Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Jake
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Sasha
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Renata
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Lenore
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Genevira
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Celenia
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Emery
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Taliia
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba13Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba14Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

2 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Fre 15 Jun 2018 - 9:32

Hendes smil og øjne sagde alt hvad han behøvede at få at vide. Hun nød alt hvad han gjorde ved hende. Og i de følgende timer havde hun fuldstændig over ladt sig på hans betingelser. Hvis dette var hvad de andre kvinder kaldte den syvende himmel, ja så ville hun gerne blive sammen med Dust eller se ham så ofte det var muligt. Hendes unge krop var fyldt med lykke, glæde og hans safter. Da de efterfølgende bare lå og nød hinandens selskab med nussen, kunne hun ikke drømme om at opgive ham. Hun var dog stadig i tvivl om det var kærlighed eller beruselse af elskoven. Da han nævnte at det nok var tid til at skulle ned og spise, fattede hun ikke at der var gået fire timer. På en måde føltes det som evigheder og på en anden måde kun som en halv time. Hun smilede kærligt til ham, da han spurgte om det var iorden at han spiste sammen med dem.
"Det vil glæde mig meget hvis du ville. Jeg er også sikker på at Beldragon har en del spørgsmål til dig. Dog ikke om det der er sket her inde.." Hun kyssede ham blidt og kørte lidt drillende et par dansende fingere ned langs hans ribben, for at se om han var kilden når han slappede af, inden hun svang benene ud over sengen og prøvede at rejse sig op. Det gik nogenlunde, men benene dirrede en hel del og hun væltede grinene tilbage i sengen ved hans ben, da hun forsøgte at gå et skridt.
"Det ser ud til at mine ben ikke er enige i at vi skal op og gå." Hun så på ham med et lykkeligt smil.
"Hvad med dig?"

Kort efter bankede det roligt på døren og Beldragons stemme lød.
"Kat. Det er tid til aftensmad. Og din ven skal være velkommen. Jeg har fået bragt maden op på vores værelse. Og din ven må nok heller bære dig. Jeg fornemmer at dine ben ikke er enige om at skulle bære dig nu." Det sidste lød som om han morede sig en smule. Hvorefter der igen blev stille. Katrina så overrasket hen på døren. Var han virkelig kommet sig over hendes unode, eller spillede han bare komedie?

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Fre 15 Jun 2018 - 14:46

I de sidste 4 timer, havde Dust nærmest glemt at der var en verden uden for dette rum, grundet den nydelse han havde fået ud af hendes krop, og derefter den tid de havde ligget og hygget sig sammen. Men nu hvor det var tid til at få noget mad i hende, så hun kunne vedligeholde den yndige krop, som han nød så meget, var det snart tid til at komme tilbage til virkeligheden. Han vidste dog med sikkerhed, at det her var noget han ville gøre med hende igen, hvis han fik muligheden for det, så nu hvor hun havde ladet ham nyde hende denne gang, havde hun fået ham på krogen.
Da hun svarede på hans spørgsmål, smilede han mildt til hende, som tegn på at han var glad for, at kunne spise sammen med hende og Beldragon "Han skal være velkommen til at spørge mig om ting! Og det er vist bedst, hvis han ikke spørg ind til hvad vi helt præcist har lavet, for den viden bliver mellem mig, og min helt egen lille engel!" svarede han mildt, og strøg hendes kind blidt, mens han gengældte hendes kys. En lille latter agtig lyd kom fra ham, da hendes fingre dansede lidt, hen over hans ribben, han lagge dog hovedet lidt på skrå, da hun rejste sig op, han kunne se hvordan hendes ben dirrede, og hurtigt gav op efter hendes forsøg på at tage et skridt, så hun endte med at falde tilbage i sengen igen. Han satte sig op, så han kunne ligge armene om livet på hende, give hende et let kys på kinden, og smile til hende.

"Du har vist været lige lovlig sød ved mig, når du ikke engang kan stå op! Så er det vist godt du har valgt lige mig, som din legekammerat, min krop er vant til at være anstrengt!" sagde han mildt, før han fik flyttet sig selv ud til kanten af sengen, så han kunne rejse sig op. Dog nåede han ikke længere, før han hørte Beldragon banke på, og snakke til dem gennem døren, hans ord fik Dust til at smile lidt til Katrina, mens han begyndte at samle hendes tøj sammen. Han lagge hendes tøj på sengen ved siden af hende, så hun kunne begynde at tage det på, før han begyndte at tage sit undertøj og sine bukser på. Hvis hun havde brug for hans hjælp til noget, var han mere end villig til at hjælpe hende, og så snart hun var klar, tog han sin longcoat på, og kom hen til hende.
"Det er vist godt du er sådan en fin ung dame, så det er nemmere for mig at bære rundt på dig!" sagde han drillende, og blinkede til hende, mens han lagge hendes arme om hans nakke, så hun kunne holde sig ind til ham. Hans egne arme fandt vej ind under hendes krop, så han kunne løfte hende op, og holde hende så hun havde sidden mod ham, før han med rolige skridt gik han mod døren. Hun var dog nød til at hjælpe ham lidt med at åbne og lukke den, nu hvor hans arme var optaget af hende "Hvor er dit værelse så henne, min kære?" spurgte han mildt da de var kommet ud på gangen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Fre 15 Jun 2018 - 19:12

Hun tog sit tøj på stille og roligt, selv om lændeklædet drillende en smule, men så fik Dust bare lov til at nyde synet af hvordan hun vred sig rundt imens hun lå på sengen og tog lændeklædet på. Da hun havde fået kjolen på og spændt bæltet fast, lod hun ham samle sig op imens hendes ene hånd nussede ham i nakken. Hun lænede sig lidt frem og nappede ham blidt i øret, hvorefter hun hviskede:
"Du kan bare vente dig til vi kommer her tilbage igen, så skal jeg give dig 'fin dame'." Hendes smil og tindrende øjne lovede ham et forsøg på en udmatte nat.
Hun åbnede og lukkede døren for ham, samt pegede ned imod det værelse, hvor døren stod åben.

Inden på værelset var et bord sat op med tre stole, samt et andet bord hvor maden stod på. Det dampede op fra hjortekøllen, de kogte grønsager og kartoflerne. Ved siden af lå der friskbagt brød, samt to kander æblecider. Beldragon var ved at fylde krusene med cideren, da han mærkede Katrina var på vej hen af gangen. Han satte sig på en af stolene og så hen mod døråbningen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Fre 15 Jun 2018 - 21:11

Dust grinede en lille smule af hende, sådan som hun bumlede rundt på sengen, for at få hendes lænded på, mens han smilede lidt skævt af hende. Efter hun havde nappet ham i øret, og hvisket til ham, mødte han hendes blik med et kærligt blik i hans egne øjne, før han gav hende et hurtigt lille kys.
"Det er noget jeg bestemmer, nu hvor du er blevet min personlige engel!" sagde han drillende og blinkede til hende, på deres vej ud på gangen. Han gik i retning af den dør hun pegede på, og skubbede den op med hoften, så han kunne komme indenfor. Han puffede til døren med hoften så den blev lukket, før han så sig lidt omkring, fokuserede sine øjne på Beldragon, og smilede mildt til ham, mens han gik hen til bordet med stolene.

"Halløj! Det er rart endelig at møde dig officielt, mit navn er Dust!" sagde han i et lidt venskabeligt tonefald, mens han brugte sin fod til at puffe til en af stolenes ben, indtil han kunne sætte Katrina ned på den, og akavet føre hende indtil bordet, med en skrabene lyd fra stolebenene mod gulvet, nu hvor han gik ud fra at hun ikke kunne hjælpe så meget til, med hendes svigtende ben. Dust tænkte dog ikke så meget over om det var akavet, da den slags pralede lidt af på hans skæve personlighed, han gik bare hen til Beldragon, tog hans hånd, og rystede den lidt entusiastisk, mens han smilede til ham.

"Katrina fortalte mig, at du er hendes mentor! Det må da være lidt af en opgave, med sådan et ungt kvindeligt væsen som hende!" sagde han med et smil på læben, og slap så hans hånd igen "Jeg har også været en mentor engang, min var dog en ung draconianer pige, omkring de 70 år, en rigtig sød pige!" hans ellers glade opførsel, blev hurtigt mere stille og for en kort stund, hvad der næsten kun var et øjeblik, virkede han ærligt trist, da minderne kom tilbage til ham. Det var lang tid siden, han sidst havde tænkt på de minder, men nærmest som et blink med øjnene, kom han tilbage fra sidst triste hjørne, med et mildt smil på læben, og et hurtigt blik på Katrina og Beldragon.
"Vi må vist hellere spise mens maden er varm! En ung engel, skal have masser af næring, så hun kan blive stod og stærk, og en mæt mentor er en god mentor!" sagde han mildt, i forsøget på at bevæge sig væk fra det han lige havde sagt, før der var nogen som kunne nå at spørge for meget ind til, hvorfor han havde haft sådan et pludseligt skift i humøret.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Fre 15 Jun 2018 - 21:36

Beldragon havde fuldt Dust med blikket uden andet end et nik da Dust præsenterede sig for ham. Dog trak han lidt på smilebåndet, da Dust hjalp Katrina til bords. Han tog også pænt imod hånden som Dust gav ham, og ved hans ord om at det måtte være lidt af en opgave, kunne Beldragon ikke lade være med at smile til ham.
"Du har ingen ide. Aldrig i mit liv har jeg mødt så livlig en pige. Men det er intet under med de forældre hun har." Beldragon bemærkede godt det pludselige skift hos Dust og nikkede forstående uden at sige et ord, da han fornemmede at det var noget Dust ikke ønskede at snakke om. Et hurtigt blik på Katrina, viste det samme udtryk som han selv sad med. Bekymring og respekt for hans u-udtalte ønske om at lade det ligge.
Da Dust nævnte maden, rejste Beldragon sig og begyndte at skære hjortekøllen i skiver, hvorefter han fyldte en tallerken med kød, grønsager og kartofler til Katrina som smilende tog imod med et "Tak." Beldragon så over på Dust.
"Vil du selv hente eller hvad kunne du tænke dig?" Alt efter hvad Dust svarede ville han enten fylde en tallerken efter Dust's ønske eller bare tage til sig selv og sætte sig igen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Fre 15 Jun 2018 - 22:17

"En livlig spradebasse kan være problematisk, men alligevel er det også spradebasserne, der i sidste ende kan overraske allermest! De kan sågar overgå deres mentor, hvis de har en mentor der forstår at opfylde deres behov for lærdom, og ved hvordan man skal vise dem den rette vej!" fortalte han fra egne erfaringer, før han smilede lidt skævt til Katrina, og nussede hende på hovedet, som en slags stille måde at kalde hende for en spredebasse på. Da Beldragon tilbød at servere for ham, valgte Dust selv at komme over til ham ved maden, som svar på hans spørgsmål, Dust smilede dog taknemligt til ham, for at lade ham vide, at han var glad for Beldragons tilbud. Det var længe siden, at nogen havde tilbudt ham noget i venlighed, så han var glad for, at møde en som ham, der var flink.

"Der er noget jeg gerne vil spørge jer om, nu mens jeg har jer, under mere fredelige forhold!" sagde han mildt mens han fyldte sin tallerken, og gik hen for at sætte sig ned ved bordet med sin mad "Da du viste mig dine vinger tidligere, og trak dem ind igen, var der de der røde mærker på din ryg, efter du havde trukket dem ind igen! Jeg blev lidt nysgerrig om hvorvidt det gjorde ondt på dig, men vi blev vist lidt distræt af... øhm... ja, så jeg valgte at undgå din ryg mens vi... ja, så længe jeg ikke vidste mere om det! Jeg har selv lidt erfaring med vinger, der kan komme ind og ud, men jeg kan ikke huske at jeg oplevede det samme problem, så jeg ville gerne vide, lidt mere om det!" diskration var heller ikke altid en stærk side hos ham, men i det mindste prøvede han at tone sig lidt ned, så samtalen blev mere spisebords venlig.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Lør 16 Jun 2018 - 15:36

Beldragon kunne ikke lade vær med at grine over Dust's udlægning af livlige lærlinge.
"Det kan der være noget om."
Efter at have sat sig igen, blev han letter overrasket over Dust's næste spørgsmål. Han så hurtigt hen på Katrina med et hævet øjenbryn, dette varede kun indtil Dust fortalte at han selv havde vinger. Beldragon kendte ikke til mange draconianer, så her var han nysgerrig efter at høre og se mere.

Katrina smilede kærligt til Dust, da han stillede spørgsmålet. Nu hvor han nævnte at han havde undgået hendes ryg, kunne hun godt mindes det.
"Da jeg var barn, kunne det gøre frygteligt ondt at trække vingerne ind, så der gik jeg tit med dem fremme. Men igennem årene fik jeg lært at det med øvelse og alderen blev nemmere og mindre smertefuldt. Her i dag er der kun nogle få minutter hvor det gør særligt ondt, derefter falder det til en ømhed og små svigen, hvilket du ihærdigt fjernede min opmærksomhed fra." Hun rakte hånden frem og strøg ham blidt hen over armen.
"Ligeledes er starter huden med at være utrolig varm, når jeg trækker vingerne ind. Varmen forsvinder dog i løbet af et døgns tid, samtidig med at de røde striber, hvor huden har lukket sig, forsvinder efter nogle dage sammen med både ømheden og svien." Beldragon nikkede til det hun fortalte og forsatte da hun stoppede.
"Selv jeg oplever en ømhed og en smugle svien, når jeg trækker mine vinger ind. Men det forsvinder inden for et par timer for mit vedkommen."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Lør 16 Jun 2018 - 16:40

Dust kunne ikke lade vær med at smile lidt, over Beldragons reaktion på det han sagde om spradebasse elever, og det virkede vist som om, at de havde noget tilfældes, i deres erfaringer med at have en lærling, der var lidt af en spradebasse. Så snart Katrina begyndte at svare på hans spørgsmål, fik hun hans opmærksomhed, og et lidt flabbet smil, da hun sagde at han havde fjernet hendes opmærksomhed fra følelsen på hendes ryg, mens hun strøg hans arm. Han tænkte dog stadig over hendes svar, og det Beldragon fortalte, da han fandt det interessant, endelig at kunne lære lidt mere om andre racer, fra deres personlige erfaringer.
"Det er da rart at vide, at disse uheldige bi-effekter fortager sig, i takt med at i vender jer mere til det med tiden, og gennem gentagende brug af det, men det lyder alligevel lidt ærgeligt, at i skal opleve den slags!" sagde han med en mild stemme, og en tænkende mine over hans ansigt, før han spiste lidt af sin mad. Katrina havde holdt ham godt beskæftiget, så det var vist kun naturligt, at han var blevet sulten, efter han havde brugt så meget energi på, at nyde hendes krop og selskab.

"Mens jeg husker det Beldragon, gør det så noget jeg låner din lærling natten over? Når nu det er min skyld, hendes ben svigter lidt, efter hvad vi har lavet, vil jeg gerne sørge for, at hun er frisk til i morgen, og det kan jeg klare med lidt kærlig behandling, blandet med min lyn evne!" spurgte han med en tildels undskyldende mine, mens han samtidig kradsede sig lidt i nakken. I sine tidlige dage, da han stadig havde sin egen lærling, og selv trænede så hårdt at hans krop blev udmattet og øm, lærte han en måde at bruge sin lyn evne på, hvor han nærmest masserede musklerne og løsnede dem op, ved at sende en nøje mængde strøm igennem musklerne. Han havde lært sig selv denne lille egenskab, ved at studere lidt lægevidenskab, massage teknikker, akupunktur og dens effekt på kroppen, og selvfølgelig havde han øvet sig på sin egen krop, indtil han havde en god ide om hvad han lavede, før hans lærling lod ham øve sig på hende, for at perfektionere teknikken.
"Hvis det kan hjælpe lidt på tilliden eller noget af den slags mellem os, skal du være velkommen til at spørge mig, om lige hvad du har lyst til at vide! Værende denne kære lille engels mentor og beskytter, sammen med det faktum at du virker som en flink fyr, går jeg ud fra at du er til at stole på!" tilføjede han med et lille smil på læben, og en blid hånd der nussede Katrinas hånd, da han nævnte hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Lør 16 Jun 2018 - 17:38

Både Beldragon og Katrina smilede og nikkede, da Dust snakkede om deres bi-virkninger med vingerne. Derefter så Beldragon først med et let hævet øjenbryn på Dust, da han spurgte om han måtte låne Katrina natten over. Han viste stadig ikke helt hvordan han havde det med at hun havde fundet sig en elsker, men på den anden side. Så var det enlig godt nok at det var en som Dust, der ikke var i stand til at få børn. Beldragon smilede skævt. Dette kunne også betyde at hun blev mere rolig omkring den del af livet, hvis hun bare så Dust fra tid til anden. Han så hen på hende for at lode stemningen fra hende.
Katrina forholdt sig rolig og uden at se på sin beskytter eller tale til ham, imens Beldragon tænkte over Dust's forespørgsel og hans tilbud om at Beldragon måtte spørge ham om alt hvad han ønskede at vide. Hendes hånd, som blidt strøg Dust over armen, rystede svagt som om hun var bange for hvad Beldragon ville komme frem til.
Beldragon så godt den svage rystelse på hendes arm og kunne ikke lade vær med at ryste smilede på hovedet, inden han talte.
"Jeg har sådan set kun et spørgsmål Dust. Og jeg ønsker svar på det, før jeg svare dig på dit. Hvis hun spørger dig om du vil følge med hende, hvad vil dit svar så være?"
Katrina rettede hurtigt sit blik op på Beldragon, som sad med et smil på ansigtet. Hvorfor ville han vide dette?? Hun havde ikke spurgt Dust, selv om hun havde lyst, da hun ikke var sikker på at han havde lyst til at opgive sin ensomme tilværelse.


Sidst rettet af Katrina Man 18 Jun 2018 - 8:25, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Lør 16 Jun 2018 - 18:17

Dust lagge hovedet lidt undrende på skrå, da han hørte hvad Beldragon sagde. Hvorfor ville Katrina spørge ham om at tage med hende? Var der et eller andet, som han ikke havde opfanget, der kunne få hende til at finde på, at spørge ham om den slags? Lige meget hvad det var, havde han tænkt sig at svare ærligt, og et ærligt svar var lige hvad de fik.
"Jeg ville svare at jeg ikke kan svømme, og helt sikkert aldrig kommer til at lære det!" sagde han med et smil på læben, nærmest som om at dette svar, burde give komplet mening for dem. Dog valgte han at uddybe sig lidt, i tilfælde af de ikke var helt med på, hvad pokker han snakkede om.

"Ser du, min evne giver mig evnen til at manifestere, og kontrollere lynets kræfter, men den type frugt jeg fik den fra, gør mig ude af stand til at svømme eller lære det! Samtidig har fysisk kontakt med vand, en svækkende effekt på mig!" forklarede han mildt, mens han så Beldragon i øjnene, for at se hvordan han reagerede på, at Dust praktisk talt forklarede ham hvad han kunne, og hvad der svækkede ham "Det er samtidig af min forståelse, at i rejser imorgen, og hvis jeg ikke husker forkert ville i flyve derhen! Det kunne selvfølgelig blot være et tilfælde, da det at flyve over land såvel som vand, er noget jeg selv betragter som værende lige nemt, men jeg ved tilfældigvis, at i ikke er fast bosatte ved denne bred, da Katrinas vinger har en speciel duft af saltvands luft, omend denne duft er svag, som tyder på at hun har fløjet over åbent hav! Så når jeg siger at jeg ikke kan svømme, er det blot min måde at sige ja på, ved at lade jer vide, at der er noget i skal huske at tage hensyn til, hvis det skulle blive nødvendigt!"
Han gav et lidt mildt smil fra sig, efter han havde forklaret sig, før han tog den sidste bid mad fra sin tallerken, som om det var fuldstændig naturligt for ham, bare at tage denne slags valg i livet, der kunne have en alt afgørende effekt på hans fremtid, og hvordan han levede sit liv "Men selvfølgelig går jeg ud fra, at dette kun er relevant, hvis Katrina rent faktisk gerne vil have mig med sig, og derfor selv vil spørge mig! Trossalt er det hendes liv, og derfor op til hende, hvem hun gerne vil have i det!" tilføjede han med et smil rettet mod hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Lør 16 Jun 2018 - 19:30

Både Katrina og Beldragon lyttede til Dust, imens han fortalte dem om hans evne og hans svaghed omkring vand. Hos Katrina var der først en lille forvirring over hvorfor Beldragon spurgte ham, men så slog det hende. Hvis Dust fulde med dem, så kunne de nyde hinandens selskab når og hvor de havde lyst til. Hendes øjne afslørede en smule af hendes tanker om hende og Dust sammen.

Beldragon så overrasket på Dust, imens han gned sig om hagen.
"Ja, det kan jeg godt se vil blive et problem. Dog flyver vi ikke over havet uden at følge et af de skibe der sejler i samme retning. På den måde er vi altid sikret et hvilested, når vi bliver for trætte til at flyve. Desuden vil jeg aldrig våge at skulle flyve en hel uge eller mere uden chance for hvil." Han så over på Katrina, opdagede det blik hun sad med og kunne ikke lade vær med at klukke lidt.
"Hvad angår dit spørgsmål fra før. Så tvivler jeg på at jeg kan holde hende væk fra dig, med mindre jeg ligefrem binder hende til sengen og låser døren. Hvilket kun ville påføre hende og mig en smerte som jeg godt kunne være foruden. Så ja, du har min tilladelse til at passe på hende til vi skal afsted imorgen."

Katrina opdagede Beldragons blik, da han begyndte at klukke. Hun hørte hans ord, hvilket gjorde at hele hendes krop udstrålede lykke og glæde. Hun så over på Dust, fik med lidt besvær rejst sig og gik lidt vaklende over til ham, hvor hun fangede hans læber i et kys, samtidig med at hun satte sig på hans skød. Da hun trak sig fri af kysset, så hun på ham med et nysegerigt blik.
"Kunne du tænke dig at se øen, hvor jeg er født og opvokset? Det kunne jo tænkes at der var et eller flere af de artefakts, som du leder efter. Og om natten kunne du få lov til at holde mig med selskab og varme." Hendes stemme var varm og venlig. Hun kunne have tikket ham, men det faldt hende ikke ind et eneste sekund. Hvis han tog med var det af hans egen fri vilje.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Lør 16 Jun 2018 - 20:16

"Hmm jeg forstå, i bruger altså skibende på jeres vej som hvilested, indtil i igen kan fortsætte på egen hånd!" sagde han tænkende, mens han kradsede sig lidt på hovedet, da det fik ham til at tænke på noget, der måske kunne hjælpe dem lidt på vej "Jeg tror ærligt talt jeg kan gøre det lidt nemmere for os, hvis vi skal rejse sammen! For noget tid tilbage, begyndte jeg at lege lidt med ideen om, at lave en maskine der kunne køre på elektricitet, i stedet for på damp eller hestekræft, da det at generere strøm til maskinen, ikke ligefrem var et problem for mig! Jeg havde en god basis at starte med, da jeg brugte allerede skabte damp maskineri som basis, og det lykkedes mig i sidste ende, at skabe et bræt med en maskine på, der når jeg tilføjer elektricitet til maskinen, tillader mig at surfe henover vandet, uden behov for bølger! Hvis i kan vendte omkring en halv dags tid imorgen, kan jeg hurtigt fikse en mindre båd til 3 væsner op, så vi kan sejle derhen på den måde, i stedet for at flyve?" han så spørgende op på Beldragon og Katrina, for at se hvad de syntes om den ide.
Dust virkede glad for, at det var okay med Beldragon, at hun kom ind til ham, han nød trossalt hendes selskab, og det var rart for ham, ikke at føle sig så alene mere. Da Katrina rejste sig op, var det lige før han var klar til at springe op for at gribe hende, hvis hun væltede igen, nu hvor hun ikke kunne lande på en seng eller noget, men hun klarede sig hen til ham. Han besvarede hendes kys, mens han lod hende dumpe ned i hans skød, hvor han kunne lægge armene om livet på hende, og se hende i øjnene da hun slap hans læber, for at spørge ham.

"Jeg har det med at kunne finde artefakter alle mulige steder, men dit selskab kan jeg kun finde, der hvor du befinder dig!" svarede han med et mildt smil. I bund og grund, det mest ærlige ja han kunne give hende, nok mere ærligt end hvis han rent faktisk, bare havde sagt ja til hende. Han knuede hende blidt ind til sig, mens han nussede hende op af ryggen, hvilket var et godt tegn på, at han følte sig tilpas ved hendes nærvær, og nød at have hende inden for sin rækkevidde.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Lør 16 Jun 2018 - 20:51

Beldragon så imponeret på Dust. Det havde han ikke ventet af denne mand. Men hvorfor ik, det var jo en smart måde at bruge sin evne på.
"Det må jeg sige, Dust. Dér imponere du mig en del med den tanke. Hvor hurtigt tror du vi vil kunne indhente et skib, som sejlede her fra for to dage siden? Imorgen formiddag bliver det så tredje døgn." Beldragon sad allerede og legede med tanken om sådan et fartøj.

Katrinas øjne funkeled med håb mens hun så ind i hans rubin røde pupiller. Hendes stemme var næsten en hvisken, da hun stadig var nervøs for hans svar.
"Vil det sige at du gerne vil tage med os?" Hun nød hans nussen og glædede sig til de trak sig tilbage til hans værelse.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Lør 16 Jun 2018 - 21:36

*Kun 3 dage siden, fra imorgen formiddag?* tænkte han lidt nysgerrigt, da han var bekendt med et bestemt skib, der tog afsted omtrent samme tid. Nu begyndte der at være lidt for mange ligheder, mellem de her 2 og Kaliia til, at han bare kunne ignorere det, eller tænke på det som en serie af tilfældigheder, men han valgte ikke at sige noget om det for nu, da han syntes det var mere sjovt, at snakke om de ting der var "på bordet" lige nu.
"Hmm, med den tid det vil tage mig at gøre båden klar, kommer de nok til at have et forspring på 3 dage og et par timer!" sagde han tænkende, mens han prøvede at beregne lidt på, hvad han selv skulle bruge af provianter, for at holde sig selv i gang, plus det han kunne regne ud de skulle bruge, ud fra hvor meget de havde spist "Hmm lad mig se engang: basseret på hvor meget mad vi cirka skal bruge, og hvor stor båden skal være, plus den hastighed et standard skib plejer at have, tror jeg vi kan indhente dem på cirka halvanden dag, medmindre det begynder at regne på turen, det kan godt reducere hastigheden, alt efter hvor meget regn der så kommer! Så hvis i sørge for provianterne til turen, så vi kan komme afsted så snart båden er klar!" han så op på Beldragon, for at se hvad han syntes om det.

Han rettede dog sin opmærksomhed mod Katrina igen, smilede mildt til hende, og kyssede hende kærligt på munden, inden han igen mødte hendes blik.
"Ja min kære lille engel, det ville være dejligt at komme med dig!" sagde han med en betryggende blød stemme, da han kunne høre på hende, at hun hviskede og virkede nervøs over, hvad hans svar betød. Han så over på Beldragon igen, og gav ham et skævt smil "Men planer til side, så tænker jeg lidt at komme ind på værelset, med den her lille spradebasse! Jeg tænker hun ville nyde lidt alene tid med mig, før vi skal afsted, og jeg vil gerne give hende den elektro massage jeg nævnte tidligere, før det bliver så sent at vi skal sove!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Lør 16 Jun 2018 - 22:03

Beldragon nikkede imens han selv lagde planer om de forskellige ting de skulle have med, samtidig med at han lyttede til det Dust sagde. Han kunne skaffe alt henne fra handelshuset i løbet af en times tid.
Da Dust talte til Katrina, kunne Beldragon ikke lade vær med at le lidt.
"Ved alle guder, hvor i to minder mig om dine kære forældre, da de ventede dig, bare lidt omvendt. Taliia var nærmest var den stærke, hvor imod Seuzan var nervøs for at hun skulle overanstrenge sig." Han grinede lidt inden han forsatte.
"Jeg skal med glæde sørge for provianter og andre fornødenheder. Hvad angår regn, så skaffer jeg nogle olierede kåber til os. Stik så af med jer. Jeg skal nok rydde op."

Katrina var alt for lykkeligt til andet end at hviske et "Tak." til Beldragon. Dust havde hun tænkt sig at takke på en anden måde, når de kom for sig selv.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Lør 16 Jun 2018 - 23:00

I et kort øjeblik, næsten som et blink med øjnene, lavede Dust det her komisk anstrangte ansigts udtryk, hvor han nærmest var ved at æde sine læber, mens øjnene var ved at poppe ud af hovedet på ham, da han hørte navnet på Katrinas mor, før hans ansigt blev normalt igen, og han virkede helt normal igen. Så det var altså ikke et tilfælde, alle de ting de nævnte, som kunne have forbindelser til Taliia. Dog valgte han at lade det ligge for nu, hvad end kaos det her måske kunne bringe ham, kunne vel ikke blive være?
"Tak for det! Og tak for maden!" sagde han mildt til Beldragon, før han rettede sin opmærksomhed mod Katrina. Siden hun stadig gik usikkert på benene, valgte han at føre den arm der hvilede i hendes skød, ind under hendes ben, så da han rejste sig op, hvilede hun endnu engang i hans arme. Han nikkede let til Beldragon, før han gik hen til døren, ventede til hun havde åbnet den for dem, og gik så ind på hans værelse med hende, hvor han kunne sætte hende på sengen.

Nu hvor de var alene igen bag lukkede døre, tog han sin longcoat af og hang den på stumtjeneren, før han kom hen til hende, satte sig på knæ foran hende, og tog hendes hænder i sine, så han blidt kunne nusse hendes håndrygge, mens han så hende i øjnene.
"Øhm... der er noget jeg er nød til at nævne, før vi fortsætter med at lave noget!" sagde han lidt skævt, da han var blevet enig med sig selv om, at det var bedre han sagde det nu, så hun kunne tage stilling til om hun ville fortsætte med at nyde godt af ham, end at han ventede og måske endte med at såre hende, eller noget lignende "Ser du, her for nogle dages tid siden, da din mor kom til havnen, mødte jeg hende, da jeg opsnussede et artefakt hun havde med i hendes last, og... ja efter vi havde handlet, var der nogle banditter der prøvede at stjæle fra handelshuset, jeg hjalp med at bekæmpe dem, og jeg mindede hende om hendes eks, så hun kyssede mig! Hun blev dog trist, og løb op på hendes værelse, jeg gik så op til hende for at være der for hende, med noget rom, og hun endte med at få lidt at drikke, hvilket gorde at hun kom i et mere erotisk humør!" man kunne godt mærke på ham, at han følte sig lidt akavet over det her, men han havde bestemt sig for at fortælle hende det, for hun fortjente at vide det.

"Vi endte lige som med at... ehm... ja det var lidt akavet da hendes skytsengel kom ind, midt i det hele men... hvad jeg prøver at sige er, at din mor og jeg har haft sex!" sagde han mens hans kinder blev knaldrøde, og han så ned fordi han ikke vidste om hun ville blive sur på ham, eller hvordan hun ville reagere "Men da jeg mødte dig, vidste jeg ikke i var i familie! Jeg fandt faktisk først ud af det lige før, da Beldragon snakkede om dine forældre, og sagde din mors navn! Og for at være ærlig, ville jeg helst gerne fortælle dig det her, før vi begynder på mere, så du ikke fandt ud af det når vi mødte din mor, og måske kunne føle at jeg løg for dig eller noget!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Søn 17 Jun 2018 - 8:43

Beldragon så godt det korte øjeblik hvor Dust lignede en der havde fået et slag i maven, som truede med at sende aftensmaden op igen. Men da Dust ikke sagde noget, lod han selv det ligge. En lille mistanke begyndte at hviske bagerst i hans hoved imens han smilende nikkede til Dust, inden de to forlod værelset.
Så satte han sig ned og begyndte at tænke.
*Kunne det tænkes at han også har haft noget kørende med Taliia?*

Det var først da de var tilbage på Dust's værelse og han begyndte at tale, at Katrina kom ud af sine egne lykkelige tanker. Hun så undrende på ham, da han i knælende stilling ville fortælle hende noget, inden de forsatte.
Efterhånden som han fortalte om det møde han havde haft med hendes mor for et par dage siden, der til sidst var endt ud med sex, fik hende til at måbe og blive total forvirret til at starte på. Stille og roligt blev hun en smule blegere og hendes øjne viste en indre uro, som hun kæmpede med.
Da han forsatte med at fortælle om at han først fandt ud af at de var i familie, da Beldragon havde nævnt hendes mors navn, blev hendes øjne noget mere nærværende igen. Hendes krop var begyndt at ryste en smule, af nervøsitet.
Hun havde en svag anelse om at hendes mor kun havde gjort det fordi hun var letter fuld, sikkert på tom mave. Og som han havde nævnt havde hun også haft et flashback omkring hendes far, som havde sendt hende i et trist humør.
Katrina kunne nemt forstille sig hvad rommen kunne gøre ved Taliia, eftersom den tidligere havde været skyld i at hun havde fundet hendes mor ude i skoven efter tabet af Seuzan.
Hun lagde blidt en hånd mod Dust's kind og ville gøre et forsøg på at løfte hans ansigt, så hun kunne se i hans smukke øjne. Selv hendes stemme var letter skælvende, da hun tog sig sammen til at tale efter et par minutter.
"Dust, svar mig ærligt. Elsker du hende?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Søn 17 Jun 2018 - 9:45

Imens han fortalte hende dette, kunne han godt se på hende, hvordan hun reagerede på det undervejs, op til det punkt hvor han fortalte hende, at han også havde været sammen med hendes mor. Dog var der ikke noget i den måde hun reagerede på, der kunne have forberedt ham, på specifikt det spørgsmål hun stilte ham, han havde ærligt talt forventet alt muligt, lige fra at hun ville slå ham, til at hun ville have fortalt ham at han skulle holde sig væk fra ham, for så selv at forlade hans værelse, men at hun spurgte ham om han elskede hendes mor, var noget han ikke havde tænkt over. De rubin røde pupiller mødte hendes, da han havde fuldt hendes hånd, der prøvede at løfte hans hoved, så hun kunne se at der ikke var nogen tvivl i hans øjne, da han svarede på hendes spørgsmål.
"Jeg... nej... den slags følelser har jeg ikke for din kære mor!" sagde han i et lidt mere mildt toneleje. Nu hvor han havde fortalt hende det, var han lidt mere lettet om hjertet, men det ændrede ikke på, at han gerne ville have at hun havde det godt "Jeg holder af din mor, hun er en dejlig kvinde, men jeg tror ikke vi er meget mere end venner, og jeg er egentlig meget glad for, at det bare er sådan vi har det!" han rettede sig op, så han kunne sætte sig på sengen ved siden af hende, hvorefter han brugte sin frie hånd til at nusse hendes kind.

"Jeg syntes du fortjente at vide det her, fordi jeg ikke vil såre sådan et kærligt og sødt væsen som dig, og jeg forstår godt hvis du ikke vil have mig med hjem mere! Men jeg vil også fortælle dig, at jeg gerne vil gøre dig glad, hvis du vil have det, for jeg nyder virkelig dit selskab, og jeg mente det virkelig da jeg sagde, at jeg gerne ville tage med dig!" sagde han blidt mens han så dybt ind i hendes øjne, og nussede hendes håndryg og kind.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Søn 17 Jun 2018 - 10:08

Man kunne ligefrem mærke på hende, hvordan vægten fra det spørgsmål forlod hende. Hun forsøgte endda at smile lidt til ham, selv om den skælvende stemme var den samme.
"Godt. Jeg ved ærligtalt ikke hvordan jeg skal have det. Men jeg er virkelig glad for at du fortalte mig det, inden vi indhentede hende. Og jeg er utrolig glad for at du valgte at fortælle mig det alene, selv om Beldragon sikkert sidder og følger mine følelser lige nu." Hun havde fuldt ham imens han havde flytte sig og så stadig direkte på ham. Kroppens rystelser var taget en smule af og stemmen var blevet en smule mere fast i det.
"Jeg ved god jeg er ung og uerfaren, men.. ..Vis du skulle sammenligne os.. i sengen... Hvem vil du helst være sammen med?" Hun måtte tage sig sammen flere gange for at få sagt det der var på hendes tanker.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Søn 17 Jun 2018 - 11:01

"Jeg tænkte nok, du ville sætte pris på lidt privat liv, når jeg forklarede det! Dog må jeg indrømme, at jeg også gjorde det lidt for min egen skyld, da jeg helst gerne ville fokusere på dine spørgsmål, og følelser, uden at skulle tildele min opmærksomhed på andre ting!" forklarede han sig lidt forlegent, mens han legede lidt usikkert med hendes fingre, da han ikke helt vidste hvad han skulle gøre, for at gøre hende i et bedre humør, efter denne nyhed. Da hun spurgte ham hvem der var bedst i sengen, blev han dog knaldrød i kinderne, da han faktisk ikke havde forestillet sig, at hun kunne finde på at spørge ham, ja nærmest bede ham om at sammenligne hende med he des mor, og fortælle hende hvem der var bedst at kneppe.
"Ja altså.... ehm.... i er begge 2 nogle smukke kvinder når i er nøgne, og... ehm... med den erfaring din mor har, er hun en herlig sex partner, men du har helt klart også nogle fordele, da jeg faktisk blev ret tændt over, at du var så villig både sexuelt, og i din hunger efter at lære mere, så.... ehh..." man kunne tydeligt mærke på ham, at det var svært for ham at vælge, han havde jo nydt Kaliia for det hun kunne og det de havde lavet, men han havde så sandelig også nydt Katrina mindst lige så meget, for hendes unge krop, og mere lystige kløen efter at nyde ham og lære af ham. Men samtidig var han også lidt bange for at svare, for hvis han sagde Katrina, kunne hun blive glad for at være den bedste, men sur hvis hun tog det som at hendes mor ikke var god nok til ham, og omvendt.

".... jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg skal svare på det spørgsmål!" fik han sig selv til at sige, mens han så lidt genert ned, stadig med knaldrøde kinder "Jeg nød helt ærligt jer begge 2, i har hver jeres kvaliteter, som i sidste ende førte til at jeg havde en god oplevelse med jer! Men hvis det kan hjælpe på noget, kan jeg fortælle at selvom din mor har mest erfaring, har du det bedste underliv, og jeg blev faktisk ret tændt over, at du lod mig styre og gør ved dig, som jeg gerne ville! Der var et par gange mens vi havde sex, hvor jeg var ved at komme tidligt, fordi dit unge skød strammede så herligt om mit lem!" han var tydeligvis meget genert over at fortælle hende dette, men han prøvede stadig sit bedste for at besvare hendes spørgsmål.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Søn 17 Jun 2018 - 11:50

Noget ved hans forlegenhed og det at han blev knaldrød i kinderne fik hende til at smile lidt. Hun lyttede roligt til hans ord og lod ham tale, uden afbrydelser. Hans ord gav hende en blandet fornemmelse, ved at høre om sin mor, men hun havde jo selv bedt om det. Hun nikkede forstående til hans ord og blev selv rød i kinderne, da han fortalte hende det sidste om at hun havde det bedste underliv og at han blev ret tændt af at hun lod ham styre. Hendes øjne blev igen fyldt med kærlighed til ham og hans ærlighed.
"Min smukke drage, hvordan skulle jeg kunne være sur på dig for dette? Du er en fri mand, som nyder kvinders selskab. At du tilfældigt skulle falde over først min mor og derefter mig, ja det ved kun guderne hvorfor. Men uanset hvad er jeg glad for at jeg mødte dig." Hun lænede sig frem og kyssede ham blidt, samtidig med at hun lod en hån køre blidt igennem hans hår og nussede ham blidt i nakken. Hun brød kysset, for at lade deres pander hvile imod hinanden.
"Jeg fortryder intet. Heller ikke efter det du har fortalt mig. Jeg vil blot nyde den tid jeg har sammen med dig. Og vil savne dig sindsygt, når vi skilles for at gå hver vores retning. Dog med et håb om at se dig igen på et andet tidspunkt." Hun løsenede bæltet og rejste sig kort for at trække kjolen af og ligge den på en stol. Derpå gik hun tilbage til ham med et forsøg på at vugge sexet med hofterne, satte sig tværs over ham og så ham i øjnene.
"Min smukke og elskede drage. Jeg er din fuldt og helt. Jeg vil gerne at du gør ved mig som du lyster, så længe du ikke skader mig." Hun blinkede til ham, imens hun løsnede brystbåndet og lod det falde.
"For så vil Beldragon sparke døren ind og bortføre mig." Hun løsnede lændeklædet og i et forsøg på at tænde ham, sænkede hun øjnende halvt og udstødte nogle små støn, imens hun trak det ud foran sig, så det kilede hendes klit lidt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Søn 17 Jun 2018 - 13:16

Allerede da hun kaldte ham hendes smukke drage igen, havde han en ide om at hun tilgav ham, og i takt med at han hørte hendes ord, så han op på hende igen, mens et lille smil dannede sig på hans læber. Det fik dog ikke lov til at være der længe, da hendes kys straks blev gengældt, mens han nød at mærke hendes nussen og berøringer igen. Han så ind i hendes øjne, da deres pander mødtes.
"Jeg er også glad for at jeg mødte dig, min kære lille engel! Du har været så kærlig ved mig, givet mig så meget nydelse, selvom vi næsten lige har mødtes!" sagde han mildt, mens man kunne se i hans øjne, at han var glad for hun stadig ville have ham, selvom han havde været intim med hendes mor "Og du kan være sikker på, at vi vil mødes igen, hver gang vores veje skilles, for jeg vil aldrig kunne holde mig væk, fra sådan en kærlig kvinde som dig!" tilføjede han mens han blidt nussede hendes ben lidt.

Han hørte godt lyden af hendes bælte der blev løsnet, og da hun rejste sig op for at tage kjolen af, fulgte de røde pupiller hende med et nydende blik, da han altid ville nyde at se en smuk ung kvinde, smide tøjet for ham, og prøve at være sexet for hans skyld. Da hun satte sig over skrævs på ham, smilede han nydende, ved lyden af hendes ord, og der var ingen tvivl om at hun havde hans fulde opmærksomhed, efter hun havde smidt brystbåndet, så de fine bryster var blottet så nært hans ansigt.
"Jeg kunne aldrig finde på at skade sådan en smuk krop som din!" sagde han med en klart opstemt tone i hans stemme, mens hans hænder strøg op langs de slanke ben. De små støn der kom fra hendes læber, da hun trak hendes lændeklæde ud foran sig, og den svage duft han kunne mærke fra hendes underliv, nu hvor hun havde tirret sin klit lidt, og fjernet dækket så hun var helt nøgen, gik lige i bukserne på ham, og fik hans lem til at vokse.

"Og hvad mon fik dig til at tro, at du kunne tilbyde mig din krop, som om den var din at tilbyde? Har du glemt at jeg gjorde dig til min fange, da jeg hørte dit navn tidligere?" spurgte han med en drillende tone, mens hans hænder tirrende fulgte hendes slanke inderlår, til hans fingre var lige ud for hendes underliv, hvor de stoppede og bevægede sig ned til hans bukser for at åbne dem. Han trak dem lidt ned, så godt han nu kunne i denne position, så han kunne trække sit nu stive lem ud, da han havde tænkt sig at tirre hende lidt. Han lod sit lem hvile med skaftet mod hendes klit, så da han bevægede sig lidt op og ned, for at få sine bukser og undertøj af, gnubbede hans skaft sig mod hendes klit, indtil han kunne bruge sine ben, til at smide sit tøj væk på gulvet.
Selvom dette var for at tirre hende, kunne man se på ham, at han nød varmen fra hendes skød, og at han var sulten efter at trænge op i hende igen, men han holdt sig tilbage, for at se om hun var lydig nok til at styre sig, og lade ham bestemme, hvordan han ville have hende. Nu hvor de begge havde smidt tøjet, lagge han blidt sine hænder på hendes balder, han nappede blidt i hendes brystvorter, før han kyssede hende op af brysterne og halsen, alt sammen mens han stadig gnubbede sit skaft mod hendes klit, for at gøre hende våd, og få hende til at lave nogle af hendes herlige klynk og stønnen for ham.

"Hmm, så mange sjove måder jeg kan nyde dig på, og så kan jeg ikke helt bestemme mig!" hviskede han tirrende i hendes øre, mens hans ene hånd strøg op langs hendes rygsøjle "Jeg kunne også bare... glide ind i dig her..." han bevægede sit lem lidt længere ned, så hovedet gled henover hendes klit, til det var uden for hendes indre, hvorefter han trængte tirrende langsomt op i hende, til tippen var indenfor, men han stoppede så for at pine hende lidt. Han ville have hendes krop så opstemt så muligt, så den tiggede efter ham, og nemt kunne komme når endelig han gav hende, hvad hun trængte til "... ja lige her kunne være godt! Jeg elsker at se dig i øjnene, når du kommer for mig, du får sådan et dejligt blik i øjnene, når du glemmer alt omkring dig, og lader nydelsen risle ud i din krop, mens dit dejlige skræv takker mig, ved at stramme sig om mit lem!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Søn 17 Jun 2018 - 14:03

Katrina smilede da hun hørte at han også var glad for at de havde mødt hinanden og at de afgjort skulle mødes igen. Hun grinede lidt, da han sagde at han aldrig kunne finde på at skade hendes smukke krop. Og latteren tog kun til i styrke, da han spurgte om hun havde glemt at han havde gjort hende til sin fange. En behagelig varme bredte sig i hendes krop, og hendes bryster dansede under hendes latter.
Latteren gik dog over i en letter stønnen, da hans hænder gled tirrende ned mod hendes underliv. Selv hans bevægelser, da han åbnede sine bukser, sendte behagelige gys gennem hendes skød. Et gisp undslap hende, da han fik sit stive lem fri af bukserne. Det passede nemlig med at spidsen lige strejfede hendes klit inden han lod penisen hvile dens skaft op af hendes klit. Hun stønnede af velvær og nydelse, da han arbejde for at få bukserne af, da det fik skaftet til at gnubbe sig mod hendes klit. Hendes krop begyndte at skælve let og hun nød den måde han tirrede hende på. Hendes hænder var optaget af at nusse ham i håret, nakken og det øverste af ryggen ved skulderne. Da han begyndte at nappe i hendes brystvorter, brysterne og halsen, var hun begyndt at komme med små klynk af nydelse. Ind i mellem stønnene og klynkene fik hun frem sagt nogle få ord.
"Dust... be.. om..." Hun hørte hans hvisken i hendes øre, hvilket fik hende til at gribe fat om hans skulder og kæmpede for at holde sig tilbage. Hun havde så meget lyst til at hoppe på ham, men hun havde jo sagt at han måtte gøre ved hende, hvad han ønskede. Og det havde hun tænkt sig at overholde, selv om det var svært, når han var så lækker og god til at tirre hende.
Da han hviskede at han bare kunne glide ind i hende og lod penisens hovede glide hen over klit'en og hen til åbningen klynkede hun: "Ja.. ja.." I det han begyndte at trænge langsomt op i hende, flød hendes safter ud over hans penis. Men han stoppede lige kort efter at spidsen var inde og hans hviskende ord, fik hende til at klynke endnu mere efter ham. Hun rettede sit letter pinte og bedende blik på ham, samtidig med at hendes krop nu skælvede mærkbart. Et tegn på at der ikke skulle meget til før hun fik udløsning. Hendes stemme skælvede ligesom kroppen, men samtidig var en lidenskabelig og erotisk.
"Elskede, kom inden for. Jeg beder dig." Hendes blik var låst til hans, og hun kunne ikke helt fatte at hun tikkede ham. Men ja, det gjorde hun.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Dust Søn 17 Jun 2018 - 14:37

Han nød faktisk at pine hende, for hendes klynken og de små ord der undslap hendes læber, gjorde bare at han havde mere lyst til at trænge ind i hende, og kneppe hende til hun med sikkerhed ikke kunne rejse sig igen. Men han holdt sig i skindet lidt endnu, selvom der dog kom et langtrukkent støn mod hendes øre, da han mærkede hendes våde indre om hans penis hoved, og safterne der flød ned over hans penis, og han nød hvordan hun skælvede under hans behandling. Hans øjne mødte hendes, med et dyrisk glimt i øjnene, mens hans hænder blidt strøg op langs hendes ryg, og et nydende smil dannede sig på hans læber, ved lyden af hendes tiggen efter, at han trængte helt ind i hende.
"Hvordan kan jeg dog lade vær, når du er så klar til mig?" hviskede han tirrende, mens en hånd fandt vej til hendes bryst som han masserede kærligt, før han i et nærmest uudholdeligt tirrende tempo, begyndte at glide længere op i hende, indtil hun havde fået hele hans lem "Lad os se, hvad jeg ellers kan gøre ved dig, før jeg begynder at nyde din dejlige krop fuldt ud!" stønnede han tydeligvis i nydelse over, hvor dejligt det var, at være tilbage inde i hende.

Hans hånd på hendes bryst, fandt hurtigt vej henover hendes krop, ned mellem dem langs hendes mave, til han fandt hendes klit igen. Sådan som han havde tirret hende til briste punktet, før han trængte op i hende, burde det ikke kræve meget at få hende til at komme, men han havde stadig tænkt sig at gøre sit bedste for at få orgasmen op i hende, så da hans finger begyndte at massere hendes klit, kyssede han hende tirrende henover brysterne og halsen, for at kildre hendes sanser til hun kunne klare mere.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust - Page 3 Empty Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust

Indlæg af Katrina Søn 17 Jun 2018 - 16:55

Hun fattede simpelthen ikke hvordan han kunne bevæge sig så langsomt. Det var skønt, lækkert, tirrende og enorm frustrerende på en gang. Da han langt om længe havde fyldt hende ud, var det lige før hendes tænder klapperede, så kraftigt var hendes skælven blevet. Hendes hænder klamrede sig til hans skuldre og neglene trykkede imod hans hud. Hendes åndedrag var tungt og anstrengt, hendes øjne var halvt lukket og munden let åben. Hans stønnede ord hjalp hende ikke det mindste, selv om det glædede hende at han nød dette. Og da hans hånd gled ned til hendes klit som fingerne begyndte at massere, samtidig med at han kyssede hende hen over brysterne og halsen. Ja, der blev hun kastet ud i et sandt himmerrige af nydelse. Han fik ikke lov til at kærtegne hende ret længe, før hun svajede i ryggen, hvilket sendte brysterne lidt højre op imod hans ansigt og kastede hovedet bagud, samtidig med at hendes negle krampagtigt 'bed' i hans skuldre. Da hun kom skreg hun: "Duuuuuusstt!!!" Hendes underliv strammede sig kraftigt om ham og prøvede at malke han, da udløsningen kom i bølger igennem hende. Da den sidste bølge var udløbet, sank hun sammen med hovedet hvilende mod hans ene skulder, og hendes ben dirrede en smule, men nok til at han ville kunne mærke det. Hele hendes krop udsendte en afslappet og fredfyldt aura. Dette havde været langt kraftigere og bedre end tidligere. Og hun var ham taknemlig. Hun flyttede hovedet en lille smule, så hun kunne placere et blidt kys på hans hals.
"Mange tak, min elskede." Ordene var faktisk en hvisken og udstrålede hvor meget dette havde udmattet hende. Ikke at hun ville sove nu, nej under ingen omstændigheder.
"Min elskede drage, nu er jeg fuldstændig i din vold. Og jeg nyder det." Et lille smil bredte sig på hendes læber.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum