Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
XXX A very bad idea XXX - Jazmin EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
XXX A very bad idea XXX - Jazmin Voteba13XXX A very bad idea XXX - Jazmin Voteba14XXX A very bad idea XXX - Jazmin Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

XXX A very bad idea XXX - Jazmin

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

XXX A very bad idea XXX - Jazmin Empty XXX A very bad idea XXX - Jazmin

Indlæg af Jake Fre 28 Apr 2017 - 19:23

Sted: Markedspladsen i Bronze of Time District og Jazmins lejlighed
Dag: Fredag
Tid: 8:20
Vejr: Varmt og lummert

@Jazmin

Jake viste ikke helt hvorfor de var her, igen. Han havde ikke glemt sidste gang, selv om det var flere måneder siden. Han var faktisk en smule nervøs for at støde ind i en hvis kvindelig demon. Men hans folk og deres nye Quatermaster Saxon, ønskede at finde nye forsyninger, hvilket de også havde meget travlt med. Jake gik lidt rundt for sig selv og blev optaget af tanken om hvordan det gik med Raco hjemme på øen, hvis han ikke også var taget ud for at finde forsyninger og matrialer til byggeriet.
Uden at tænke var han kommet uden for synsvide af sine folk og gik forbi en mørk gyde.

Sidst rettet af Jake Lør 29 Apr 2017 - 16:01, rettet 1 gang

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 721
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX A very bad idea XXX - Jazmin Empty Sv: XXX A very bad idea XXX - Jazmin

Indlæg af Elizabeth Fre 28 Apr 2017 - 19:37

Jazmin havde ikke kort tid forinden, at hun havde hevet trøjen over hovedet, spildt et par vinpletter på den. Typisk. Nu skulle hun skifte tøj og hvor skulle hun finde noget passende? Hendes tøj lå ikke ligefrem i Dragons Peak, men enten ved Sunfury eller Firewood Villagde. Pan havde fulgt Jazmin de sidste par dage, da hendes søster ikke havde været mulig at få kontakt til. Tigerungen var heller intet problem som sådan, den var kun begyndt at vokse en hel del. '' Du ved du er nuttet, men alligevel laver du altid ballade. '' Et lille smil satte sig på hendes læber. Hun elskede at tilbringe tid med sin søster og Pan.
'' Oh, så du valgte simpelthen at bevæge dig alene denne gang? '' Et kort grin forlod Jazz læber denne gang. Måske nød hun bare at se et offer bevæge sig ind igen i løvens hule. Ellers ønskede Jake måske blot at dette skulle ske.
Hun havde fået bevæget sig selv ned til boderne i Dragons Peak. Det havde ikke været meget længe siden hun havde gjort det, men hun havde alligevel formådet at få sig selv overtalt. Hun skulle trods alt anskaffe sig noget mere tøj til lejligheden. '' Er de slet ikke bange for vagterne kommer efter dem? De er jo.. '' Et kost host, sammensat med ordet homoseksuel formandet sig ud af hendes mund.

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Indlæg af Jake Fre 28 Apr 2017 - 19:48

Jake vendte sig med et set imod stemmen og gispede da han så hvem der talte. Et hurtigt blik rundt fortalte ham at han var på egen hånd. Han begyndte at bakke væk fra hende, uden så meget som et ord. Han viste at han var i problemer hvis hun begyndte at bruge sine evner. Sidste gang havde han haft Quin til at hjælpe sig ud af trancerne. Endnu et blik rundt, stadig ingen i sigte. Han begyndte at vende sig som for at løbe tilbage imod dem.
Hvis han kunne ville han helst undgå hvad end hun havde i tankerne. Han huskede hvordan Quin havde fortalt at hun bare var gået sin vej efter at han havde bidt hende og suppet Jake væk. Denne gang var der noget som sagde Jake, at han skulle være heldig hvis han slap fra dette møde med livet i behold.

Raceleder
Raceleder

Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Elizabeth Fre 28 Apr 2017 - 21:21

'' Prøver du at undgå mig? Det kommer du ikke særlig langt med. Jeg er ved hvert et hjørne, under hver en sten og står i hvert et vindue. Jeg vil finde dig hvis du flygter Jake. '' Med de ord sagt,
havde hun brugt sin fart, til at lande bag ved Jake, hurtigere end han selv kunne observere det. Måske var det hele forstillingen med at tirre ham til frygten ved hende, så han til sidst ville give op og blot gå med hende, ellers var det bare morskaben i det.
'' Jeg gør dig intet ondt, med mindre du selv ønsker det, eller kæmper for det. '' Alle de minder, der blev bragt op fra deres sidste møde. Måske havde hun været i sit søde hjørne, siden hun intet havde gjort videre ud af deres 'trusler' imod hende, eller deres angreb. '' Næste gang dine venner bider. Så husk, jeg har flere kræfter end de nogle sinde vil få. Små hvalpe. '' Et irriterede men også håndligt grin gav genlyd fra hendes læber. Hun nød at tirre Jake til at gøre noget ved hende, for lige meget hvor meget han ville gøre, ville Jazz altid være hurtigere og stærkere end han noglesinde ville blive.

If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Fre 28 Apr 2017 - 21:29

Jake snorede rundt af overraskelse over at hun var kommet bag om ham. Han så sig igen om, stadig ingen. Han bandede mumlende. Han så ind i gyden ved siden af den hun var kommet fra og løb i den retning. Han havde på fornemmelsen at hun legede med ham. Men han ville forsøge om han kunne komme tilbage til markedspladsen af denne vej, men han var desværre ikke kendt i dette område, hvilket han kom i tanke om da der kun var én vej frem. Han standsede op og sukkede. Han viste at han var på dybt vand og ikke var sikker på at kunne vinde kampen. Så han overvejede et kompromis. Med endnu et suk vendte hans sig om. "Det er mit blod du vil have, men hvordan kan jeg vide at jeg kommer levende ud igen?"

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Lør 29 Apr 2017 - 11:29

Et lille grin forlod forsigtigt Jazz læber. Måske var det hele den måde han stadig forsøgte at flygte og nu nærmest overgav sig til hende, der gjorde alt sjovt. '' Jeg dræber ikke ting jeg synes smager godt. Dracoianer er mit ynglingsblod, men hvorfor skulle jeg dræbe dig, hvis jeg ønsker mere en anden dag? '' Hun kunne ikke lade være med at tænke på hvordan lille Raco ville have det, hvis Jake valgte at dyrke sex med en kvinde. Jazz ville selv føle sig enormt ked af det,
hvis Rowan havde været sammen med anden kvinde imens de havde haft noget, trods det kun havde været en lyst men ikke kærlighed.
'' Man skal gemme, det man elsker. '' Et slesk smil satte sig roligt på hende, efterfuglt at et kort grin.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Lør 29 Apr 2017 - 13:39

Han sukkede af lettelse, da han hørte at han ville overleve. Selv om en del af ham havde det dårligt over at give efter for denne kvinde. Han tænkte på Raco og om hvordan han havde reageret, da Jake havde fortalt ham om det han havde oplevet her sidst. Han sukkede igen. "Jeg fatter stadig ikke hvorfor mit blod er mere specielt end andre af min race?" Han så lidt skælmsk på hende "Eller kan det tænkes at det er fordi jeg sætter mig så meget imod din vilje? Nå, men har du en beholder til opbevaringen?" Han håbede det virkeligt. Han fortrak at hans krop kun blev brugt af Raco, men han havde en nervøs anelse om at det ikke var tilfældet med denne kvinde. Heldigvis havde han en pose med nogle særlige urter, som kunne forhindre uønsket svangerskab fra hans side.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Man 1 Maj 2017 - 20:09

Måske var det lysten eller blot morskaben der tog over i Jazz verden. Normalt var sømænd ikke den slags mand eller kvinde Jazz ville gå efter, for at få hendes seksualle ønske opfyldt. Rowan var den eneste der var på hendes tanker hver gang. For at kunne gennemføre langt de fleste seksuelle lyster, havde hun ofte ændret sine egen minder for ikke at føle skyld over det.
'' En beholder jeg vil gemme det i? Tror du jeg drikker det koldt? '' Et lille uskyldigt grin forlod hendes læber, med et træk i skuldren. Måske var det den dummeste sætning hun i livet havde hørt, hvad det angik når hun indtog blod. '' Jeg gemmer det, korrekt. Men oftes tager jeg det direkte fra pulsen. Men vi ved jo begge, du gerne vil. '' Jo tættere Jazmin bevægede sig, jo mere vidste hun hvor meget hun ønskede at tirre ham. '' Du ønsker at være sammen med mig. Jeg er sikker Raco intet får at vide. Jeg fortæller intet, du fortæller intet. '' Med en finger på hendes læber, som et tegn på et shh, som at hun intet ville fortælle, var ganske rigtigt. Det ville kun være hvis hun vidste hun ville få noget ud af det.
'' Dit blod er ikke mere specielt end andres. Du har bare en indre lyst der skal ud,
som du selv kender til. '' Et irriterede blik satte sig på hende.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 1 Maj 2017 - 20:32

Han kneb læberne lidt sammen ved de ord hun sagde. Hans nervøse anelse viste sig at være rigtig. "Det kan du godt glemme. Blodsuger." Da hun talte om at han ønskede at være sammen med hende og at Raco intet fik at vide. Trak han læberne tilbage og knurrede advarende. "Han ved allerede om dit første forsøg. Jeg skjuler intet for ham." Han gik nogle skridt frem imod hende og prikkede hende lige under brysterne. "Du tror virkelig meget om dig selv. Bare fordi du er en gammel blodsuger, så skal du ikke tro at du kan løbe om hjørner med mig." Han havde en ide om at han var ved at skabe en ild som ville efterlade ham ret forbrændt, men han kunne ikke tage det, når nogen troede at de kunne køre ham om deres lillefinger, bare fordi de var ældre end ham.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Tirs 2 Maj 2017 - 11:14

'' Blodsuger? Er det, virkeligt det bedste du kan finde på? ''
Et kort, men yndefuldt grin forlod Jazz læber. Aldrig i livet havde hun hørt noget så dumt. Hun var ikke en vampyr, så blodsuger var ikke ligefrem det bedste kaldenavn at give hende. '' Aldrig i livet, har jeg hørt noget så komisk. Jeg er ikke en vampyr, kære. Jeg er en dæmon. Dit værste maridt. '' En lille tanke dukkede op i Jazz hovedet, men ville hun noglesinde få ham med på den ide? Den eneste mulighed var kun at prøve. '' Jeg kan give dit et andet forslag. Du kan lave en kontrakt med mig, med din sjæl. Så vil jeg opfylde hvert et ønske, for dit blod engang imellem. Ingen sex, ingen skyld. Kun blod og ønsker. '' Måske var det ikke helt hvad hun havde planer om. Kunne man overhovedet stole på en dæmon? Næppe, i hvert til fald ikke når det kom til Jazz.
Det var kun værd at give det et forsøg, og se om han i virkeligheden hoppede på ideen. Ville hun noglesinde opfylde hans ønsker? Næppe.
Måske et eller to, men hvem vidste om de alle ville blive opfyldt,
blot hun fik sit blod.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 2 Maj 2017 - 18:15

Jake begyndte at knurre. Hans øjne blev smallere og smilet blev mere skælmsk. "Som om jeg kunne stole på et ord af det du siger. Demon" Det sidste blev nærmest spyttet i hovedet på hende. Han skubbede til hende for at ville gå tilbage til sine folk. Han kunne mærke at han var ved at miste kontrollen over sit temperament. Han huskede hvad han havde gjort ved Raco, når han drillede ham. Men alligevel var det næsten noget af det bedste. Vild, ukontrolleret og hedt. Jake var overbevist om at Raco enten var med barn eller snart ville være det. Sådan som Jakes lyster og instinkter drev ham, når han var sammen med Raco.
Han så kort på kvinden, med øjne som havde et dyrisk glimt. Noget ved hende vækkede hans vilde side. Noget han ikke kunne sætte ord på eller forstå. Han huskede svagt sin tid sammen med den draconianeske kvinde, som havde lært ham de forskellige ting han gjorde ved Raco. Hun kunne godt minde lidt om denne kvinde. Men han vidste at dette aldrig ville være det samme.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Tirs 2 Maj 2017 - 20:07

Måske kunne Jazz ligeså godt opgive hele kampen om at få Jake til at lyste hende. Det var spild af tid, lige meget hvor meget hun forsøgte at gøre det. '' Hør her. Du har ingen grund til ikke at stole på mig. Hvad skulle jeg ikke kunne opfylde? Jeg gør alt hvad der står i min magt for det. Alt jeg blot skal have, er din sjæl den dag du dør. '' Det var ganske rigtigt. Det var sådan det fungerede med en kontakt, i gennem en dæmon.
'' Overgiv dig nu bare Jake. Du ved selv du gerne vil. Jeg gider ikke bruge mere energi på en, ung dreng der godt ved hvad han vil,
men lader ham påvirke af en sølle mand på et skib. Har du virkeligt en plan om at skabe en fremtid ude på havet? Du vil måske ikke have et barn på et tidspunkt. Det kan du ikke få med en anden mand. ''
Jazz råbte det nærmest i raserri. Hun var træt af at spilde sin tid, på en derintet gad, men spillede kostbar.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 2 Maj 2017 - 20:19

Jakes hud var blev mere brun, han øjne mere mørke og kløerne kom frem. Han greb fat om hendes overarme, og knurrede. "Du tror du ved alt." Han bøjede sig frem og nappede hende i halsen, imens hans krop begyndte at dire. Han mistede kontrollen mere og mere. Med en sidste kraft anstrengelse trak han sig væk fra hende, og rystede på hovedet. "Ikke her.." Han sank et par gange, helt tør i halsen og lidt rystet over sin dyriske side var vågnet. Han tog et par dybe åndedrag, hvilket fik ham til at falde lidt til ro. Hans hud fik sin normale farve igen, øjnene blev lysere og kløerne trak sig tilbage. Han sukkede."Godt så. Lad mig lige give folkene besked om at tage tilbage til skibet. Så lover jeg at blive natten over." Han så lettere skulende på hende. Han hadede sig selv for dette. Men han havde intet valg.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Tirs 2 Maj 2017 - 20:31

'' Good, du tager det kloge valg. Jeg kan give dig adressen til min lejlighed, og så kan du selv finde derover. '' Et lille smil forlod hendes læber. Hun havde fået sin vilje, og det skulle nok blive godt, når nydelserne fik lov til at tage over.
Med lette og elegante skridt, begav Jazmin sig væk. Måske var det selvsikkerheden i hende, der vidste hun ville få hvad hun ville?
Ellers var det blot hendes forsøg på at skride og han i virkeligheden gerne ville hende, mere end han ville indrømme, ellers havde han ikke givet under.

-- Spoler lige. --

Med et par skridt rundt i lejligheden, for at finde noget passende vin frem, var lige til pas. Måske var det ikke hans stil. Måske var han mere til øl, eller mjød, men hvem vidste overhovedet det. Kun ham selv. Så meget havde Jazmin alligevel ikke givet sig selv tid til at studere ham.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 2 Maj 2017 - 20:42

Jake gik bandende i den retning han var blevet vist. Hans folk havde ikke været glade for at efterlade ham. Men da han havde forklaret grunden kort, var de gået med til det. Inden de var gået, havde Jake bedt om en vandsæk, som Saxon havde rakt ham. Saxon havde rynket panden, da han så at Jake smuldrede nogle urter ned i vandet. Jake havde sukket og sagt. "Bare for at være sikker på at der ikke bliver efterladt noget uønsket." Saxon havde været den eneste inden for hørevide og havde nikket. Han kendte til nogle af de urter Taliia havde sørget for, der iblandt den urt, som forhindrede deres sæd i at være levedygtige i 24 timer efter indtagelse af urten. De var mange som brugte urten, og på den måde sikrede sig imod uønsket børn.
Jake nåede frem til adressen og tog endnu en mundfuld af vandsækken. Den var næsten tom, en mundfuld eller to var alt hvad der var tilbage i den. Han sukkede og bankede på.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Tirs 2 Maj 2017 - 20:53

De lette bank på døren, gjorde hende ikke blot sikker på at han virkeligt ville dette, men at han at han faktisk ønskede det. Han havde en god mulighed for at slippe væk, men var dukket op igen.
Hendes hånd lande på håndtaget. Gad vide om det virkeligt var ham? Det måtte det være. Med et kort drejning på døren, åbnede den roligt op og blikket af Jake stående uden for an, gjorde hende ikke glad, men tilfreds. '' Så du dukkede op. '' I knew it! Jamie gav ekko i hovedet på Jazz. My time to play Jazz. You know that! En sur stemme gav gennemgang i hovedet, da Jazz talte. No. Jeg har ham her. Lige nu havde Jamie ikke overskud til at tage over, men hun skulle nok få sin tur. '' Kom inden for. Jeg håber du kan overleve med så lidt plads, så der nu befinder sig her. '' Et kort smil satte sig på hendes læber. '' Det er hvad jeg har råd til lige nu. '' Det var ikke helt korrekt, men så alligevel. Hun ville sagens have kunne anskaffet sig en større lejlighed, med hendes position, men hun valgte ikke en større en. Noah havde sit palæ og Fay og hende havde sammen et hus i Firewood Villagde. Hvorfor skulle hun dog have en stor lejlighed i Dragon Peak? '' Jeg havde lidt forventet en landsby ude foran døren, med hytyve så i kunne jagte mig igennem byens gader. Men ser man der. Lysterne blev større end forventet. '' Et kys plantede sig roligt på Jakes læber.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 2 Maj 2017 - 21:23

Han sagde intet, men trådte indenfor og så sig rundt, imens hun talte. Først til sidst så han på hende med et irriteret blik. "Jeg er en mand af mit ord. Også selv om jeg er pirat." Han forventede nærmest en lussing eller et surt svar fra hende.
Kysset havde der imod fået minderne om den kvindelige draconiar til at træde tydeligt frem i hans sind. Han viste ikke helt hvorfor hun vækkede de minder i ham, men havde en ide om at han ville finde ud af det i løbet af aftenen og natten. Han brummede usikkert og skyndte sig at tømme vandsækken.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Tors 4 Maj 2017 - 21:54

Jake virkede i virkeligheden ikke til at lyste Jazmin specielt meget, så hvorfor skulle hun bruge særlig meget energi på ham?
Lidt blod var vel nok, men om han overlevede eller ej var spørgsmålet. '' Sæt dig ind i sofaen i så fald. '' Et irriteret smil sad nærmest plantet på hende, som havde hun allerede dømt ham til døden.
Hun fulgte ham roligt, som han bevægede sig ind i hendes hjem. '' Jeg kan ikke love, det ikke gør ondt. Men bid smerterne i dig, store dreng. '' Normalt ville Jazmin aldrig sige sådan til en anden person, men Jake havde generelt irriteret hende nok for en aften.
Med en hurtigt bevægelse sad Jazmins tænder allerede i håndledet af Jake, ved hans pulsåre. '' Du vil heale, eftersom du er dracoianer.
''
Et hurtigt greb til en bøtte, efterfuglt med en håndvendt hånd,
så blodet sev ned i beholderen. Et tilfredst smil sad fast på Jazmin.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tors 4 Maj 2017 - 22:09

Jake brummede uoplagt og gik over imod sofaen. Han hørte efter som en si, ordene gik ind af det ene øre og ud af det andet. Dog opfangede han ordene om at bide smerten i sig, som en stor dreng. Han skar tænder over hendes ordvalg. Han ville vende sig for at sige noget til hende, men gispede da hun satte tænderne i hans håndled. Den anden hånd greb fat i hendes hår og hans tænder bed sig ned i hendes kraveben, imens han knurrede i en blanding af vildskab for jagten og arrigskab over hendes overfald. Hans hjerne blev igen overtaget mere og mere af hans vilde side, som elskede besværlige kvinder eller mænd. "Forsæt på denne måde og du ender selv ud med en del rifter og skader." Han løftede hovedet og så på hende med næsten sorte øjne, som nærmest var dyriske. Stemmen var fast og lettere erotisk imens hans knurren forsatte, hvilket gjorde at ordene nærmest kom rullende som torden, samtidig med at han takt læberne væk fra tænderne. Hans tunge gled ud og slikkede hen over hans tænder imens hans brummen blev en smule dybere og lidt varmere. Han bøjede sig ind over hende igen, hvor han nappede hende op og ned af halsen. Hans hånd som havde et fast greb om hendes hår, løsnede sig en smule imens den trak blidt i hendes hår, som en opfordring til at bøje hovedet længere bagover.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Man 8 Maj 2017 - 17:19

'' Jeg ender med intet kære. Og gør jeg, er det ikke kun dig,
men dine nærmeste der kommer til skade. ''
Et irriteret smil sad stadig på hende. Selvom hun var stærkere og hurtigere end Jake,
var det ikke fordi hun ønskede at skade folk altid. Hun havde også et godt hjerte.
'' Du ligner en der er parat til alt for kinky ting. Jeg er ikke til bid,
fra andre kæreste. Det er kun mig der skal bide dig. ''
Måske havde han ikke helt forstået hvordan tingene forgik med Jazz, men hun ønskede i hvert til fald noget føde. Med en hurtig bevægelse, fik Jazz hurtigt lagt Jake ned i sofaen, efterfulgt med et hurtigt bid i halsen. Måske skulle hun bare fortage sexdelen i hovedet på ham, i stedet for i virkeligheden. Korrekt nok var det alt hun gjorde. Et blik i øjne, og alt han tænkte og kunne se nu,
var de to have en intim og rar omgang, som han godt kunne lide det.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 8 Maj 2017 - 17:35

Han gryntede da hun fik lagt ham ned i sofaen, og gispede da hun bed ham i halsen. Gispet gled hurtigt over i en erotisk brummen. Han greb fat om hende og hans hænder gled kærtegnende rundt på hendes krop. Hans lem blev stiv i hans bukser og bankede nærmest som en sindssyg for at slippe ud af sit fængsel. Hans sind blev hurtigt opfanget af hendes kontrol. Han knurrede, brummede og spandt erotisk, samt gispede af nydelse. Hans tunge gled ud og kærtegnede hendes hals, sammen med kærlige kys. Han vred og vente sig under hende i nydelse og kærtegn. Og da han kom efter noget som føltes som flere timer, brølede han højt og kastede hovedet længere bagud. Da han var faldt lidt ned blinkede han med øjnene imens han træt prøvede at fokusere.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Man 8 Maj 2017 - 18:01

'' Var det godt nok, store ulv? '' Jazz havde fået sin føde, så hun havde intet at frygte meget længere.
Jake kunne gøre hvad end han havde lyst til, hun havde stadig en vis magt over ham, med hans homoseksualitet. Men havde hun virkeligt planer om at bruge det imod ham? Det måtte tiden vise. '' Badeværelset er dit, hvis du ønsker at skylde kroppen. '' Det var egentlig første gang siden Rowan hun havde ladet andre en kvinder komme ind i sit hjem.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 8 Maj 2017 - 18:15

Han smilede træt til hende efter at have set sig lidt rundt, der iblandt ned af deres kroppe og lod den ene hånd kærtegne hendes kind. "Det var ganske godt, selv om det kun forgik i mit hoved." Han lænede sig frem og kyssede blidt overgangen imellem hendes kraveben og hals, hvorefter han med en blid stemme hviskede i hendes øre. "Hvis du stadig har lyst til at prøve den ægte vare, så er jeg klar igen om fem-ti minutter." Hans læber fangede blidt hendes øreflip. Hans sind havde husket hvordan kvinder også kunne give ham nydelse. Og selv om han elskede Raco af hele sit hjerte, så kunne hans vilde side godt lide en kvinde som Jazmin. Han lod sig falde ned i sofaen igen og holdte øje med hende imens hans hænder blidt gled ind under trøjen og kærtegnede hendes krop. Han overvejede hvor langt hun ville lade ham gå, og et skælmsk smil kom frem på hans læber.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Man 8 Maj 2017 - 18:36

'' Sommetider er ting, du drømmer bedre end virkeligheden.
''
Et kort smil satte sig på hendes læber, inden hans næste sætning kom. Selvfølgelig havde hun lyst til at være sammen med ham, men en del af hende ville ikke, grundet Rowan.
'' Hvis nu du kommer ud i badet til mig, om de 5-10 minutter. Så skal der nok ske noget magi. Hvis du forstår hvad jeg mener. '' intet blik blev sendt tilbage til ham, da Jazz bevægede sig imod badeværelset.
Trøjen og nederdelen blev hurtigt taget af, samt undertøjet. Måske havde hun alligevel meget mere lyst, end hun ville indrømme. Med bruseren tændt og det varme vand rende ned af ryggen og brysterne på Jazz, var alt perfekt. Nu handlede det hele bare om at Jamie skulle træde frem og overtage den del.
Der gik ikke mere end 1 minut, fra at Jazz stod i badet, til at Jamie overtog med hendes gyldende øjne, øjenfarve skift. Måske var det bare for sært, for både Jazmin og Jazz at have sex med en anden mand, hvis ikke det var Rowan.
'' Kommer du snart, elskede '' Hendes stemme var langt mere sensuel end den overhovedet havde været overfor ham før. Roligt rakte Jamie sig ned for at tage fat i vaskekluden på gulvet. Med måsen strittende i vejret, kunne han umuligt sige nej.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 8 Maj 2017 - 18:50

Jake var ikke sen til at rejse sig og følge efter hende til badeværelset. Han var hurtigt ude af sit eget tøj, som havnede i en bunke ved dørkarmen. Han så hende tænde bruseren og nød synet af hendes krop. Da hun talte spandt hans stemme lige bagved hende. "Ja, min smukke." Og hans hænder gled kærtegnende ned over hendes krop, da hun bøjede sig ned efter vaskekluden. Hans lem var ikke sen til at opfange invitationen og skubbede livligt imod hendes baller, imens en erotisk brummen kom op fra hans bryst. Hans øjne var ikke så sorte som før, men det var stadig den dominerende farve. Det var længe siden at han sidst havde taget en kvinde. Måske fordi de ikke havde vagt de særlige følelser i ham. "Det lader til at jeg ikke skulle bruge så lang tid alligevel." Hans stemme fyldt med seksuelle toner, han bukkede lidt i benene og skubbede sit stive lem ind imellem hendes ben lige under hendes køn, imens han støttede hende med sine hænder på hendes hofter. Han stønnede af nydelse og kunne mærke hvordan en stor del af hans krop vågnede igen. Han bøjede sig lidt længere ned og trak sig lidt væk fra hende til han kunne mærke sit lem havde ramt hendes åbning. Han stødte hårdt frem og lemmet krævede sin plads i hendes indre. Han knurrede besidderisk, imens hans højre hånd lagde sig om livet på hende og holde hende fast, så han kunne støde igen og igen. Hans venstre hånd gled hen over hendes mave og frem til hendes ene bryst som den begyndte at massere. Han lukkede øjnene halvt og forsatte med at kurre som om han skulle bevise at hun var hans. Hans hud fik et mere brunt skær, øjnene blev igen sorte og klørerne voksede lidt frem. Endnu havde han stadig så megen kontrol at klørerne ikke efterlod nogle rifter.

Raceleder
Raceleder

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum