Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164968 indlæg i 8752 emner
Camille- One more time
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Camille- One more time
Hvordan lokker man et rovdyr væk fra den mad som den både leger med og vil spise? Hun kunne kun komme på en måde, og det var ved at vifte med - og friste den med et andet stykke kød.Og det havde hun ligesom ingen mulighed for jo.
" Tak" mumlede hun og hurtigt fik puden et puf væk fra hendes mave, og hun iførte sig vesten, og lukkede den.Selvfølgelig var den al for stor for Camille, men den dækkede hvor hun havde tiltænkt det, så hun følte sig mindre sårbar.
Demetri var ikke sådan lige til at få til at stoppe for rødt lys, han så ud til at køre efter sine egne regler.Og imens hans arme på hver side af hende, lukkede hende inde i ' hans rum' for hendes øjne igennem hans stue, i en søgen efter spidse genstande.
Det var jo ikke fordi hun ønskede at slås...eller gøre ham fortræd, overhovedet.
Men hvis han blev for vild, vidste hun at hun ikke kunne fighte ham af på andre måder.
Hun havde dræbt vampyrer før, med både blyanter og stolben.Telekinesen gjorde det let, hun skulle bare visualiserer genstandens mål....vampyrens hjerte....så var jobbet udført.
Men alene at få sin hjerne til at tænke og handle normalt, når man sad halvt fortryllet og halv skræmt til døde, mellem han arme...det var sku svært.
" Eric vil finde mig" begyndte hun at bygge sin lille mur op.Den var desværre nok et korthus kun, for hvordan han skulle kunne finde hende her....eller hvad han skulle kunne stille op med en vampyr, anede hun ikke.Og alligevel var det ham hun tænkte på.
De andre der kunne matche Demitris styrker, var alligevel aldrig hjemme.
Gæst- Gæst
Demetri- Antal indlæg : 830
Evner/magibøger : Formskifter.
" Hvorfor jeg vil hjem?" Lød det fra hendes læber.." du bragte mig her iden at,spørge mig om jeg ville, og du indvilliger ikke i at tage mig hjem når jeg ønsker det.Jeg ved intet....intet...om dine hensigter." Hun homdte en pause og så væk fra ham..." Ikke en gang om jeg vil overleve mit besøg her.Så kan det holdes i mod mig at jeg ikke ba slapper af og ser det som en ferie" hendes øjne løb rundt.Det ville ellers være et prægtigt sted at holde ferie....hvis man var i sikkerhed.Sikkert luksus...hun ville væde med at der var et bade kar også....et eller andet sted.
Han fik dog hurtigt tankerne væk fra bad og Camille hun jublede indvendigt,
Nu ville han til at forhandle...problemet var bare....hvad i al verden havde hun at give?
Hun så det smil der dukkede frem, og uden at være helt sikker på hun ville høre hans svar, spurgte hun ,da det var nødvendigt..
" Demitri....j-jeg....hvad er det du ønsker af mig?"
Gæst- Gæst
Nu sad hun istedet lidt og glanede på ham.I et anfald af dårlig humor , fik hun svaret.." Så du vil have bryster og langt hår ? Jeg tror ikke det vil klæde dig...og jeg ville ikke ane hvordan jeg skulle give dig det"
- men det drillende smil klingede hurtigt af, da hun så hans øjne igen undersøgte hende noget.
Han mente vel ikke...? Troede han at...?
" Oh...Demetri....NEJ" hun mærkede panikken og hendes muskler stivnede i hele kroppen.
Hvis hun var på rette spor her, så var han afgjordt på et helt galt.
Gæst- Gæst
Mange kvinder ville udentvivl hengive sig mere end frivilligt til en mand som ham, og ikke være generet af hele vampyr delen, tværtigmod.
Men...Camille var bare anderledes skruet sammen.Hun kunne ikke gøre for det.
Hun var en ubestridt mester i at kvæle enhver følelse af den slags, ikke fordi hun var snerpet...men mere fordi det var den væreste smerte hun kendte ...det skarpeste våben og for hende gik kærlighed og sex hånd i hånd.
Det var ikke fordi hun havde de her hellige tanker om ikke at give sig selv ....det var mere at hun havde et behov for virkelig at være tryg og elsket,før hun turde åbne op til sit inderste og stole på hun ikke ville blive flænset op- følelsesmæssigt.
Så....naturligvis kunne ikke krybe i seng med Demetri.Hendes eskapader kunne tælles på en hånd, og...desuden ville det være en dødsdom for Demetri at tvinge hende til sex.
Om andre ville blive gale vidste hun ikke? Men ...jo...Tristan ville aldrig accepterer det.
Og heller ikke Aleck, men han var på mission for den gamle Baa-Chan.
Rafael ville hun kunne bede om hjælp, men ingen af dem ville være istand til at beskytte hende lige her...lige nu .
Hun trak benene op og sag og holdte om sine knæ." Demitri....vi kan ikke ...du ved.... Jeg kan ikke...sove med dig" hun kunne næsten ikke få det ud.Det lød helt forkert og tænk hvis hun tog fejl? Hvor selvoptaget det så lige ville lyde.
" Din pris må være en anden" hun fokuserede på hans mørke hår....imens hun tænkte hurtigt..." hvad med de særlige, prægtige og dyrebare Valens heste?" Hun var sikker på at Demitri ville elske at eje noget som var sjællent og noget der ville få andre til at spærre øjnene op.En sådan hest var ensbetydende med status og velhavenhed.
Gæst- Gæst
Men der var også noget mere....nænsomt over ham, og i virkeligheden forvirrede det hende enormt.Camille så stille til imens han legede med hendes hår og snusede til det.
Det komiske var....at han gav hende langt mere opmærksomhed end dem tættest på hende, ham....der ikke ville tøve med at slå hende ihjel,idet sekund hun begyndte at kede ham.
Men...hun kunne ikke underlægge sig hans krav.
" Demitri...det er ikke forretning du taler om, det er prostitition og det er ikke en anstændig handel for en kvinde.Du er nød til at ...finde på på noget andet."
Hun strøg kort hans hånd, og rejste sig så op.
Camille spidsede læberne.Hun havde forhandlet og fundet kompromis før, med folk som ham.Hun måtte kunne det igen.Noget der ville stille ham tilfreds, uden...
" Der må være noget andet...kom nu Demitri....jeg vil så nødig ende i krig med dig" appelerede hun.
Gæst- Gæst
Hun talte jo sandt...Demetri var en facinerende mand, men det faktum at han ikke ville betænke sig med at gøre hende fortræd, var ikke spor tiltalende.Faktisk kunne han trække et nummer for der var mange i den her verden der ønskede netop det....altså ikke sex...men at gøre hende fortræd.
Når de begge to stod op, skiftede magtbalancen, og den røg igen til hans fordel.Hun var ikke stor af bygning...for meget fe lå i hendes gener,desværre.
" Kan vi ikke godt slutte fred? Og drikke noget te?" Ja ja....det var lidt af et long shot, men hvad fanden skulle hun stille op med ham.Hvis han blev for muntre...ville hun rive hele hans hus ned...mursten efter mursten, med hendes telekinese....og yup....det kunne hun hvis hun lod den løbe ude af kontrol.Den gift Mina havde hældt i hende, havde både gjort hendes små flashes blev til virkelig syn om fremtiden, og samtidig boostet hendes telekinesiske styrke.
Camille smilede....endelig kunne hun minde lidt...bare en lille smule ...om Jean Grey fra X men.Så manglede hun bare sin Wolwerine....eller Scott....hun sad vist fast mellem to mænd, Jean....gjorde hun ikke?
Gæst- Gæst
Hun følte sig lidt som en kanin i rævens hule, men hun var en meget stædig kanin og slet ikke ligeså tam som man kunne ønske.
" Jeg prøver......en middelvej....ville det ikke være dejligt?" Men det eneste svar hun fik til at starte med, af ham, var en omdirrigering til sofaen, hvor luften kortvarig forlod hendes bryst, og hun hostede en smule.
" Du vil ikke forhandle på hjemme bane? .....hvorfor....er du bange for at tabe?" Udfrittede hun ham, og hendes øjne bad ham om at stoppe hvad end han nu havde gang i .Hun holdte den ene hånd strakt ud, mod hans bryst for at forhindre ham i at komme helt tæt, hvis det var en del af planen." Demetri....nu er det nok... Hvis du ikke vil være en gentleman og følge mig hjem....så må du vise mig hvor jeg skal overnatte...mod min vilje....noterer du lige det...MOD min vilje" hun var begyndt at vrøvle...uroen havde fået greb i hende..." cortez bliver vred....og ...mange andre...du kan IKKE gøre det her, ikke mod MIG" hviskede hun op mod ham.
Gæst- Gæst
Hun gned kæben og hende øjne stod i vand.Vampyrer var så helt igennem urimelige stærke.
Men et lille lys tændtes...hun skulle bare passe godt på det ikke gik ud.Han var vred....meget vred og Demetris råben fik Camille til at krympe sig sammen i sofaen.
Men hun havde et ekstra våben nu....Cortez....hun anede ikke om han ville have slagtet hende, men det vidste Demetri jo heller ikke så, det måtte udforskes.
" Han er som dig....i er ens siger du? Så behøver du ikke gøre mig fortræd.....Cortez gav mig en rose....og lod mig gå" hviskede Camille og turde næsten ikke se om han var ved at eksploderer nu.
Men alligevel løftede hun sit blik og så på ham." vær nu sød Demetri....jeg ved godt at det sidste ord vil være dit....uanset hvad....det er derfor jeg ...trygler dig" hun kæmpede med at holde sine øjne fra at løbe over deres bredder.
Gæst- Gæst
Det gav et sæt i hende, da flasken splintredes og Demetri i næste øjeblik stod og vågede over hende, i sofaen.
" Nej" hviskede hun....og dækkede sit hoved til med armene, da han sparkede til bordet og det fløj af helvedes til.
" Stop....hold nu op" plæderede hun og vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv, for at komme uden om hans vrede.Hun bemærkede perifært at hendes hænder var begyndt at ryste.Fandens...han behøvede ikke flere tegn på hvor nervøs hun var....bange var nok mere rammende.
Hams øjne.....de lynede og hvor hun fik modet fra, må guderne vide, men hun lagde hendes skælvende hænder på hver side af hans kølige kinder og da tårene begyndte at strømme fra hendes helt iskrystal farvede øjne , hviskede hun indtrængende" lad vær.....vær sød ikke at gøre mig noget...eller dem jeg elsker....Demetri....please...jeg bønfalder dig...lad vær"
Gæst- Gæst
Hun havde forsøgt at undskylde,at tale til en mere blid side i Demetri- men istedet havde hun ført dem fra asken til ilden, så det ud til.
Hun trådte et par skridt bagud, da Demetri igen sparkede til bordet og begyndte at true hende.
Camilles hjerte dundrede derudaf, nervøst så hun på de store stikflammer og på vampyren foran hende, der så ud til at være ved at miste kontrollen.
Hun kendte slet ikke huset her....men hun kendte vejen til det værelse hun var vågnet op i.Hvis nu hun kunne nå derop og så forsøge barrikerer døren? Det var nok hendes bedste shot lige nu.Camille var ingen kriger, og selv om hun var trænet af både Crasie,Sean,Singal,Anchilla og Tristan....så var hun bare ikke god til at holde hoved koldt og tænke strategisk....slet ikke når det brændte.
Da han så på hende med ordene ' du kommer til at betale" var hun ikke sen til at sætte i løb mod udgangen...og samtidig trak hun sofa og diverse stole ind mod sig, i håb om de blokerede og sænkede ham, hvis han fulgte efter, når hun satte i rend mod værelset....alt hvad hendes ben kunne .
Gæst- Gæst
Camille anede ikke hvordan han skulle dæmpes, og hvad der skulle til...hvis man lge så bort fra det lod til Demetri ville tæt på hende, for det var ikke et alternativ.
Men de vinger var kun poppet op een gang, og det var da hun havde drukket Minas gift.
Hun havde en tre dages lang hallucination, og der kom de.....men Camille mente stadig det var virkeligt...som så meget andet under hendes trip.
Panikken høvlede gennem hendes krop, og satte sig på hendes åndedræt,det blev svært.
Hun fik væltet et par lamper og var næsten ved døren til det værelse som hun var vågnet op i, efter Demetri havde trykket både luft og bevidsthed ud af hendes hals .
Men....ak.
Demetri var ved hende,..og han så.....ud til at være i transformation.
"Åh gud..." Hviskede hun og faldt sammen på gulvet.
" Demetri...stop....STOP....undskyld" hikstede hun....,hvis hun ikke kunne connecte med ham nu, så det meget sort ud for Camille.
Gæst- Gæst
Han åbnede Døren så Camille sikkert ville falde forover og ned på gulvet, men da Demetri var forberedt havde han stillet sig sådan at han holdte balancen men også skubbede Camille så hun ville falde om hun havde balance eller ej. Nu var de her, hans værelse, med en seng. En smuk Kvinde med smukt blødt lyst hår og Demetri. Dette kunen virke helt smukt, men istedet var kvinden Camilel Fyldt med frygt og Demetri fyldt med Vrede. Og det kom der intet smukt ud af. Hans øjne var stadig spidse som dæmoniske øjne og hans krop lignte mest af alt at han var parat til at dræbe Camille med sine bar hænder. "Stoppe..... Du skal ikke give mig ordre" sagde han med en meget dyb stemme som man kunne høre kom inde fra hans dybeste indre.
Hun kunne intet føre, intet stille op...og da døren også åbnede sig, tumlede hun ned på gulvet .Forpustet og på randen til panik.Den goodwill hun fornemmede at have haft lidt tidligere hos Demetri, virkede mile vidt væk lige nu, og hun frygtede at hendes kort var spillet helt forkert.Imens hun kom op på alle fire, og begyndte at kravle væk fra døren, med den hvide kjole hængende som et vandfald efter sig- og væk fra Demetri, trak hun hans egen seng hen imod døråbningen, med tankerne.
Den skulle blokerer og hun skulle i læ bag den.Camille var udmærket klar over den ikke gav en skid beskyttelse....det købte hende højest fem sekunder, men det kunne være de fem hvor Demetri faldt til ro? Mirakler skete jo.....håbede hun.
Demetris stemme, var mørk som sort velour, advarende og truende og den fik Camille til at krybe endnu mere sammen, bag ved sengen.
" Jeg fortrækker også du stopper helt af dig selv" bed hun igen da hun stadig have en smule fighter spirit i sig.
" Vær sød at stoppe...Demetri.....vær nu sød" peb hun en smule mere forsonlig i sin stemme.Hun kiggede sig omkring i værelset, efter spidse genstande, der måtte da være noget hun kunne bruge at bremse ham med?
Gæst- Gæst
Demetri kom langsomt og resolut imod hende, og alene synet af ham, fik hende at ryste nu.Han var anspændt og vred på hende, og Camille var bange for han hvert øjeblik ville kunne finde på at rive hendes hoved helt af.
Han råbte af hende....at hun skulle stille sig op.
Hun ville gerne adlyde, turde faktisk ikke andet, men hendes ben var for langsomme...lammet af frygt...så han nåede at råbe det igen, inden hun kom op at stå på vaklende ben.
Hun trak kun lige akkurat vejret gennem næsen...hurtigt og overfladisk...og hans navn var ikke mere end en høj hvisken , da hun forsøgte tæmme vilddyret der tronede op foran hende.
" Demetri.....du må ikke" Camille bakkede bagud, til hun nåede en væk.Hun stod ved siden af et vindue.Måske hun kunne tage flugten den vej...simpelt hen springe ud , hun rakte hurtigt en hånd ud, og slog halsen op, så vinduet blæste op.
Om det var blod eller....hende...han var ude efter, var hun ikke helt sikker på, men hans krævende adfærd fik hende til at være skræmt...,den fik hende til at tro at han ville havde den eneste ting hun ikke villle forhandle om.
" Bak tilbage " krævede hun med skælvende stemme.....imens hun placerede sig lige foran, parat til at læne sig bagover og.....falde ned.
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Long time since last time? //Alane//
» Long time since last time..//Matic.
» who are you //Camille//
» I´m here...all alone...(Camille)
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx