Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Vi har alle forandret os - Rafaela (XX)
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Vi har alle forandret os - Rafaela (XX)
Hvis hun satte sig imod hans forsøg, ville han nøjes med at sætte sig tættere på hende og kysse hende kærligt først på halsen, så kindbenet og tilsidst munden, så frem hun flyttede sig.
Efter en stund, hvor længe var han ikke klar over, så han igen på hende med en tung vejrtrækning som han prøvede at holde så lydløst som muligt.
”Raf... Beklager, men jeg er bange for at jeg ikke kan holde mig tilbage ret meget længere, nu hvor jeg ved at du føler det samme som jeg. Jeg sværger på mit liv, at jeg vil gøre alt for at undgå at såre dig og at altid fortælle dig sandheden. Guderne skal vide at jeg længe har ønsket mig en familie igen, og jeg har på fornemmelsen at du og børnene er svaret på min længsel.” Stemmen var en lav hvisken, men indeholdte tydeligt en længsel efter hende, både som ven og mage.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Hun åbnede sine øjne og kiggede ham dybt i øjnene da hun mærkede hans læber forsvinde fra hendes. Hun holdt sig stadig tæt op af ham og lagde sin pande imod hans. Hun lyttede stille til hans søde ord og smilede stille til ham, hvor hun derefter kyssede ham blidt på læberne "Jeg stoler på, at du vil gør%e alt for, at undgå det og jeg ved vi begge nok skal klare det sammen også om det kan såre hinanden en gang imellem må vi være voksne og snakke om det og få det løst for jeg ønsker kun dig i mit liv og som far til mine små engle. For jeg kan godt se hvor glade mine børn er blevet for dig. Selv Emily som jeg troede ville have svært ved det. Men Jake der er en ting jeg ikke kan love dig" sagde hun stille. Det første hun havde sagt var med glæde og lykke, men det sidste kunne man godt høre og mærke på hende, at det gjorde ondt på hende. Hun trak vejret dybt "Jeg kan ikke love dig et barn som er dit og mit Jake. For er 99 procent steril dvs der er en meget lille chance for, at jeg kan give dig et barn" sagde hun lavt og kiggede trist ned i jorden. Hun kunne godt forstå, hvis Jake ville blive meget skuffet over det svar for hun vidste jo, at han ønskede sig så brændende et barn nu hvor han mistede sin søn. Hun mente det var vigtigt, at Jake fik det, at vide med det samme for selvfølgelig var der en meget meget lille chance for, at det ville kunne lykkes for, at hun blev gravid igen, men hun ville ikke kunne love det.
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Desværre var det kort varigt, da hun fortsatte med hvad hun ikke kunne love ham. Øjnene blev en smule sørgmodige, men også en smule fraværende da hans hjerne begyndte at tænke over hvilke muligheder de kunne have til et forsøg, hvis hun var med på det.
”Forståeligt nok, min kære. Men har du prøvet det i drageform? Ser du, jeg var så heldig at finde ud af at dragonlycan blodet var tykkere i mine åre end jeg havde troet, så jeg kan selv indtage drageform. Dog er det ikke noget jeg har gjort ret meget ind til videre, men det er utrolig skønt at mærke luften under vingerne.” Hele hans væsen nærmest strålede af glæde over det sidste han snakkede om. Han nussede hende kærligt på kinden med sin næse og spandt kærligt.
”Jeg elsker at du er så ærlig. Og ja, hvis det ikke lykkes, så er det gudernes mening at vi ikke skal have et fældes barn. Men hvis du har lyst og mod på det, så er jeg villig til at afprøve alverdens afkog og magi for at kunne glæde dig med et lille liv under dit hjerte.”
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
”Tror du der sker noget ved at vi smutter over i det andet værelse? Kunne eventuelt få en af folkene til at holde vagt udenfor værelset her, så børnene ikke er helt alene, samt efterlade en besked til børnene, hvis Emily kan læse.” Han pustede hed ånde hen over hendes øreflip og hals, hvorefter han med en blid blanding af kys og nap, arbejdede sig om mod forsiden af hendes hals.
Hvis hun sagde nej, eller gav udtryk for at det var ubehageligt - så stoppede han omgående. Uanset hvor meget han var oppe og køre.
Han kunne godt mærke sin drageside kæmpe mod ham om at få lov til at komme frem, men det lykkedes ham at holde den tilbage. Særligt fordi han var bange for både de skader han ville forårsage og for den angst han måske ville indgyde i børnene.
Heldigvis for Jake, var folkene stadig igang med nogle af værelserne og de lovede at de nok skulle holde øje med børnene, hvorefter de blinkede drilsk til ham så han rødmede fra kraven til håret og hurtigt fik Raf med sig ind på værelset, hvor der nu kun stod en seng. Han fik låst døren og fandt derefter hurtigt Raf's læber som han letter grådig overfaldte. Dog tvang han sig selv til at bryde kysset og se undersøgende på hende.
"Undskyld hvis jeg er for frembrusende. Vi gør det i det tempo du ønsker. ...Og efter dine regler." Han smilede skælmsk ved det sidste han sagde, selv om han trak vejret en del hurtigere end tidligere.
Da de kom ind på værelset og Jake havde låst døren lagde hun sine arme om halsen på ham og gengældte hans kys og kørte sine hænder rundt i Jakes hår. Hun trak vejret hurtigere og tungere efter kysset og kiggede sødt på ham "Det er perfekt din frækkert" sagde Rafaela flirtende og kyssede Jake dybt og begyndte, at trække Jakes trøje af ham og nussede ham på ryggen.
Læberne fandt hurtigt hendes igen og han fik vendt rundt, så han kunne 'klemme' hende fast mellem ham og døren. Her lod han sine læber og hænder gå på opdagelse, selv om hun stadig havde tøj på. Og der gik heller ikke længe før han forsøgte at klæde hende af, mens han fortsatte sine kærtegn med sine læber og tunge.
Hvis hun var med på det, ville han afklæde hende helt og flytte hende over i sengen, hvor han ville forkæle hende blidt og roligt. Samt trak det i langdrag, så hun fik mest muligt ud af det.
Hun ggengældte hans kys imens hun holdt sine arme omkring ham og kørte sine hænder rundt på hans krop. Hun gispede kort da hun mærkede, at han fik presset hende imod døren så hun ikke rigtigt kunne komme nogen steder. Hendes lyst til ham blev bare større og større. Hun kunne simpelthen ikke huske hvornår hendes lyst til en fyr havde været så stor som den var nu. Hun trak vejret tungt og lukkede sine øjne imens hans hænder og læber var på opdagelse på hendes krop. Hun kørte sine hænder rundt i hans hår blidt. Hun lod ham klæde hende helt af. Nogle tydelige ar kom frem på hele hendes krop. De tydeligste og dybeste ar hun havde var på hendes bryster, lår, skulderblade og rundt om hendes hale ved haleroden var der et bredt ar som om halen næsten var blevet flået af. På hendes højre balde under sad der et lille mærke der var lidt utydelig som lignede hoved, forpoterne og halvdelen af kroppen af en ulv med noget der skulle forestille englevinger, man ville dog ikke kunne se mærket, hvis man ikke flyttede lidt på hendes hale da det dækkede den godt, men hendes hale dækkede sådanset hendes røv generelt da det øverste af halen jo gik ud i flere "Flapper" som næsten lignede et skørt bagfra.
Da hun kom hen i sengen lå hun stille og nød hans kærtegn, men der kom en gang imellem nogle små vrid af nydelse fra hende.
Som timerne gik med godt selskab, genfandt han hurtigt sine gamle minder om sit tid sammen med Raf, hvad hun kunne lide og ikke. Ligesom han opdagede nye ting om hende på to mands hånd.
Efter deres elskov, lå han bare og holdte om hende, mens han spandt blidt og nussede hende kærligt. Han bøjede sig lidt for at kysse hende og hviske til hende.
”Tror du vi skal liste tilbage til børnene? Eller bare at låse døren her op, så de kan komme ind når de vågner?” Han smilede skælmsk til hende og gjorde et kærtegn, som han viste kunne opildne hende igen. Enlig havde han ikke travlt med at komme tilbage til børnene, da han nød at være alene med hende, men alligevel var han lidt bekymret for hvordan børnene ville have det, hvis de vågnede uden at han og Raf var der. Han lyttede koncentreret, hvis nu der skulle blive banket stille på døren, selv om hans ene hånd havde gang i at pirre Raf på den gode måde.
Hun puttede sig ind til Jake efter deres elskov og lå hans kærtegn. Hun gengældte hans kys og smilede sødt til ham. Hun lå og spekulerede på hvad hun aller helst ville, men samtidig på sine børn for hun ville rigtig gerne ligge her hos Jake alene, men hun vidste også, at hendes børn ville have det dårligt, hvis de vågnede og de ikke var der. Imens hun tænkte og Jake begyndte, at pirre hende begyndte hun, at vride sig af nydelse. Hun kyssede ham stille "Det er nok bedst, at sove inde hos ungerne Jake, men vil gerne putte med dig" hviskede Rafaela stille og nappede ham drilsk på halsen.
"Hvor meget jeg end elsker at nyde dig, så har du ret i at vi nok burde være nær børnene, hvis de vågner. Dog lover jeg dig at dette langt fra er sidste gang at vi gør dette, bare os to." Hvis hun havde taget imod hans hånd, ville han trække hende ind i sin favn og kysse hende grådigt, for at lade hende vide at han mente det.
Selv om han havde lyst til at fortsætte deres elskov, så var han selv nok bekymret for børnene, til at han til side satte sine lyster.
Han låste døren op og så sig hurtigt rundt, inden han trak sig letter bandende ind.
"Enten skal vi blive her en halv, hel time mere eller også skal vi trække i tøjet for at komme over på den anden side. ...Ikke at jeg ik ville nyde at tage tøjet af dig igen." Han slikkede sig lidt drillende om læberne, mens han så på hende. Han ville lade det op til hende hvad de skulle gøre.
Hun kiggede på Jake og slap ham lettere modvilligt da han gik hen for, at kigge om der stod nogen på gangen og på hans reaktion, at der var nogen. Hun grinte lidt over hans lettere flabet, forførende og drillende kommentar. Hun kyssede ham blidt på munden og begyndte, at tage sit tøj på igen "Det klogeste ville være, at gå ind til børnene" sagde hun stille. Da de havde fået deres tøj på igen gik Rafaela ind på værelset hvor børnene sov og satte sig på den seng som børnene sov i.
"Put dig sammen med mig. Vil du ikke nok?"
Hvis hun lagde sig sammen med ham, ville han nøjes med at kærtegne hende på en venlig måde og spinde blidt til hun faldt i søvn. Selv om han havde lyster, så holdte han dem for sig selv nu hvor de var sammen med børnene, med mindre Raf begyndte...
Da både hun og Jake sov tungt, vågnede Reine fra et mareridt. Det var ikke første gang han vågnede pga mareridt og vidste derfor han altid kunne putte sig ind til sin mor når han vågnede pga det det. Han kunne dog se, at Rafaela ikke lå ved siden af ham som han troede til, at starte med og valgte, at kravle imellem Jake og Rafaela og puttede sig imellem dem. Rafaela havde instinktivt vendt sig med fronten mod Jake og Reine og lagt en arm om Reine i søvne. Reine faldt hurtigt i søvn igen derefter.
//Vil give dig muligheden for at bestemme hvad der skulle ske //
Da det blev morgen sov de alle tungt, men Reine lå mere og mere uroligt som oftest var tegn på, at han var ved at vågne. Han satte sig op efter lidt tid og gned sine små hænder i sine øjne for, at gnide søvnen ud. Hun ruskede lidt til Jake "Op lege" sagde han sødt imens han ruskede Jake.
Da morgenstunden kom og Reine begyndte at ligge uroligt, vågnede Jake med det samme og så på Reine. Et lille smil gled over hans læber, mens han lå og så på drengen. Hans øjnene fuldte Reine, da han satte sig op og gned søvnen ud af øjnene. Smilet blev større og øjnene spillede faderligt, da Reine ruskede lidt i Jake og sagde at de skulle op for at lege.
Jake satte sig op, mens han sørgede for at dynen stadig dækkede Raf’s krop og hans eget underliv. Han tog smilende Reine i sine arme og hviskede til drengen.
”Jeg tror det er bedst at vi venter lidt. Din mor og søster, skal have lov til at sove så længe de kan. Men ind til da kan jeg fortælle dig lidt historier, som min egen mor fortalte mig da jeg var på din alder.” Derefter begyndte Jake hviskende at fortælle nogle af de eventyr som hans mor havde fortalt ham, når han havde problemer med at være rolig eller sove. Alt imens han sad med Reine i sine armen, som han i sin tid havde gjort med Connor.
Reine satte sig op af Jake da han blev løftet op i Jakes arme og lyttede stille til de historier Jake fortalte og stillede nogle gange sprøgsmål til historierne.
Rafaela vågnede stille og kiggede op på Jake og Reine imens Jake fortalte eventyr til Reine. Hun lå stille og smilede sødt til dem. Emily var også vågnet og havde kravlet hen og lagt sig imellem Jake og Rafaela da Reine jo var i Jakes arme. Emily havde lagt sig op af Rafaela med ryggen til hende, hvor Rafaela havde lagt en arm om hende. De havde ikke sagt godmorgen eller noget da de var mere interesseret i Jakes eventyr og nød den hygge der var i det. Rafaela syntes dog, at den lille seng var blevet lige lovligt lille nu, hvor Emily var kommet i den, men hun syntes heller ikke, at det gjorde noget for det var jo hyggeligt og der gik sikkert ikke lang tid før børnene ville blive sultne.
”Hvis vi putte, hvad siger i så til at vi rykker over i den store seng?” Han kom i tanke om at båd han og Raf var nøgne under dynen, hvilket fik ham til at rødme lidt.
”Øhm... Måske skulle vi bare blive her, eller har i mere lyst til morgenmad?” Hvis børnene sagde ja til morgenmad, så ville han sende dem i forvejen så de kunne få tøj på. Af en eller anden grund var han ikke helt vild med at skulle vise sig nøgen overfor børnene. Og hvis Raf stod op, mens børnene var her, ville han vise sig fra den høflige side at se ind i væggen, mens hun fik tøj på. Også selv om han elskede at se hende smukke hud.
Nede i stuen var der travlt i køkkenet, og skåle, fade og kander stod klar til at folk kunne tage for sig. Der var allerede en del folk, både enlige og familier, der sad og spiste. Nogle hyggesnakkede med hinanden mens de spiste.
Rafaela kiggede på Jake og kyssede ham let på munden "Godmorgen din bandit, har du sovet godt?" spurgte hun stille og kiggede Jake i øjnene og smilede sødt til ham.
”Godmorgen, du skønne. Jo tak. Faktisk tror jeg at det var den bedste søvn i lang tid. Må indrømme at det føltes godt at have Reine liggende mellem os. En følelse jeg ikke har haft... siden Connor var lille.” Han havde tvunget sig selv til at færdiggøre sætningen, selv om det stak. Men han kunne også mærke at for hver gang blev det en anelse lettere at tale om hans afdøde søn. Han rømmede sig og gjorde tegn til at hun kunne rejse sig for at finde sit tøj, hvis hun havde lyst. Men det skulle være endnu en fejl, hvis hun gjorde det. I så fald ville et tungt støn smutte over hans læber og hun ville kunne se ham bide sig selv i underlæben, mens han kæmpede for at blive siddende.
Hun rejste sig op og begyndte, at tage sit tøj stille og roligt på, men da hun opdagede Jakes reaktion tog hun tøjet på endnu langsommere på og fik samlet sin hale så hun kunne få den igennem det hul der var i hendes bukser som var lavet specielt til hendes hale. Der var altid sådan et hul i hendes tøj. Da hendes hale var samlet kunne man svagt antyde noget som lignede ar eller et sort mærke på hendes højre balde.
Hun kiggede sødt på ham da hun havde fået sit tøj på og grinte af ham "Skal du ikke op idag eller hvad?" sagde hun med en latter i stemmen.
”Hmmm, jo det skal jeg.” Han slog dynen til side og satte sig godt til rette, mens han så direkte på hende og begyndte at kæle forsigtigt ved sig selv.
”Men der er en anden der gerne vil have lidt opmærksomhed først, og du har afgjort ikke gjort det letter for mig.” Hans stemme var kælen og der kom små støn fra ham. Med et skælmsk smil på læberne gjorde han en lokkende bevægelse med sin frie hånd.
”Kom her min smukke.” Hvis hun kom hen til ham ville han tække buskerne af hende og indlede en fortsættelse fra aftenen før.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Not like they think -Rafaela-
» I don't need your help, just a little...a lot - Rafaela
» Okay, you got me... -Rafaela-
» a little misunderstanding - Rafaela
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata