Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX
Jake gik med lange skridt i den retning Raco var forsvundet i. "Raaccoo!!! Kom frem nu eller jeg er bange for at jeg ikke kan holde mig i ro." Han ønskede ikke at gøre Raco fortræd, men han vidste også at jo længere jagten varede, jo mere brutal ville han være..
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
"Kom og fang mig, Jake." kaldte han og klukkede. Han var klar til at sætte en kamp op, men han havde en følelse af at han ville overgive sig. Jake så ud til at vide hvad han ville have. Det røde hår hang løst ned om hans skuldre og skægget var vådt. Græsset var blødt og gjorde det behageligt at vente. Han satte sig ned og strakte benene ud. Øjnene var lukket og hovedet tippet bagover.
Gæst- Gæst
Jake kom med nogle gryntende lyde, som en brunstig hingst, hvorefter han sprang over floden. Han rakte ud efter Raco, og var sikker på at han havde fanget ham. Hans knorren var dyb og kraftig. Hans bryst hævede sig heftigt i takt med hans hastige vejrtrækning. Arret ved hans hjerte glinsede på grund af nogle vanddråber og hans lem havde sit eget liv, som om den viste hvad der snart ville ske.
Sidst rettet af Jake Man 24 Apr 2017 - 12:08, rettet 1 gang
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
At tirre en drage er nok ikke det bedste. Slet ikke en der var horny. Raco bevægede sig langsomt mod skoven og øjnene var på Jake hele vejen. "Såh.
Hvad tænker du på lige nu og hvad har du lyst til?" spurgte han og lod sin venstre hånd glide op af hans venstre hofte. Han lagde hovedet tilbage og gav et stille støn fra sig.
Gæst- Gæst
Han flyttede sig igen og denne gang mod noget mos der ville gøre det mere behageligt. Han vidste at hvad der ville ske nu ville ændre alt for dem i fremtiden. Han smilede skælmsk og lagde hovedet til siden i tegn på submission. Vejrtrækningen var tung og højlydt. "Jake."
Gæst- Gæst
Jake lyttede til Raco imens hans krop rystede kraftigere end før. Da Raco gjorde bevægelsen med hånden og lagde hovedet til siden, sprang Jake frem med en endnu dybere knorren. Han kastede sig over Raco med en dyrisk vildskab som han ikke troede at han stadig besad. Han vældede Raco omkuld, bed ham ved kravebenet imens han udstødte en dominerende knorren, som ville fortælle en hver der lyttede at de kunne lige våge på at komme i nærheden og røre hans bytte.
Jakes hænder var grådige og kendte ingen grænser. De var i Racos hår, hals, bryst, mave og skridt. De kærtegnede, kræsede, rev og nev. Jakes krop lå ovenpå Racos og forsøgte at holde ham nede. Hans lem dunkede imod Racos ene lår. Jake gryntede, stønnede og spandt, alt imens han stadig bed sig fast til Racos kraveben.
Sidst rettet af Jake Man 24 Apr 2017 - 12:07, rettet 1 gang
"Jeg beder dig." tiggede Raco og vred sig i græsset under hans vægt. Han kunne mærke blodet fra rifterne løbe ned af hans hud. Han hvinede og bukkede under ham."Jaaaake."
Gæst- Gæst
Det han havde flyttet sig fik hans stive lem til at falde tilrette imellem Racos ben og Jake begyndte at støde, imens han stønnede og spandt erotisk. Han havde ikke den store kontrol over hvad han lavede, men fulde blot de krav og ønsker hans krop og sjæl længtes efter. Jakes venstre hånd greb fat om Racos højre ben og trak det op imod sig, så der blev bedre plads til hans stødende bevægelser.
"Min Jake." mumlede han og kørte sin hånd over hans kind. Fingrene hvilede på hans læber og et suk kom fra hans læber blødt. Raco kunne ikke tro at dette var ved sandt. At han havde den han ledt efter længe og opgivet hans håb. Hovedet gled ud til højre og gav gisp og klynk fra sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gisp efter fuldt af erotisk spinden var alt hvad der kom fra Jake, da Raco væltede dem rundt så han kom øverst. Jake lukkede øjnende og nød kærtegnene og lod sine hænder glide lige så kærtegnende rundt på Racos ryg.
De næste ord fik Jake til at stivne og hans lem gav et spædt inde i Raco. Hans arme løftede Racos overkrop og hoved, samtidig med at han selv bøjede sit, så de fik øjenkontakt. Hans øjne var overrasket, men viste stadig den kærlighed han følte. Et halvt minuts tid, som kunne føles som flere timer, gik inden Jake smilede. "Kan du?? Ved Hydra, hvilken ære..." Han bøjede sine ben, så han skubbede Raco tættere på sit ansigt og kyssede ham inderligt, hvorefter han igen så på ham med øjne der nærmest lyste. "Raco, min elskede. Jeg vil forgude dig og vores barn." Stemmen var varm og fyldt med følelser. Han kyssede igen Raco, mere lidenskabeligt end før.
Hans skrig af lyst kunne høres og blikket gled til Jakes øjne igen. "Fyld mig op. Kom nu min egen." hviskede han hæst ind i hans øre, åndede på tippen og nappede den nederst del af øret. Hans muskler arbejde for at bringe Jake til sit højeste og Raco rakte bagud og ned efter hans kugler. Fingerspidserne strejfede dem. Hans røde hår glimtede af sved og man kunne lugte sex på 20 meter, men gud det var det hele værd. Raco stønnede og klynkede idet hans ene hånd snoede sig om Jakes skulder i håb om støtte.
Gæst- Gæst
"Er du sikker på dit valg angående at starte en familie?" spurgte Raco og strakte sig. Musklerne var ømme og huden forrevn. Men det havde været det hele værd. Raco vidste at de ikke kunne leve på havet med en nyfødt. Raco vidste faren ved at leve på havet med børn.
Gæst- Gæst
Han fik med en kraftanstrengelse vendt sig rundt, så han kunne kravle det lille stykke der var hen til Raco. Han kyssede Raco. "Så længe det er sammen med dig, så er jeg klar på hvad som helst." Han kyssede igen Raco imens hans arme begyndte at ryste en smule på grund af anstrengelse. Han lod sig falde ned ved siden af Raco med et grynt. Aldrig mit liv har jeg oplevet noget så vidunderligt.
Gæst- Gæst
Lagunen kunne blive et godt sted til byen og der var ruiner af et gammelt slot dom nemt kunne bygges op igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det skal blive en ren fornøjelse at leve sammen med dig, min elskede. Jeg ved godt at der vil komme kampe og angreb i fremtiden, men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at være ved din side." Han kyssede Raco på kinden og smilede. "Og når vi er så heldige at blive velsignet af Hydra med barn, så vil jeg gør alt for at barnet eller børnene kan vokse op uden frygt."
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Just another bleeding body? (Vanagandr)
» you see, you saw, you fall, your hurt ~Meriko~ and now you bleeding. . .
» WHAT?!? (XXX) //Jake//
» Who am I now?? //Jake//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine