Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 Voteba13The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 Voteba14The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 Empty Sv: The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

Indlæg af Sakref Morladin Fre 25 Sep 2015 - 10:36

Chef nikkede som et svar og fløj så hen imod køkkenet og forsvandt igennem væggen.
"jeg ved ikke om hvor mange af de rygter der går om hvad der sker på slottet du har hørt? hvis du har hørt noget vil jeg gerne lige høre hvad du ved." sagde Sakref og tog et stykke ovnbagt laks og begyndte at spise det.
"men det er godt, så tager jeg hele min familie og lærlinge med så kan vi få et godt måltid sammen." sagde Sakref med et venligt smil.
Sakref var ikke glad for at dele sine hemmeligheder men han vidste han var nød til at stole på Assorian hvis de skulle arbejde sammen.

Admin

Antal indlæg : 2453
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin  - Page 2 Empty Sv: The leader and the king (XXX) - Sakref Morladin

Indlæg af Assorian Fre 25 Sep 2015 - 10:49

Asso forstod ham, han ville jo gerne vide helt med sikkerhed om at nu Asso er til at stole på, så han sad og tænkte lidt over nogen rygter han har hørt og spiste så lidt mere kød "altså jeg er ikke sådan en der tager.. rygter til mig, jeg er faktisk pænt ligeglad med rygter så længe de ikke handler om mig selv, men jo jeg har jo selvfølgelig hørt noget, nu skal du høre.. jeg har hørt om eksperimenter på slottet, og jeg har hørt at det er dem der skulle lave dem, jeg har også hørt at slottet laver mange.. forunderlige ting som folket ikke aner en skid om, ikke fordi det ændre mit syn på dem selvfølgelig jeg kan jo ikke bestemme hvad de laver jo" sagde han og grinet lidt, Asso vil vise Sakref at han kan stole på ham og at intet ændre på hvad Sakref laver privat, faktisk er han lidt ligeglad bare Asso kan få lov at opsnappe information til ham så er han tilfreds.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Indlæg af Sakref Morladin Fre 25 Sep 2015 - 11:57

Sakref var som altid mistænksom med folk. især folk som ville gøre ting for en uden at forvente for meget for det. Sakref var vant til at folk kun ville bruge hans magt til deres fordel men her lignede lidt som om Assorian gjorde det faktisk fordi han bare ville arbejde for Sakref. hvilket han selvfølgelig ikke havde noget imod men det var bare nyt for ham. dog kunne han have læst forkert om Assorian dog er det højst usandsynligt da Sakref er for gammel til at blive snydt af folk.
"jeg kan fortælle dig så meget at rygtet om at jeg laver eksperimenter er rigtige nok. derfor er der forbud for at folk kommer ned i kælderen medmindre de har specialtilladelse til det. det er også sådan at mine tre første børn kom til verden. jeg er nemlig steril og derfor havde aldrig forventet at ville kunne få børn, samtidig var det tilbage da jeg levede på jorden hvor jeg ikke var blevet gift og lignende. så i frygt for at ikke have nogen arving så skabte jeg mine tre børn. udover det så er der også rygter om at jeg er over 2000 år gammel. hvilket er rigtige nok. jeg er faktisk over 10.000 år gammel. jeg er nemlig stoppet med at tælle de små års forskelle." sagde Sakref og holdte sine hænder i en klump med sine albuer på bordet.
"udover det så sker der skam masser af underlige ting på slottet, det er dog ikke noget nyt. men hvad sker på slottet bliver på slottet og sådan har jeg altid nydt det. jeg vil selvfølgelig svare på flere rygter hvis du har hørt andre men indtil da så tror jeg vi skal holde en pause med de ting til senere. jeg har skam mange andre hemmeligheder som måske er lidt ude af din smag." sagde Sakref og tog sin sidste bid af sin fisk.
"skal vi skåle og få noget dessert?" spurgte Sakref derefter og løftede sit glas med en dyb rød væske i.

Admin

Indlæg af Assorian Man 28 Sep 2015 - 20:24

Asso lyttede og tænkte at alle folk havde jo hemmeligheder, ikke fordi han ville finde ud af hvad for nogle af dem var, han var nu mest tilfreds med at de rygter han havde hørt at han fik dem på plads om de passede eller ikke, ikke fordi det ændrede noget, Asso var ligeglad med hvor mange han nu havde men blev lidt forbavset over.. at Sakref var over 10.000 år gammel?! den havde han godt nok ikke set komme og blev lidt forbavset men også på samme tid faldt brikkerne også sammen, det er derfra han har fået sit store bibliotek og alle de sjældne bøger så det faldt på plads.
"Sakref ingen af de hemmeligheder du har vil ændre på vores planer eller på noget mellem os, dog, hvis du vil fortælle dine hemmeligheder kan du være helt stensikker på de bliver holdt og IKKE et ord kommer ud af min mund, det kan du være sikker på, og jo lad os skåle på det!" sagde han og smilede til Sakref og skålet så med ham og ventet spændt på dessert også selvom han var rigtig mæt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 29 Sep 2015 - 9:36

Sakref tog en stor tår af sit glas og ind fra køkkenet kom der nogle tjenestepiger ind med dessert. det var en yderst smukt dekoreret fondantkage, den var pyntet med masse bær og frugt af forskellige slags og selve fondanten lignede næsten kunst.
tjenestepigerne begyndte at skære et stykke til både Assorian og Sakref og stillede det til dem og derefter stillede sig på en række og bukkede og stod bare der bukket og ventede på hvad end kommando der kunne komme fra hvilken som helst af herrerne.
"det er jeg glad for at høre Assorian at jeg kan stole så meget på dig og jeg ville heller ikke forvente mindre for en som bliver min spionmester. men jeg tror stadig på at den bedste måde at forklare noget er ved at vise et eksempel. så en af de hemmeligheder vi har her på slottet vil du nok møde når du møder mine to ældste døtre." sagde Sakref og vendte lidt gaflen i sin hånd.
"lad os bare sige at de har et meget... åbent og fritsindet holdning til alt." sagde han med et lusket smil. gad vide hvad Sakref mente?

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 29 Sep 2015 - 14:33

Asso blev forbavset over den kage, hvordan kunne man lave den? men det var jo kongen.. Asso kiggede på pigerne som faktisk så godt ud af nogen tjenere af være "det er nogen meget flotte unge tjenere de har Sakref dem bliver man da ikke træ af at se på hver dag, haha" sagde han og grinede og kigget så på pigerne igen, han ville ikke have noget i mod at snakke med dem noget mere, men han blev lidt irriteret over sig selv, da han har en svaghed for kønne piger.
"det ville være mig en fornøjelse at møde dine døtre, selvom jeg faktisk kender en af dem.. det burde jeg nok have fortalt dig, Rafaela er det, det må du undskylde, men jeg vil gerne se de rum som de vil vise mig, og så er jeg meget taknemmelig over at de stoler så meget på mig, og jeg kan forsikre dig at jeg vil og forblive den bedste spionmester du har haft" sagde han og kiggede på ham og tog et lille bid af kagen, og kiggede så over på de tjenere igen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 29 Sep 2015 - 15:23

Sakref grinte.
"tja jeg har special valgt alle pigerne her, nogen er slaver som har tjent sig op til tjenestepige og andre er nogen som er kommet til mig og givet alt for at tjene mig, hvis du ønsker kan du altid få lidt privat tid med en eller to af dem. jeg kan sige så meget at de er lige så gode som de er kønne" sagde Sakref med et smil på læberne og tog en bid af kagen.
Sakref havde skam prøvet en tur med de fleste af dem der tjente på slottet, dog havde han sine få ynglings. men selvom at han hyggede sig med andre så elskede han stadig sin kone højest. de havde et specielt bånd i sjæl som ingen ville kunne få med ham. det var sågar noget de var begge enige om at det var fint at have elskere så længe man kun elskede hinanden.
"lyder som en god ide Assorian. når vi har spist et stykke kage kan vi tage ned til min laboratorium så du kan se det." sagde han med et smil og tog endnu en bid af sin kage.

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 29 Sep 2015 - 15:38

Asso tænkte lidt over det han sagde med "lige så gode som kønne" han kunne godt gætte hvad han mente med det og ville ikke have i mod lidt privat tid med dem. Han fik spist det sidste af sin kage, og hvis han skulle kunne gå rundt, så måtte han hellere stoppe med at spise nu men nåede dog at spise sit stykke af kagen "det er jeg med på, når de er færdig kan vi begynde at gå derned, har du nogen i mod jeg tager to af dine tjenere med? jeg vil meget gerne følges rundt på slottet med to kønne piger som dem, hvis de ikke må komme derned så er det okay med mig, jeg ser frem til at se dit laboratorium Sakref" sagde han og drak sit sidste whiskey.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 29 Sep 2015 - 15:55

Sakref fik også spist det sidste af sin kage. han tømte sit glas og to tjenestepiger gik hen og skubbede stolen tilbage så Sakref kunne rejse sig op.
"du kan vælge de to du bedst kan lide og så kan de følges os hen til trappen ned til kælderen. der må de så vente til vi kommer tilbage. men bare rolig de forsvinder ikke ligefrem mens vi er væk. medmindre jeg selvfølgelig beder dem om det. og så kan du låne gæsteværelset hvis det endelig er det du har behov for" sagde Sakref og gik hen imod døren ud til gangen. han ventede kun på at Assorian ville følge med.

Admin

Indlæg af Assorian Tirs 29 Sep 2015 - 19:44

Asso rejste sig også op og gik så hen og gik lidt rundt om pigerne, han valgte de to med den bedste røv, men han var ikke lige i humør til sex, han synes bare de så godt ud "ellers tak Sakref jeg er jo ikke kommet for at knalde, jeg er kommet for at snakke og se de forskellige ting på slottet, men meget gerne en anden gang, nå skal vi se at komme derned hvis de er klar Sakref? sagde han og holdt de to piger i hver arm og var klar til at gå.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 29 Sep 2015 - 20:34

pigerne grinte lidt og fulgte stille med.
Sakref viste dem tilbage til tronsalen og hen til en trappe bag tronen lige under den som førte ned til kælderen.
de kom langt ned under jorden. før de kom ned til en gang som var lyst op af fakler.
pigerne blev efterladt ved tronen så de ikke så hvad der skete dernede. de havde tilladelse til at gå ned i vinkælderen og lageret og ikke andet.
han åbnede døren til laboratoriumet og viste det største laboratorium nogensinde.
det lignende noget fra en ond videnskabsmand med bure, eliksiren. tesla coils og mærkelige maskiner.
"dette er mit laboratorium. her laver jeg mine eksperimenter sammen med min videnskabsmand, doktor Rottenstein." sagde han og pludselig fra et lille mørkt bord kom en stemme med en meget tyk tysk accent.
"ah Mester Sakref. hvad bringer dem til laboratoriumet. jeg kan se du har gæst med" sagde en lille stemme.
ud fra bordet kom en rotte. den var på størrelse med et lille barn og gik med en hvid kemi kåbe på og gik på to ben.
den gik hen af gulvet hen imod dem.
"Assorian. dette er doktor Rottenstein. en gal videnskabsmand som forvandlede sig selv til en rotte i et fejl eksperiment. det har dog også givet ham unaturligt langt liv." sagde Sakref præsenterende.

Admin

Indlæg af Assorian Ons 30 Sep 2015 - 10:25

Asso sagde til tøserne at han kom tilbage om lidt og daskede dem så i røven, bare for at gøre det lidt intens, han fulgte så med Sakref ind i laboratoriumet som faktisk var et ganske stort et selvom man kunne se at der var mange ting som man ikke lige ved hvad skulle bruges til og hvad det gør men sådan er det med laboratorium, han kiggede sig lidt omkring.
"mig en fornøjelse at møde dem doktor, jeg glæder mig til at lære dig at kende nu når jeg kommer til at være meget på slottet, da jeg interesserer mig for videnskab og fysik måske kan jeg komme ned til dig nogen gange hvis det er okay med Sakref?" sagde han og kiggede så rundt igen, han havde nu altid interesseret sig for videnskab og har læst mange bøger om det han har dog aldrig haft en chance for at få et laboratorium selv, så det var lidt spændende for ham at være dernede.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 30 Sep 2015 - 11:38

Sakref smilte til Assorian.
"det kan vi godt få fundet en aftale om. du vil jo nok få muligheden for at komme herned som den eneste." sagde Sakref med et smil og gik lidt rundt i Laboratoriumet
"jeg har altid været interesseret i videnskab også selv. videnskab, kemi, alkymi. alle de ting samt sort magi har også interesseret mig. jeg kan mine runer og mine symboler som kan forskellige ting hos folk. nogle kan trælebinde folk. en anden kan give umenneskelig smerte i tilfælde af et bestem tanke skulle komme til personen eller følelse. jeg ville faktisk kunne sætte tegn på folk som gør at de gik i berserk. eller sågar berolige selv det vildeste dyr. nærmest gøre det tam." sagde Sakref og gik rundt og kiggede på nogle af hylderne. det vækkede minder om da han var yngre og lærte stadig mange af de forskellige urter i UnderWorld.

Admin

Indlæg af Assorian Ons 30 Sep 2015 - 15:51

Asso var helt med på idéen om at få adgang dertil og være dernede sammen med doktoren og så kunne han få lov at se hvordan man laver eksperimenter og måske lave sine egne, men det må han tage til den tid med doktoren og Sakref. Asso lyttede så til Sakref og spændende at han interesserer sig for sort magi "Sort magi siger du? det lyder rigtig spændende i mine ører.. hvad siger du til vi en dag prøver at udforske den sorte magi's verden og lave nogen formularer med det måske? jeg har nemlig altid tænkt mig at kunne lave sort magi men nu jeg har aldrig kunne mestre de rigtige elementer, såsom vand, ild osv.. kun sub elementer, måske vi skulle prøve det en dag?" sagde han og kiggede så lidt rundt igen, måske kunne Sakref og ham udøve sort magi og lære det, det ville være rigtig spændende men også farligt da det er jo sort magi, men mange ting i livet er farligt så han lod det passere og kiggede sig så rundt laboratoriet er der andet vi skal se inden jeg tager hjem igen? jeg vil meget gerne se mere af slottet hvis du selvfølgelig vil vise mig mere af slottet" sagde han og kiggede på Sakref.

//undskyld hvis mit svar blev.. dårligt.. jeg havde ikke lige meget krea xD

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 30 Sep 2015 - 18:09

//det er helt okay jeg synes det var et fint svar Smile//
Sakref blev helt alvorlig i ansigtet
"sort magi har intet at gøre med elementerne. Jeg ved godt at i skyggevæsener er forbandet til at kun have magt over subelementerne. Men sort magi har intet om at skulle kontrollere elementerne. Sort magi er kontrol over sjælen. Med brug af symboler. Både ved at rense sjælen og gøre skade med den. Men man skal være forsigtig. Men jeg vil med glæde eksperimentere med symboler med dig." sagde Sakref og viste vej ud.
"jeg kan præsentere dig for mine døtre men jeg vil nok advare dig til at prøve at undgå at komme i fysisk kontakt med dem. Ellers finder du ud af hvad der sker. Ikke fordi jeg gør noget ved dig" sagde Sakref og gik ud af døren. Han viste vejen ud af kælderen og op tilbage til tronsalen. Tjenestepigerne stod der stadigvæk og ventede på dem.
Sakref gik hen til en dør der var bag tronen men til venstre for midten og til højre for døren som førte til gangen i højre vinge.
De gik nogle etager op og stoppede ved 4 etage.
Der var en stor stue som var pyntet med røde farver og mange stearinlys og vinduerne var dækket til så al lys udenfor ikke kunne komme ind

Admin

Indlæg af Assorian Ons 30 Sep 2015 - 19:46

Asso tror at Sakref misforstod ham, det han mente var at med sort magi ville han måske kunne gøre sine evner stærkere end de er nu "jeg tror du misforstod mig Sakref det jeg mente var at måske kunne sort magi gøre mine evner stærkere end de er nu, selvfølgelig ved jeg da at de fire elementer ikke har noget at gøre med sort magi så dum er jeg ikke, men igen, jeg ved ikke så meget om sort magi som du gør, så ja det vil være mig en ære at eksperimentere med sort magi med dig, jeg vil meget gerne møde dine døtre" sagde han og gik videre sammen med pigerne hvor de kom op til en flot stue med massere af pynt "du har vel intet imod at dine tjeneste piger har lidt mindre tøj på, vel?" sagde han og kiggede på pigerne og grinede til Sakref.

//jeg svarer nok først emner i over morgen da jeg skal til Sjælland i morgen fra klokken 5:30 af og er hjemme igen klokken 20 - 20:30, bare så du ved det Smile

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Ons 30 Sep 2015 - 21:15

//det er helt okay Smile så venter jeg spændt på svar Smile//
Sakref nikkede til det Assorian sagde.
"på den måde. Ja jeg havde nok misforstået dem. Men lad os snakke om det på et andet tidspunkt" sagde Sakref imens han gik.
Da Assorian spurgte om pigerne kunne være mindre påklædt så behøvede Sakref ikke andet end at nikke som svar og knipse med fingrene og pigerne sned deres uniformer. De var åbenbart helt nøgne under uniformen og gik ikke engang med undertøj.
Pigerne smilte frækt til Assorian og lændte sig op imod ham.
Sakref åbnede en dør til et soveværelse og afslørede lyden af grin og fnisen men Assorian var ikke tæt nok på til at kunne se pigerne end mere som skikkelser. Dog måtte man sige at bare fra skikkelserne så havde de to piger kroppe som gudinder.
"zaela, surzi, kom hen til far, vi har gæster " sagde Sakref med et venligt smil imod de to skikkelser

Admin

Indlæg af Assorian Tors 1 Okt 2015 - 13:20

Pigerne lændte sig op af ham, splitter nøgen, det havde han intet imod da de havde en rigtig god krop, måske tændte det ham lige lidt men ikke nok blive liderlig og kneppe dem, men han tænkte at det måtte vente da han var jo på besøg "du Sakref de to piger her, dem vil jeg gerne.. Have lidt privattid med en anden gang jeg kommer, kan du lige sige til dem næste gang jeg kommer skal de mødes med mig i mit rum på slottet?" sagde han i mens de gik videre, Asso kunne dog ikke lade vær med at tage lidt på dem men stoppet med det da han kom til en dør med Sakref.
Døren blev åben og to skikkelser kom "hej med jer to, mit navn er Assorian, hyggeligt og møde jer" sagde han til dem med den bedste venlige stemme han kunne finde, han var nemlig ikke vilde med børn men han skulle jo være høflig nu når det var kongelige børn.
//jeg kunne svarer nu.. xD undskyld det er kort er over mobilen x.x

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 1 Okt 2015 - 13:51

// det er helt okay Smile det behøver ikke at være lange svar så længe de kan bruges Smile//
Sakref vendte sig til Assorian.
"det kan vi godt finde en løsning på. medmindre du vil have lidt tid nu til det. vi kan sagtens holde en 'pause' hvor du kan lige få lidt privat tid til at 'hvile' dig. så kan jeg altid ordne nogle andre ting imens" sagde Sakref med et smørret smil på læben.
der blev noget lys tændt og med det samme kunne Assorian se at det ikke var børn men fuldvoksne kvinder.
den ene havde smuk blå hud, var meget høj og havde vinger og en hale. hun var let påklædt og havde meget store bryster til hvad der ville være normalt stort.
den anden havde flot rød hud og et enkelt horn i panden. hun havde også vinger og hale og gik også let påklædt som den anden. hun havde også briller på. hun var også godt formet men havde ikke lige så store bryster som den anden.
de gik hen til Sakref og lændte sig op af ham.
"hej far hvor har du været? vi har røv kedet os" sagde den ene med den blå hud.
"jeg har underholdt vores gæst her Zaela. mød min nye spionmester, Assorian. " sagde Sakref til hende med den blå hud som åbenbart var Zaela.
de kiggede på ham med et let sulten blik.
"jamen goddag Assorian, du er da vist noget af en lækker godbid" sagde den anden med den røde hud. hun måtte så være Surzi.
de gik væk fra Sakref og gik hen til Assorian. og med det samme lændte sig op af ham.
han ville med det samme kunne mærke en fornemmelse af lyst komme over ham som var den kommet fra huden af ind i ham. tanker begyndte at komme som nærmest hviskede mørke og perverse tanker til ham. det var som om berøringen fra disse piger skabte denne oplevelse.
de kiggede på ham med stadig sulten blik.

Zaela:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Surzi:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Admin

Indlæg af Assorian Tors 1 Okt 2015 - 20:51

Asso troede det var børn børn men de var fuldvoksne og så ud til at.. være meget interesseret i Asso som om de var sultne? "nej nej Sakref jeg venter til en anden gang så tager jeg de to tjenere med en på et værelse for mig selv" sagde han og smilede til Sakref.
Da de to døtre lænede sig op af ham, og pludselig.. fik han lyst? han kunne mærke hvordan et eller andet pirret ham og han faldt så på knæ, han måtte gøre noget, hvad de end gjorde de to så fik det sexlysten frem.. og han plejer at kunne modstå ting mentalt men det her var en stærk kraft som påvirket ham og hans stærke sind "har du noget imod jeg låner de to tjenestepiger nu? jeg ved ikke hvad der skete.. men.. jeg har brug for dem lige nu og her" sagde han og var helt forpustet, hvorfor ved han ikke, han havde bare brug for og få den lyst væk.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 1 Okt 2015 - 21:59

Zaela og Surzi gik ned på fire som to velformet og frække katte og trykkede deres fyldige bryster imod hver af hans skuldre.
"vi har vist en der ikke kunne tåle det søster" grinte Surzi med et sødt grin
"det er så sødt, og jeg tror jeg er klar til dessert" sagde Zaela med et sulten smil imens hun lagde armene rundt om hans hals.
Igen var den pirrende følelse kommet tilbage og stemmerne kom også tilbage men den her gang var de tydligere.
"lig dig i deres seng. Det er helt okay. Du kommer til at have det så dejligt. Vær ikke bekymret du kan stole på dem" hviskede stemmerne lokkende i hans sind.
"er du sikker på at du vil have tjenestepigerne mere? Jeg tror du har to andre der mere villige. Men jeg vil advare dig. De kan være lidt vilde i sengen" sagde Sakref og bare stod og kiggede på hele akten. Sakref havde ikke forstillet sig at pigernes evner var så stærke imod ham men de er også nok blevet stærkere på det sidste

Admin

Indlæg af Assorian Tors 1 Okt 2015 - 22:19

Asso blev forvirret, han ville ikke kneppe Sakref's datter men noget, igen, fik lysten væk fra tjenestepigerne og til de to, hvad sker der for at han ikke kan klare de mentale evner der påvirker ham? der må være noget over dem, noget han måske kan lide siden, for han plejede at have et stærkt sind som faktisk ingen har kunne trænge igennem, kun få stykker har kunne.. Sakref lød til at have det okay med at han duskede hans døtre, men han kunne ikke mere, han skulle have den lyst væk, han var rigtig stærk af et skyggevæsen at være pga hans træning da han var mindre og som han stadig gør, har gjort ham til et ret stærkt skyggevæsen både fysisk og mentalt, men det mentale var nok stærkere end det fysiske.
"okay Sakref jeg bliver her.. du kan sende de tjenestepiger til arbejde igen MEN jeg vil stadig gerne have dem i et rum alene med dem en anden dag hvis det er okay med dig" sagde han og havde et ansigtsudtryk der bare sagde at han var ved at eksplodere, han måtte gøre noget, snart.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Tors 1 Okt 2015 - 22:37

Sakref trak på skuldrene.
"det er fint så sørger jeg for dem og så kan du få lidt tid med pigerne." sagde Sakref og gik ud af døren og lukkede den. Man kunne svagt høre Sakref sige til tjenestepigerne skulle gå med ham ind ved siden af men Assorians opmærksomhed blev hurtigt taget fra ham af de to sexsultne tøser.
lad os se hvad vi har ventende under det hårde tøj. sagde Surzi og de begge hjalp ham op og hen til sengen hvor han nærmest blev smidt op i sengen. De var faktisk utrolig stærke.
Sengen var utrolig stor. Man kunne næsten holde fest på den så stor var den og så var den belagt med det pæneste røde sengebetræk af det bedste materiale.
Pigerne kravlede efter ham på fire i sengen imens de slikkede sig om munden og bed sig i læberne som var de klar til at spise ham

Admin

Indlæg af Assorian Fre 2 Okt 2015 - 8:42

Asso var ikke ham selv, han var helt væk, han var der men det var ikke ham, det var ham der følte men det var ikke ham der styrede, noget andet gjorde, han blev smidt på sengen og begyndte selv at smide sin jakke og alt andet så han lå helt nøgen, hans lem var stiv og klar til hvad der nu skulle ske, han ville bare have det her overstået så han kunne komme videre igen med sine planer, hvad der skete psykisk med ham ved han ikke, men han vil dog finde ud af det når han var kommet hjem "okay piger, vis mig hvad i kan, og tro mig jeg kan holde til det" sagde han og smilede til dem, han lagde mærke til at de så ud som om de ville spise ham men lod det passere, hvis der skulle ske noget ville han dog forvandle sig og svæve væk i en hurtigst fart.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sakref Morladin Fre 2 Okt 2015 - 9:16

de grinte af at han sagde at han kunne holde til det.
"de er så nuttede når de tror de har kontrol." sagde Zaela og tog fat om hans lem med hans hånd og med det samme kom der en meget kraftigere effekt end det før. det var som om selve hendes hånd sendte en følelse af ekstase igennem ham.
Surzi kravlede op imod ham.
"især når de intet har af kontrol. det har aldrig været dem som knalder os men os der knalder dem" sagde Surzi som kommentar til det Zaela sagde
Zaela grinte og bukkede sig ned og i et kør så tog hun hans lem i munden og helt til roden.
Surzi i mellemtiden skubbede sin nederdel op og afslørede at hun ingen undertøj havde på og satte sig på Assorians ansigt.
"så vær en god en Assorian og spis godt til" sagde Surzi imens hun satte sig til rette på hans ansigt så hendes mis var lige direkte ved hans mund.
Assorian vil kunne se at Surzi var allerede meget våd og at hendes mis er faktisk en fin og smuk en, hverken for kødfyldt eller havde for lange kønslæber. men var fint som en ung piges.

Admin

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum