Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
First time after many years //Sakref//
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: First time after many years //Sakref//
"tja nogle enkelte krav kan man ikke undgå i sådan en hård opgave." sagde han med et let smil.
"første krav. du vil gå i det tøj jeg giver dig. ingen undtagelse. du vil følge rundt med mig uanset hvor henne og altid stå klar til mit brug og jeg vil selvfølgelig lære dig alt hvad du skal vide om alting. til sidst så hvad end du får af information så må du ikke fortælle det til nogen. hvad end information du får skal du tage med dig i graven. du må kun diskutere det med mig" sagde han med et smil.
han vendte sig om så hvis hun ville forsætte med at berøre ham så måtte hun komme tættere på.
"til sidst så har jeg en ekstra sideopgave til dig som du kan gøre når du ikke kan gå med mig" sagde han med ryggen til hende.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"jeg skal have dig til at finde alt information du kan finde om en ved navn Morkath Mondeus" sagde han og smilte lidt til sig selv.
det var en person som han ikke har hørt om længe. det er først for nyeligt at navnet er dukket op igen. et navn han aldrig troede han ville se eller høre igen.
Rafaela- Evolved
"han var min allerførste lærling. den bedste og den stærkeste. hans styrke kan næsten komme op på mit niveau. men jeg har ikke hørt fra ham siden han stoppede som min lærling og rejste. det var sågar før Bron. mange tusind år siden. men jeg har hørt om hans navn for nyeligt for ca en uge siden." sagde han faktisk med meget bekymring i sin stemme.
"jeg vil vide hvor han er. hvad han laver og hvem han arbejder sammen med." sagde han og kiggede på luce.
Rafaela- Evolved
"problemer er jeg ikke ligefrem bekymret for at han kommer ud i. hvad end han kommer ud i kan han komme ud af igen. han er meget stærk når man tænker på at han er menneske. dog er der mange ting jeg har hørt der er ændret sig ved ham" sagde han og smilte lidt.
"bare pas på dig selv imens. du skal ikke gøre noget med at fange ham eller lignende men kun finde ud om hvad han laver." sagde han og smilte til hende.
Rafaela- Evolved
"du skal da ikke gå nu. denne sideopgave er kun til når jeg er til vigtige private møder eller lignende. lige nu behøver du ikke at være andre steder end her" sagde han med et smil og gik hen til hende siden hun var ved at gå sin vej.
Rafaela- Evolved
"hvad med at vi får gået op på værelset og fundet dig noget andet tøj end det slidte tøj. så kan du også få et bad med mig" sagde han med et smil på læben.
Rafaela- Evolved
"følg med mig så kan jeg tage dig op til mit værelse. medmindre du kan huske vejen derhen" sagde han med et frækt smil og gik imod døren. han var lige blevet færdig med at klæde sig på og havde rettet sit tøj så det lignede som om intet var sket. han var nået hurtigt ud på gangen så Luce måtte skynde sig
Rafaela- Evolved
Valiona var alligevel ikke hjemme lige nu og her så det var ikke det store problem. hun var nemlig taget til Dragons Peak med Darius for at vise ham frem til resten af hendes familie.
de kom op af trappen og hele vejen op til en flot etage og ind til Sakrefs kæmpe store konge værelse. og det var virkelig en konge værdi.
Rafaela- Evolved
"som undskyldning for at have dig i nærheden. du har jo betydning for mig, både som lærling og som ven. samt har jeg nogle andre årsager til at have dig i nærheden. men det er noget jeg ikke kan fortælle dig om lige nu. men jeg kan love dig at du finder ud af det." sagde han imens de stod på værelset og han var roligt igang med at tage sit tøj af for det bad.
Rafaela- Evolved
han vendte sig om imod Luce.
"okay jeg kan fortælle dig lidt af hvad der sker og hvorfor jeg er nød til at have en af mine lærlinge i nærheden... mit liv er i fare." sagde han og sukkede. så fik han sagt det. men selv nu har han sagt for meget. han ville ikke have at Luce skulle ofre sig for ham. men han vidste at indtil det forudsagte tidspunkt ville han være forsigtig med at ikke at dø indtil da. for han havde en plan.
Rafaela- Evolved
"jeg kan ikke ændre på det. det er blevet forudsagt. det er en profeti at jeg skal falde og min søn skal tage over. det kan ikke ændres uanset hvem jeg har som beskytter. kun jeg ved detaljerne og ingen må vide dem. men se det som værende en ære at du som den eneste jeg har fortalt det til. ud over min egen kone og min højre hånd Mephiles. men indtil da så vil jeg bare gerne have dit selskab og selvfølgelig at du klare den anden opgave jeg har. at du skal finde Morkath. hvor end han gemmer sig." sagde Sakref til Luce og lagde sine arme om hende.
Rafaela- Evolved
"Luce. jeg er over 20.000 år gammel. jeg har levet længere end noget andet væsen og jeg frygter ikke døden. dog vil jeg ikke bare dø hvis jeg kan gøre noget ved det men du skal ikke bekymrer dig om min skæbne men istedet bruge den tid du har på at nyde selskabet med mig imens du kan." sagde han med et betryggende smil til hende. han havde ingen planer om at bare at dø. men hans død havde betydning for fremtiden så det måtte ske.
Rafaela- Evolved
"selvfølgelig. men du skal ikke bekymrer dig om min skæbne. jeg har planer skal du bare vide og uanset hvad der end kommer til at ske så har jeg levet et langt liv og nydt alle livets nydelser. jeg vil hellere have du bekymrer dig om min søns og din datters skæbne for jeg har en fornemmelse at deres skæbner kommer til at være mere fyldt med kriser end mit." sagde han med et smil til hende.
han klappede hendes numse efter noget tid og smilte til hende.
"men nok om det. lad os komme ind i badet medmindre du har tænkt dig at vi skal stå her, nøgne, hele dagen" sagde han med et flabet smil.
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» There has past so much time I really miss spending time with you- Carmilla
» After Many Years //Meriko//
» Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
» So... This is how we meet after all these years? ~ Andrea.
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata