Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Are you ready? (Alane) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Are you ready? (Alane) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Are you ready? (Alane) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Are you ready? (Alane) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Are you ready? (Alane) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Are you ready? (Alane) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Are you ready? (Alane) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Are you ready? (Alane) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Are you ready? (Alane) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Are you ready? (Alane) Voteba13Are you ready? (Alane) Voteba14Are you ready? (Alane) Voteba15 
Jake
Are you ready? (Alane) Voteba13Are you ready? (Alane) Voteba14Are you ready? (Alane) Voteba15 
Lori
Are you ready? (Alane) Voteba13Are you ready? (Alane) Voteba14Are you ready? (Alane) Voteba15 
Valentine
Are you ready? (Alane) Voteba13Are you ready? (Alane) Voteba14Are you ready? (Alane) Voteba15 
Edgar
Are you ready? (Alane) Voteba13Are you ready? (Alane) Voteba14Are you ready? (Alane) Voteba15 
Abigail
Are you ready? (Alane) Voteba13Are you ready? (Alane) Voteba14Are you ready? (Alane) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Are you ready? (Alane)

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Are you ready? (Alane) Empty Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Fre 6 Jul 2012 - 16:38

S: diskoteket.
o: folk
T: midt om natten
v: Lunt, men let overskyet.

Musikken kørte lystigt. En lille scene var sat op og en ung kvinde gav den virkelig gas deroppe. Ikke med strip, men med dans og sang.
Sean måtte indrømme hun var god, lidt alternativ og helt klart ikke en der var set her så mange gange før, faktisk helt ny, men god.
Denne aften brugte han på at slappe af. Han havde lagt sine opgaver på hylden, endnu en gang, og sad dejlig tilbagelænet med en øl foran sig og så bare tilfreds op mod danseren.
Rundt om ham var der masser af folk, folk som væsner, der hoppede rundt som tossede, snakkede, grinte, drak, kyssede og dansede.

Denne nat havde han nogle sorte bukser på, af bomuld, samt en hvid skjorte. Bare fødder som altid. Hans mørkebrune hår var redt fint tilbage, selv om hans pandehår faldt ned i panden på ham.
Han sad alene, et af de få steder han kunne få lov til det. eller også var det fordi folk respekterede ham, som han sad der. Det var ikke til at vide.
Han hånd greb om glasset, da han førte øllen til munden og tog en god slurk.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 12 Jul 2012 - 20:04

Alane havde aldrig nogensinde sat sine ben på et diskotek før men her stod hun nu. Hendes grønne øjne betragtede nysgerrigt alle de lysende neonlys og de mange mennesker og væsner som bevægede deres kroppe i takt til den hårde men fangede musik som overdøvede alt andet. Hun stod lidt og trippede oppe ved indgangen. Hun var nervøs og følte sig lidt ude af plads her. Men det var vel egentlig nok fordi hun ikke vidste hvad man skulle gøre og hvordan man opførte sig?

Hun så sig lidt omkring og fik øje på nogle borde ude i den ene side af lokalet. Forsigtigt begyndte hun at bane sig vej over mod bordende. Hun kunne mærke de svedige kroppe mens hun bannede sig vej gennem dansegulvet. Egentlig burde hun vel bare have gået udenom. Dog til sidst kom hun over til bordene. Roligt vendte hun sig om og så udover mængden af folk. Noget fangede dog hendes øje. En hun kendte eller i hvert fald en som hun havde set før? En let rødmen lagde sig over hendes kinder da minderne kom tilbage, hun huskede ham i hvert fald, huskede han hende? Burde hun tage kontakt til ham eller ej?

Alane var klædt i et par afrevende shorts som sad tæt til hendes krop og en hvid top som var en smule for lille og derfor stumpede lidt på hendes mave. Hun prøvede at hive den lidt ned så den dækkede men det gjorde bare hendes bryster blev mere synlige. Hun sukkede stille og lod det sidde som det ville. Med rolige og elegante skridt gik hun over mod ham. Let prikkede hun ham på skulderen og ventede på han vendte sig mod hende.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Fre 13 Jul 2012 - 15:14

Nogle enlige kvinder havde allerede været ovre og indbudt ham til dans, men han havde pænt takket nej tak. Tit tog han del i det livlige liv, men i aften havde han mest lyst til at studere folk og bare slappe af. Han studerede de nærmeste kvinder...Men ingen lignede hans type alligevel.
skuffende...Han stilte glasset på bordet igen, da nogen prikkede ham på skuldren.
Han vente sig halvt om og smilte da han genkendte hende. Hun havde, overraskende nok, været i hans tanker en del på det sidste. Selv han havde fundet deres sidste møde interessant og...uforglemmeligt.
"Alane...Hyggeligt at møde dig her. Selv om det er det sidste sted jeg havde forventet at se dig?" sagde han roligt og gjorde tegn til hun gerne måtte sætte sig.
En kvinde, der tidligere havde indbudt ham til dans, sendte dem et surt blik, før hun lod som om hun havde mere travlt med at se på sin dansende veninde, som havde været heldig i jagten på mænd.
"Kan jeg tilbyde noget at drikke?" spurgte han

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 20:50

Alane havde ikke set alle de kvinder som havde prøvet sin lykke hos Sean tidligere på aftenen men nu var det jo heller ikke fordi at hun havde nogle fordele i forhold til dem eller jo det havde hun jo sådan set, hun havde mødt ham før og så prøvede hun ikke bare at komme i bukserne på ham som så mange af de andre kvinder gjorde. Men Alane kunne på nogle punkter også godt se hvorfor, Sean var jo tydeligvis en mand som så godt ud og han havde jo også haft tryllebundet hende på nogle punkter det samme havde hun så. Hun havde tænkt meget over hvem denne fremmede mand var og kunne ikke helt slå ham ud af sine tanker, ikke efter deres sidste hektiske møde.

"Hyggeligt også at møde dig igen. Tja jeg tænkte at det skulle vel prøves på et eller andet tidspunkt og så var jeg jo heldig at der var nogen jeg kendte her i aften"

Hun gav ham et stille smil og satte sig så ned overfor ham mens hun let lagde den ene arm på bordet og den anden holde hendes hoved mens hendes albue støttede sig til bordet. Noget undrede hende, hun havde aldrig nogensinde givet manden sit navn, det havde været en del af aftalen som de havde lavet, at det gjorde det hele mere uforglemmeligt hvis de ikke vidste hvad den anden part hed, men det kunne også godt være at hun huskede forkert og at hun rent faktisk havde givet ham sit navn. Alane lagde godt mærke til øjnene på dem og så i retningen af kvinden og gav hende et dejligt sødt smil før hun igen vendte sin opmærksomhed tilbage til Sean.

"Jo det kan du godt, men overrask mig da jeg ikke aner hvad man kan få at drikke herinde"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Ons 1 Aug 2012 - 21:01

Han nikkede lidt og smilte drillende til hende.
"Jamen så skal du da have noget sjovt og eksotisk tror jeg" drillede han let, han rejste sig og masede sig op til baren hvor han bestilte en tilfældig drik. Ikke for stærk. Han var jo ikke ude på at drikke hende fuld. Han ventede et øjeblik og fik så drikken. Han smed nogle småmønter og tog drikken med ned til hende.
"Værsgo, drik nu ikke for meget. hvis du ikke er van til alkohol virker den måske lidt stærk" smilte han og satte sig foran hende igen, mens han så roligt på hende.
Han viste ikke hvorfor, men det var som om den...mystiske stemning gled ind over ham igen. Men han havde ikke samme lyst til at holde alt hemmeligt...Det var mere som om....Nej, han kunne ikke forklare det. Men det var behageligt.
"Hvordan har du det så?" spurgte han, for at få en samtale i gang. Han tog en lille tår af sin egen drik.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 21:12

Hun gav ham et lille kækt smil og så ham forsat i øjnene.

"Jeg stoler på du ikke prøver at forgifte mig så hvis du siger det".

Hun gav ham et drillende smil da kommentaren var ment i sjov hvilket hun håbede han forstod ellers ville det være lidt trist at det var det der skulle ødelægge humøret. Alane lod igen sine øjne vandre mens han var væk, de grønne øjne studere atter det blinkede lys og alle de farver som var rundt omkring i rummet, det var meget at skulle tage ind på en gang men hun overlevede nok forhåbentligt. Hun vendte dog sin opmærksomhed tilbage til Sean da han kom tilbage, hun grinte lidt, hendes latter var dejlig og musikalsk som hun så på den farverige drink hun havde fået.
"Jeg er en stor pige men tak for advarslen alligevel".

Roligt tog hun dog drinken og smagte prøvende på den, i starten var den sød men som den ramte hendes hals følte hun en brændende fornemmelse, hun så lidt forundret ud men hun kunne godt lide det så hende generede det ikke. Dog satte hun glasset ned og så på ham igen, hun havde et drillende blik i øjet, det var bare som om at hele hendes personlighed skiftede til drillende og kæk når hun var i nærheden af Sean, hun kunne ikke rigtigt selv styre det.

"Jeg har det skam ganske udemærket, der er intet at brokke sig over, hvad med dig?"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Ons 1 Aug 2012 - 21:18

Han grinte af hendes kommentar. Han elskede når folk svarede igen.
"Åh, jeg ville ikk stole så meget på mig, hvis jeg var dig" drillede han og blinkede til hende. Han så nysgerrigt efter hendes reaktion, da hun smagte på drikken. Han så forundringen og hans smil voksede lidt.
"Ja, jeg kan brokke mig fra nu og til lysets morgen. Men det er der ingen grund til at fylde luften med, så lad os bare sige alt er fint, skal vi?" svarede han og tog endnu en tår af sin øl.
Det var...spøjst, at møde hende her. Af alle personer, så lige hende og så lige her...Men faktisk passede det ham meget godt.
Han lod blikket glide omkring i rummet, da han ikke helt viste hvad samtalen skulle fortsætte med.
"Men hvis det er første gang du er her, må vi næsten tage en dans, hvis du lyster. Man har ikke været på rigtig diskotek før man har danset til musikken" foreslog han med et udfordrende blik og en drillende smil.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 21:35

Hun havde aldrig været blank for at svare igen og det var faktisk noget hun gjorde relativt tit og hun morerede sig med det og det så vist også til at more ham så det var vel godt.

"Jeg er endnu ikke faldet død om så det er godt nok til mig og desuden hvis du virkelig havde været ude på at dræbe mig så havde du gjort det første gang vi mødtes medmindre men charme selvfølgelig stoppede dig".

Hun gav ham et kækt og drillende smil som hun igen tog en lille tår af drinken, den smagte virkelig godt.

"Uanset hvad det er du har valgt at give mig så smager det dejligt, hvis du har brug for at brokke dig brokker du løs men hvis du hellere vil nyde aftenen og lægge det bag dig så er du velkommen til det, jeg kan passe mig ind efter begge dele"

Alane så op på ham og blinkede stille til ham mens hun betragtede ham, han så nu virkelig godt ud og det så vist ud til at mange af de andre piger på diskoteket var godt gale i skralden over at han havde valgt hende frem for dem men det kunne egentlig ikke rave Alane mindre end det gjorde, hvis de ville være jaloux så måtte de være det, det var ikke hendes problem.

"Så du spørger om jeg vil danse? Hvis det er tilfældet så jo vi kan godt danse men held og lykke med at følge med"

Hun blinkede til ham og løftede glasset hvor hun tømte resten af indeholdet og rejste sig op og begyndte at bane sig vej ud mod dansegulvet midt i lokalet, hun virkede en smule mere med hofterne end hun normalt gjorde bare for at drille ham lidt. Alane så sig over skulderen og gav ham et drillende smil.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Ons 1 Aug 2012 - 21:43

Hvor hun kunne! Hans øjne var fuld af et underlig glimt, da han selv drak ud og hurtigt fulgte efter hende. Han lod mærke til hver af hendes bevægelser og underligt nok nød han det bare.
Et par piger så surt efter dem, da Sean sluttede sig til Alane i en først rolig dans, som så udviklede til en af de vildere, typiske diskodanse.
personligt var han ikke den største danser, dog undgik han at træde folk over tæerne. Og danse lidt vildt her, det kunne alle vel?
Han sendte hende et stort, drillede smil. Hvordan kunne det være han nød hendes selskab? Og endda mere end hvad nok var klogt?
"Følge med? Ingen problemer! Det er lige mit tempo!" svarede han drillende.
"Glemte jeg at advare dig? Jeg er ikke den bedste danser" tilføjede han så, men det havde hun opdaget på givne tidspunkt.
En pige prøvede at danse med dem, som andre nogen gange bare dansede med fremmede, men da hun opdagede Sean slet ikke gad se på hende, opgav hun og gik et andet sted hen.
Sean rystede svagt på hovedet af hende. nogen gange var det også lidt irriterende med alle de piger...Men aftenen her ville han nyde.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 22:04

Alane smilede et triumferende smil da hun lagde mærke til hvor opslugt han var i hendes bevægelser og ja hun var god til at bevæge sin krop, hun dansede meget i hendes fritid hvilket hun havde haft massere af siden hun først var begyndt at tage kontakt til folk efter hun fyldte atten hvilket måske var lidt underligt men hun var ligeglad, hun var jo ikke ligefrem dårlig til at have med andre folk at gøre men hun var heller ikke nogen ekspert. Hun grinte hjerteligt af hans forsøg på at danse, han var ikke dårlig men det så også lidt komisk ud.

"Du er ikke dårlig til at danse men nogle gange laver du bare en bevægelse som slet ikke passer ind. Men hvis du vil se hvordan man danser så kig efter"

Hun gav ham et drillende smil og vred sin krop elegant men også sensuelt i takt til musikken, hun var en virkelig god danser og det var tydeligt at se, samtidig var hun smidig hvilket gjorde hun kunne bevæge kroppen endnu bedre. Mændende herind eller i hvert fald mange af dem stirrede på hende som hun dansede dog var hun ligeglad, hendes opmærksomhed var rettet mod Sean dog blev den brudt som et pige kom hen og forsøgte tydeligvis at få hans opmærksomhed dog blev hun sur da hun ikke fik den. Alane sendte hende et sukker sødt smil og vendte så sin opmærksomhed mod Sean.

"Du er da vist lidt populær hos pigerne? Så sig mig engang, hvad er det jeg har som de ikke har?"

Hun nød virkelig også hans selskab dog havde det jo ikke nogen konsekvenser for hende, hun behøvedes ikke være bange for noget. Når hun var sammen med ham lå der en stemning af mystik, mørke men også noget sensuelt i luften, det var underligt men hun nød det så det gjorde ikke noget.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 15:22

Han grinte. Selv om han trænede ofte og holdt sin smidighed ved lige, blev han aldrig så smidig som hun var. Han havde levet for længe til det kunne lade sig gøre, kombineret med han ikke ligefrem havde øvet fra helt lille.
Han holdt en lille pause i sin dans, for rigtig at se hendes bevægelser. Hun var god og følte sig...glad ved, at det var ham hun var sammen med. Nogle af de andre mænd sendte dem i hvert fald misunderlige blikke. Andre så bare tilbedene til, mens deres egne piger prøvede at få deres opmærksomhed igen.
Folk stod dog ikke bare og stirrede, men dansede stadig selv med.
Sean dansede så endelig med igen. Han havde lært nogle gamle folkedanse og selskabsdanse fra en gammel tid, men de duede vist ikke her. De mere moderne, livlige danse...Ja, der kunne han ikke helt følge med, faktisk.
"Okay, oaky...skakmat! Du er den bedste af os to." gav han sig grinene og tænkte så over hendes spørgsmål.
"Jeg har en ret god teori, men dette er ikke stedet af diskutere den" blinkede han drillende.

Hendes andet spørgsmål undrede også ham. Ja, hvorfor var hun speciel? Var det bare fordi hun kunne svare igen? Nej. Han satte pris på et godt udseende og gode bevægelser, men det kunne heller ikke kun være det.
Der måtte jo være et eller andet ved den måde hun var på...Noget som...tiltrak ham.
Tanken overraskede ham. Han havde ikke følt sig...tiltrukket på den måde, i mange år. Han havde leget med piger, rejst jorden rundt med dem, levet af dem, bogstavlig talt. Han havde endda levet sammen med nogle af dem i lidt tid. Men aldrig havde han haft direkte følelser for dem.
for det første ville han ikke. For det andet kunne han ikke. Det ville være for farligt for dem. Og derfor foruroligede det ham også...
Han undskyldte sig med at de jo bare var venner...Ikke?
Og det ville forblive sådan...ikke? Ikke?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 15:55

Alane smilede stille, hun lod sine øjne glide i og lyttede ellers bare til musikken, hendes krop bevægede sig af selv men selvfølgelig kom det ikke bare automatisk, hun havde danset siden hun var barn og så havde hun jo altid selv spillet til så den her musik var hun ikke helt vant til men det føltes godt at danse til den. Dog åbnede hun stille øjnene igen og så så hvor mange folk som rent faktisk kiggede på hende, betragtede hende og hvor mange piger som stod og så misundelige på hende mens de desperat prøvede at få noget opmærksomhed igen. Alane gjorde dog ikke det her for opmærksomhed, det var bare sådan hun dansede og det var der ikke noget at gøre ved. Hun grinede lidt da Sean endnu engang snakkede til hende og hun lagde armene om nakken på ham men gned ikke sin krop af ham. Hun smilede og så ham i øjnene.

"Det var jo det jeg sagde, du kunne ikke følge med"

Hun blinkede til ham og gav ham et kækt smil. Hun bed sig stille i læben endnu engang havde det lykkedes ham at lokke hendes nysgerrighed og hun kunne ikke lade være med at de lidt på ham som om hun prøvede at regne ud hvad det var han havde i tankerne.

"Jamen hvornår får jeg så det afvide?"

Alane lagde hovedet let på skrå og så ham stadig i øjnene, pokker tage hendes nysgerrighed, det var bare heller ikke fair at have vidste hvilke knapper som han lige skulle trykke på for at fange hende men det samme gjorde hun jo eller i hvert fald til et vis punkt. Hun var lidt i tvivl om hvad der pludselig skete, med et havde han haft sin fulde opmærksomhed rettet mod dette øjeblik men lige nu virkede det mest af alt som om han var i sin egen verden. Gad vide hvad der havde udløst det? Havde det været hendes spørgsmål, det måtte det vel være eftersom hun stadig ikke havde fået noget svar på det så kunne det vel kun være det?

"Skulle jeg ikke have spurgt om det eller er der en anden grund til du er fanget i din egen lille verden?"

Hendes øjne lyste af nysgerrighed men der var dog stadig det lille drillende glimt som lå gemt bag hendes nysgerrighed men hun kunne holde det i skak, lige nu var det vigtigste jo at han var okay.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 16:21

Han rystede svagt på hovedet for at komme ud af tankerne, da han så smilende ned på hende igen.
"undskyld...Tænkte lige over noget. Men du kan jo få det at vide...Hmm...Næste gang vi ses?" grinte han
"Så ved jeg, at jeg ser dig igen" blinkede han, let drillende. Selv om han på en måde håbede det indeni.
"Jeg tænkte over et af dine andre spørgsmål..." svarede han så, og lade sine hænder mod hendes hofter og fulgte hendes bevægelser så godt han kunne. Han kunne lide at have hende tæt på...
Folk var ved at trække sig lidt tilbage igen og dansede videre med hver deres partner.
Sangen sluttede og blev fulgt af en ny. en lidt mere stille af slagsen.
Måske havde Dj´en set hvor mange par der dansede?
Sean ville dog ikke risikere der skulle ske misforståelse mellem ham og Alane.
"du siger bare til hvis du er træt...lidt danseri kan jo være ret hårdt" drillede han hende, let grinene.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 16:31

Hun kunne ikke lade være med at grine, han havde en sjov måde at spørge på om hun ville ses igen og det havde han haft lige fra starten af. Han lokkede hende. Ikke fordi hun havde noget imod det men hun fandt det dog også lidt underholdende at han ikke bare spurgte hende direkte men hvis det var sådan han legede kunne hun da få lidt sjov ud af det. Det var ikke fordi hun ikke ville mødes igen, det ville hun faktisk rigtig gerne.

"Du kunne også bare spørge mig om jeg vil mødes igen?"

Hun gav ham et kækt smil og så drillende på ham. Men hvis det var hans betingelser at det skulle være på den måde så var der jo ikke ret meget andet hun kunne gøre end at sige ja, både fordi hun var nysgerrig men også fordi at hun gerne ville mødes med ham igen.

"Okay, whatever you say"

Endnu et dejligt men drillende smil lå over hendes læber, hun havde lugtet løgnen men sagde ikke noget til det, det var hans egen beslutning og den ville hun ikke blande sig i. Han ville ikke sig det og det var hun okay med, alle havde jo deres hemmeligheder, at ham her så havde rigtig mange var en anden side af sagen men det var jo også noget af det der drog hende mod ham, det var hans mystiske og gådefulde side så hun brokkede sig ikke over det men lod det bare glide forbi så kunne hun selv gruble over det og så ødelagde det ikke stemningen.

Alane gjorde sine bevægelser lidt langsommere så det passede til den nye musik, der var ingen misforståelser, de hyggede sig og der var ikke noget imellem dem. De var venner og det var hun glad for, hun var glad for at hun havde mødt Sean, han var en god konkurent når det kom deres lege og hun morerede sig altid omkring ham så det var dejligt.

"Der skal meget mere til før jeg bliver træt men hvis du ikke kan holde til mere kan vi bare stoppe?"

Hun blinkede drillende til ham og bed sig let i læben. Det var sandt der skulle meget mere til for at gøre hende træt end en smule dans.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 16:39

Han grinte af hendes svar.
"Nej, hvorfor det? Det er jo den kedelige måde at sige det på. du får det til at lyde som om jeg kan lide dig" han blinkede igen til hende, om end på en drillende måde.
Han slap hendes hofter, tog hendes ene arm og lod hende snurre rundt, dog på en måde så det passede til musikken.
Han var ikke den store danser, selv om en lille dans kunne være hyggelig. og han kunne mærke at en ny øl snart ville hans opmærksomhed. Men han ville ikke lade hende dø i synden. Hun ville sikkert drille ham med at han var træt og den fornøjelse ville han ikke give hende.

Han måtte give hende ret. Det var et hyggeligt, lidt mystisk forhold de havde, venskabeligt. Og det var nok også sådan det skulle være.
For begge parter.
"Træt? Jeg aner ikke hvad ordet betyder" svarede han igen med et lille smil.
Han så samtidig sit snit til at føre samtalen videre.
"Hvad var det nu du lavede? ud over at bo i skoven og åbenbart danse med fjolser som mig?" smilte han


//OOG: Camille stalker vores emne. Så sender hende lig een hilsen: Hej Camille! du er slet ikke nysgerrig, vel? Very Happy//

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 16:54

Hun smilede skævt og betragtede ham stille, endnu engang legede det, det gjorde de vel altid men de nød det jo begge to, det var en farlig leg og det havde også vist sig sidste gang, et grøn brød fra hende som han snakkede.

"Av... Den gjorde ondt.. Jeg troede jo du kunne lide mig"

Alane havde lænet sig op til hans øre og hvisket det stille men med en meget drillende undertone. Hun trak sig dog lidt væk fra ham igen men hendes arme lå stadig omkring hans nakke. Der var ikke noget mere underholdende når hun kunne få lov til at være kæk og drillende, hun nød det. Hun lod ham bare tage hendes arme og hjalp selv til med at dreje rundt men rykkede sig helt tæt på ham da hun blev svunget tilbage. Hun så op på ham med et drillende smil.

"Ups..?"

Sidste gang da de var helt tæt på havde det vist drevet ham udover strengen, det var lidt underholdende men også uventet dog vidste hun godt at hun ikke skulle skubbe den for langt, det skulle ikke ende ligesom sidste gang, hun havde ikke lyst til at det skulle være så akavet mellem dem igen, en gang havde været nok. Han havde ret, hun ville drille ham hvis han gav op, men ikke på en ond måde. Intet af hendes dril var ondt ment og det lod det vist også til at han havde forstået. Hun gav ham et lille smil.

"Den køber jeg ikke, jeg er sikker på du kender til ordet træt og udover at bo i skoven og danse med fjolser som dig så er jeg jæger men jeg har intet arbejde. Det kommer lidt af at man har boet i skoven hele sit liv, ingen menneskelig kontakt udover meget få"

Hun gav ham et lille smil.

//Hvorfor gør hun dog det? Surprised Og når ja jeg glemmer helt min manere, Hej Camille, håber du finder noget interessant :p //

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 17:31

han smilte til hende og lagde blidt en hånd mod hendes kind, før han lagde armene roligt om hende. så de nu stod tæt sammen, ansigt til ansigt.
"Bare rolig...jeg drillede..." svarede han og grinte svagt af hendes ´ubs` da hun lænede sig op af ham.
Men han havde slet ikke noget imod det. Og hendes drillende hvisken...Drev ham bare tættere på hende.
"Du driller mig" hviskede han tilbage, da han bukkede sit hoved ned og lagde sin kind mod hendes, for at hviske hende i øret.
Han trak sig langsomt tilbage, mens han efterlod et svagt kys på hendes kind. Han kunne ikke lade være...Stemningen var vendt tilbage, om han brød sig om det eller ej. Følte han i hvert fald. Men denne gang fortrød han den ikke lige så meget, for han viste nu at han kunne sige nej. sige fra. Når det kom for langt. Han ønskede ikke at skade hende...og hvis hun ikke vidste det, kom tiden nok også snart, hvor han måtte fortælle hende hvilket uhyre han enlig var.
Men det kunne vente lidt endnu.

sangen sluttede og endnu en vild sang kom.
Sean gjorde tegn til om de skulle sætte sig ned og snakke lidt videre...Han kunne i hvert fald godt bruge noget mere at drikke. Bare lidt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 18:56

Hun lænede sig blidt ind mod hans hånd, hendes øjne gled i og hun nød bare kontakten imellem dem som nu fandt sted, hun åbnede stille øjnene og så op på ham da han lagde armene om hende, et roligt og charmerende smil mens hun bare så ham i øjnene.

"Der var jeg vist lidt heldig?"

Endnu et drillende smil blev sendt hans vej og hun lod blidt sine fingre lege med lidt af hans hår i nakken, hun kunne jo lige så godt nu hvor hun alligevel havde dem der og så kunne hun bare håbe at han ikke blev sur over det men det kunne hun ikke forestille sig. Hun grinnede stille og så ham i øjnene, det så ud til at han nød at have hende tæt på, hun kunne heller ikke sige at det ikke var rart at han var tæt på fordi det var det virkelig. Hun bed sig lidt i læben da han blidt hviskede hende i øret og han kyssede hende endda svagt på kinden.

"Det kunne jeg da aldrig finde på og selv hvis jeg gjorde så ser det da ud som om du nyder det?"

Hun gav ham et skævt smil og holdt sig bare forsat tæt på ham, endnu engang var den sensuelle stemning kommet til dem og lagde sig stille omkring dem, hun nød den og den virkede meget mere velkommen denne gang end sidste gang. Alane havde stadig ingen anelse om det bæst som lurerede inde i hende men hvordan skulle hun også have nogen som helst idé? Men lige nu galt det bare om at nyde det så længe som det varerede, hun vidste jo nemlig ikke hvor lang tid der ville gå før han stoppede det og det havde hun det fint med. Hun nød hans selskab uanset om det var sensuelt eller om de bare snakkede. Hun nikkede stille og brød fri fra hans greb hvorefter hun tog hans hånd og trak ham roligt med over mod det samme bord som de havde siddet ved før. Hun så sig let over skulderen og så på ham med et smil på læberne.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 19:11

Hun øjensynligt kontakten og det var rart. Så var det da lidt gengældt. Om hun var heldigt...var det kun hende selv der kunne bedømme. Han kunne kun sige ja, og håbe han ramte rigtigt.
Hun fulgte hende med over til bordet, masende gennem folkemængden.
Da de nåede bordet igen, var deres pladser overraskende nok ledige. Men de fleste var vel også ude og danse.
"Vil du have noget mere at drikke eller er det kun mig der er tørstig?" smilte han. En kold øl kunne være rart...i selskab med en rar person.
Han slap ikke hendes hånd lige med samme, medmindre hun satte sig ned eller noget andet.
hans øjne var ikke kun rolige og venlige...denne gang var de også mere varme, da de så på Alane.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 19:30

Han havde helt ret, hun nød virkelig kontakten mellem de to og det lagde hun heller ikke skjul på, det var ikke fordi hun kastede sig over ham men hun ville gerne være tæt på ham hvis hun kunne komme til det, at han så også gerne ville have hende tæt på var jo bare en bonus og en bonus som hun var glad for. Hun sendte ham et varmt smil og guidede dem forsat vej over til deres bord som heldigvis var tomt da hun kom derover. Roligt stoppede hun og vendte dig mod ham, hun holdt forsat hans hånd, faktisk flettede hun stille deres fingre mens hun igen sendte ham et varmt smil.

"Hvis du tilbyder vil jeg gerne have noget at drikke, jeg har ikke rigtigt nogen penge"

Alane havde ikke sagt det som om han skulle have ondt af hende fordi hun levede jo godt, hun havde jo lært at overleve af naturens ressourcer hvilket hun var taknemmelig for. Det med at hun ingen penge havde var egentlig bare en konstatering om at det havde hun virkelig ikke. Hun rykkede sig en smule tættere på ham og så op på ham, hun så ham faktisk i øjnene, hun nød at se på hans øjne og denne gang var der en dejlig varm glød i dem som hun stille studerede. Roligt gav hun hans hånd et lille klem og sendte ham et smil.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 19:36

Han fornemmede hendes puttehumør og følte sig selv draget af hende. Han gengældte hendes klem og kyssede hende roligt på panden.
"Jamen jeg gi´r" smilte han roligt. Han tænkte ikke over det med penge...i løbet af alle de år han havde levet, havde han samlet en del penge sammen og manglede ikke selv noget. at hans job samtidig gav godt...Var bare en bonus. Men for ham var det næsten lige så normalt at folk ikke havde dem...som at have dem. Og derfor dømmede han aldrig på det.
Han gik op i baren og gik ud fra hun ville have det samme som sidst. han bestilte det og så en øl.
Han smed nogle penge, som svarede til beløbet, og gik tilbage med dem.
Han stilte dem på bordet og hvis hun havde sat sig ned, satte han sig ved siden af hende, denne gang. Han havde ikke lyst til at være længere væk fra hende end højst nødvendigt.
"Du ved godt det er farligt at være sammen med mig, ikk?" spurgte han og tog en tår af øllen. For da at se på hende. Hun kunne jo lige så godt vide det med det samme. Inden de fik rodet sig ind i alt for meget, sammen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 19:53

Hun smilede stille og lukkede sine øjne i som hun mærkede det blide kys på panden dog åbnede hun sine øjne igen kort tid efter. Hun nød virkelig den forbindelse de havde, der var stadig det mystiske over den men det var også lidt mere som om at de delte en lidt mere følelsesmæssig forbindelse, altså ikke kærlighed eller noget men der var noget lidt mere end bare den mystiske stemning.

"Okay, tak"

Alane lænede sig stille op og gav ham et blidt kys på kinden, hendes læber var silkebløde og dejlige varme. Som han gik gav hun lige hans hånd et lille klem før hun så slap, roligt satte hun sig så ned og lod sine øjne glide ud til de dansende folk igen. Hun morerede sig og ville højst sandsynlig gøre dette igen eller hun var ikke helt sikker, det kunne jo godt være at det kun var hyggeligt fordi hun var her med Sean. Hun kunne godt mærke alkoholden fra den sidste drink, den summede lige så let i hendes krop men ikke noget der havde en synderlig stor effekt på hende, det var bare lige nok til at hun akkurat kunne mærke det. Hun tog imod drinken som han kom tilbage og vendte så hendes krop lidt skævt så hun vendte over mod ham. Hun fumlede lidt med ordet farlig. Han havde nævnt det sidste gang de var sammen.

"Jo, du nævnte det i hvert fald sidste gang vi var sammen, hvorfor da?"

Roligt tog hun glasset og sippede lidt af det, hun nød stadig den brændende fornemmelse i halsen som det gled ned af hendes hals. Hun så ham forsat i øjnene men kunne ikke lade være med at undre sig over hvorfor han var farlig, hun syntes på ingen måde at han virkede farlig og kunne ikke se hvordan han skulle kunne være det men der måtte jo være noget om det ellers ville han ikke sige det.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 20:00

"For de ting jeg laver" svarede han. han viste godt hun ikke ville få meget ud af det svar, og han havde da også tænkt sig at fortsætte.
Hans ene arm lå på Alanes stoleryg, mens han ligeså havde vendt sig lidt skråt, så han var næsten med front mod hende.
Han lod den anden arm glide gennem håret et øjeblik, før hånden lagde sig om hans ølglas. Dejlig kølig.
Han så lidt på hende, hvilket reaktion ville hun mon komme med?
"Mange jagter mig lige for tiden. Folk betaler mig for at gøre visse ting...finde oplysninger, stjæle, ødelægge noget...Eller slå ihjel" han så fortsat på hende, ville se hver en reaktion hun ville komme med...af en eller anden grund betød det mere for ham denne gang, end hvis han fortalte andre det.
"Jeg har mænd til at arbejde for mig, men jeg er bossen i det og den er mest eftersøgt...Derfor kan det være farligt at være sammen med mig" sluttede han.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 20:18

Hun lyttede bare i stedet for at svare, det lød nemlig som om der kom mere. Hun dømte ikke folk ud fra hvad de lavede men ud fra hvordan de var overfor hende og hvordan de behandlede hende så han kunne være en lejemorder og hun ville være ligeglad i hvert fald så længe han ikke var ude efter hendes liv så kunne det ikke rave hende mere end en høstblomst. Hun lænede sig tilbage og fik et lille chok da hun mærkede hans fingre mod hendes ryg da hun ikke havde set hans arm. Hun bed sig lidt i læben men sagde stadig ikke noget, hun samlede endnu engang sit glas op og tog lidt større tår af det denne gang og ellers så lod hun bare sin lille fingre køre rundt i glasset før hun tog den op og suttede væsken af, det så vel på sin vis sensuelt ud men det var på ingen måde ment sådan.

"Uanset hvad så er jeg ikke bange for dig Sean eller konsekvenserne af at være sammen med dig, det her er mig eget valg og om det så er et farligt valg eller ej er jeg ligeglad og forresten så har jeg det fint med det du gør jeg tror stadig man kan stole på dig hvis man viser sig at man er det værd og ja det er måske farligt men jeg kan godt passe på mig selv og desuden så nyder jeg dit selskab og så burde du måske have fået en idé om at jeg ikke ligefrem holder mig fra det der er farligt. Og hvis jeg nu endelig skulle blive fanget af nogle af dine fjender fordi de har set os sammen så sladre jeg ikke, jeg er ikke typen der sladre."

Hun gav ham et dejligt smil og tog så endnu en tår af sin drink før hun satte den på bordet og så ham i øjnene. Hun vidste ikke helt om det hun sagde gav mening eller om hun bare havde plabret.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sean Tors 2 Aug 2012 - 20:22

Det var en ordentlig smøre hun kom med, men han forstod hvad hun mente. Hvad angik om hun ville sladre...kunne alle love det. Men i sidste ende, viste ingen om det blev holdt. Man viste aldrig hvad folk fandt på.
Dog behøvede han ikke bekymre sig om det lige nu.
Han smilte og nikkede. Han havde trukket sin arm til sig, da han så hun blev forskrækket og studerede i stedet den måde hun drak på og hendes tænksomme ansigt. Det havde overrasket hende og skulle lige skyldes ned. Men hun havde jo så besluttet sig for det nok skulle gå. Højst sandsynligt fordi hun brød sig om ham.
Og det fik ham til at glemme faren for hende, ved at være sammen med ham, en tid.
"Det er jeg glad for. Jeg stoler på du kan klare dig selv, men jeg ville alligevel advare dig. Hellere nu end senere" sagde han og hans smil voksede sig så lidt større.
"Og så vil jeg gerne vide hvor du har hørt mit navn? Jeg mener ikke jeg har givet dig det?" tilføjede han så til sidst og kunne nu, forhåbentligt, køre emnet over på noget lidt...sjovere.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Are you ready? (Alane) Empty Sv: Are you ready? (Alane)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum