Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Lonely as always - Sean.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Lonely as always - Sean.
"Lad os tage udgangspunkt i hvad du har fortalt. Jeg har ingen børn selv og ingen kæreste, kone eller andet af den slags" svarede han ærligt.
"Og hvad vil du så ellers gerne vide? Jeg må da vække en masse interesse, men jeg advare dig. der er flere ting jeg ikke kan fortælle, af god grund" sagde han med et lille smil.
//sorry, min krea løb lige sin vej og jeg nåede ikke at fange den^^//
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Blair forstod ikke hvordan han ikke kunne være i et forhold, hanvar jo helt fantastisk. Men så på den anden side, hvis han var dæmon kunne han måske være farlig at omgikkes. Blair vidste det ikke, men hun kunne bare ikke forstå det. "Jeg forstår godt der er ting du ikke vil sige. Så bare fortæl hvad du gerne vil. Jeg vil ikke tvinge dig til det." Sagde hun med et smil. Blair havde selv en hel masse hun holdte for sig selv, så at han også ville det var helt fint med Blair.
Gæst- Gæst
"Det er det der problemet. Jeg siger intet af mig selv. Ikke hvis jeg kan blive fri" svarede han og så på hende.
"Så hvis der ikke er noget bestemt du vil vide..." han trak på skuldrene.
"...Får du heller ikke meget at vide...Ved du hvad jeg er interesseret i?" hans blik var ret opmærksomt, men uden at være ubehageligt.
"Jeg er interesseret i hvor det barn er, som du var gravid med sidst vi mødtes. Men bare rolig, de samme regler gælder også for dig. du fortæller mig det kun hvis du vil" han sendte hende et lille smil.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
"Jeg kan godt se det. Jeg er ikke helt Fair" han smilte lidt
"Men hvis det irritere dig, kan jeg da gå?" han mente det ikke helt, men sagde hun ja ville han da gøre det. gå altså.
Hans smil forsvandt da hun fortalte om barnet.
"Det er jeg ked af..." sagde han og så lidt på hende.
"Må jeg spørge hvordan?" han kunne tydelig se hun ikke brød sig om det. Men hvem ville også bryde sig om sådan noget?
Gæst- Gæst
"At miste to på en gang...men måske allermest at man stolede på en person, som så går hen og gør noget så frygteligt?" han så lidt på hende
"Men måske havde han en grund? Nå det skal jeg ikke blande mig i"Han kom til at huske på de tre trin han havde lært en gang, for længe siden. Om sorgen.
*Sorgen har tre faser min dreng. Først Erkendelsen, realitetsopfattelsen. At man skal forstå og vide hvad der er sket. Og acceptere det. Vide man ikke kan forandre det.
Så skal man genoptage sin nutid, en nutid der kan være ukendt og skræmmende. Og til sidst skal man tilrettelægge sig et nyt og anderledes liv med nye relationer*
Han sukkede svagt og tog en tår af øllen.
"Der er rigtig nok triste tidender...Er der slet ikke sket noget godt, siden vi sidst så hinanden?" spurgte han
Gæst- Gæst
"Tak, det er jeg glad for at høre" Han sukkede svagt og strakte sig fra hvor han sad. Han lænede sig tilbage og lod endnu en gang glide rundt i rummet...Kun for at se manden, han havde genkendt, kiggede hen på dem. Dog med nogle lidt slørede øjne.
"...Dig?" desværre forhindrede det ikke manden i at genkende ham...satans også!
Han smed nogle penge på bordet til kromutter og så lidt på Blair.
"Jeg vil gerne snakke, virkelig..." sagde han roligt.
"...Men den mand der vil jeg helst gerne undgå. Ser du han er en af mine problemer. I teorien kan jeg bare vride halsen om på ham, men dette er ikke stedet...Eller tiden. Så jeg vil smutte...Og medmindre du vil med, håber jeg livet viser sig fra en lysere side" smilte han og var allerede ved at rejse sig op. Hvilket den fremmede mand også var...
Gæst- Gæst
"Blair...Vær sød og lade være!" hun havde ingen anelse om hvad det betød for ham og han ville ikke kunne forklare det...Ikke uden at lyde svag.
Han stod roligt hvor han var. Hun var kun et menneske...Hans problemer gik langt ud over hvad hun kunne gøre...eller risikere. Hvorfor skulle folk være så dumdristige?
Sean gik over til dem.
"Undskyld Herre, hun forveksler dig sikkert med en anden..." Manden så skiftevis fra den ene til den anden.
"Måske nok, men det gør jeg ikke! Jeg kender dig! Hvad var det nu...1000 Denar på dit hoved!" hvislede manden og pegede på ham. Sean nikkede kort.
"Ja, så meget var det også sidst jeg kiggede" smilte han roligt. Men manden så vist ikke det sjove i det.
Kromutter kom meget snart ilende.
"Ikke flere slåskampe! Så kan i forføre jer udenfor...please?" hun så bedende på Sean. Sean nikkede.
"Selvfølgelig. undskyld. Det var ikke min mening"
"Tak min ven"
Han kunne nu takke Blair for de problemer han havde fået på halsen af dette.
Manden stirrede hårdt på ham, men det ændrede sig dog til overraskelse da Sean tog fat i hans arm og hev ham med udenfor.
"Hvad fanden laver du!" råbte han op
"Kan du slippe mig...Jeg hugger fandme hovedet af dig! Så vi kan få stoppet dig og alt dit lir...du har jo snart drabt hver mand i denne by, af betydning!" Sean rystede på hovedet og slap han, da de var kommet udenfor.
"Jeg er skuffet over dig...Jeg er jo ikke en gang halvvejs!" Igen så manden ikke det sjove...
Gæst- Gæst
"Blair..." han rystede på hovedet.
"Hold nu op! Virkelig...for det først er der ingen af os der skal bløde i nat. Manden her skulle lige til at gå!" manden var overrasket og stod rigtig stille, selv om vægten af hende gjorde det lidt besværligt. Men nikkede så, da han jo ikke viste bedre.
"jojo!" sagde han hastigt.
"Desuden...Jeg klare mine egen problemer og det har jeg altid gjort...Jeg ville ikke tillade...Nej, forkert sagt...nægter? Vil ikke have? Nuvel. Tag det ikke personligt..." hans blik blev hårdt og desværre for blair var det hende han kiggede på.
"ingen skal gøre noget ved mine problemer, andre end mig selv! Tro mig. Jeg har min egen måde at tænke over tingene og vil helst have tingene sker som jeg vil. Jeg styre mine fjender rundt hvor jeg vil have dem. Jeg kan virkelig ikke folk til at blande sig. Desuden..." hans blik blev lidt mere mildt.
"...Ville det også være bedst for dig, kun at tænke på dine egne. Ikke? Komme tilbage til din egen hverdag...Og, og nej jeg kritisere dig ikke for at være menneske, jeg ville sige det til hvem som helst! Men det ville være bedst for din egen sikkerhed ikke at blande dig..." han fik sagt en masse ting og han var faktisk ikke helt sikker på hvilken reaktion han ville få...Men han havde sine grænser. Den rolige Sean kunne også trække sine kløer hvis det skulle være.
Han var ikke ude på at såre eller gøre Blair vred...men han ville ikke have det. aldrig!
Gæst- Gæst
"Dine fjender? planer? Ha!" han spyttede
" vi kommer efter dig!" så vendte han om og løb sin vej. Sean kiggede efter ham end til han var væk og sukkede så opgivende.
"Det ved jeg" mumlede han og uden at sige mere vendte han ryggen til kroen og Blair og begyndte at gå.
Gæst- Gæst
"Jah, det er det værste ved folk" svarede han en smule kort og vedblev at gå.
"De hjælper og hjælper selv om man beder dem lade være..." han sukkede kort.
"Tanken er sød. Men hvis du virkelig ønsker gøre mig noget godt, så lad mig være. Vi kan snakke og alt det der. Men lad alt der har med mig at gøre, være! sådan er alt bedst" svarede han lettere opgivende.
Han var jo ikke ude på at trække hende længere ned i mudderet...Men alle havde sine grænser. Og det gjaldt om at holde dem.
Gæst- Gæst
"Nej. Det irritere mig mere end det hjælper mig" han sukkede
"Du skal ikke gøre gengæld for noget som helst! Jeg vidste ikke en gang jeg havde hjulpet dig. Det er din tolkning af det. I mine øjne snakkede vi bare. Du skal ikke gengælde med noget som helst" endelig så han lidt på hende, men så dog snart frem for sig igen.
Denne hjælpsomhed...Den irriterede ham, men mest når det var på dårlige tidspunkter. Han kunne og ville klare sig selv. Hvorfor troede alle folk de kunne hjælpe med noget? Desuden foretrak han også hvis de stod i gæld til ham. Men dette var noget andet...Det var sandt. Han havde ikke en gang vidst han havde hjulpet hende enlig. Bare sagt hvad han havde tænkt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sean sukkede og himlede med øjnene. Dette var langt under hans opbyggede værdighed, uanset om folk syntes han virkede arrogant eller snobbet.
Han stoppede op og vente sig om mod Blair da hun skulle til at gå den anden vej, greb hende i armen inden hun nåede for langt.
"Hør nu...Jeg er ikke irriteret på dig eller...alt for sur. Selv om du har kaldt mig din hjælper er det ikke ensbetydende med jeg ikke har grænser eller særheder selv.
Tro mig, hvis man vil hjælpe mig er det ikke sådan folk gør det. så arbejder de for mig. Og det syntes jeg ikke jeg kan være bekendt over for dig.
Min tanke er ikke at gøre dig ensom, mere forladt, du kan altid komme og tale med mig hvis du vil. Dette var en simpel misforståelse. Og måske er jeg for nærtagen på det punkt..." han smilte svagt til hende og slap hende.
"...Nå...Men vi ses...måske" og så gik han selv videre, den vej han også før var på vej hen. Han viste ikke hvordan hun ville reagere og han var rigtig nok interesseret i det...men samtidig...Hvad kunne gøre?
*Fra frelser til djævelen* ikke noget han ligefrem brød sig om. Men var det ikke typisk kvinder? at vende situationen så modparten bliver den der vil undskylde og er trist? Han havde i hvert fald oplevet det før...Fra kvinder. Måske gjorde de det udbevidst.
//håber du kan leve med jeg...vendte situationen lidt, inden du tager livet af dig selv?//
Gæst- Gæst
"Det kan vi snakke om næste gang" og gik så videre, end til han forsvandt.
Hans arbejde var farligt...Men hun var også langt nede og manglede måske noget at tage sig til, for at få livet rigtig igang igen. Så han fornemmede hun nok intet havde imod at udsætte sig selv for fare...hvis hun kunne noget han kunne bruge.
//undskyld den brate afslutning. Men nu havde han jo valgt og gå og det virkede underligt at lave om på...Desuden skal jeg snart på ferie, så på en måde passer det jo meget godt.
Og vi har en undskyld for et nyt emne, hvis du skulle få lyst på et tidspunkt //
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Lonely out here //Luce//
» Walking the lonely roads//Marcus
» Lonely wolf - Razor
» Lonely Soulmates - Nicolas
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata