Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Will it ever change? (Katrina) - Page 2 Voteba13Will it ever change? (Katrina) - Page 2 Voteba14Will it ever change? (Katrina) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Will it ever change? (Katrina)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Will it ever change? (Katrina) - Page 2 Empty Sv: Will it ever change? (Katrina)

Indlæg af Katrina Tors 19 Sep 2019 - 16:18

Hun havde været lidt bekymret og anspændt under hele sin fortælling, så det var et stort lettelsens suk der forlod hendes stor smilende læber, efter at han havde talt. Hun følte sig utrolig glad for at vide at hun kunne snakke helt frit sammen med ham, da det ellers kun var Dust og Izzy, samt Beldragon som hun talte så frit med.
"Du aner ikke hvor glad det gør mig. At jeg har mulighed for at kunne tale så åbent med dig om tingene." Hun tog et bid af æblet som hun havde siddet med mellem hænderne under fortællingen og spiste den rimelig hurtigt, mens hun overvejede nogle af de spørgsmål som lå hende på sindet.
"Har du megen kendskab til incubus og succubus? I såfald har jeg en del nysgerrige spørgsmål, hvis du har lyst til at dele." Hun sad og tænkte på at dette kunne gå hen og blive en blanding mellem sjov og måske lidt for intimt, men hun ønskede at vide mere om blandt andet denne gren af demonracen.

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Will it ever change? (Katrina) - Page 2 Empty Sv: Will it ever change? (Katrina)

Indlæg af Dr. Trott Søn 22 Sep 2019 - 18:55

Han gengældte hendes smil og spiste selv en bid mere af sit æble. Men modsat hende, gik det ret langsomt. Han tyggede det grundigt og tog kun små bider løbende. Han var ikke van til at have meget, så et stykke frisk frugt var næsten en luksus - og derfor en han havde alle tanker om at nyde sådan.
Ved hendes spørgsmål var han ved at få sin næsten gennemtyggede bid galt i halsen. Han lænede sig forover i en pludselig bevægelse, som der kom en hostende og spruttende lyd fra ham. Efter et par hårde klap foran på hans brystkasse fik han det fri og undgik yderligere uheld - andet end en ubehagelig fornemmelse i halsen og lungerne, hvor noget af frugtsaften sikkert var endt. Han rømmede sig og skyllede efter med en tår af theen. Så satte han pænt æblet fra sig ved siden af sin kop.
Om han kendte...Dem...
"Undskyld..." han rømmede sig igen, som hans stemme halvt om halvt forsvandt. Han hostede svagt, sank og så hen på hende igen.
"...Men ja, jeg kender en del til dem. Af ren tilfælde i mit liv, er det en af de racer jeg har brugt mest tid med. Jeg bor tilmed med en, og har haft andre der betroede sig til mig for en tid. De har givet mig både sorger og gode tider. Ikke seksuelt, vel at mærke..."
Slet ikke seksuelt...
"...Men blot for samtalen og venskabets skyld. Dog er det flest incubus jeg har mødt, så der kan være punkter, hvor jeg ikke kan være helt sikker på om succubus er anderledes. Men jeg kan prøve at besvare dine spørgsmål så godt som muligt" foreslog han, på en måde intellektuelt tiltrukket af ideen om samtalen. At vende noget, der på en måde var relevant for hans egne studier og snakke om nogle af de ting, som interesserede ham mest...Ja. Det ville blive en ren fornøjelse at berige hende med hvad han vidste!
Dr. Trott
Dr. Trott

Antal indlæg : 264
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura

Indlæg af Katrina Søn 29 Sep 2019 - 15:42

Da hun så hvordan han rødmede mens han snakkede, blev hendes hoved fyldt med tohundrede og tyve spørgsmål. Men hun formåede at holde munden lukket og spørgsmålene gemt til en anden gang eller senere, da han ikke så ud til at være glad for at få bragt sit på banen.
Så hun nøjedes med at nikke, mens hun spiste lidt mere af æblet. Hun havde lige tygget af munden da han var færdig med at snakke.
”Jeg har kun mødt en incubus, men ham har jeg så tilgæld mødt to gange og begge gange var det seksuelt. Efterfølgende har jeg haft pænt travlt med at holde styr på handelshuset her i byen og i Sunfury. Plus jeg har været sammen med min partner. Hvad succubus angår, så kender jeg et par stykker. En som er handelskvinde og en som er, ja, slave. Men samtidig er hun også så meget andet. Min veninde og elskerinde. Dust og jeg har prøvet at frigive hende, men hver gang det bliver bragt på banen, bliver hun helt ude af sig selv. Så det har vi nærmest opgivet. Dog forsætter vi med at behandle hende som en på lige fod med os.” Hun tog kruset med lemonade og drak lidt af det, inden hun fortsatte.
”Izzy var noget af en skræmt mus til at starte med, men da jeg først havde accepteret at sket var sket, så kom vi ret godt ud af det. Selvfølgelig vil jeg stadig gerne have at hun blev fri for slavebåndet, men jeg kan enlig også godt forstå det fra hendes side. Hun er fra barnsben blevet opdraget til at gøre sin herre eller frue tilfreds på en hver måde. Hele hendes liv har kun omhandlet at gøre hende klar til at tjene en person, som tilfældigvis blev Dust.” Hun drak lidt mere lemonade og bed igen i æblet, som næsten var spist.

Indlæg af Dr. Trott Søn 6 Okt 2019 - 9:34

August nikkede svagt for sig selv. Dæmonerne var en ret...Spredt race. Der levede mange af dem, i mange afskygninger. Og de var lige så forskellige, som mennesker kunne være. Selv om flertallet af dem nemt var en smule mere sadistiske eller grove i det, måske - i følge Augusts teori - som følge af deres hårde måde at leve på. Mad skabte kultur: At dræbe eller manipulere for at få mad måtte sætte sig i personen.
"Der er gode og dårlige dæmoner. Præcis som der blandt mennesker og...Ja, nok egentlig de fleste racer" bemærkede han roligt. Katrina behøvede ikke at undskylde slaven over for August. I princippet var han også officielt en slave. Selv om Lori nægtede og August selv var den der ville have det...For nu. Men nok ikke mere fremover. Nu havde han modet til at træde ud af den beskyttelse, som det på sin vis havde givet ham.
"Og der er mange grunde til at være slave, hvis det er noget man selv vælger" tilføjede han med et lille smil.
"Jeg er jo selv...Eller...Igen. Samme situation. Jeg valgte at være slave til en mand, der købte og frigav mig for venligheden af hans hjerte"
Det var en af de få gange han rigtig nævnte situationen. Og dermed måske et tegn på at han var ved at være klar til at komme videre fra det specifikke traume...Eller arbejde mere på det i hvert fald. Han rømmede sig svagt.
"Incubusser er nogen jeg har arbejdet en del med...Specielt en mand, jeg mødte i Dragons Peak. At sætte sig ind i hans sind og forstå ham...Det er nok den største udfordring jeg har haft i mit liv. At distrahere fra deres åbenlyse flirteri og udseende gør det ikke nemmere. Det kan være svært at nå ned til personen bag ved det" fortalte han tænkende.
Dr. Trott
Dr. Trott

Indlæg af Katrina Man 7 Okt 2019 - 21:08

Kat spiste det sidste af æblet mens hun lyttede til August's ord og fortælling. Hun blev dog en hel del overrasket over at høre at han selv var frigivet, men alligevel var forblevet slave. Men hun nøjedes med at vise det med ansigtet, og ellers forholde sig rolig så han ikke blev alt for nervøs. Hun tænkte en hel del over det han snakkede om, at han selv havde valgt at forblive slave hos den mand der havde købt og frigivet ham. Hun gættede på at det havde noget med en form for tryghed at gøre.
Hun lyttede til hans snak om incubus racen. Og blev igen nysgerrig efter hvilken mand det var der havde udfordret ham så meget. Hun nikkede til ham.
"Så meget fik jeg aldrig tid til at sætte mig ind i ved den incubus, jeg var sammen med. Den første gang var da han vækkede min ungpige nysgerrighed efter et møde omkring opstart af handelshuset her i byen. Og ja, anden gang var omkring en måneds tid efter, hvor jeg var i Sunfury. Her sad han sammen med to andre og snakkede åbenlyst om de havde lyst til en nat sammen med ham. Han genkendte mig og fik lokket mig med." Hun rødmede kraftigt ved minderne om den nat med de tre. Den havde været hed, da nervøsiteten først var aftaget.
Hun tog et dybt åndedrag og pustede langsomt ud.
"Hvad succubus angår, så har jeg enlig kun prøvet at være sammen med Izzy. Hun er utrolig veltrænet og bruger kun sin evne hvis vi beder hende om det. Så det vil sige at jeg stort set kender hende som en almindelig elskerinde." Hun tømte sit krus og lagde æbleskroget på bordet, samt rakte ud efter kanden med lemonade, for at fylde kruset igen.

Indlæg af Dr. Trott Ons 9 Okt 2019 - 13:01

August så over mod Katrina mens hun snakkede. Undervejs nikkede han tilkendegivende. Han forstod godt hvad hun snakkede om.
"Det er deres levevej...Jeg tror aldrig jeg har mødt en der virkelig har kunne sige nej til en af dem" bemærkede han med et svagt smil. Hvad med ham selv? Lux havde overtalt ham netop på den måde...Så måske var det derfor han både hadede og ikke hadede den oplevelse. Men når det kom til stykket havde det stadig ikke været noget han havde ønsket - og Lux havde ikke gjort det for andre grunde, end sin egen frustration. Der var sket noget den dag, med Lux, men August havde ikke fundet ud af hvad. Blot af han havde været et uheldigt sted, på et uheldigt tidspunkt
"Selv om jeg er lidt fascineret af at han har opsøgt dig, og bagefter flere inklusiv dig, uden at spise så meget som en af jer. Men så igen. De kan jo sagtens have sex for fornøjelsens skyld også" tilføjede han en smule betænksomt, før han tog resten af sit æble igen. Det var ved at blive lysebrunt i kanten, men han spiste det færdig alligevel. Et par hurtige bider, denne gang uden at kvæles i det. Han tog også lidt mere at drikke.
Hvad angik deres evner, vidste August kun...Begrænset...Om dem. Man skulle næsten opleve dem, for at begynde at forstå dem. Der havde August ikke helt været endnu, så vidt han vidste. Og turde ikke helt. Det var en af de svære ting at sætte sig ind i, når han selv var så uerfaren. Desuden ville han gerne undersøge om der var forskel på incubi og succubi, med deres evner. Det krævede han prøvede begge dele - og helst flere, for at få et sammenligningsgrundlag. Det kom ikke til at ske. Det lå langt fra ham. Så i stedet prøvede han at samle informationer andre steder fra, når han kunne.
"Jeg har nydt vores samtale...Men jeg vil heller ikke sidde og holde på dig hele dagen" bemærkede han så, da han så tilbage på hende efter sin lille tænkepause. Han sendte hende et varmt smil. Det havde været rart. Rart bare at sidde og snakke om ting på den måde.
"Lad os gøre det igen en anden dag" tilføjede han.
Dr. Trott
Dr. Trott

Indlæg af Katrina Ons 9 Okt 2019 - 20:44

Hun nikkede forstående til hans ord, om at det var deres leve vej og om at han ikke mente at have mødt nogle, som kunne modstå en incubus eller succubus. Det fik Kat til at miste lidt af gnisten om at på et tidspunkt at blive modstandsdygtig over for dem.
Et bredt smil kom dog frem på læberne, da han sagde at han faktisk var lidt fascineret af at hun var sluppet fra sit møde med Sean to gange uden at han havde spist hende eller nogle af de andre. Hun viste ikke helt hvorfor hun blev så glad over at han var fascineret over det, men det blev hun.

Hun nikkede forstående til hans sidste ord om at det havde været hyggeligt og at han ikke ville holde på hende hele dagen. Et stort smil bredte sig over hendes ansigt og varmen i øjnene fortalte tydeligt at hun også havde nyt det.
"Jeg har ingen andre pligter, men ja. Det har været utroligt hyggelig. Jeg har også virkelig nydt dette. Det har været så befriende for mig. Så når du engang får lyst til at fortsætte, så smid en besked her, hvorefter jeg lover at kontakte dig hurtigst muligt." Hun rejste sig og gav ham roligt og venligt hånden i en venlig gestus.
Hendes hoved var allerede fyldt med nye ideer hun ikke kunne vente med at afprøve hjemme i hulen sammen med Dust og Izzy.

//vi kan godt afsluttet emnet med dit svar, hvis du har lyst Smile //

Indlæg af Dr. Trott Tors 10 Okt 2019 - 17:19

Han gav hende hånden med et smil.
"Absolut, absolut!" lovede han. Han ville sikkert komme tilbage en del det næste stykke tid, om ikke andet så når han havde fundet et passende lokale til sin nye praktik. Han var spændt på at komme i gang, og virkelig taknemmelig for muligheden. Han forestillede sig allerede være ude og plukke urter, eller hvordan han måske skulle indrette lokalet. En mere fast og stabil hverdag, med mulighed for en lille indkomst. Muligheden for at møde folk og være til nytte.
Så han gik derfra med en masse tanker, en masse planer og lysten til blot at komme i gang med det samme.

//Out
Dr. Trott
Dr. Trott

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum