Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Goodbye - Sajro.
Side 7 af 16 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16
Sv: Goodbye - Sajro.
"Det kan vi også sagtens, jeg ville bare gøre det mindst besværgeligt for dig."
Blair vidste ikke hvad hun skulle tænke om det hele, der var jo stadig Ammon, hun vidste ikke helt hvor de stod, så var der Sajro og Castle og så ham hun ikke kendte navnet på der havde vist interesse for hende. Ja, der var faktisk ret mange. Hun blev nød til at finde ud af hvad hun skulle gøre.
Gæst- Gæst
''Det er ikke besværligt for mig overhovedet... Er der noget af møbler eller lignende du synes der mangler her?''
Han så stille på hende, før han kyssede hende på halsen igen...
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Jeg kigger mig lige omkring, jeg har kun set stuen."
Blair rejste sig og tog sit tøj på, hun brød sig ikke rigtig om at gå rundt nøgen. Hun gik ud i køkkenet og så sig omkring, derefter på badeværelset og så tilbage i stuen igen, nej, der så ikke ud til at mangle noget. Blair gik tilbage til madrassen og satte sig ned på den.
"Det ser fint ud."
//Kan vi ikke lige snakke om hvordan det ser ud over pm, så jeg har et bedre overblik over hvordan huset er indrettet?//
Gæst- Gæst
''Og du har intet problem emd at skulle dele seng med mig?''
Han så stille på hende... Han smilede forsigtigt og varmt til hende. De ville nok komme til at lægge rimeligt tæt fordi det kun var en enmands seng. Han havde selv intet problem med det, men han vidste ikke hvordan hun havde det med at skulle dele seng med en anden...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Nej, det tror jeg godt jeg kan overleve. Hvis bare jeg tager to lange bad om dagen, der varer to timer."
Sagde hun drillende med et sødt smil. Hun drillede ham bare, sådan var hun nogle gange. Drillende.
Gæst- Gæst
''Det er så iorden, så længe jeg...''
Han kunne alligevel ikke få sig selv til at færdiggøre sætningen, hvis nu hun forstod det forkert eller hvis hun bare syntes han blev for meget ved at sige sådan noget, men han kunne alligevel ikke lade være med at færdiggøre sætningen i tankerne...
*... må være med?*
"Så længe du hvad?"
Blair ville ikke tage det så tungt, hun var ikke typen der bærede nag over den slags, hvis han sagde noget forkert havde han bare prøvet at være en del af hendes verden. Blair så afventende på ham. Han var sød, fordi han altid tænkte på ikke at fremstå dårligt.
"Tro mig, du kan ikke skræmme mig væk. Du er varulv, jeg er et menneske og du har bidt i mig. Du skal ikke være bange for at fortælle mig hvad du har i tankerne."
Gæst- Gæst
''Så længe jeg må være med?''
Han rødmede dog en smule og vidste ikke hvad han skulle gøre, men hans munde blev præget af et skævt smil, der spillede over hans læber...
"Det her var en dårlig idé. Jeg kan ikke bo sammen med en der tror han kan komme med mig i bad. Jeg går nu."
Blair gik med trampende skridt hen til døren, hun åbnede den og gik ud af den for så at smække den efter sig. Hun stilte sig bare udenfor og ventede på at han kom ud for at hente hende. Det kunne være sjovt at se hans ansigt, ja, det skulle nok blive sjovt.
Gæst- Gæst
Han sad bare og så ned i dynen, uden rigtigt at tænke over at det måske kun var sagt i sjov, mest fordi han ikke lige havde set tydelige tegn, og han var ofte alt for hurtig til at fejl tolke hvad det var andre folk ville ham...
''Undskyld.. Undskyld... undskyld...''
Sagde han bare efter hun var gået ud... Han sad bare og så rigtigt trist ned i sengen...
"Det var bare for sjovt. Jeg ville ikke.. Jeg ville ikke forlade dig.. Jeg.."
Blair var utrolig dårlig til undskyldninger, men når hun aldrig selv rigtig fik nogle var det svært at lære hvordan man gjorde.
Gæst- Gæst
''Du må undskylde jeg sagde det... Det var ikke for at være anmasende eller noget...''
Han ville ikke benægte det ikke var noget han gerne ville, men han ville heller ikke sige det direkte...
"Hør, du skal ikke undskylde. Jeg gjorde det jo bare for sjovt, hvis jeg tager et bad er du altid velkommen. Du er ikke anmasende, hvis der er nogle af os der er anmasende er det mig."
Hun så smilende på ham og aede hans kind, hun ville ikke have han skulle have det så dårligt over hendes fejl. Hun tog det alt for langt ud, hun skulle aldrig have gjort det.
Gæst- Gæst
''Nu er det ikke bare noget du siger fordi jeg gerne vil vel? Du skal kun sige det hvis du virkelig mener det!''
Han var meget bestemt omkring det med ikke at gøre noget som man ikke mente eller havde lyst til...
''Og du er ikke anmasende... Det er rart du gider være sammen med mig...''
"Selvfølgelig siger jeg det fordi jeg vil. Ellers ville jeg bare sige det. Jeg vil ikke lyve overfor dig."
Blair kunne måske godt skjule nogle ting for ham, hvis det var for hans eget bedste, men ikke hvis det handlede om ham.
"Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg holder jo rigtig meget af dig og jeg har ikke bedre tilbud. Jeg har ikke andre tilbud faktisk."
Gæst- Gæst
''Det overrasker mig egentligt lidt... At du ikke har andre tilbud...''
Han så lidt væk, eller rettere så så han ned, da han ikke vidste hvad han skulle sige... Eller hvad han for den sags skyld skulle gøre...
"Hvad mener du?"
Hun vidste godt hun var pæn og tiltrækkende, det var jo det hun levede af, men der var ikke ret mange der lagde an på hende med gode tanker i baghovedet, de ville næsten altid bare have en ting, så hun kunne ikke lige se hvilke tilbud hun ellers skulle have.
Gæst- Gæst
''Bare at en sød og dejlig person som dig, burde få mere end et enkelt tilbud... Ungkarle på rov efter deres livs kærlighed burde stå i kø for at få en som dig...''
Han rødmede endnu mere da det han fik sagt var endnu være en det han havde tænkt sig... Han forsøgte lidt at gemme sig...
Sidst rettet af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 0:19, rettet 1 gang
"Okay, jeg vil ikke ligge skjul på at jeg godt kunne have været hos andre. Men nu var det ikke andre der fandt mig stiv i går og lige nu vil jeg helst bare være her."
Gæst- Gæst
''Har du det egentligt godt efter det?''
han hentydede til alkoholen...
"Ja, ja jeg tror det vand du gav mig hjalp rigtig meget."
Gæst- Gæst
''Det er jeg glad for at høre...''
Han kyssede hende på kinden, og lagde sig så ned igen...
Gæst- Gæst
''Blair... Hvad siger du til at vi sammen tager ud og besøger enten hans grav?''
Han regnede med at han var blevet begravet et sted, og selvom han godt vidste at det var meget farligt for ham at bevæge sig ud og så specielt med andre ville han gerne gøre det for hende... han tænkte at det kunne hjælpe hende...
"Nej, det gør jeg helst selv. Jeg snakker med ham når jeg er der."
Hun ville ikke have andre hørte hendes samtaler med ham. Blair trak knæen op til hendes hage og skjulte sit ansigt i det. Hun var bare så ulykkelig, hvis det så var sket af en af en ulykke, ville det være noget helt andet. Så var det ikke noget han selv ønskede. Blair lod tårene falde, men prøvede ikke at få det til at være tydeligt for Sajro.
Gæst- Gæst
Side 7 af 16 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16
» Hello and goodbye - Adalia
» I have come to say goodbye - Reign
» Goodbye from Eric
» We never said 'goodbye' -Nille-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine