Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
They All Asked for You - Rowan EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
They All Asked for You - Rowan EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
They All Asked for You - Rowan EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
They All Asked for You - Rowan EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
They All Asked for You - Rowan EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
They All Asked for You - Rowan EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
They All Asked for You - Rowan EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
They All Asked for You - Rowan EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
They All Asked for You - Rowan EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 
Lori
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 
Valentine
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 
Jake
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 
Edgar
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 
Lenore
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 
Abigail
They All Asked for You - Rowan Voteba13They All Asked for You - Rowan Voteba14They All Asked for You - Rowan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164696 indlæg i 8727 emner

They All Asked for You - Rowan

Go down

They All Asked for You - Rowan Empty They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 22:08

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Audrey havde været ude i noget tid nu. Josette og Caroline havde et liv ved siden af familien, og det havde hun også selv. Ikke så anderledes fra dem, men alligevel nok til de ikke kunne se det samme i det som hun kunne. Audrey havde en gruppe, en anden familie som hun havde holdt sammen med siden hun var ung. Sådan var hun opdraget. Josette og Caroline ønskede måske at have været en del af festen, men på en måde var hun glad for at de ikke var. Det var hårdt ofte, og de andre havde intet pres over sig længere. Audrey var på vej hen for at finde en smed. Der var hun kommet i tanke om, at Caroline engang havde nævnt noget om at Rowan var smed. Måske han kunne hjælpe hende.
Audrey kørte kort en hånd igennem sit hår inden hun fandt vejen frem dertil. Let så hun sig omkring og trådte så indenfor. Det var en ganske stille og rolig eftermiddag. Der var hverken for varmt eller for koldt. Også selvom vinden ikke kunne beslutte sig for om den ville blæse eller ej.

Hun kiggede sig let omkring med et par nysgerrige øjne. Der var så mange fascinerende våben i form af skarpe klinger og vidunderligt flotte sværd. Hun var imponeret. Da hun mærkede øjne imod sig vendte hun sig rundt.
"Jeg leder efter Rowan.... Navnet er Audrey." Hun valgte med vilje ikke at sige sit efternavn. Lidt sjovt skulle hun jo have det. Caroline var trods alt hendes trilling. Det samme blonde hår. De blå øjne. Caroline var ganske vidst nok den højeste af dem, og havde en anelse mere krøllet hår end Audrey havde. Det var heller ikke fordi, at Audrey gik op i at ligne sine søstre. Hun var meget tålmodig med at vente, så det gjorde hun blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

They All Asked for You - Rowan Empty Sv: They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 22:22

Rowan stirrede ind i ilden med et eftertænksomt blik. Det pludselige møde med Assorian forleden havde vækket nogle tanker i hans hoved. Han havde brug for at tale med Carolione om det, inden han traf en endelig beslutning. Det fortjente hun, trods alt. Hvis han besluttede sig for at blive våben-forhandler for nogle skumle typer, så kunne det bringe et mørke ind i deres liv. Et mørke de næppe ville kunne skille sig af med. Men mørket bragte guld med sig; og penge havde de brug for.

"Hr Rogers?"
Rowan vendte sig og rykkede blikket hen på Tons unge ansigt. Drengen mindede ham på mange måder om Jacob; de store hjælpeløse øjne og det overmodige ansigtsudtryk.
"Der er en frøken Audrey i butikken. Hun spørger efter dig."
Varulven hævede begge øjenbryn. Overraskende nok forventede han ikke just at se Audrey her. Han havde ikke mødt hende rigtigt. De havde set hinanden et par gange, men han havde aldrig haft muligheden for at få talt med Carolines søster. Ikke at det gjorde ham noget, men han kunne mærke på Caroline at det betød meget for hende, hvis han i det mindste prøvede at lære hendes familie at kende. Rowan nød sin frihed og tanken om at binde sig til hele Carolines familie skræmte ham en anelse. På den anden side, så var hans indre ulv glad for at have en flok.

Rowan greb et håndklæde og sendte Ton et anerkendende nik. Han tørrede sine hænder og sit ansigt i håndklædet inden han trådte ind i smedjens butiksrum.
"Audrey, godt at se dig." sagde han med et venligt smil og et lille formelt buk. "Hvad skylder jeg æren?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

They All Asked for You - Rowan Empty Sv: They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 22:49

Da Rowan dukkede op sendte hun ham et venligt smil.
"Hejsa Rowan. I lige måde." Svarede hun ham med et anerkendende glimt i øjet. Det var altid rart med et venligt ansigt. Audrey vidste at Rowan betød rigtig meget for Caroline, så selvfølgelig skulle hun da også have en chance for at møde ham - sådan rigtigt. Og hvad var bedre end hendes eget lille gøre mål? Hendes familie havde altid været okay med varulvene. Så selvom Audrey ikke kørte helt efter familie håndbogen - så var det stadigvæk i et race som hun kunne følge med i.
"Min gruppe og jeg står i et mindre dæmon problem. Og nogle af mine mænd mistede de fleste af vores våben i hænderne på en anden fjende." Selvfølgelig var hun en smule frustreret over, at det ikke var gået bedre, og derfor søgte hun hjælp til at få problemet løst. En evne mange ikke havde i sig. "Så, jeg står og kunne bruge nogle nye sværd, daggerts, de skarpeste klinger. Jeg kan nærmest bruge alt. Blot nævn din pris." Audrey havde pengene. Hun havde ikke brug for at torturer ting fra folk eller tvinge dem til at give hende dem.

Hun havde to af sine medlemmer med sig, selvom de nok var ovre og kigge på mad. Eller ting de havde fundet i skoven og håbet på de kunne bytte det med noget andet. Men lige nu var det ikke så vigtigt, de havde ret til det.
"Din kæreste kan godt lide at prale med din smedje, hun anbefalede dig." Audrey sendte ham et drillende smil. Hun elskede at drille, så det faldt hende ganske naturligt ind. Og på samme tid var det ikke løgn. Caroline var ret hurtig, hvis nogen nævnte de havde brug for en smed. Så anbefalede hun hurtigt Rowan, hun var stolt over ham - ingen tvivl om det. "Hvor meget tror du, at du kan have klar inden solen går ned imorgen?" Spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Hun skulle alligevel være i byen lidt, eventuelt tage sig af den forsamling hun havde lukket ind i sit hjem. Efter jul, hvor de havde åbnet det store palæ op for alle der ikke kunne holde jul selv. Var det nærmst blevet det nye overnatnings sted. Halvdelen af stedet var normal opholdsstue, og den anden var som en kro. Samt sovepladser ovenpå. Så der var ikke ligefrem meget ro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

They All Asked for You - Rowan Empty Sv: They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2016 - 21:27

Rowan betragtede sin elskedes søster med et opmærksomt blik. Der var en slående lighed mellem de to kvinder, men dog var der en vis ru-hed ved Audrey. En hårdhed, som han ikke helt kunne sætte en finger på.

Varulven hævede begge øjenbryn i overraskelse, da hun fortalte om sit dæmon-problem. Hvis der var noget han kendte til, så var det i særdeleshed dæmon-problemer. Dæmoner vakte trods alt altid problemer! Han lyttede til hendes fortælling og nikkede afventende. "Javel ja. Ganske almindelige kortsværd? Eller skal du have nogle større våben også?" Han åbnede et våbenskab, hvorinde der hang diverse sværd i forskellige længder og tykkelser. Der var ikke mange, men der hang dog fire-fem forskellige vel-afbalancerede sværd og en enkelt kniv. Alle var knivskarpe og ny-pudsede. Da hun nævnte Caroline som hans "kæreste" rødmede han tydeligt; han vendte derfor hurtigt ryggen til hende imens han gestikulerede mod skabet. "Se endelig om der er noget du kan lide." Han rømmede sig gik hen til en komode i den modsatte side af rummet. Han trak en dyb skuffe ud; deri lå en masse daggerter i forskellige størrelser og typer. Alle havde dog ét til fælles: De var alle slidte og uskarpe. "Jeg har nogle knive, daggerter og andre våben i dén genre herovre. Gamle donationer og våben, som jeg ikke har arbejdet på endnu. Hvis der er noget heri du tror du kan bruge, så find det endelig frem. Jeg kan let få dem banket og slibet op til dig."
Efter at have sikret sig at hans rødmen havde lagt sig, vendte han atter blikket mod sin gæst. Han betragtede hende med et afventende blik og et roligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

They All Asked for You - Rowan Empty Sv: They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2016 - 11:18

Hun lyttede. Hendes blik gled henover de forskellige sværd. Perfekte. Audrey fandt hans reaktion på hendes ord en anelse morsom, men udover i nærheden af sine søstre eller når hun var alene, så havde hun ikke megen tid til at være lidt morsom. Audrey betragtede det hele. Hun var yderst træt af det påstyr de dæmoner havde lavet og i sidste ende ville det ende med, at en masse ville dø. Hendes job var at sikre, at det ikke blev hendes folk. Ganske simpelt. Hun nikkede til ham da hans blik atter landede på hendes. Hendes tanker kørte rundt i hendes hoved. Hvem som ville passe til hvert enkelt våben. Det kunne give en leder ufattelig hovedpine nogle gange. Hun tog nogle daggerter op samt nogle knive. Testede grebet. Audrey placerede nogle stykker på bordpladen, og kiggede over på sværdene igen.
"Jeg må sige, at det er godt håndværk." Sagde hun så. "De almindelige kortsværd er perfekte." Tilføjede hun kort efter og flyttede derved blikket over på Rowan igen.
"Hvor langtid skal du bruge?" Spurgte hun så. Prisen var for hende lige meget, hun havde pengene. Audrey havde et ar flere, men hun et i ansigtet, ned langs den ene kind. Det var ved at være gammelt nu, men hun havde heller intet imod dem. Det var blot et minde om, at hun stadigvæk var et menneske. Med alt det hendes hoved var fyldt med fra familiens side af, så ville hun ikke ønske at prøve at blive andet. Audrey sendte Rowan et smil. Hun tog en pose frem fra jakkens inderlomme.
"Hvor meget skal du have?" Spurgte hun så. Andre kunder ville nok give halvdelen nu og resten når arbejdet var gjort, men Audrey stolede på Rowan, fordi Caroline stolede på ham. Så han kunne se det som et tegn på tillid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

They All Asked for You - Rowan Empty Sv: They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2016 - 14:10

Kortsværdene var ganske rigtigt udemærket håndværk. Det var dog ikke hans mesterværker. Det pirrede i ham; han havde lyst til at give hende noget særligt. Hvis hun skulle slås mod dæmoner, så ville et normalt sværd ikke altid være nok. Skulle han give hende et af de specielle våben?
"Tid? Jeg kan have 4 sværd mere klar til i morgen aften. Hvor mange flere har du brug for?" spurgte han og overvejede allerede nu hvilket metal han skulle bruge og om han skulle støbe flere greb.
Rowan sendte Audrey et overvejende blik, da hun spurgte til en pris. Han lavede fine våben af godt metal. Det var normalt langt fra billigt, men på den anden side... Dette var Carolines søster. Og det var til at forsvare sig mod dæmoner! Han ville normalt bede om mindst hundrede gulvmønter for sådan en ordre, men... Det er jo nærmest familie.
"Hvis du lover mig at komme til mig når metallet skal plejes, så får du det hele for 5 gulvmønter." Han forærede det nærmest væk. På den anden side, så ville han gerne have, at Carolines familie syntes om ham.
"Men hør... Jeg kan måske tilbyde dig et enkelt special-lavet sværd, hvis der bliver behov for det. Jeg har talent for at smede magiske våben." Hvis han kunne hjælpe med at sikre hendes sikkerhed mod dæmonerne, så ville han gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

They All Asked for You - Rowan Empty Sv: They All Asked for You - Rowan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum