Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
oh and you are? (Zela)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: oh and you are? (Zela)
"hvordan kan du tale om svaghed, når du er så meget en tude prins, at jeg tvivler på du er ... udrustet som en mand. tal til mig igen når du rent faktisk ved hvad du snakker om"
"Jeg har intet at bevise overfor dig. jeg behøver det ikke, dine ord vejer intet i mit sind, så du behøver ikke tage dem i dig, de er alle gået til spilde"
"jeg har ikke tænkt på at forkaste mig min gudinde, du er latterlig tosse kasse der burde søge hjælp med at få det hoved fjernet fra dine skuldre inden du spilder mere af verdens luft"
Gæst- Gæst
HAn flyttede sin fod fra hende...
''Du er fanatisk, ignorant, dum, og mangler at kunne tlnke selv... Din eneste fordel du har er vel dit udseende...''
HAn smilede stille til hende...
''Men jeg må sige du ermin respekt værdig over at du har udholdt mine ord... Ingen stolt person jeg før har mødt har kunnet holde det ud i længden... Alle har til sidst droppet deres guds ord frem for dem selv...''
Han bukede respekt fuldt for hende...
''Det må jeg give dem, samtidigt med at jeg trækker hvad end jeg har sagt af grimme ting i mig igen... De er værdig i at være sortelver, og jeg håber og forventer at dit tegn snart kommer... De fortjener at være den dominerende, men det ved de vist selv?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende...
''Så kan du sige jeg ikke er din værdig, eller være ligeglad med at jeg giver dig min respekt... Men vær ikke ligeglad med at du er mange folks respekt værdig! Jeg er for dig en mide... Men husk at mider er gode til at rense dine sår, og kan gøre din mødding til frugtbar jord... Så selv en mide har et mål den opfylder...''
Han vendte sig om og begyndte at gå væk fra hende...
Gæst- Gæst
*slut? :-) *
Gæst- Gæst
*slut. ^^
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» My house? No, my owners house - Zela
» Im not a part of your culture. -Zela-
» i dont care //Zela//
» race family - zela
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine