Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
I am so sorry, Althorn. But waou.. - Althorn
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: I am so sorry, Althorn. But waou.. - Althorn
Han sukkede let, og kørte en hånd igennem noget af det løse af hans lange hår, og lagde dernæst hovedet bagover for at se op i trækronerne, se de hvide skyer dovent glide over den blå himmel bag dem. Mærkede den lette brise hive lidt fat i tøj og hår såvel som træernes løv. "Hvadend du har brug for at gøre, for at afstå fra det... Gør du blot det. Du behøver ikke undskylde. Det... Det er trods alt ikke op til en selv, hvem man falder for. Det... Det sker bare. Du har ligeså lidt kontrol over det som jeg har over at... Ja...." han rømmede sig lidt, og så væk, "... Være tiltrukket af andre mænd."
Althorn- Raceleder
- Antal indlæg : 267
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.
"Jeg må heller komme afsted med de urter til "Den Springende Hjort". Hun skulle bruge nogle af dem her i aften.. Og inden jeg lader følelserne løbe af med mig. Jeg kan få posen der en anden gang når den er tom. Og skulle du løbe tør for duft, så sig til eller send bud." Hun hen på ham og overvejede kort om hun skulle spørge om de skulle følges, men droppede ideen igen.
Evner/magibøger : Naturbogen
"Det skal jeg nok. Du skal også endelig sende bud hvis du har brug for mere hjælp med nogen som helst del af fristedet eller urtehaven... Jo hurtigere det hele kan komme op at køre, jo bedre. Jeg tror især lederen af healerne nok meget gerne vil se på urtehaven som tingene skrider frem." sagde han så med et smil - og han ville da også selv komme på besøg indimellem, det var da klart, så involveret han nu var i det. Men endelig vendte han sig da også om, og piftede højlydt. Det tog lidt tid, men snart kunne man høre hove komme gallopperende mod dem, før det gik ned til et rask trav, da Ílthar fandt Althorn og standsede ved siden af ham.
Althorn- Raceleder
"Det lover jeg. Og så er det da meget god at jeg allerede har gang i haven. Hvis urterne vil, så kan jeg plukke de første portioner om et par måneder. Og ellers har jeg et godt lager af tørret urter. Men jeg er ikke sikker på hvor i byen de holder til." Hun smilede bredere da Ílthar kom og bukkede let for den.
"Vær hilset Ílthar. Det er dejligt at se dig igen."
Hun så igen på Althorn uden at rødme, hvilket var meget godt. Hun sendte et lille fingerkys som en drillende afsked, inden hun begyndte at gå i retningen af byen.
Tankerne om hvad der var sket for nogle timer siden var begyndt at køre rundt i hovedet på hende igen. Så hun ville tage sig lidt tid til at få bearbejdet det hele, inden hun opsøgte ham igen. Men hun glædede sig over at han stolede så meget på hende som han gjorde, noget hun havde bestemt sig for at gengælde det bedste hun kunne.
//Larlii Out
Sidst rettet af Larlii Tors 26 Jul 2018 - 12:32, rettet 1 gang
Evner/magibøger : Naturbogen
Ílthar bøjede hovedet let for Larlii, i sin egen hilsen, da hun tiltalte ham, før Althorn vendte sig og kom op på ryggen af ham - naturligtvis uden nogen form for saddel på ham, ej heller seletøj at holde fast i. De havde god nok kommunikation mellem hinanden, kendt ehinanden godt nok til at det ikke gik galt, selv i fuld gallop. Og som Larlii gav ham sit farvel, smilede og nikkede han også til hende, før han klappede elgen let på halsen, og de red bort.
// Althorn out <3
Althorn- Raceleder
Side 2 af 2 • 1, 2
» Anyone ever tell you how beautiful you are? - Althorn (XxX)
» I'm talking to myself...(Althorn)
» et uventet sammenstød - Althorn
» Naturens melodi - Althorn
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth