Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Goodbye - Sajro. - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Natalie
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Lori
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Valentine
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Renata
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Jake
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Sean
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Lenore
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Abigail
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 
Celenia
Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba13Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba14Goodbye - Sajro. - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Goodbye - Sajro.

Side 8 af 16 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 0:57

Han forstod det og syntes selv det var i orden... Han syntes bare hun skulle have tilbudet da han regnede med at det var noget der ville være sundt for hende at gøre... Det var virkelig ikke noget han brød sig om at opleve hende så trist, men det var der desværre ikke noget han kunne gøre noget ved rigtigt...

''Okay... Du skulle bare have tilbudet da det vil være godt til dig...''

Han rejste sig og gik om ved siden af hende, hvor han lagde armene om hende og trak så hendes hoved ind til hans bryst hvor han holdt hende stille og roligt, mens han aede hende stille over håret...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 1:01

Blair forstod ikke hvordan Sajro ikke kunne føle noget for Lyssa længere, men nu vidste Blair heller ikke så meget om deres forhold. Blair lagde sig indtil ham, hun ville måske også få brug for at få en med over til graven. Hun sukkede, på en måde håbede hun, hun havde det som Sajro. Så ville hun ikke have det så dårligt.

"Jeg er bare så irriteret. Jeg ville ønske jeg kunne glemme ham og så bare komme videre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 1:08

Han så stille på hende... Hun skulle i følge ham ikke håbe på at glemme Alian, men hun skulle bare lære at leve med at han altså ikke var der mere, at hun måtte klare sig selv eller finde en anden... At den tid med Alian altså var slut. Han vidste godt det var meget svært bare sådan at gøre, men det var desværre det der var nødvendigt...

''Du bør ikke glemme ham... DU skal dog videre ja...''

Han ville ænske han kendte en rigtigt god måde at hjælpe hende på, men det gjorde han desværre ikke... Udover at hun kunne begynde at flirte med folk igen, selvom det regnede han med at hun gjrode...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 11:06

Blair sukkede, det var rigtigt nok at hun bare skulle videre, hun kunne heller ikke glemme ham. Han var for vigtig for hende, han var hendes store kærlighed. Blair gik over på den anden side af køkkenet og stilte sig der. Hun ville nok komme videre på et tidspunkt, alkohold hjalp hende rigtig meget. Så glemte hun ham et stykke tid og lod sig slå løs.

"Jeg ved det godt, men jeg ved bare ikke hvordan. Han ødelagde mit liv den dag."

Blair så hen imod døren ud til, hun havde brug for at gå en tur.

"Jeg vil gå en tur."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 11:43

Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det, da han ikke helt kunne se hvorfor hun havde så svært ved at komme videre men det havde der nok været en grund til. Han sagde derfor ikke noget men nikkede bare da hun sagde hun ville gå en tur da det nok var smart...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 12:25

Blair tog et par skridt hen imod udgangen af køkkenet.

"Vil du med?"

Blair ville gerne have en med, så var hun ikke helt alene, det var bedre at tænke på noget andet og snakke med en person. Blair vendte sig om, så hun kunne se på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 14:22

''Jo hvorfor ikke...''

Han sagde det stille og venligt til hende. Han vidste ikke helt hvorfor men han ville egentligt også gerne med hende og havde på fornemmelsen at hun også gerne ville habe ham med, selvom han selvfølgelig godt kunne tage fejl...

Han fulgte hende da han lige havde smidt kutten over sig igen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 14:28

Blair gik hen imod døren, det skulle nok blive rart at gå en tur med Sajro, han forstod hende bare så godt, han forstod hvad hun gik igennem. Blair ventede på ham mens han igen klædte sig på. Blair tog fat i hans hånd og gik ud af døren.

"Tak, jeg har virkelig brug for at du er hos mig. Du skal støtte mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 14:32

Han brød sig ikke om måden hun fik det sagt på... Ordet skal var aldrig noget han brød sig om når det blev brugt mod ham, men desværre vidste han godt at han ikke altid undlod at bruge det selv... Han kommenterede det derfor heller ikke over for hende lige der...

''Og bare rolig jeg vil med glæde støtte dig også.''

Han fulgte stille efter hende og holdt fast i hendes hånd lige så stille og roligt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 14:38

Blair var glad for hun havde Sajro, han havde støttet hende rigtig meget, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle tænke om det hele. Det hele havde virket meget hårdt på hende.

"Ja, og det er jeg virkelig glad for. Du betyder rigtig meget for mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 14:54

Han fulgte bare efter hende og nikkede til det hun sagde... Han følte det ikke helt, men det ville han ikke sige til hende. Han ville ikke fortælle ehnde at han ikke så sig selv som en hjælp, da han var bange for at det ville slå hende en smule ned også, og det havde hun slet ikke brug for lige på det tidspunkt...

''Er du egentligt aldrig ude og feste og sådan mere?''

Han så stille på hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 14:58

Blair udstødte et lille grin da han spurgte om hun aldrig festede længere.

"Jo, altså jeg var ude og feste her den anden dag, da du fandt mig. Men jo. Jeg fester meget, på den måde tænker jeg på noget andet."

Hun sendte ham et smil, det var dejligt at være sammen med ham, hun havde savnet det rigtig meget. Men hele situationen med Ammon ødelagde lidt deres forhold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 15:04

Han smilede til hende stille og syntes det var godt at hun stadig feste, og ikke var sunket helt væk fra omverden... Han vidste dog ikke om hun også flirtede meget hvilket han håbede for hende, og også mente hun virkelig skulle gøre, for at hun på den måde kunne komme videre...

''Hvad så... Flirter du stadig med alt og alle?''

Han smilede skævt og grinede lidt da han spurgte...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 15:12

Blair sendte ham et smil, ja hun flirtede vel stadig med mange. Det var det hun duede til.

"Ja, selvfølgelig. Ellers ville jeg jo ikke længere være mig."

Blair burde måske til at slappe mere af, men hun nød bare at flirte med andre, det var sådan hun udtrykte sig og vidste at andre var interesseret i hende. Det gav hende selvtillid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 15:15

''Det er jeg meget glad for at høre.''

Han smilede bredt til hende, og fordi han ikke vidste hvad han følte helt for hende, havde ahn som sådan heller ikke noget problem i blot at være en flirt og finde du af at hun fandt en anden... Han regnede med at hun havde det på samme måde... Han ville dog nok ikke bryde sig om at bo i det lille hus med hende, hvis hun slæbte fyre med hjem... Han smilede lidt for sig selv over den tanke...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 15:25

Nej, det ville være forkert hvis Blair tog fyre med hjem hvor Sajro var, så det ville hun ikke gøre. Hun ville enten tage hjem til dem eller finde et andet sted. Blair hadede at tage så vigtige valg, når det handlede om kærlighed. Hun havde ikke lyst til at vælge nogle fra. Blair sukkede, hvordan skulle hun nogensinde klare sig igennem hendes liv uden at tage valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 15:28

Sajro ville helst ikke have hende til at tage noget valg, fordi der var en anden, en fra hans fortid som også var dukket op for ham igen, og en han egentligt gerne ville møde, om ikke andet bare for at se hvordan hun havde det, så han var også nød til måske at tage et valg, men hvem vidste om hun overhovedet ville ses med ham igen, det var jo aldrig rigtigt til at vide...

''Du virker til at tænke over noget stort?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 15:46

Blair ville aldrig kunne tage det valg, hun havde bare for mange følelser med i det hele til at kunne vælge. Blair så ned i jorden, hun havde meget at tænke på, der var bare så meget at se til.

"Ja. Jeg har bare nogle problemer med folk, jeg skal have rodet ud."

Blair ville ikke ødelægge stemningen, det havde hun slet ikke lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 15:48

Han så på hende, og ville helst bare have at hun vilel tale med ham om de problemer hun havde... Hun ville aldrig kunne ødelægge det forhold til hinanden de allerede havde. Det var på ingen måde muligt for hende... Han holdt af hende, og det kunne ikke tages fra ham...

''Noget du vil tale om? Du skal ikke være bange for at tale med mig...''

Han aede ehnde stille over hånden...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 18:12

Blair vidste godt hun altid kunne tale med ham om alt, men det var bare noget hun selv skulle ordne. Han ville alligevel ikke kunne tage beslutningen for hende, han ville sikkert bare sige hun skulle følge sit hjerte.

"Jeg ved det godt. Men det her kan du ikke hjælpe mig med. Jeg skal selv finde ud af om jeg skal finde et fast forhold, og med hvem. Jeg føler bare at hver gang jeg er ved at få styr på hvem jeg kan se mig selv i et forhold med, kommer der en ny fyr op som jeg føler noget få. Der vil altid være flere fyrer i mit kærlighedsliv."

Blair sukkede, hun var selvfølgelig smigret over at der var flere der var interesseret i hende, men hun havde bare svært ved alt det med kærlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 18:21

Han smilede bare, og var rigtigt glad for at hun havde andre end ham i sit liv, specielt hvis det endte med at han fandt en anden... Han ville nok have det rigtigt skidt med sig selv hvis det endte med at han skulle efterlade hende helt alene, det ville han faktisk have det rigtigt skidt med...

''Det er så helt i orden...''

Han gik bare stille og roligt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 18:24

Blair sukkede igen, hun ønskede bare at der var en eller anden der kunne fortælle hende hvad hun skule gøre. Det ville gøre det hele meget lettere, men Blair vidste også godt at det ikke ville gå godt, hun ville måske ikke vælge det rigtige hvis nogen fortalte hende hvad hun skulle gøre. Der var ingen der kunne fortælle hende hvad hun skulle gøre.

"Men jeg finder nok aldrig ud af det. Jeg er dårlig til den slags."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 18:31

Han tænkte lidt... Han så stille på hende og vidste ikke helt om han skulle sige det eller lade være, men han kunne vel lige så godt sige det som at lade være, bare komme med forslaget til hende så hun også havde det i mente når hun skulle vælge...

''Du kan da altid snakke med dem du har tænkt på at have et forhold med, om de kunne leve med et åbent forhold...''

Han smilede til hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Gæst Ons 18 Jul 2012 - 18:35

Blair kunne selvfølgelig godt spørge dem, men hun ville have det dårligt at ved at være sammen med andre, når hun allerede var i et forhold.

"Ja, jeg vil overveje det. Tak."

Blair gengældte hans smil, med et lille skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sajro Ons 18 Jul 2012 - 19:02

HAn så stille på ehnde, da hun virkelig skulle hsuke at det værste hun kunne gøre var at holde nogen for nar, og lade dem tro de var den eneste hun så, fordi hvis de opdagede at hun holdte dem for nar, ville konsekvenserne ikke være så nemme at have med at gøre...

''Bare husk ikke at holde nogen for nar...''

Han smilede til hende, og han aede hende stille over hånden...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodbye - Sajro. - Page 8 Empty Sv: Goodbye - Sajro.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 16 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum