Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
When it all goes better (Dannika)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: When it all goes better (Dannika)
”Jeg har ikke noget imod at blive. Jeg har selv nogle ting, jeg skal ordne. Så stilheden og-.. Den ro du i det mindste har herinde, kunne jeg godt misbruge lidt. Der er ikke nær så mange folk som kommer og banker på ved dig.” Smilte hun lidt. Der havde været tjenestefolk som i smug havde kommet fordi hendes kammer nogle gange, for at få tjekket noget, eller have nogle råd. Dannika havde intet i mod det.. Men det blev lidt svært at fokusere på hendes eget arbejde.
Hun gik over og tog hans skjorte og kom derefter tilbage igen, gav den til ham og grinte svagt.
”Jeg henter mine ting, så kan jeg nemt sidde og arbejde imens. Hvis jeg forstyrrer dig dog.. Så sig endelig til, og jeg vil smutte.” Hun nikkede til ham, for derefter at rette sig op og gik over til døren. Hun forsvandt ud af den, hvor der så gik noget tid.
Hun kom tilbage, med nogle bøger, ruller af papir, nogle breve og andre ting i hendes arme.. Og en god stor stak. Det var nemt at se, at Dannika havde været van til at passe hende selv. Hun var en kvinde, eller en-.. ’lady’ som mange ville sige. Men en som kunne tage af sig selv. Hun havde ikke behov for nogle skulle passe hende i hoved og mås. Det gjorde hun fint alene. Hun gik over til et lille bord og lænestol, som han havde i rummet. Hun satte hendes ting ned, hvorefter hun selv ellers gik i gang.
Evner/magibøger : Fleshcrafting
Sv: When it all goes better (Dannika)
I stedet trak han sin stol på plads, kun for at placere sig tungt i den. Selv om papirerne på hans bord kunne se kaotisk ud, havde Sean styr på det. Hvilke bunker af breve der skulle besvares, hvilke der skulle sendes. Hvilke rapporter han ikke havde læst, hvilke love eller aftaler med adelige og handelsmænd fra hele Underworld han manglede at tjekke op på. Midt i det hele var det dog et brev, om broens tilstand, der tiltrak hans opmærksomhed. Uvejret ville sætte bygningen af den tilbage...Alt efter hvor meget de manglede. Han vred brevet åbent og lænede sig tilbage i stolen med benene strukket foran sig, som han fordybede sig i indholdet. Som en naturlig hurtig læser, gik der ikke lang tid før han tog næste dokument. Og sådan ville det fortsætte, nemt i timevis. Til noget krævede hans opmærksomhed, til han trængte til noget nyt end papirnusseri.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Side 2 af 2 • 1, 2
» Agreed? (Dannika J.)
» Not today, Death! (Dannika J.)
» Intet er gratis = Dannika J.
» Show me your house - Dannika
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine