Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
You're worth the effort ~ Hecate ~
Side 1 af 1
You're worth the effort ~ Hecate ~
Sted.
Det brændende træ kroen.
Omgivelser.
En del gæster, de fleste sidder alene, men nogen sidder sammen. En ugenkendelig duft af alkohol i luften.
Vejr.
Det regner udenfor, men er lunt indenfor.
Tid.
23.14.
Påklædning.
En hvid trøje, en sort jakke af et læderlignende stof udover samt et par grå bukser og sorte sko.
Det brændende træ kroen.
Omgivelser.
En del gæster, de fleste sidder alene, men nogen sidder sammen. En ugenkendelig duft af alkohol i luften.
Vejr.
Det regner udenfor, men er lunt indenfor.
Tid.
23.14.
Påklædning.
En hvid trøje, en sort jakke af et læderlignende stof udover samt et par grå bukser og sorte sko.
Caden havde været væk i noget tid. Han havde haft brug for tid til at finde sig selv, og det havde også hjulpet. Nu var han tilbage til sit gamle jeg, hvor han ikke havde en bekymring i verden og flirtede med så godt som alt med en puls. En kvindelig puls i hvert fald. Han havde alligevel en grænse. Han havde haft et par turbulente år, der havde haft stor indvirkning på hans liv og fået ham til at se anderledes på livet. Han gik ned af gaden, upåvirket af den køllige regn der silede ned over ham. Han havde en naturlig varme, så den slags påvirkede ham bare ikke nær så meget. Han drejede om et hjørne og gik ind på den nærmeste kro. Han havde overladt sin egen kro til en af hans medarbejder, men efter jordskælvet, var han ikke sikker på om den stadig stod. Selv hvis den gjorde, ville den næppe have mange kunder. Få turde bevæge sig ind i doomsville, og han havde heller ikke selv været der endnu. I stedet var han på en anden kro, dog uden penge på lommen. Men han havde en metode, så han nok skulle få det som han ville have. Caden lod en hånd køre igennem det våde hår, og fik det til at sidde godt, på trods af de våde lokker faldt ned i banden på ham. Han gik straks op i baren. ”Whiskey.” Hans stemme var tør, for på trods af han var kendt som en fester og en player, så var han ikke sikker på, om han var i humør til det denne aften. Da den kvindelige bartender kom tilbage med hans drink, lod han sin hånd hvile imod hendes håndryg, mens han havde øjenkontakt med hende. ”Gratis?” Hun nikkede som var hun hypnotiseret, hun drejede så rundt og da hun brød øjenkontakten med, stoppede hans evnes virkning også. Han tog en tår af whiskeyen og så tomt ud i luften. Før eller siden skulle han nok vende tilbage til sit gamle jeg, det krævede bare den rigtige pige og den rigtige tid, og han var ikke sikker på det var endnu.
Gæst- Gæst
Sv: You're worth the effort ~ Hecate ~
Påklædning En sort kjole, hvor der ingen ærmer er og ryggen er bar. Den sidder stramt på hendes overkrop, mens den fra hoften og ned til midten af hendes knæ er helt løs. Hun har et par højhælede sko på
Dette var en aften ude, et par af hendes tjenestepiger tog sig af de to små, så nu fik hun endelig en velfortjent friaften. Efter at havde været over de to puslinger dag og nat, så var det vel efterhånden fortjent at hun kunne tage ud også slappe af, muligvis også finde sig noget mad. Så som hun gik igennem natten, var det med de få ting i tankerne, nemlig endelig at slappe af, måske møde en mand også evt. få sig noget at spise. Efter et rettere kraterstofalt forhold til den nuværende raceleder Assorian, så havde hun bare brug for noget sex. Ganske vist var de to i dag gode venner og de havde sammen produceret to børn, men hun gad virkelig ikke rigtig se på ham og det var sjældent han virkelig var sammen med børnene.
Idet hun fik øje på en kro, bevægede hun sig straks imod den og det var med et fast håndgreb hun åbnede trædøren. Som hun trådte ind bevægede alle øjne sig i hendes retning og der blev kort stille, før de igen vendte tilbage til hvad de kiggede på før og snakket tog over. Hun kørte en hånd igennem sit lange mørke hår, før hun gik hen imod baren og her satte hun sig ved siden af en køn herre. I starten gav hun ham ikke meget opmærksomhed, faktisk var det mere bartenderen og da hun endelig havde fået sin vodka begyndte hendes blå øjne at liste rundt på hver enkel person, før de kort lod sig hvile på manden ved hendes side. Efter hendes forhold med Assorian, var det dejligt at kunne få lov til at kigge på en mand også rent faktisk lade tankerne flyde af sted.
Dette var en aften ude, et par af hendes tjenestepiger tog sig af de to små, så nu fik hun endelig en velfortjent friaften. Efter at havde været over de to puslinger dag og nat, så var det vel efterhånden fortjent at hun kunne tage ud også slappe af, muligvis også finde sig noget mad. Så som hun gik igennem natten, var det med de få ting i tankerne, nemlig endelig at slappe af, måske møde en mand også evt. få sig noget at spise. Efter et rettere kraterstofalt forhold til den nuværende raceleder Assorian, så havde hun bare brug for noget sex. Ganske vist var de to i dag gode venner og de havde sammen produceret to børn, men hun gad virkelig ikke rigtig se på ham og det var sjældent han virkelig var sammen med børnene.
Idet hun fik øje på en kro, bevægede hun sig straks imod den og det var med et fast håndgreb hun åbnede trædøren. Som hun trådte ind bevægede alle øjne sig i hendes retning og der blev kort stille, før de igen vendte tilbage til hvad de kiggede på før og snakket tog over. Hun kørte en hånd igennem sit lange mørke hår, før hun gik hen imod baren og her satte hun sig ved siden af en køn herre. I starten gav hun ham ikke meget opmærksomhed, faktisk var det mere bartenderen og da hun endelig havde fået sin vodka begyndte hendes blå øjne at liste rundt på hver enkel person, før de kort lod sig hvile på manden ved hendes side. Efter hendes forhold med Assorian, var det dejligt at kunne få lov til at kigge på en mand også rent faktisk lade tankerne flyde af sted.
Gæst- Gæst
Caden sad i sine egne tanker, men var stadig opmærksom på sine omgivelser, så da alle blikke rettede sig imod noget, gjorde hans også. Dog lidt forsinket i forhold til de andre. Det var en køn pige. Det var ikke fordi det var svært at finde en køn pige, så han forstod ikke, hvorfor alle var så opmærksomme på hende. Han lod hans blik hvile på hende lidt længere end de andre, blot så han kunne se nærmere på hende. Hun kunne godt blive en distraktion for ham, hvis hun havde bare en lille smule hjerne. Han var ikke meget for de tomhjernede, det var bare kedeligt efter noget tid. Dog slog hun ham ikke som en af dem. Han fjernede blikket, og lod det hvile imod hans glas i stedet. Da hun satte sig ved siden af ham, og kort efter så på ham, drejede han hovedet og et skævt charmerende smil trådte frem på hans læber. Han skulle bare tilbage i spillet efter en pause. ”Nyder du udsigten?” Han lagde sin ene arm på kanten af baren. ”Jeg gør.” Han lod hans blik vandre en smule. Man skulle tro han kiggede på hendes krop, men hans blik var fokuseret på hendes ansigt. Det var som regel der han først fandt sin interesse. Kroppen havde skam også noget at sige, men hvis han ikke fandt hendes ansigt tiltrækkende, stod han som regel af. Ikke fordi han var voldsomt overfladisk, men udseendet betød stadig lidt. Denne kvinde var skam ganske tiltrækkende.
Gæst- Gæst
Hun havde netop fjernet sit blik fra ham, da hun hørte en blød stemme snakke. Det var den slags stemmer, der virkelig var skabt for at snakke. Den var blød, charmerende og var smurt ind i det som tiltrak enhver kvinde. Hun vende sig imod ham, alt i mens hun holde sit glas i den ene hånd "Jeg ville lyve hvis jeg sagde nej" han var en køn mand, faktisk var han mere end bare køn og dette var noget hun uden skam kunne sige. Hun drak fra sit glas og som det tømtes slikkede hun sig om læberne, for hun lod sine fortænder bide fast i det bløde kød. Taget i betragtning af hun havde født tvillinger, så kunne man faktisk slet ikke se det på hendes krop, da den ingen strækmærker havde og generelt var åle slank. Der var vel fordelle ved at være et overnaturligt væsen og samtidig også et væsen som ikke mange kendte til.
Hendes blå øjne var konstant rettet imod hans, mest af alt fordi de var som noget hun aldrig havde set før. De var intense og ufattelig smukke, et par øjne man helt sikkert nemt kunne drukne i og dette var helt sikkert noget ham misbrugte. Han vidste han var smuk, og han vidste pigerne ville kunne lide dette, så hvorfor dog ikke bruge det? For det var hun helt sikker på han gjorde "Jeg hedder Hecate? Må jeg få dit navn eller skal jeg selv finde på nogle?" spurgte hun i en både flirtende tone, men samtidig også drillende
Hendes blå øjne var konstant rettet imod hans, mest af alt fordi de var som noget hun aldrig havde set før. De var intense og ufattelig smukke, et par øjne man helt sikkert nemt kunne drukne i og dette var helt sikkert noget ham misbrugte. Han vidste han var smuk, og han vidste pigerne ville kunne lide dette, så hvorfor dog ikke bruge det? For det var hun helt sikker på han gjorde "Jeg hedder Hecate? Må jeg få dit navn eller skal jeg selv finde på nogle?" spurgte hun i en både flirtende tone, men samtidig også drillende
Gæst- Gæst
Caden havde været ude af spillet i noget tid, hvilket også betød han var lidt rusten. Men var man først charmerende, var man altid charmerende. Han kunne ikke løbe fra det, og ønskede det heller ikke. Han så det som en gave. ”Ingen grund til at lyve.” Et glimt spredte sig i hans øjne, da hans smil voksede en anelse. Han havde helt sikkert en interesse i hende. Han fulgte hendes bevægelser, tungen over hendes læber, bidet i underlæben. Hun virkede ganske forførende, selvom det muligvis ikke var hendes hensigt. Eller måske var det, det var han ikke helt sikker på. Caden havde ret intense øjne. De havde en utrolig blå farve, der mindede en anelse om hendes. Hans var muligvis en smule lysere, men deres intensitet var bestemt en lighed. Han havde før fået kvinders opmærksomhed bare ved hans blik. Caden var ikke i tvivl om, han var tiltrækkende for kvinder. Selv med de skægstubbe han havde fået, og endnu ikke havde fået fjernet. Det gav ham et mere voksen udtryk en ellers, hvilket passede ham fint. ”Jeg er fristet til, at lade dig finde på nogle.” Hendes flirtende tone var tydelig, men også vellidt af Caden. Han synes helt sikkert det var mere interessant, hvis en kvinde selv flirtede med, i stedet for bare at sidde og vente på at blive forført. Det skabte ikke meget sjov for ham.
Gæst- Gæst
Hun grinede stille "Bare rolig, jeg lyver skam ikke, men hvorfor gøre det nemt for dig?" spurgte hun drillende. Hun ville jo ikke give det hele ud til ham, men derimod måske lade ham fiske lidt for det, hvorfor bare smide alting ud på et sølvfad? Hvor ville det sjove være i det? Hun lagde benet over kors, alt i mens hendes øjne betragtede hans ansigt, hans øjenbryn, hans høje kindben og skægstubberne på hans kinder. Selvom hun normalt ikke var direkte tændt af skæg, så klædte det ham og hun ville helt klart kunne sætte det på listen over hvad der tiltrak hende, specielt hvis det så så godt ud som det gjorde på ham.
Hun klukkede, men trak om ikke andet på skulderne og tog udfordringen op "Jeg rammer næppe rigtigt, men hvorfor ikke. Lad mig se, Adonis? Efter manden der fængslede selv kærlighedsguinde" forsøgte hun. Hun var som regel aldrig særlig god med navnegætteri, men om ikke andet havde hun forstanden til at kunne kende historierne bag nogle navne. Hun grinede og sukkede "Pas, jeg må indrømme at selv et kønt ansigt som dit, kunne have mange navne så kan jeg ikke spore mig frem til hvad der skulle være det rigtige" Hun kørte en lok hår om bag øret, hvilket resulterede i at der røg noget hår ned foran hendes ansigt
Hun klukkede, men trak om ikke andet på skulderne og tog udfordringen op "Jeg rammer næppe rigtigt, men hvorfor ikke. Lad mig se, Adonis? Efter manden der fængslede selv kærlighedsguinde" forsøgte hun. Hun var som regel aldrig særlig god med navnegætteri, men om ikke andet havde hun forstanden til at kunne kende historierne bag nogle navne. Hun grinede og sukkede "Pas, jeg må indrømme at selv et kønt ansigt som dit, kunne have mange navne så kan jeg ikke spore mig frem til hvad der skulle være det rigtige" Hun kørte en lok hår om bag øret, hvilket resulterede i at der røg noget hår ned foran hendes ansigt
Gæst- Gæst
Caden så det sjovt i ’jagten’ han fandt det kedeligt hvis folk bare kastede sig over ham. I nogle tilfælde var det fint, men han tog også gerne en udfordring op. ”Det bør du ikke. Nemt er kedeligt.” Caden var ret ligefrem det meste af tiden. Selvom han muligvis ikke direkte sagde til en kvinde ’du er tiltrækkende jeg vil gerne kysse dig’ eller noget i den stil, så viste hans kropssprog det tydeligt, og det var ikke noget han lagde skjul på. Hvorfor gøre det? Caden smilede over hendes gæt. Det var da et ganske godt gæt, og komplimenterende også. Noget han ganske godt kunne lide. ”Nej, desværre. Det er ikke os alle, der er opkaldte efter guder.” Caden havde også ret godt forstand på navne og meninger bag. Eller bare meninger bag ord generelt. ”Jeg hedder Caden.” Hun fortjente vist at få det af vide, efter sådan en kompliment. Hvem ville ikke gerne sammenlignes med manden, der kunne fængsle en kærlighedsgudinden. Da noget hår faldt ned foran hendes ansigt, lænede han sig frem og strøg det om bag hendes øre. ”Det var bedre. Ingen grund til at skjule et smukt ansigt.” Caden lod blidt hans tommelfinger køre ned langs hendes kæbe og til sidst røre ved hendes hage et øjeblik, før han gav slip igen. Caden havde en varm hud, og mange fandt også dette rart. Især de væsner, der naturligt var kolde såsom vampyrer.
Gæst- Gæst
Hun nikkede enig, det med bare at lade sig kaste hen, eller give sig selv op på en nem måde var direkte kedeligt, ganske vist kunne man vel vide hvor tingene ville føre hen, men så hellere lave noget morskab ud af det. "Du har helt ret, der er ikke noget mere kedeligt end folk der gør det hele nemt" det var sjældent hun gav nogen ret, men i dette tilfælde måtte hun give ham ret, for nemt var kedeligt. Hun klukkede stille "Nej måske ikke" Hendes navn var faktisk taget efter en gudindes navn, dog var dette ikke noget hun snakkede om fordi det ærlig talt var direkte unødvendig viden. Hun nikkede da han sagde sit navn "Caden! Det er om ikke andet bedre end Adonis så vidt jeg husker betyder det vist fighter" hun trak på skulderne og bed sig kort i læben.
Hun havde selv ikke lagt mærk til hårtotten der var gledet ned foran sit hår, det var først da han fjernede den og lod sin varme fingrespids glide hen over hendes kind, for at føre håret om bag øret hun opdagede den. Modsat ham så havde hun mere en neutral temperatur, den var hverken varm eller kold, den var noget i midten af dette. Hun måtte indrømme hans varme hud imod sin egen føltes ganske behageligt, og hun var ikke et sekund i tvivl om hvis hun ende ud med at have sex med ham, så ville hans varme bryst imod hendes eget være en forandring til hvad hun var vant til "Jamen dog som du kan!" Hun var ikke direkte usikker, eller måske men hvis man havde en forbandelse over sin race, der gjorde man havde lyst til at æde dem man elskede romantisk...så kunne man vel ikke undgå at være en smule usikker på det punkt
Hun havde selv ikke lagt mærk til hårtotten der var gledet ned foran sit hår, det var først da han fjernede den og lod sin varme fingrespids glide hen over hendes kind, for at føre håret om bag øret hun opdagede den. Modsat ham så havde hun mere en neutral temperatur, den var hverken varm eller kold, den var noget i midten af dette. Hun måtte indrømme hans varme hud imod sin egen føltes ganske behageligt, og hun var ikke et sekund i tvivl om hvis hun ende ud med at have sex med ham, så ville hans varme bryst imod hendes eget være en forandring til hvad hun var vant til "Jamen dog som du kan!" Hun var ikke direkte usikker, eller måske men hvis man havde en forbandelse over sin race, der gjorde man havde lyst til at æde dem man elskede romantisk...så kunne man vel ikke undgå at være en smule usikker på det punkt
Gæst- Gæst
Caden havde ikke noget problem med at give folk ret. Ikke hvis de havde ret. Men mente han de tog fejl, ville han også udtrykke det. Kedelighed var et emne han var ganske erfaren med. Som tidligere kroejer og bartender, mødte man en masse forskellige mennesker. Det var umuligt at ingen af dem, var kedelige. Men de var stadig kunder, så han blev nød til at være høflige over for dem. Men ikke længere. Nu kunne han gøre det som det passede ham, hvilket han havde det ganske fint med. ”Det er ikke første gang jeg har ret.” Han undslap en let latter, for at udtrykke han mente det som en joke. Ikke engang han var så kæphøj. Han kunne godt være det, men når det kom til at have ret, så han ingen grund til at understrege hvor ofte man faktisk havde ret. Han nikkede ved hendes kommentar om hans navn. ”Jeg har aldrig rigtig undersøgt det. Sjovt nok.” Han vidste så meget om alle andre navne, men ikke lige hans eget. Han havde vel aldrig fundet det interessant. Caden smilede let ved hendes ord. Han fjernede selv en tot af hans hår. ”Det var bare en undskyldning for at røre ved dig.” Det var ikke helt løgn. Når man gjorde sådan noget, var det sjældent for pigens skyld. Det var så man kunne være tæt på dem. Alle de troede andet, var ikke specielt intelligente. ”Det var meget tilfredsstillende.” Caden besad da også humor, og han fik det til at lyde som om, det var noget særligt at røre ved hendes kind.
Gæst- Gæst
Hun blinkede med det ene øje "at have ret, er vel også en kvalitet i sig selv" med gjorde hun. Hun ville ikke mene hun selv ofte havde ret, men det var da heller ikke så tit hun tog fejl. Hun trak på skulderne og sende ham et smil "Alle har vel hver deres finesser, og jeg kender åbenbart betydning af nogle navne" hun kunne huske som barn, ville hendes mor ofte have alle mulige bøger med navne og betydninger, mest af alt fordi arten kom først og med andre ord skulle man ofte have mange børn. Hvert barn der overlevede forvandlingen, ville betyde endnu en gorgon og derved en til af dem. Hun klukkede blidt "Jeg brokkede mig skam ikke over det, måske jeg kunne lide det" det var ikke så ofte hun netop lod folk røre hende på denne måde, mest af alt fordi folk ofte ende ud som mad end en hyggelig senge kammerat. Hun grinede igen, blinkede og bed sig i læben "så det var det" hun spillede med på morskaben, mest af alt fordi hun nemt kunne forestille sig hvordan nogle af de andre piger, ville være helt sikker på de var så specielle. Hun vidste hun var køn, men hun var også realistisk nok til at vide, hun ikke var ufattelig unik eller noget ligende dette.
Gæst- Gæst
Caden fandt Hecate meget interessant. For ikke at tale om, de allerede nu havde en del tilfælles, var hun også en rigtig flot kvinde. Han så ikke på hende, som var hun overnaturlig smuk, hvilket han faktisk syntes godt om. Det var bare uhåndterligt, når kvinder var for godt for deres eget bedste. Det havde han oplevet et par gange før, hvilket bare gjorde ham frustreret og forvirret. ”Det er i hvert fald ikke dårligt. Ikke altid.” Der var selvfølgelig øjeblikke, hvor man ikke ønskede at have ret, men det meste af tiden, så han det som noget positivt. ”Jeg kan også komplimentere dine evner med en mand.” Hun vidste hvordan man dansede dansen, såvel som ham. Det kunne også godt blive kompliceret. Hvem af dem skulle føre? Caden havde også fået et par børn, af hans mange år med smag for damerne. Tre, for at være helt præcis. Ingen af dem så han særlig ofte, hvilket gik ham en anelse på, for han elskede dem stadig utrolig højt. Men nu hvor han var tilbage fast, kunne han måske se dem oftere. Det måtte tiden videre. Hendes ord rykkede Caden sig en anelse nærmere, og lagde blidt en hånd mod hendes kinder. Kun det yderste led af hans finger lå imod hendes hud, sammen hans hånd lige før håndleddet begyndte. Det var en ganske blid berøring. Dem havde han udviklet en del igennem årene, for det havde bare en anden effekt, end hvis han klaskede sin hånd op på hendes kind. ”Men der er noget, jeg vil synes endnu bedre om.” Caden var fremme i skoen, og gik efter hvad han ville have. Let lå han sine læber møde hendes, i et blidt prøvende kys. Han var altid blid ved det første kys, i tilfælde af hun ikke brød sig om det.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» This better be worth it.. - Josette
» This must be worth someth.. Do I know you? -Dastan
» It ain't always easy, but maybe we can make it worth it
» Well you can say.. that I have missed you a little ~Hecate
» How long is there? i can't wait.. /Hecate
» This must be worth someth.. Do I know you? -Dastan
» It ain't always easy, but maybe we can make it worth it
» Well you can say.. that I have missed you a little ~Hecate
» How long is there? i can't wait.. /Hecate
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth