Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Ventetid - Raco
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Ventetid - Raco
Raco var tavs når der var fremmede. Normalt gik der ikke længe før de plaprede løs. Alt han skulle gøre var at læne sig tilbage og lytte, men han var ikke helt sikker nu. Folk omkring dem kiggede i ny og næ mod de tre pirater. Nogen med respekt andre med nysgerrighed. Børn stod og kiggede ind hvor de kunne. To kendte pirater på et sted. Hvor ofte sker det?
Gæst- Gæst
"Kunne det tænkes at de er kaptajnen af Black Breath?" Hans øjne var igen nysgerrige, men dog fyldte med respekt.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Hun vidste at hun ikke kunne skjule det for Jake. Han kendte hende utrolig godt. De havde være på venskablig fod i næsten 90 år, så han havde en god ide om hvad hun faldt for og hvornår hun havde brug for en skulder. Hun sukkede indvendig. Black Breath måtte godt komme til byen inden for de næste par dage, så de kunne komme ud på havet igen.
Evner/magibøger : Naturbogen
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Sidst rettet af Taliia Tors 20 Apr 2017 - 7:52, rettet 1 gang
Kroen var halvfyldt. Musikken var munter og kromutteren kom hen. Hun ledte dem til et bod ovenpå med udsigt til gårdhaven. Raco satte sig ved udsigten og kikkede ned. Et oliventræ stod i gårdhaven med blomster omkring den. Duften af mad og rom var i luften. Latter og musik. Raco følte sig hjemme og han så på menukortet. Han så på Taliia og smilte. "Hvilken stilling kunne du tænke dig på Black Breath?" spurgte han roligt og så på valget af rom. Lige nu spillede de "Bully in the alley". En sang Raco kendte fra barnsben og vippede foden i takt til den. Ved bordet bag dem opstod der en mumlen om pirater nær Hydera-havet. Det fik Raco til at spidse øre. Der var få pirater der var så dumme at nærme sig det. Og han kendte dem alle.
Gæst- Gæst
Inde på kroen satte Jake sig ned med et fornøjet smil. Han kunne godt lide denne mand. Han var på en måde ligesom ham selv, og alligevel anderledes. Noget som var ganske forfriskende. Han smilede. "Hvad må jeg byde på af drikkevarer? Tal, skal du have det sædvanlige øl eller holder du dig til citer i aften?" Han blinkede overrasket, da han hørte Racos ord til Taliia... Hun blev tilbudt en plads om bord Black Breath. Han fløjtede imponeret. "Det må jeg sige, rødtop. Det havde jeg aldrig i mine vildeste drømme forstillet mig. Men jeg ønsker dig alt mulig lykke til."
"Jeg har hørt at kaptajn Edmund Fire har begyndt sin jagt på Seuzan.
En bastard, men af hvem ved ingen. Alle der gætter bliver dræbt hans døtre." sagde en vampyr og hans venner mumlede. "Uden kaptajn Raco og Black Breath, hvem ville turde stå imod den klan af mordere?" Raco stirrede ned i bordet og hans hånd gled ned til sin kniv han altid havde på sig. "Pas på med hvad du siger. Kaptajn Raco har øjne og øre i denne by." mumlede en Shapeshifter tæt ved.
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Jake Tirs 30 Maj 2017 - 19:52, rettet 1 gang
Racos familie var mordere helt ind til marven. De havde flere gange forsøgt at dræbe Seuzan, men når de var tæt på var Black Breath dukket op ud af det blå. Sejlet højt og kanonerne klar. De var nok i overtal, men Racos vrede kunne ingen matche. Hans besætning var loyal kun til ham. Luca Slate havde altid stået ved Racos side og manipuleret vinden til deres fordel, men nu gik det mere forsigtigt til værks. Hvis de kunne få Racos ukampdygtigt havde de en chance. Hvis de kunne liste for Racos flåde, og bare fordi Raco ikke var, betød det ikke at Luca Slate var mindre overvågn.
Gæst- Gæst
Imponerende nok valgte en af hans folk, en draconianer, netop at komme ind på kroen og gik over til deres bord. Jake så smilende på manden og gjorde tegn til ham om at komme tættere på, hvilket manden gjorde. Jakes stemme var så lav at det kun var Raco, Taliia og manden, som kunne høre ham.
"Gør klar til en hastig afsejling. Det kan komme til kamp. Er de andre kommet?" Manden nikkede og mumlede ligeså lavmælt.
"Devils Pearl ligger lige udenfor havnen og venter på os. Black Howl har jeg ikke set, men de er på vej." Derefter forlod han kroen igen, stille og roligt, som da han var kommet ind.
Jake smilede skælmsk. Han havde fået et særligt glimt i øjet, som han fik når der var optræk til kamp og han havde et særligt es i ærmet.
"Vi skulle ikke få problemer ud af havnen. Hvis dit skib ikke er her, kan du komme med på Draconia."
Hun sukkede indvendigt. Dette betød at hun nok måtte efterlade sine våben, hvis hun ikke hentede dem nu.
"Hvis i vil have mig undskyldt for en kort stund. Mine våben ligger på mit værelse i handelshuset." Hendes ord var ligeledes lave, så det kun var de to, som kunne høre hende. Hun rejste sig roligt og vinkede til kroværterne, samt gjorde tegnet for 'er snart tilbage'. Kroværterne nikkede og forsatte deres arbejde. Da hun kom ud af kroen satte hun i småløb hen til handelshuset og sit værelse, hvor hun greb våbnene og skrev en besked til folkene, som hun lagde hvor hun viste de ville finde den. Derefter gik tilbage imod kroen igen. Alt dette tog omkring fem-ti minutter.
Gæst- Gæst
"Så kom med mig på Draconia som en start. Quin, som var her før, har hende klar i løbet af få minutter. Når vi så ser Black Breath, kan du og Tal smutte over på dit skib." Han tog en mundfuld mad og holdte ligeledes øje med den haltende pirat, samt de andre gæster. Han lod også blikket hvile lidt ved Raco. Der var et eller andet, som gav ham lyst til at flirte, men hvad og hvorfor var han ikke sikker på. Han slugte det sidste og besluttede sig for at spørge lidt mere ind til den anden pirat.
"Af ren nysgerrighed, hvor længe har du sejlet? Samt haft Black Breath?"
//vi springer Taliia over denne gang//
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Let the sea, set you free. >Raco<
» Trouble always have it's way around me - Raco
» Møde om mulig alliance - Gabriello, Katrina og Raco
» Pleas forgive me - Raco
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine