Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Engel med kløe og Draconianer med lynevne mødes (XXX) - Dust
"Du behøver ikke takke mig min lille engel, jeg nyder at lege med dig, og mærke dine orgasmer, næsten lige så meget som du nyder godt af mig!" sagde han nydende, mens han blidt bevægede sin penis frem og tilbage i hende, hvilket var et godt tegn på, at han nu var klar til at bruge hende, for sin egen nydelses skyld. Dog skulle dette ikke misforstås, som at han kun havde tænkt sig at kneppe hende til han kom, han ville nemlig også have at hun nød det undervejs "Skat, du har været fuldstændig i min vold, siden du satte dig over mig, du vidste det bare ikke helt før nu!" hviskede han tirrende.
Han stødte blidt op i hende en sidste gang, så hans penis var helt oppe i hende, da han holdt hende tæt ind til sig, og flyttede på sig, så han fik dem ind på sengen og ligge. Når nu hun var helt i hans vold, ville han udnytte det lidt, men han syntes ikke han ville placere hende i en eller anden krævende position, når nu hun var så udmattet.
Han kyssede hende blidt på halsen, mens han trak sig ud af hende, så han kunne få hende om og ligge på maven, med let spredte ben der var trukket lidt op under hende, så hun lå med røven struttende op i vejret, og underlivet fuldt blottet for ham. Han smilede nydende ved synet af hende, som han sad bag ved hende, da hendes mås så godt ud i denne position, før han bøjede sig ned, og slikkede hende tirrende, for at ophidse hendes krop igen. Han slikkede hende sådan i et par minutter, før han rettede sig op igen, kravlede hen over hende, så han kunne ligge sit penis hoved mod hendes underlivs indgang, men han trængte ikke op i hende, før han havde lagt hænderne ind mellem sengen og hendes bryster så de hvilede i hans hænder, og med et nydende støn mod hendes øre, trængte han helt ind i hende. Han begyndte at støde i hende, mens han masserede hendes bryster, og nappede kærligt i hendes nakke, og man kunne mærke på ham hvor meget han nød hende, som hun lå der og var delvist holdt fast af hans hænder, og den smule af hans vægt han havde mod hendes krop.
Dust- Antal indlæg : 557
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn
Hun lod ham flytte hende til den position som han ville, hvilket endte med at hun lå på maven med benene ind under sig. Hun havde drejet hovedet til den ene side og kunne følge en smule med i hvad han lavede. Hun så hans nydende smil og smilede selv da han bøjede sig ned. Et lille gisp efterfuldt af et nydende "ammmm." kom fra hende, da han begyndte at slikke hende. Kort efter begyndte hun igen at stønne af nydelse over hans tunges dans. Da han stoppede og begyndte at kravle hen over hende, så hun smilende på ham. Et glimt i hendes øjne viste sig, da hun mærkede hans penis ved hendes underliv og hans hænder som lagde sig om hendes bryster. Hun kom selv med et nydende støn, da han trængte ind i hende. Et støn, som blev efterfuldt af flere nydende lyde fra hende, i takt med at han tog hende, masserede brysterne og nappede kærligt i hendes nakke. Hun kom til at tænke på et hjortepar som hun havde set pare sig inde i skoven, og smilede ved tanken om at hun blev taget på samme måde. Hun nød det, og hviskede kærlige ord til ham:
"Min elskede.. lækkert.. skønt.."
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
"Jeg nyder virkelig at være sammen med dig, min frække lille engel, du har sådan en dejlig krop!" sagde han mildt, og nussede blidt hendes kind "Før vi begynder at putte, har jeg lige en ting mere jeg vil gøre ved den dejlige krop, når nu jeg har gjort så god brug af dig!" han trak sit lem ud af hende, og satte sig på knæ ved siden af hende, så han kunne begynde at stryge sine hænder, langsomt hen over hendes krop, mens han brugte sin lyn evne på hendes muskler. Med den måde han gjorde det på, skulle det gerne resultere i en varm og afslappet følelse i hendes krop, da han fik hendes msukler til at slappe af, så hun hurtigere kunne restituere til morgendagens tur.
Da han havde gjort dette på hende fra top til tå, smilede han mildt til hende, lagge sig ned ved siden af hende, og puttede sig med hende under dynen, så hun kunne nyde hans krops varme, og slappe af i hans arme.
"Jeg håber det hjalp lidt med den behandling, efter alt det jeg har gjort ved dig i løbet af dagen! Den skulle meget gerne hjælpe din krop på vej, så du er helt frisk til en ny dag imorgen!" han smilede mildt til hende, og begyndte kærligt at nusse hendes ryg. Han virkede markant mere afslappet, nu hvor de lå her sammen, end han havde virket på noget andet tidspunkt af dagen, uden for dette værelse.
Da han endelig lagde sig ned og puttede hun sig ind til ham, så han kunne hvile hovedet ved hendes bryster, hvis han havde lyst. Hun nød den varme han afgav og den gjorde hende døsig.
Hun smilede letter søvnigt til ham.
"Det har det, min elskede. Du har kun været vidunderlig, og givet mig nogle vidunderlige timer, som jeg vil huske og gemme i mit hjerte." Hun nød hans nussen og begyndte selv at lade sine hænder glide kærligt igennem hans hår. Uden at tænke over det, begyndte hun at nynne den vuggevise hendes mor altid havde sunget for hende. Hun ville sådan ønske at de kunne blive her på ubestemt tid, men hun viste at der var arbejde der ventede hjemme inden hun igen skulle afsted til de nye handelshuse.
"Det er jeg glad for at høre min kære! Og om nogle dages tid, når vi er kommet frem til dit hjem, lover jeg dig at du skal holde mig med selskab hver aften og nat mens vi er der sammen!" sagde han mildt, mens han blidt så op på hendes ansigt, og nussede kærligt om hende "Men indtil da skal du og jeg have vores første nat sammen, og jeg vil gerne have du er frisk og udhvilet til imorgen!" han kunne godt mærke at hendes nussen, kropsvarme og nynnen, fik ham til at slappe meget af, og efter alt den nydelse hun havde givet ham, var han begyndt at blive træt, så han ville gerne snart nyde at sove med hende.
"Min elskede, der går omkring fire eller fem uger før vi når til Dead Mans Rock. Men jeg er sikker på at mor gerne vil lade os låne kaptajnkahytten nogle timer hvis det er. Når jeg lige har snakket lidt med hende først." Hun bøjede hovedet nok til at hun blidt kunne kysse hans pande og smilede til ham.
"Sov godt, min smukke elskede drage." Hun ventede med at lukke øjnene til hun havde hørt om hans varede hende eller så at han havde lukket sine egne øjne. Herefter faldt hun i søvn og havde dejlige drømme om ham.
//Out
"Det må du også, min kære engel!" sagde han mildt og lagge sig til at sove sammen med hende.
//the end
Out
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch
» Fest for Draconianer og Dragonlycans (opslagstavler)
» Ashes To Ashes, Dust To Dust - Dust
» Camille--så mødes vi
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata