Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Feathers apear, when angels are near - Seuzan
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Feathers apear, when angels are near - Seuzan
Hun smilede da Seuzan bedte besætningen om at sætte sejl, så de kunne komme væk fra havnen. Hun kiggede op på Seuzan med et blidt blik, da han spurgte om hun var okay. "Ja, tak fordi du ikke bare gav mig væk..." sagde hun og bed sig lidt i læben, denne gang var hun ikke nervøs, bare lidt... smigret over at han beskyttede hende.
Hun hævede dog et bryn, da han sagde at det ikke var en side hun skulle have set af ham, men det var en side som hendes far også havde haft, en side som beskyttede dem han bekymrede sig om. Hun smilede bare da Seuzan kiggede væk og gav ham et blidt kram, inden hun bakkede lidt væk.
"Det er ikke en side du skal skamme dig over" sagde hun blidt og kiggede op på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"meget, jeg glæder mig til at se hvad for nogle folk jeg skal bo sammen med... udover dig" sagde hun og smilede stort til ham.
Det var spændende på en måde, at ikke kende dem som man skulle dele en ø med.
Hun kiggede udover besætningen, da en begyndte at synge en sang, det var et glad folkefær, et livligt et, og hun kunne godt lide det, det havde mere liv end hendes gamle liv nogensinde havde haft.
Hun kiggede op på Seuzan, da han sang med på den næste sang, hun kunne ikke rigtig nogen af dem, så hun stod bare og nød det hygge der var omkring hende.
En let rød farve steg til hendes kinder, så de blev en anelse varme, da Seuzan blinkede til hende, hun bed sig let i læben, inden hun så ud mod besætningen igen.
"Hvor bor du... på øen Seuseu?" spurgte hun, og tilføjede det kælenavn som hun havde valgt til ham, med et skævt smil på læben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt nervøst forude, da han sagde at der var en storm på vej, selvom hun havde lyst til at blive hos ham, så ville hun føle sig allermest sikker indenfor, så da han sagde at hun bare kunne bruge hans kahyt, tog hun imod hans tilbud med det samme.
Hun var allerede på vej væk fra roret, men da han svarede på hendes spørgsmål, vende hun sig om og nikkede med et smil, "jeg glæder mig til at se hvor jeg kan bo" sagde hun inden hun gik videre til hans kahyt. Selvom hun aldrig havde været på et skib, så kunne hun godt regne ud af den store flotte kahytte, var kaptajnens.
Hun gik hurtigt derind og lukkede døren, før hun begyndte at kigge sig rundt. Hun blev derinde til at stormen var ovre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fik sig noget af et chok, da en ung fyr kom ind i kahytten. Hun kiggede lidt spørgende på ham. "Hvem er du?" spurgte hun bare lige ud, mens hendes øjne havde et glimt af frygt.
"Jeg hedder Luka, Uzan sendte mig for at tjekke om du var okay?" svarede han. Kiüra blev lidt mere rolig og smilede så til den unge fyr. "Jeg har det fint, men hvad er det der sker deroppe?" spurgte hun nysgerrigt. Fyren fik noget af et bange udtryk, da hun spurgte og det gjorde hende nervøs.
"Der er en vandtornado der truer os, men kaptajnen gør hvad han kan for at komme uden om den" sagde fyren.
Kiüra nikkede, en anelse bange for hvad der mon skulle ske, hun havde en lyst til at gå op til Seuseu, for at se ham, fordi tæt på ham, følte hun sig sikker.
"Jeg går op til Seuzan" sagde hun, men fyren så ikke ud til at kunne lide den beslutning for han gik ind foran hende. "Det er nok ikke en god ide, jeg er bange for at jeg må give dig ordre på at blive herinde i sikkerhed" sagde han og så bedende på hende, som om at han virkelig ville have hende til at adlyde ham.
Hun sukkede og nikkede så bare, men hun kunne ikke lade vær med at føle at noget var helt galt og at hun skulle op til Seuseu i en fart.
I det hun tænkte det, blev skibet pludselig ramt af noget med stor styrke, som væltede både Kiüra og fyren omkuld.
Hvad skete der derude. Hun kom hurtigt op og stå, og før fyren kunne stoppe hende, var hun ude af kahytten.
Det var tydeligt at skibet havde været ramt af en bølge, hvor der var meget vand på dekket.
Hun kiggede op mod roret og gik hurtigt der op for at være tæt på Seuseu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han bedte hende om at holde fast i noget, gik hun hurtigt om bag ham og holdt fast om ham bag fra, hun havde ingen planer om at forsvinde fra dette skib i dette vejr, hun ville jo aldrig nogensinde se overfladen igen, hun ville sikker drukne, så hun holde fast som om hendes liv gjaldt det.
Hun gemte sit ansigt ind mod hans ryg, så hendes ansigt ligesom var gemt væk fra vinden og vandet, og gemt ind til noget mere varmt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da det var begyndt at blive roligere, slippede hun blidt sit tag om Seuseu og kiggede op på ham med et smil, da han kiggede på hende. "Skræmmende, men... spændende" sagde hun og grinte let.
Hun kiggede sig om, da der blev sagt at de snart var hjemme, hun kiggede på alle de skibe omkring dem, det var spændende for hende at være sådan et nyt sted. Hun kiggede op på Seuseu med et stort smil, inden hun løb ned på dækket og kiggede udover rælingen, ned på havet og ud på de andre piratskibe som vinkede. Det var et flot sted de havde, og hun kunne ikke vente til at komme hen til øen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Her var fredeligt og smukt, det var helt sikkert et sted hun kunne føle sig hjemme.
Hun vendte sig pludseligt om, da der var påstyr på dækket, det var ham fyren fra kahytten, Luka, han så ud til at være ramt hårdt. Hun bed sig i læben, hun havde slet ikke set at han var så hårdt ramt, hun havde bare skyndt sig ud... hun følte sig lidt skyldig over ikke at have tjekket op på ham, men da han sagde at han var glad for at se at hun var okay, rødmede hun og smilede blidt til fyren. Hun gik roligt der hen, til Seuseu og fyren. "Jeg er ked af at jeg bare lod dig ligge derinde.." sagde hun undskyldene og kiggede blidt på fyren, mens hun holde sig ind til Seuseu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vendte blikket mod Seuseu igen, da han sagde at hun kunne få en god udsigt fra forstavnen af. Hun nikkede smilende og løb hurtigt til det forreste af skibet og klatrede varsomt til enden af forstavnen, hvor hun satte sig ned og nød udsigten. Dette ville blive spændende, en ny ø til at starte et nyt hjem for hende, men nye venner at få, en ny familie at føle sig tryg hos, Seuseu at føle sig tryg hos, hun glædede sig til at bo tæt hos ham, at kunne møde ham hver dag, hun følte allerede en stærkt bånd havde formet sig mellem dem og at de nok skulle få det godt sammen, lige meget hvad.
Et stort bredt smil var på hendes læber, mens hun kiggede forud og gjorde klar til at ankomme til øen, så hun kunne gå på opdagelse sammen med Seuseu. Da de havde lagt til kaj, kravlede hun ned af forstavnen igen og løb hen til Seuseu. "Kan vi gå på opdagelse?!" spurgte hun spændt og hoppede lidt på stedet af spænding mens hun så forhåbningsfuldt på Seuseu med et blidt blik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun hjælp så godt hun kunne, men det var ikke fordi hun var særlig rutineret, slet ikke, men hun var bare så ivrig efter at komme ud på opdagelse på denne ø.
Så da det endelig var færdig og Seuseu sagde de kunne gå omkring øen på opdagelse, smilede hun stort til ham, inden hun tog hans hånd og begyndte at gå rundt om øen.
Kun kiggede meget på vandet som bevægede sig blidt mod øen, men hendes øjne begyndte at være mere på øen, da de bevægede sig længere ind på midten af øen. Den var flot, hun var glad for at hun var taget med Seuseu. Hun stod stille pludselig, mens hun kiggede rundt, hendes hånd holdt stadig fast om Seuseus, mens hun studerede øen og dens steder. "Her er skønt" sagde hun pludseligt og vendte sig mod ham.
Hun kiggede ned på deres hænder, inden hun slap blidt hans og rødmede lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik roligt med ham, da han guidede hende vejen, til at se deres sted.
Hun kiggede de steder han pegede hen, på hvor de forskellige boede på øen, hun nikkede let og smilede. Det hele var så nyt for hende, så spænende at være på denne ø.
Hun kiggede op på ham, hun ville gerne se hvor han boede. "Så... hvor bor du Seuseu?" spurgte hun nysgerrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik roligt efter ham da han gik op af, hun holde sig tæt til ham, men bag ved ham lige i starten, andet... turde hun ikke rigtigt.
Hun kiggede lidt frem bag ham, da han åbnede en dør til en masse pirater der sad til bords. Der blev dog stille da Seuseu havde åbnet døren.
Hun gik frem fra sit skjul bag Seuseu, da han præsenterede hende til besætningen.
Hun bed sig lidt i læben, da der blev kigget på hende, hun kiggede kort op på Seuseu, inden hun kiggede på besætningen med et blidt smil og vinkede bare kort. "Um, hei" sagde hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede hen på Seuseu med et stort smil, man kunne nærmest sige at det var kærligt fra hende af.
Hun kiggede efter tre kvinder som løb hen for at købe noget tøj til hende, som hun kunne gå i.
Hun gik roligt hen til Seuseu, hvor han sad. Hvad hun synes om det? Hun elskede allerede at være der.
"Jeg elsker det, de er virkelig søde" sagde hun smilende. Hun tænkte på hvad hun skulle se. "Har du et yndslings sted som du vil vise mig?" spurgte hun nysgerrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede, ja et yndlingssted, hun ville vide hvor han kunne lide at være når han havde brug for noget tid til at være alene, at have tid til at tænke eller bare se noget smukt. Hun følte hun altid kunne dømme personen ud for et sted de valgte.
Hun smilede da han spurgte om hun var god til at klatre. Hun rystede på hovedet. "Slet ikke... skal vi højt op?" spurgte hun nysgerrigt og begyndte at gå efter med med ivrige skridt.
Hun kiggede sig rundt da de kom ud, der begyndte at komme mere liv på øen og det var dejligt at se. Hun kiggede på Seuseu som var stoppet for at se på to små børn. Hun smilede blidt og gik op på siden af ham, hvor hun så hans drømmende blik. "Hvad tænker du" spurgte hun nysgerrigt og kiggede op på ham med et blidt smil og kærligt blik.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Just be carefull being seen with me can be dangerous (Seuzan)
» XXX Just a funny time on the sea XXX - Seuzan
» Kampen for Bloodrage - Azanroc, Sean & Seuzan
» The Secret Angels
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine