Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
First time after many years //Sakref//
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
First time after many years //Sakref//
T: Middagstid
V: Frost udenfor
O: Slottet, tjenestefolk osv
Karakter: Luce [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Luce havde været i Doomsville i noget tid, men denne gang var hun ikke alene. Hun havde sin hun Speedy med som var hendes førehund som hun havde fået imens hun havde fået imens hun havde boet i Dragons Peak, men nu var hun flyttet tilbage til Doomsville og boede hjemme hos Sean. Hun havde et par sorte bukser på og en lilla jakke der var lukket. Hendes hår hang i en hestehale og hun havde et tyndt sort stof bundet for sine øjne. Hun var kommet igennem den store dør der førte ind til tronsalen. Hun var spændt på, at se og høre Sakrefs reaktion når han andt ud af, at hun var vendt tilbage til Doomsville. Hun havde fortalt tjeneren, at han ikke skulle fortælle hvem det var som kom på besøg, men kun, at det var meget vigtigt, at personen fik snakket med ham.
Luce vidste godt, at Rafaela var hos Makkadin og Vincent i Sunfury City og at Sakref, Assorian og Sean var begyndt og få kontakt med hinanden, men alligevel syntes hun det virkede mistænkeligt, men hun ville lade som om hun ikke vidste noget udover når det handlede om Rafaela.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: First time after many years //Sakref//
han kom ind i tronsalen og så med det samme Luce. han fik nærmest et chok. det havde været så længe siden og så meget havde været sket og nu stod hun her.
"Luce? er det dig? det har været længe siden" sagde han og gik hen imod hende for at give hende en ordenlig velkomst.
Hun havde lyst til og spørge ind til hvor meget han havde med Assorians og Seans plan om, at overtage Dragons Peak og hvorfor han var begyndt og holde kontakt med Sean. Det plejede han aldrig før i tiden og det virkede meget mistænkeligt på hende, men hun skulle lade som om hun intet vidste omkring det.
Rafaela- Evolved
"sandt nok. jeg havde også hørt lidt rygter om at du var flyttet hertil igen. jeg havde også hørt lidt at du var flyttet ind hos Sean. ikke fordi han selv har fortalt mig det men jeg har stadig mine kontakter." sagde han med et smil og bukkede ned til hunden for at klappe den.
Sakref var faktisk betrykket over at Luce var her. det gjorde lidt at han kunne glemme alle de dystre tanker og følelser han har haft på det sidste.
det lyste faktisk lidt i hans aura at han var lidt bekymret over for sin fremtid. men Sakref havde dog planlagt alting til den mindste detalje.
Rafaela- Evolved
"hvad angår her på slottet så går det lidt op og ned. jeg har fået mig en rigtig født søn og er igang med at forberede alting til når han bliver gammel nok til at tage tronen efter mig. hvilket ikke burde tage mange år endnu, han er ca. ved at være teenager." sagde Sakref imens de gik imod Biblioteket.
Sakref tænkte meget på sin familie og sin egen fremtid. han tænkte selvfølgelig meget på Darius da det var jo ham han prøvede at forberede tronen for men han tænkte også meget på de andre. hans lærlinge og hans børn. de passede sig selv men det var nu at Sakref var begyndt at fortryde nogle af sine valg. nogen gange tænkte han på om hvorfor han egentlig valgte at ville være konge og om det måske var et dårligt valg?. han førte byerne sammen da verden var ved at gå under i mørke men var det nogensinde meningen at han skulle blive konge derefter? skulle han istedet have valgt at have sin egen estate istedet og levet et dejligt liv med sin familie frem for magt og ære til familien?.
Rafaela- Evolved
"sandt nok. hun havde store problemer med Darius og det blev sådan et stort problem at jeg var nød til at spørge min bror til hjælp. også selv om at jeg ikke var glad for det. men måske lidt tid væk fra slottet og sammen med en som underviser en anden vej vil hjælpe på Rafaela. " sagde Sakref og de kom frem til biblioteket igen.
Sakref åbnede døren for Luce og lod hende ind og viste hende hen til en af sofastolene.
"vil du have noget at drikke?" spurgte Sakref roligt med et smil.
Hun satte sig roligt på stolen hun blev vist hen til "Bare vand tak" sagde hun stille. Speedy lagde sig ved siden af stolen hun sad på.
Rafaela- Evolved
han hældte derefter noget rom op til sig selv.
"jeg forstår også tydeligt hendes begrundelse for hendes vrede. det var også en af årsagerne til at jeg tænkte at en ændring i scenarie ville hjælpe på hendes humør." sagde Sakref og sukkede let imens han tog en tår af sin rom.
Rafaela var sku meget anderledes i forhold til resten af familien. men så igen så var der ikke så mange i familien der snakkede sammen på det sidste. de var alle travlt optaget med deres egne opgaver og deres personlige liv at de ikke rigtig havde tid at være sociale. samtidig så var der på en måde fred for dem til at lave hvad de vil.
Rafaela- Evolved
"Luce inden du begynder for langt så vil jeg sige at Rafaela kan umuligt have været mit ægte barn af to årsager. et. hun deler ikke min blodlinje i sig. jeg tjekkede min bog som holder styr på hele min blodlinje og den har på ingen måder nævnt Rafaela. Rafaela blev kun en del af min blodlinje og det var kun meget lidt da jeg reddede hende fra at blive forgiftet ved at bruge mit blod og selv der udviklede hun sig hurtigt og anderledes. nummer to. hun deler ingen fællestræk med resten af min familie andet end stædigheden som kunne have været opdraget til." sagde Sakref og kunne på ingen måder få Rafaela ind på nogen logisk måde ind som sin rigtige Datter.
Rafaela- Evolved
"jeg har skam selv haft mistanken om at hun skulle faktisk være min rigtige datter, du af alle burde vide at jeg tjekket Rafaela i hoved og røv for at sikre mig selv på om hun var min rigtige bloddatter eller ej. og hvad jeg fandt frem til så er hun ikke. jeg ved godt at du har den bedste af intentioner i at fortælle mig dette, og jeg er heller ikke på nogen måde utaknemmelig over at du gjorde det. men hvis Rafaela var min rigtige datter ville jeg have vidst det for længst" sagde han med et nogenlunde prøvende smil.
han var ikke glad for at høre den tone fra Luce, mest fordi den irriterede og provokerede ham. det var en tone som altid havde irriterede ham og det har han aldrig kunne ændre på.
men Sakref havde skam tjekket Rafaela i hoved og røv da han lige fik hende. han ville være 100% sikker på at det ikke var hans og ingen af hans test var positive.
Rafaela- Evolved
"hvad mener du med opgaver? du blev jo afskrevet fra min service da du valgte at rejse. medmindre du vil tilbage i min service igen?" spurgte han undrende. hun rejste jo sin vej og blev skrevet fra hans liste over sine folk. de havde været venner lige siden. men var det nu fordi hun kom tilbage for at virkelig arbejde for ham igen? eller var det en måde at håne ham? hvad kunne hendes bagtanker være? hvad ville hun få ud af at arbejde for ham?
spørgsmål fløj igennem hans hoved imens han langsomt prøvede at bearbejde dem punktvis. han kunne ikke rigtig regne ud om hvad hendes motivation kunne være for at arbejde for ham. enten kunne det være at hun faktisk fandt underholdning i at arbejde for ham eller så ved hun noget som hun kunne bruge bedre ved at arbejde for ham.
Rafaela- Evolved
"fortæl mig hvis du ønsker at være under mit lære. For jeg har troet at årsagen til at du rejste var fordi du ikke ville det liv mere." sagde han med en stadig blid hånd på hendes skulder. Han var ikke så god til at regne folks tanker ud men til tider kunne han se hemmelige beskeder under samtalerne.
Rafaela- Evolved
"så kan du se dig selv som værende vendt tilbage som min lærling igen. " sagde han og gav slip på hendes skuldre og gik lidt væk.
han ville ikke have at de skulle have noget imellem dem igen. efter at Sakref fik Darius med Valiona havde de begge lovet at ville være tro imod hinanden indtil at Darius ville være gammel nok til at forstå sådan noget.
samtidig så, så han det han havde med Luce som værende et lidt overstået kapitel efter hun valgte at rejse. men han så hende stadigvæk som sin ven og som sin lærling.
Hun vidste sådanset ikke hvad hun ellers skulle lave her på slottet. Hun havde sådanset sagt det der skulle siges. Måske skulle hun bare smutte igen og tage tilbage til Sean og Elyas. Seans nevø. Hun var sikkert mere brugbar der end hun var på slottet. De virkede ihvertfald ikke til, at have særligt meget brug for hende der.
Rafaela- Evolved
"det formoder jeg. indtil videre kan du i hvert fald se din opgave som værende at holde styr på Sean. jeg vil vide hvis han laver noget han ikke skulle. indtil da så vil jeg kontakte dig hvis jeg mener at du har behov for mere træning i noget" sagde han med et smil.
Rafaela- Evolved
"som du ønsker i så fald har jeg ingen opgaver for dig lige nu. men hold ørerne åbne for hvad end vigtig information du kan finde på gaden. rapporter til mig hvis der kommer noget. ellers skal jeg nok kontakte dig" sagde Sakref med hænderne på ryggen og ansigtet imod vinduet.
Rafaela- Evolved
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» There has past so much time I really miss spending time with you- Carmilla
» After Many Years //Meriko//
» Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
» So... This is how we meet after all these years? ~ Andrea.
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata