Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164968 indlæg i 8752 emner
Camille- One more time
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Camille- One more time
Han var så svingende i sit humør, hans øjne ændrede karakter non stop og hun var bare hele tiden lidt bagefter.
Oppe på sine ben igen, bøjede hun sig lidt forover for at få børstet lidt støv og grus af sine knæ, og forsøgte at udtænke hvordan hun kunne få - bare lidt - styr på den her vampyr ?
Hun følte hun var i selvskab med et eksotisk vildyr, hvilke nok heller ikke var så langt fra sandheden når alt kom til alt.Det var sjovt at Demetri vækkede den følelse i hende...det havde hverken Ribanalon eller Cortez gjort.
Hun tog mod til sig og kiggede på ham , da hun talte.." Ved du hvad...man har det langt sjovere, hvis man ikke er så sur hele tide"
Hun hentydede naturligvis til hans håndtering af hende, at han skulle være lidt mere glad.
Gæst- Gæst
Demetri- Antal indlæg : 830
Evner/magibøger : Formskifter.
" Rolig nu...rolig Demetri...undskyld" flød ordene fra hendes læber i en lav mørk toneklang, næsten som forsøgte hun at tale beroligende til en vild stejlende hingst eller noget i den stil.
Camille drejede sig langsomt om mod ham, så hun kunne forsøge at holde lidt øje med ham, og samtidig trådte hun nok et par trin baglæns...ihvertfald kom der en smule luft mellem dem igen.
Camille forsøgte at dæmpe spændningen mellem dem lidt, ved at være lidt distancerende og brugte humoren.." Arh....det er bare min fe parafume du kan dufte" smilede hun og viftede en hånd foran sin næse.
Imens knoklede hendes tanker fir at finde ud af om det af held eller uheld at noget ved hende tiltrak ham en smule? Det kunne jo tippe vægten i begge retninger....at hun var i større risiko for hans angreb og måske død hvis det virkelig gik galt....men det kunne også være at han ville lade hende være, netop derfor...og så alt imellem de to udgaver.
" Du er en kompliceret mand, Demetri....har nogen sagt det til dig før?" camille lagde armene over kors....bare for at signalerer at hun nok selv skulle bestemme.
Gæst- Gæst
I dag var bare ikke en af de slags dage, ikke en af dem hvor hun var i balance og kunne holde sit værn oppe.
Ting....gjore hende trist....og måske derfor reagerede hun , måske derfor kunne hun ikke holde hans lokkende adfærd på afstead.
Langsomt trådte hun nærmere...som i en dis...som var hun hensat i en mild form for trance af hans øjne og lyden af Demetris stemme.
Hun vidste han var et vilddyr, men lige nu var hun ikke bange for at blive revet...lige nu blev hun draget sf det farlige,forkerte og det der ville ende med at gøre ondt.
Den ene smerte overdøver den anden...sådan får man styr på det.
" Demetri...hvad vil du ?" Hun kæmpede for at beholde lidt viljestyrke og kampgejst.
Gæst- Gæst
Hendes øjne havde dog et drømmende skær, måske enda ludt sløret...som om hun både var hér og så alligevel ikke.
Hendes hånd, meget mindre end Demetris, blev tøvende placeret i hans og hun trådte lidt frem...stadig en smule paralyseret af ham.
Hendes sirener begyndte at hyle...højt og alarmerende i hendes hoved, men alle hun holdte af var væk....dem alle...hun vidste ikke hvor, kun at hun var alene....alene med ham.Demetri.
* han vil bide!* advarede stemmen hende, men hvad skulle hun stille op? Løbe fra ham- bekæmpe ham? Hun ville tabe inden et sekundt....hun måtte få ham til ikke at ville gøre hende fortræd.Det var den eneste måde.
Hun trådte tættere på, og så op på ham, med øjne store og bedende.
Gæst- Gæst
Jo, jeg kan godt aflægge besøg.....og enten besvimer jeg af bar skræk, som den hårdtslående actionchick jeg nu er, ellers må du gerne bide... Hvis det er det du spørger om ? //
Gæst- Gæst
Han trak hende helt ind til sig og lagde sin ene kolde arm og hende, hun ville nu kunne mærke kulden fra ham. I det næste maste han hende tæt mod sig så han kunne mærke hendes krops varme, han begyndte at masse hårdere og hårdere så luften ville blive svær at trække vejret. Han så hende bare direkte i øjnene imens han ventede på at se hendes reagtion på hvad hanvar ved at at gøre ve dhende.
//sorry kort svar//
Hun vidste han ville være en meget lavere kropstemperatur end hun selv, men alligevel fik han hende til at skælve.Halvt om halvt forventeðe hun smerten i sin nakke, og bad til hun ville overleve...men da alvoren for frem og bed hende og hun kunne mærke hvor fast han holdte hende....nej...klemte...han klemte hende ind mod sig...blev hun bange.
Hendes øjne spilede sig op og som hun ikke for alvor troede på han ville gøre hende fortræd, og derfor nu var såret og overrasket , så hun op på ham, med spørgsmålstegn i begge øjne.
Små halvkvalte gisp, forlod hendes læber itakt med Demetri pressede luften ud af hendes lunger.
Camille fik et nok små ti sekunder af panik, hvor hun baskede med armene og forsøgte gispe hans navn,Han maste al for mege...hun...kunne...ikke...få ...luft.
Hendes sidste tanke gik til en blond fyr og en lille seksårig pige...inden al blev mørkt og stille- og Camille fladt som en spaghetti i hans arme.Bevidstløs.
Gæst- Gæst
Alt der omgavhende var mørke og stilhed.
Måske var der gået halvanden time, alt i alt...da Camille kom til sig selv.
Hun indledte med et lille anfald af hoste, måske fordi hun huskede hvordan luften var blevet presset ud af hende, og hosten var en psykisk reaktion...men det kunne også ære en begyndende snue, da den sorte kjole hun havde på, stadig var fugtig efter det store regnskyld.
Hun slog den bløde dyne tilside og fik sat sig op.
Hun var ikke i tvivl om hvem hun var hos...men hvor hun var havde hun ingen ide om .Shit.
De hvide kjole lå på senge, og under ingen omstandigheder ville hun iføre sig noget han havde valgt til hende.Hun var .....ikke en påklædningsdukke, men desværre var hendes tøj vådt, så det gav god mening at skifte, hvilke pissede hende lidt af.
Han skulle ikke tro hun klædte sig på nu for hans skyld.
Camille fik tåre i øjnene, imens hun hurtigt fik lynet ned i hendes egen kjole og trådte ud af den- og ind i den meget smukke hvide,Den var enkel i sin stil, og faktisk måtte hun indrømme den var meget køn.
Hun fik trukket støvler af og beholdte hendes hvide uld sokker,der gik til midt på låret, på.
Ikke videre elegante, men dejlig lune.
Så tog hun mod til sig...og listede over og åbnede døren op på klem og stak hovedet ud.
Hvis det hus her var spækket med vampyr, så slog hun fandme Demetri ihjel, for at tage hende med hjem.
Gæst- Gæst
Demetri selv opholdte sig i Death Nigth stuen. Her sad han og stirrede på et stort maleri der hang over kaminen der for en gangskyld var tændt. Rummet var smukt og fyldt med alverdens ting og sager. Hans metalliske øjne var låst på billedet af en kvinde med lang sort hår og med lige så grå øjne som Demetri selv, Men denne kvinder var ikke et monster, Men en engel. Selv på billedet kunne man se godheden i hendes blik som maleren så fantastisk havde fanget og lagt på maleriet.
Han var tavs men havde allerede hørt de første godtrin der var kommet langt væk fra i borgen. Camille var herme vågnet.
Indretningen var overdådig, og en smule dekadent.
Lige Demetri, forstillede hun sig.
En del af hende havde haft lyst til bare at putte sig ned under dynen og sove videre, da hun var en smule i underskud af søvn, men naturligvis var dette helt udelukket.
Hun listede ud og ned af den lange gang....et par døre blev åbnet i ny og næ...men hun fandt intet bag dem, kun endnu flere beviser på den stilfulde og meget dyre indretning.
Camille var skræmt...af stilheden der rungede gennem gangene og hang i den luft hun inhalerede, og skræmt over hvorfor Demetri havde taget hende med hjem?
Han kunne ikke gøre hende fortræd, det gik ikke...hun havde mange stærke allierede nu, så han ville blive jaget vildt, mon han vidste det?
Hun åbnede sagte døren til en ny stue...og hendes øjne gled rundt...en stue var det...og hendes hjerte gik næsten i stå, da hun så ham...ubevægelig...der.
" Demetri?' " fik hun mumlet og " Dit hjem? Hvad skete der...hvad laver jeg her?" Lød det en smule pjevset fra hende.
Gæst- Gæst
Hun kastede et blik mod pejsen...og varmen den kastede ud mod dem var tryg og lokkende, så hun nikkede til Demetri og trådte nærmere....helt hen til sofaen , hvor hun krøb op i hjørnet og trak benene til sig,så hun holdte om dem med sine arme, og støttede sin hage mod sine knæ.
" Demetri....det kaldes kidnapning...og er ulovligt" begyndte hun meget blidt for ikke at vække hans vrede.Han havde med vilje presset luften ud af hende, indså hun nu.
" Hvis du lover ikke at gøre mig noget- og hvis du kan skaffe mig noget stærkt jeg må drikke, så tilgiver jeg dig" smilede hun svagt.Hendes tanker var en smule diset...og hun havde bestemt ikke kortene ,de stærke kort, på sin hånd....alene i vampyrens hjem- men Camilles vinkler havde altid været skæve, og det forhindrede hende ikke i at forsøge forhandle...killingen skød ryg, bare lidt.
Gæst- Gæst
Så let skulle det altsår ikke være.Hun var nød til at appelere lit hans mere noble og gentleman agtige side, for hun fornemmede at netop Demetri rummede dem begge.
Udyret og gentlemanden.
" Demetri?.... Please.... Jg bliver meget hyggeliger selvskab og bliver en langt nedre ved, hvis du giver mig dit ord på ikke at røre mig...så jeg ikke skal sidde og være...skræmt hele tiden" hun gippede et par gange med øjnene , for ikke at vise at vandet steg.Hun brød sig ikke om at vise hun var sårbar, og slet ikke i armene på en dødsfælde.
Camille så på flaskerne og spærrede øjnene op...." telekinese?!" Udbrød hun og fokuserede på en stor blød pude, som hun uden at blinke sendte efter Demetri.
Det var da en evne hun også havde , hvad enten hun ville eller ej.
Den ville sikkert bare ramme ham blødt bagpå, så han hverken blev forstyrret med glas eller flaske.
Gæst- Gæst
Han lyttede roligt til hende imens han bare stod og hælte op i glasset, da puden blev kasset mod ham bræmsede den op ca 12cm fra Demetri. Først nu rettede han blik mod Camille. "Ser man det" sagde han og ignorede hendes lille bøn om ikke at blive skadet. "Damen kan kaste med ting." Han stilte flasken med Whisky på bordet imens de andre flasker lige så stille fløj tilbage, puden som Demetri var gået fordi for at sætte flasken hang stadig i luften som om at den hang i en snor. Han lændte sig ind over bordet for at række hende glasset, han stilte det roligt hvorefter han stadig forlændet satte armene ned på bordet. "Camille, tag det roligt, du stadig i live så hvad mere er der at tænke på" hans blik var stirrende og efter han havde sagt ordene begyndte han at grinte lidt skummel imens han stod forlænet. "Desuden tror du at du vil komme her fra i aften?" Det kunne hun godt lade være med at håbe på...Han havde taget hende med herind for at hun skulle blive..... i det samme kom pudden flyvende direkte imod Camille.
Han var stærk...stærker end hende på alle punkter, men lige telekinesen tvivlede hun dog på, han ville højest kunne matche hende.Hun havde øvet og trænet meget,dengang med Zean...og Minas gift som hun drak, her i Underworld...den havde boostet hendes evner .
" Tak..." Sagde hun om glasset og lod det stå et øjeblik.
" Jeg har større planer med mit liv end bare at holde mig levende" sagde hun stille og så ,lidt væk.Lige nu ville hun gerne have haft Eric ved sin side...her, ikke at han kunne stille meget op mod en vampyr som Demetri, men ....still.
Tristan og Aleck ville nok kunne hamle op med ham, men de var så langt væk....hun snart ikke regnede med de kom tilbage, men Eric...måske kunne hun handle med Demetri? erics Valens heste var sjældne og af stor værdi...og en mand som Semetri ville sikkert gerne eje noget som andre ikke lige havde?
Hndes bryn trak sig sammen og hun kiggede på Demetri.." jeg regner med jeg er fri til at gå, når jeg ønsker, tager jeg fejl!"
Hun bremsede puden ,uden at kaste et blik på den, og sendte den tilbage denne gang hårdt.
Gæst- Gæst
Han regnede ikke med hun overlevede, hvis hun forsøgte at gå.
Hvad fanden i helvede betød det?
" Så du ville sende mig i den direkte død?" Hendes øjne var anklagende, hun kunne jo fornemme det her ...bånd...til Demetri.
Hun anede dog ikke hvad det var...en form for illegal tiltrækning, en dødslyst der blev aktiveret....at flirte med døden, bortset fra hun ikke flirtede,hun var død alvorlig...
" Dine tøser?.....sig ikke her er andre vampyrer Demetri" hun kunne mærke hvordan hun blev blegnæbet , alene ved tanken.Det var også de skude fe gener der skabt alle de prolemer for hende.Hun nikkede og tog sit glas...og drak en stor mundfuld.Hun måtte få sit indre til at falde til ro.Det her var jo....en katastrofe.
Med andre Vampyrer i huset kunne hun jo ikke få rundt....og hun var slet ikke så sikker på det var en voldsom god ide at klistre sig op af hendes vært,så hvad pokker skulle hun gøre?
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Long time since last time? //Alane//
» Long time since last time..//Matic.
» who are you //Camille//
» I´m here...all alone...(Camille)
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx