref.
"jeg vil få kontaktet vagterne og smidt ejeren af kroen ud imens herre. jeg vil vende tilbage når forberedelserne er gjort." sagde Mephiles og vendte sig om og svævede væk. da Mephiles nåede til skyggen fra en af stolperne i tronsalen så forsvandt han som var han blevet til skyggen selv og forsvandt i den.

Admin

Indlæg af Assorian Man 21 Sep 2015 - 21:01

Asso blev rigtig rigtig glad, hans første del af hans plan var nu sat i gang, han Sakref gav ham hånden "jo tak jeg er faktisk ret sulten, jeg vil meget gerne spise med, og hvis det skal fejres så skal der da være lidt alkohol.. skal der ikke?" sagde han og grinede bagefter og kiggede så ned på det lille væsen "jamen hej Mephiles jeg kunne godt fornemme et andet skyggevæsen herinde, det er så dig? selvfølgelig kan vi tage en snak hvis du vil have det, når du har gjort det du skulle for din herrer så kan vi godt finde et sted og snakke" sagde han og kiggede på det lille væsen og klappede det på skulderen.
Asso var så glad at intet kunne ødelægge hans humør lige nu, det hele går efter hans plan, han kan gør kongen glad og arbejde for ham på samme tid plus at hans egen plan op at vise folk at skyggevæsenerne har en ny leder som vil lede dem i frygt og vise dem at man ikke rører skyggevæsenerne eller de kongelige, ellers bliver det værst for dem selv.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 22 Sep 2015 - 8:59

Mephiles så ikke ud til at være glad for at man rørte ved ham. samtidig så følte hans hud meget mærkelig som var han lavet af små krystaller.
Sakref smilte og grinte lidt af Assorian spurgte efter alkohol og at han snakkede til Mephiles som var han et lille barn.
"kom Assorian. vi kan gå hen til mit bibliotek og få en drink der imens vi venter på at maden bliver klar." sagde Sakref og gik imod en dør til højre der var tættest ved tronen.
bag døren var der en lang gang som Sakref gik ned af sammen med Assorian.
"jeg synes lige du skal advares om noget Assorian. Mephiles er ikke den type der er glad for nærkontakt og især ikke berøring. samt så er han nok noget ældre end du kunne forstille dig. af hvad mine informationer har fundet om ham så er han en af de ældste skyggevæsener der har eksisteret. måske en af de første endda, dog har jeg ikke fundet noget om det af beviser." sagde Sakref og forklarede imens han gik ned af gangen sammen med Assorian.
han stoppede op foran en dør og åbnede den. det afslørede et kæmpe lokale med masser af høje hylder med bøger. det krævede en meget høj stige for at nå de øverste bøger.
Sakref gik hen til et skab hvor der var flasker med alkohol i.
"Whiskey? eller er du mere til rom?" spurgte Sakref imens han hældte Whiskey op til sig selv i et fint glas med is i.

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 22 Sep 2015 - 9:26

Assorian fulgte glædeligt med Sakref hen til biblioteket, på vej der hen fortalteSakref at Mephiles ikke kunne lide nærkontakt og især ikke berøring og at den faktisk var meget ældre end den så ud til at være, Asso fik en ret dårlig smag i munden for han vidste ikke at den var meget ældre en den så ud til at være "det vidste jeg sgu ikke Sakref jeg undskylder for det, den så bare så ung ud og så gik jeg ud fra det, du må lige sige til ham at det må den undskylde det var ikke min mening på nogen punkter, sig til den at den gerne må komme og besøge mig en dag i mit hus hvis den vil og hvis den må for dig selvfølgelig, så kan jeg vise den mine evner og nogen gamle skrifter om skyggevæsenerne fra i gamle dage, nogen jeg.. lånte.. fra en gammel bibliotekar" sagde han og fulgte så med Sakref videre det er ekstrem sjældent at Asso undskylder for noget, men det her var nødvendigt fordi at det var et andet skyggevæsen som han havde gjort upassende og at det var Sakref's væsen.
Da de ankom til biblioteket var det et stort, stort rum med hylder som gik helt op til loftet, bøger var der massere af og Asso vil nok komme til at udnytte biblioteket rigtig meget, han elsker hvis han kan læse om fortidens skyggevæsener og hvis han kan finde nogen magi bøger som kan gøre hans evner stærkere "jeg må sige Sakref de har et imponerende stort bibliotek, jeg tror jeg kommer til at bruge lidt tid hernede" sagde han kiggede sig lidt omkring, Sakref tilbød ham rom eller whiskey og han skulle selvfølgelig have whiskey sagde han til ham og tog så et glas whiskey med is i. De fandt så et sted og sidde ned "Sakref nu når vi har fået aftalen på plads og jeg er blevet kroejer nu, så tænker jeg, at hver søndag sender jeg en budbringer op til dig, den budbringer kommer så med dokumenter som jeg personligt selv skriver, om hvad mine skyggevæsener har set i ugens løb, hvis det er vi opfanger noget stort som feks et muligt angreb mod kongeriget, eller nogen tyve der vil bryde herind, sådan noget får du af vide med det samme, om det er en torsdag eller onsdag så snart jeg ved det, så går der ikke langt tid og så ved du det, er det noget som lyder godt i dine øre?" sagde han og kiggede på Sakref og tog en slurk af sit whiskey.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 22 Sep 2015 - 9:45

Sakref nikkede til det Assorian sagde.
"jeg skal nok sige til ham at du ikke gjorde det for at fornærme ham. og hvis i får snakket kan det være han fortæller lidt mere om sig selv til dig end har han gjort til mig. han er ikke typen der åbner op om sig selv. jeg ved faktisk ikke hvor stærk han egentlig er. jeg har dog altid haft en fornemmelse at selv jeg ikke burde bide skeer med ham uden at være så klar til at give alt." sagde Sakref imens de gik.
Sakref gik hen imod stolen og hørte at Assorian ville gerne sidde og læse i Sakrefs bibliotek.
"du er velkommen til at læse nogle af bøgerne. jeg har personligt selv læst det altsammen igennem mit liv og jeg ejer sågar nogle eksemplarer som du nok ikke ville kunne finde andre steder." sagde Sakref næsten med et lidt blærende stemme.
da de sad ned og drak lidt så hørte Sakref efter hvad Assorian sagde angående en budbringer.
"lyder som en god ide. samtidig med at jeg har jeres hjælp til at samle informationer så kan jeg sætte flere af mine mænd ud som vagter og holde orden i byen. eller i hvert fald et åbent øje på tingene." sagde Sakref og tog en tår af sin drink.
"jeg vil lide advare om en enkel ting. mit slot bliver nok et mål for flere grupper i den nærmeste fremtid. min kone har nemlig lige født min søn som kommer til at være den fremtidig arving og jeg ved at mange af mine fjender ville kunne finde på at tage muligheden og enten bede om løsepenge eller manipulere min søn." sagde Sakref og kiggede lidt på sit glas.
alting var blevet meget hektisk på slottet efter at hans søn blev født. han vidste at hans søn ville blive stærk, meget stærk. han er blevet spået til at ville blive meget stærkere end Sakref nogensinde har været eller ville blive meget kort tid.
så han frygtede ikke så meget for hans søns sikkerhed men frygtede for at hans søn ville blive manipuleret og forrådt.

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 22 Sep 2015 - 10:19

Asso sagde tak til ham fordi han måtte låne biblioteket, og da han så nævnte at han har fået en søn, der tænkte han at det ville mange nok udnytte og som Sakref selv sagde, så vil det være et oplagt mål til at få væltet Sakref af kronen og måske endda miste sin søn til nogen fjender, det vil Asso ikke lade ske "jeg forstår godt din bekymring Sakref, og jeg lover dig at hvis vi opfanger noget der har med din søn at gør i byen, så er du den første der får det af vide, det har du mit ord på, jeg vil intet lade ske over din søn eller dit slot sagde han og tog en slurk mere "men jeg får nok brug for nogen redskaber til kroen, kroen har en gammel hemmelig kælder og den vil jeg sætte i stand og tænkte om jeg måske kunne låne nogle af dine mænd? til at få sat den i stand? det tager nok højst nogen dage hvis jeg altså får dem jeg skal bruge, nu hurtigere jeg får sat hovedkvarteret op, nu hurtigere kan vi rigtig komme i gang med vores plan" sagde han og kiggede på Sakref og håbet han kunne hjælpe med at få sat hovedkvarteret i gang med bygningen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 22 Sep 2015 - 10:32

Sakref nikkede til det Assorian sagde om at han ville fortælle hvis han opfanger noget om hans søn med det samme.
"det er jeg glad for at høre. det sætter mig i en mere tryg situation til at min søn kan vokse op og blive en god konge." sagde Sakref og tog en slurk af sin Whiskey. isterningerne klinkede i glasset.
da Assorian nævnte om brug for hjælp til at sætte hovedkvarteret op så tænkte Sakref på en måde at gøre det usynligt for befolkningen.
"kan jeg sagtens hjælpe med. men det kræver også at selve kroen også bliver renoveret. for så kan det skjules hvad den rigtige årsag er for. så sender jeg 20 af mine bedste håndværkere til hjælp" sagde Sakref og bundede det sidste af sin drink.

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 22 Sep 2015 - 10:57

"Det lyder som en god idé Sakref for du har jo ret, stedet skal jo ikke ligne et hovedkvarter for skyggevæsenerne, det skal ligne en helt normalt kro! så folket ikke får mistanke og ikke vil komme jo, nu flere der kommer nu mere sladder kommer der omkring alt, hvem vil også mistænke en kro.. for at være hovedkvarter for skyggevæsenerne, mange af os hader jo socialisme, altså jeg selv, kan godt snakke med folk, men der skal så ikke meget til før jeg går igen fordi jeg bliver trætte af at høre på dem, DERFOR er min anden idé! at vi ansætter nogen mennesker til at arbejde i kroen, på en måde tror andre at det ikke kun er skyggevæsener som arbejder der nej, det er helt normale folk og på den måde får vi mindre mistanke på at kroen er noget helt.. helt andet, jeg skal nok selv ansætte folkene og dem som bliver ansat får intet af vide om hvad der rigtigt forgår fordi jeg stoler kun på min egen race, og på folk som jeg kender! MEN skyggevæsenerne får et hemmeligt sted som er på kroen som de skal gå hen hvis der er møde, og det hemmelige stedet bliver gemt bag en væg som aktiveres ved at sige et bestemt ord, det er en ældgammel formular min far efterlod til mig, du og dine soldater får selvfølgelig også koden at vide hvis nu skal med til et møde, nu håber jeg du kan følge min plan, ellers skal jeg nok forklar den på en anden måde, den er lidt indviklet ja.. men jeg tager mine forholdsregler, vi skulle nødig have det her ud i landet ikke?" sagde han og kiggede på Sakref i håbet af at han forstår han plan om kroen og renoveringen af den.
"hvor er mine manér.. jeg siger tusind tak fordi de vil renovere kroen og lave den til mit hovedkvarter, jeg aner ikke hvor langt tid det ville taget uden din hjælp" sagde han og drak så det sidste af sin whiskey "du har vel intet i mod at jeg tager lidt mere vel? sagde han og kiggede på flasken med whiskey.

//undskyld det lange svar med renoveringen af kroen.. xD

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 22 Sep 2015 - 11:08

//det er helt okay Smile det var ikke så indviklet Smile//
Sakref nikkede til hans forklaring
"lyder som en fortrivenlig ide at ansætte folk som ikke kender til det hemmelige område. men jeg tænker måske på at vi skal have en enkel af mine folk ansat på kroen som en der holder styr på at de andre ansatte ikke går rundt og snuser sig efter folk eller lignende. måske gøre at det hemmelige lokale til møderne og lignende er i et lokale kun beregnet til Skyggevæsener så andre gæster ikke kan se ind i lokalet og kan se hvor de andre går ind eller høre hvad de siger." sagde Sakref og rejste sig op.
"det er helt okay at du tager mere. jeg skal skam selv også have lidt mere." sagde Sakref og gik hen og tog lidt mere Whiskey.
"jeg tror personligt at det ville have taget lang tid for dig at nå så langt uden de rigtige forbindelser. og jeg er skam en af dem med de bedste forbindelser. dog har jeg stadig noget konkurrence om det med information. lad os bare sige at vi har en anden spiller i byen" sagde Sakref og tog en tår af Whiskeyen.

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 22 Sep 2015 - 11:37

Det undrede ikke Asso at han havde en konkurrent, men det kunne jo sige sig selv at Sakref havde en anden til at have øjne og øre udenfor slottet, så det kom ikke bag på ham, "jeg er glad for du forstår mig, så skal det her nok betale sig, og det er for os begge to, men som jeg kan høre på dig..  at har du en anden til at samle information til dig udenfor slottet? skulle jeg måske ikke snakke med ham eller hende? så vi kan slå os sammen, så jeg ikke lige pludselig får af vide at der er nogen der lusker rundt og så er det din anden.. hvad kan man kalde os.. "opsnapper" kalder vi det, hvis nu det er en anden opsnapper som er ude og holde øje og jeg fortæller det videre til dig, så er det jo skidt.. det er helt okay hvis du ikke vil sige hvem det er, men hvis du kan sige at jeg hjælper til også nu, så ville det være fint bare så der ikke opstår nogen problemer selvfølgelig, og jeg synes det er en fabelagtig idé med at en af dine bliver ansat i kroen og holder øje med at det går som det skal" sagde Asso og drak noget mere, han håbet på at Sakraf's anden opsnapper som Asso nu kalder det, han håber på at han kan finde ud af hvem det er, så de kan aftale indbyrdes hvem der tager de forskellige dele af byen osv, det vil jo kun give bonus til Sakref.

//det der "opsnappere" det fandt jeg lige på, man kan jo godt sige at man er "Sakref's" opsnapper.. hvis du forstår mig, undskyld for min underlighed af ord.. xD

Sidst rettet af Assorian Ons 23 Sep 2015 - 9:17, rettet 1 gang

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 22 Sep 2015 - 12:08

//det er helt okay Smile det gør også ordvalget mere spændende Smile//

Sakref grinte lidt da Assorian troede at det var en som arbejdede for Sakref.
"nej nej det er ikke en af mine egne som opsnapper information som du selv kalder det, nej jeg har mine egne agenter som personligt kun vender sig til mig. nej den her person er en som er kun for sig selv. jeg ved ikke om du har mødt ham. Sean hedder han. måske går han under et andet navn i offentligheden, det ved jeg ikke, men han samler skam information for sig selv som han sælger. man kan sige at mig og ham har holdt os i neutralt grund her i Doomsville City hvor jeg har altid haft overhånden af information. det er også derfor jeg er lidt forsigtig med hvem der kommer ind på slottet og ud igen. det er min måde at jeg kan holde styr på hvilken information kommer ind, og hvad kommer ud. og indtil videre har det holdt mig med overhånden. hvilket jeg har skam tænkt mig skal holdes og jeg håber skam du er med på det også. men jeg kan prøve at præsentere dig for Sean på et tidspunkt. det ville give dig et godt blik på hvor god han er." sagde Sakref med et smil.
Sean har arbejdet for Sakref før. blandt andet til hjælp for at finde både en vigtig bog som er kendt som blodets bog og samtidig har Sean også hjulpet Sakref i at anskaffe en af de første vigtige stykker i det sværd som er kendt som blodets sværd. det sværd er et våben som skulle åbenbart tilhøre til Sakrefs familie og hans forbindelse med blod. hans blod er nemlig sjældent og meget stærkt. det er på sin vis Sakrefs styrke der kommer fra hans blod. derfor hvis folk indtager hans blod så kan der ske mærkelige ting. styrke kommer i hvert fald frem i folk men det har også ændret på udseendet af folk og givet dem nye specielle evner. han har prøvet en enkel gang at give det til sin egen datter Rafaela for at redde hendes liv fra noget gift, hvilket han også fik gjort men det ændrede hendes krop en smule. dog ikke så meget som der er sket på det sidste.
"men du skal vide Assorian at jeg har mange folk der arbejder sig for mig. ikke kun her på slottet eller som vagter. jeg har mine lærlinge som er personligt trænet af mig og så har jeg mine børn. de ældste er måske ikke fuldblodsrelateret til mig men de er tætteste på børn jeg har haft indtil her for nyligt med fødslen af min Søn. det er derfor han også er den retmæssige arving til tronen" sagde Sakref og tog en tår. isterningerne var allerede smeltet så kun halvdelen var tilbage.

Admin

Indlæg af Assorian Ons 23 Sep 2015 - 9:06

Asso kendte godt til Sean det var jo ham som ville lave hans ring til hans kæreste, men at den flinke mand som arbejder så fint med smykker.. en tyv? det havde han ikke set komme, men tænkte at han ville få en idé, ved at acceptere mødet med ham og Sakref så kunne det være lidt sjovt at se hans reaktion når han møder Asso igen som faktisk er leder af skyggevæsenerne, men han ved ikke om han kan huske ham men det er også irrelevant om han kan huske ham "jeg vil gerne møde ham Sean jeg har faktisk mødt ham før men det var i hans butik da jeg skulle have lavet en ring til min kæreste, men jeg vil gerne møde ham engang hvis du kan få det aftalt med ham" sagde han og tog en stor slurk af sin whiskey i mens han lyttede til Sakref "lærlinge siger du? spændende.. dem har jeg aldrig hørt om, hvis det er okay med dem vil jeg gerne møde dem en dag, måske lære dem et par tricks fra et skyggevæsen? hvis de vil have det selvfølgelig, bare sig mig i mod hvis det ikke er. Nå Sakref er der andre ting jeg burde vide inden jeg sætter vores planer i gang? og får kordineret med mine tropper?" sagde han og drak resten af sin whiskey.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 23 Sep 2015 - 10:24

Sakref havde intet imod Sean som sagt. han så hinanden som to forretningsmænd der kæmpede om markedet.
men det kunne være sjovt at se Seans reaktion til Assorian skulle arbejde for ham. Skyggevæsener var i forvejen nogle af de bedste agenter at have og at have dem i lommen ville give Sakref den bedre hånd.
"synes det ville være en fænomenal ide at få aftalt et møde med ham. det kan være at han overgiver sig for sin manglende overhånd over for mig." sagde Sakref med et lille grin. han bundede det sidste og rejste sig op. isterningerne var smeltet.
"måske, det kan også være at mine lærlinge lærer dig en ting eller to. hvem ved. de er i hvert fald nogle af de bedste jeg indtil videre har trænet og de har været trænet siden de har været helt små og har aldrig skuffet mig." sagde Sakref og gjorde tegn til at Assorian skulle rejse sig og følge med.
"kom. maden burde være færdig nu. Chef arbejder hurtigt" sagde Sakref og gik imod døren.

Admin

Indlæg af Assorian Ons 23 Sep 2015 - 13:26

Asso ville rigtig gerne møde de lærlinge, men han tænkte at det var bedst at vente lidt, fordi Sakref skulle jo lige kende Asso først før han skulle møde nogen af de andre på slottet tænkte han. De fik drukket det sidste og Asso var også ved at være ret sulten så det var godt de kunne få noget at spise.
Asso fulgte med Sakref hen mod en stor dør, og han kunne tydeligt dufte mad som kom bag døren.

//undskyld mit korte svar, jeg er i lige i gang med en opgave.. xD

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 23 Sep 2015 - 14:30

//det gør ikke noget jeg kommer også selv til at have travlt senere idag så kommer ikke til at kunne skrive særlig meget i aften Smile//

Sakref viste vej ned af gangen igen tilbage imod tronsalen. de kom ind i tronsalen og over til den anden side af slottet.
de kom ind i en anden gang på den modsatte side og duften af mad blev stærkere jo mere de gik indtil de nåede hen til en dør.
"nu hvor du kommer nok til at være oftere på slottet her så kan jeg lige så godt fortælle dig opbygningen af slottet. der er tre vinger af slottet. der er højre vinge vi er på vej hen til nu, der er køkkenet, spisesalen, træningssalen og så er der min ene lærlings tårn. på den venstre vinge hvor vi lige var ligger Biblioteket og et mødelokale som ligger i det tårn i den side. på bagvingen af slottet har vi så en balsal, samt udgang til haven. udover det så er der lidt over 10 etager på hver vinge, hver især er opdelt efter forskellige ting og samtidig er der en kælder. dog er kælderen forbudt område for alle der ikke har fået min tilladelse og ikke er tjener på slottet. samtidig er der nogle steder på slottet som er også forbudt da det er private etager til beboerne. jeg skal nok vise hvor dine tropper kan sove hvis det endelig er at de har brug for et sted her i byen og ikke kan komme til kroen. der vil jeg gøre en etage klar til dem i tilfældet. jeg kan sagtens forklare mere hvad der er på alle etagerne men jeg selv har ikke været på alle etager da det er nemt at fare vild på slottet. jeg har også en fornemmelse af at på grund af min tilstedeværelse og måske på grund af min søns styrke så er der begyndt at være mere liv på slottet som om slottet er blevet levende. men det er dog ikke noget jeg har set for mig selv endnu. men der er alt hvad man skal bruge på slottet, vi har sågar vores eget hospital som er udstyret med det nyeste medicin og udstyr samt nogle af de bedste doktorer der findes, hvilket også inkludere mig selv også" forklarede Sakref imens de gik hen imod spisesalen.
da Sakref åbnede for døren afslørede det en kæmpe sal som kunne have haft plads til mere end 200 personer til spisning og det hele. dog var der ikke blevet sat så mange borde eller stole ind men det ville de sikkert nok have. dog var der et langt bord som var pyntet op med en stor på hver sin side af det lange bord og nogle tjenestepiger der stod klar til at servere maden som fyldte bordet fra den ene side til den anden. dog overraskende nok var der faktisk alle Assorians livretter som var der nogen som præcis vidste hvad Assorian bedst kunne lide. selvfølgelig var der også noget andet mad end kun Assorians livretter men det måtte være Sakrefs livretter.

Admin

Indlæg af Assorian Ons 23 Sep 2015 - 15:07

Assorian lyttede og noteret på et papir hvor der var forbudt og hvor der var fri adgang, så ville han sende det rundt til sine tropper så de kan få det af vide "det er rigtig flinkt af dem Sakref jeg ved jo ikke hvad jeg gør for at kunne give alt det som du giver til mig igen, tusind tak skal de have" sagde han og smilede til Sakref. De kom ind i det største spisestue eller.. spisesal som Assorian nogensinde havde set, det var nok dobbelt så stor som hans hus, og underligt nok kunne Sakref kok vide hvad hans livretter var, de havde nok lavet lidt research om Assorian men det havde han intet i mod.
Han satte sig overfor Sakref og en tjener kom hen og spurgte hvad han skulle have, han skulle selvfølgelig have de største bøffer han kunne finde, Asso elskede store bøffer specielt når de er medium stegt og det var de, og så havde de en god barbecue sauce som var prikken over i'et, han tog også nogen bagte kartofler med hvidløgssmør på.
"Det er en god kok de har Sakref kan han ikke lige lære mig hvordan man laver den her sauce? den er jo himmelsk! " sagde han og grinede, "og har tænkt på, hvis det er okay selvfølgelig, så vil jeg gerne invitere dem og deres familie på middag hos mig en dag" sagde han og spiste videre og drak lidt vand som han havde få hældt op.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 23 Sep 2015 - 16:28

Sakref smilte af at høre hvor meget det betød for Assorian.
"det var så lidt Assorian, det eneste jeg forventer er selvfølgelig loyalitet hvilket jeg ikke tvivler på at du har og de andre skyggevæsener." sagde Sakref og satte sig ned på sin store stol i spisesalen. han havde selvfølgelig den største og mest fornemme stol i hele rummet.
Sakref fik et glas af det der lignede rødvin og så fik han serveret stegt lever med en meget tyk rød sovs.
"hvis du har lyst kan du spørge ham selv. Chef! kom lige!" sagde Sakref og råbte det sidste.
pludselig kom der en hul stemme der gav genlyd i hele lokalet. dog var der ingen at se som var personen usynlig.
"du kaldte monsieur." sagde den hule stemme som endnu ikke havde vist sig. stemmen havde en tydelig klang af fransk accent i sig.
pludselig ud af det blå begyndte en krop at materialisere sig i lokalet. dog blev personen aldrig helt synlig men havde istedet for en tågeagtig krop. det var en stor mand kunne man se med tyk mave og rundt hoved og det der lignede en kokkehue. dog var det svært at se noget da der ikke var nogen detaljer af udseende på dette væsen andet end denne tåge der dampede fra væsenet.
"Chef, sig goddag til Assorian, han er min nye spionmester, han har nemlig et spørgsmål til dig" sagde Sakref som om der var intet galt.
"uh hvor uhøfligt af mig, undskyld monsieur Assorian, mit navn er Chef jeg er mesterkok her på slottet, jeg står til deres tjeneste" sagde Chef med stadig den hule stemme. man skulle næsten tro at han var en ånd af en slags med det udseende han havde, eller måske var han det.

Admin

Indlæg af Assorian Ons 23 Sep 2015 - 20:24

Assorian kunne ikke se ham chef, han tænkte han var usynlig, sjovt nok, så han sagde bare "hyggeligt at møde dig chef, din barbecue sovs.. er helt i top! kunne du ikke lære mig at lave den? sagde han og kiggede lidt rundt for at vide hvor han var "og mange tak for den gode mad de har lavet sagde han med et smil på læben men han kunne intet se..
Så kiggede han i mod Sakref igen "okay Sakref, jeg har en lille ting mere at tilføje til vores alliance, vi må jeg tænker at vi må have nogen hemmelige steder for nogen af dine mænd er tilstede, hvis nu mine tropper ikke lige har tid til at løbe forbi dig ved slottet, det er jo noget af en vej, om vi så kunne aftale nogen punkter hvor mine tropper lige kan lægge en meddelelse til din medhjælper hvor han så får afleveret meddelelsen hurtigst muligt til dig, på den måde får mine tropper ikke forsinkelser og du får din besked og så spurgte jeg dig før men tror ikke du hørte mig, at hvis det er okay med dig, så vil jeg gerne invitere dig og din familie til middag hos mig en dag, så din familie kan få en idé til hvem jeg er nu når de måske kommer til at se mig meget her på slottet, så tænkte jeg det ville være en god idé at de så kendte mig, men det er op til dem sagde han og skrev ned i sine planlægnings papir om det de havde snakket om indtil videre, renovering af kroen og den var nu ejet af Asso, Sakref havde gået med til hans plan om en alliance, mødet med ham og Sean det hele skulle noteres fra punkt til prikke, så han til sidst kan sætte det i gang.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 23 Sep 2015 - 21:51

Chef nikkede som tak.
"hvis de ønsker det Monsieur Assorian. du kan altid komme ud i mit køkken efter du har spist og jeg kan vise dig hvordan jeg gør" sagde Chef. han virkede til at være meget venlig ham Chef og var meget formel som om han var opdraget af en familie med høj titel.
Sakref spiste videre og hørte på det Assorian sagde.
"selvfølgelig Assorian. jeg har nogle vagter rundt i byen som kan modtage beskeder for mig. samt har jeg flere skjulesteder til beskeder og vigtige papirer. men jeg kan få min ældste søn til at vise dig dem senere hvis du ønsker. Hvis du selvfølgelig kan følge med ham. han har det med at være... drilsk. noget han har været hele sit liv dog tror jeg at jeg har fået ham til at skrue ned for det. men du finder ud af det når du møder ham." sagde Sakref og tog en bid af sin mad.
"hvor høfligt af dig Assorian. jeg synes det lyder som en god ide at vores familier mødtes, ville det måske være okay med dig at jeg tog mine lærlinge med? hvis der selvfølgelig er plads for hvis min familie og lærlinge kom så ville vi være 11 personer som kom." sagde Sakref og tog en bid af sin mad.
"jeg har faktisk tænkt lidt på hele det her og indtil videre har du vist dig til at være en person jeg stoler nok til at vise dig nogle af de steder på slottet som ellers ville være forbudte for alle andre, men det kræver så nogle ting, et; du skal skrive under på en kontrakt, det er i tilfælde af at hvad end du ser på slottet af de ting jeg vil vise dig er 100% private og må ikke komme ud til offentligheden og to; du må ikke røre ved noget af det i de steder som ellers er forbudte for andre. som en sikkerhed. så ved du hvor alvorligt mit privatliv er." sagde Sakref og kiggede på Assorian imens han spiste.
Sakref har mange hemmeligheder og nogle er noget som er forbudt selv blandt den store alliance mellem byerne.

Admin

Indlæg af Assorian Tors 24 Sep 2015 - 11:55

Asso nikkede tak til Chef "det vil jeg meget gerne efter vi har spist" sagde han og lyttede så til det Sakref sagde. Assorian blev glad da han hørte at Sakref faktisk har tillid til Asso og det blev han da glad og taknemmelig for at høre "du kan bare sige til på et tidspunkt når din søn er klar til at vise mig skjulestederne, og tak fordi de stoler på mig, jeg lover dig de ting jeg ikke skal berøre det skal selvfølgelig nok holdes og jeg skal nok holde fingrene væk, de viser mig bare rundt når det passer dem, jeg er bare taknemmelig over den gæstfrihed de har vist mig og jeg lover dem at jeg ikke vil skuffe dem, og det med din familie! jeg har plads til tyve mennesker derhjemme så de tager bare hele familien med og så får vi en hyggelig middag og et godt glas vin" sagde han og spiste videre, og tog så lidt mere whiskey.

Evolved
Evolved

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum