Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Lori
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Lenore
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Celenia
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Genevira
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Renata
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Jake
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Elizabeth
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Madelena Gray
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 
Katrina
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Ons 3 Maj 2017 - 18:40

Jake så smilende på Raco efter omfavnelsen og de skønne kærtegn. Men han blev en smule nedtrykt igen, da han tænkte over hvad han kunne komme ud for i fremtiden.. "Hvad gør jeg hvis jeg støder ind i hende igen. Jeg tvivler på at jeg er lige så heldig næste gang. Hun var ikke glad for det vi gjorde." Han pillede i et par græsstrå og så forsigtigt på Raco, som ordnede nogle rødder. "Et par af mændene var ellers sikker på at hun var en blodsdemon, men jeg skal ikke kunne sige hver eller, da jeg ikke har mødt ret mange dæmoner."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Ons 10 Maj 2017 - 9:25

"Jeg har rejst meget. Set lidt af hvert." sagde han og så på Jake. "Hvad der sker kan du ikke styre. Vi tager det som det kommer." Han lagde rødderne ved gløderne og satte sig på hug for at holde øje med dem. Han tænkte på hvad der skulle gøres og en ide kom op i hans tanker. "Hvad hvis vi starter en klan her? En klan der ville stå op imod min slægt og andre der ville gøre søfolk ondt?" Raco vidste at det ville tage arbejde, men det kunne lade sig gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 4 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Ons 10 Maj 2017 - 11:42

Jake så stor smilende over på sin elskede. "En klan, Fedt... Og som en del af forsvaret kunne vi have en eller flere lænker, som kunne spærre adgangen til havnen. Sammen med en del kanoner.. Tal kunne tage sig af handelen og hjælpe healerne." Hans ord og tanker væltede ud af munden på ham og han forstærkede dem ved at fagte med armene. Han blev helt opildnet og var klar til at starte med det samme. "Seuzan kunne blive ambasadør. Vi to leder af hele klanen. Og vores søn, datter eller begge, kunne oplæres til at overtage klanen når vi blev for gamle og trætte..." Han stoppede for at få vejret og hans brystkasse kørte som en blæsebælge.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum