Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Lori
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Valentine
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Lenore
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Abigail
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Celenia
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 
Edgar
My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

My true self... (Isobel Graf)

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 23:50

''Ja..''

Hun rejste sig op og smilte.. Hun mente godt at hun kunne tåle at se ham spise brutalt, hun havde set lidt af vær, så hun troede ikke at han kunne vise hende noget hun ikke havde set før...

''Det tror jeg nu godt jeg kan''

Hun smilede og begyndte at gå hen til ham.. Hun ville lade ham føre an, da hun jo ikke vidste hvad han ville have..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Man 6 Aug 2012 - 23:56

''det var godt at du mener du kan tåle det...''

Han fangede hurtigt færten af nogen... Det duftede som då? Han satte hurtigt i løb og vinkede hende med sig. Han skiftede ikke engang form da det var en enkelt og vildfaren ung då. Han løb meget hurtigt, og den nåede ikke engang at se ham før hans fod brækkede nakken på dyret...

Han satte sig ned på knæ og begyndte bare at flå kødlunser af med tænderne uden at holde med hænderne da han ikke kunne... Det tog sin tid, men han blev færdig og det meste af dyret var fortærret og han havde også blod løbenende ned af hagen og hans torso var smurt ind i blod...

''Sådan...''

Han slikkede sig om munden.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 0:01

Hun løb hurtigt efter ham, og så det hele.. Hun syntes det var godt at se ham spise, det var lidt vildere end hun troede, men det var helt fint, han var jo en varulv..

''Var det godt?''

Hun smilede til ham, og lod mærke til hvordan han slikkede sig om munden.. Hun vidste ikke hvor mange gange en varulv spiste om dagen, eller ugen.. Men det så ikke ud til at han havde fået noget i et stykke tid..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 0:05

''Ja jeg har jo ikke spist siden i morges.''

Han sagde det grinende men det var sandt, og når han så var skadet spiste han bare endnu mere... Den brækkede arm rullede ham lidt ved skulderen og strakte den så. Mad betød energi og energi betød hurtigere healing...

''Går allerede meget bedre.''

Han smilede til hende...

''Håber ikke jeg ser for grotesk ud?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 16:18

Hun smilede venligt til ham, hun var glad for at han havde det bedre, det var lige hvad hun ønskede.. Hun så lidt på hans arm, den så os meget bedre ud.

''Grotesk? Narh...''

Hun smilede drillende til ham, og så på dyret som lagde på jorden.. Hun måtte indrømme at han godt nok var gået til den med det dyr, men det havde hun slet ikke noget imod da hun havde set det mange gange før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 16:26

''Vær helst ærlig!''

HAn smilede stille og satte sig op af et træ, og smed bandagen på hans hånd da det var blevet bedre, og den alligevel ikke hjalp helt vildt meget. Han smilede stille til hende, og vidste så ikke lige hvad han skulle sige til hende.

''Nu er jeg da også mæt.''

Han grinede...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 16:33

Hun grinede bare, hun hadet at kommentere andres udseende, så det lod hun helt vær med, hun håbede at det passede ham helt fint..

Hun så forsigtigt på ham da han tog bandagen af hans hånd, maden havde nok hjulpet ham med at komme til krafterne igen..

''Lad os håbe det''

Hun smilede lidt til ham.. De kunne jo ikke have at han hoppede på den næste der gik forbi dem, eller for den sags skyld, at han ikke hopper på hende..

Hun troede faktis ikke at han kunne finde på det, men hun vidste hvad mangel på blod kunne gøre ved en.

''Skal vi gå en tur?''

Hun smilede forsigtigt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 16:35

Han lagde mærke til hendes forsigtige smil, og tænkte om hun var gået hen og var blevet bange for ham, så han glemte helt at besvare hendes spørgsmål, da han heller ville spørge selv om hun var bange for ham, end at hun flygtede lige pludseligt...

''Er du blevet bange for mig?''

Han så venligt på hende for at finde ud af om hun mon var gået hen og var blevet bange for ham men han håbede det godt nok ikke...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 16:38

Hun så lidt forvirret på ham.. Hun var bestemt ikke blevet bange for ham, hun vidste virkelig ikke hvordan han kunne få den ide, det ville ikke være særlig godt for deres venskab hvis hun var bange for ham, men det var hun dog ikke..

''Nej, hvor har du fået den ide fra?''

Hun smilede et lille skævt smil, hun kunne ikke ret fiske frem med noget andet lige i det øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 16:40

''Din måde at smile på... Du virkede som om du skulle passe på med mig, som om jeg kunne springe på dig lige pludseligt... Tænker du sådan om mig?''

Han så op i himlen, da han ikke ville blive særligt glad hvis hun faktisk troede sådan om ham. Han var slet ikke typen der kunne finde på den slags, knap nok når han var blodtørstig...

Han så stille og venligt på hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 16:46

''Du skal ikke tænke over mine smil.. Jeg ved ikke hvad mangel på blod gør hvad dig, men jeg tror ikke du vil kunne finde på at springe på mig eller en anden, bare sådan.''

Hun smilede og gik hen til ham.. Han skulle ikke tro at hun var bange for ham.. Hun troede ikke rigtig på at han ville springe på nogen, kun hvis han var ved at dø, så kunne han måske, men ellers var det ikke rigtig noget hun gik og tænkte over..

''Jeg er ikke bange for dig, det skal du ikke tro..''

Hun smilede kært til ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 16:48

''Jeg skal prøve at lade være...''

Han sagde det og smilede bare ganske almindeligt og venligt til hende. Han lagde sit hoved lidt bagover og lænede det imod stammen. Han vidste ikke hvad han skulle give sig til, men for en gangs skyld var han ikke lysten.

''Det er jeg glad for...''

Han sad bare og hvilede sig.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 16:53

Hun satte sig hurtigt ned foran ham, og begyndte at stirre på ham.. Hun vidste godt det ikke var særlig høfligt, men de trængte til lidt stemning..

''Du træt?''

Hun grinede lidt, og så så på ham med et lille kært, drillende smil.. Hun vidste ikke helt hvad det var hun skulle give sig til, så hun ville bare vente på svar, hvis han altså ikke var faldet helt hen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 17:02

Han undrede sig meget over hendes spørgsmål, virkede han da træt? Det havde han ikke lige troet at han gjorde. Fordi han var slet ikke træt, og det skulle hun heller ikke tro at han var. Han smilede derfor bare til hende.

''Næææh... SKulle jeg være det da?''

Han smilede drillende til hende, og lænede sig så bare tilbage igen. Han sad bare og slappede af og hvilede sig på den måde...

''DU er måske?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 17:06

''Du ligner bare en der er træt!''

Hun smilede, og så lidt på ham.. Han virkede virkelig til en der sad og sov, hun synes det var ret morsomt, og grinede derfor bare lidt af ham..

*Om jeg er træt, Ha!* Isobel var ikke træt, langt fra, hun var lys vågen.. Sidste gang de var sammen var hun ikke ligefrem særlig livlig.. Men dag der var hun rigtig vågen..

''Hvad tror du selv?''

Hun smilede drillende til ham, og kiggede sig lidt rundt omkring..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 17:11

''Altså nu er jeg hverken typen der kan eller vil læse andres tanker, så derfor kan jeg jo ikke vide om du er træt.''

Han grinede stille af hende, og smilede lidt over det at hun sagde det sådan som om han enten vidste det med sikkerhed eller at det var tydeligt, hvilket han aldrig var sikker på om det var...

''Nå jamen hvis du ikke er træt hvad vil du så?''

Han sagde det drillende og blinkede lidt med det ene øje, som om han igen var blevet lysten men han drillede hende bare.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 17:17

''Årh.. Hold dog op, du vil sikkert gerne læse tanker!''

Hun smilede drillende, og kravlede hen ved siden af ham, og satte sig på samme måde som ham..

Det næste spørgsmål skulle hun lige tænke over.. Hun havde vist misforstået det spørgsmål, eller havde hun? Hun var ikke helt sikker.. men lige meget hvad var hun ikke helt sikker på hvad hun ville.. Men hun fandt efter lidt tid et svar..

''Altså.. Jeg ved ikke med dig, da du jo er meget træt, og helst gerne vil sove op af det her træ, men når du er færdig med at sove, kunne vi gå en tur?''

Hun smilede kækt til ham, og lagde hendes hovede på hans skulder..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 17:19

''Niks! Ingen kan læse mine tanker så jeg vil heller ikke kunne læse andres!''

Han smilede til hende og vidste ikke helt hvad han mere skulle sige så han ventede bare på at hun fik sagt det hun ville svare ham med. Han grinede lidt over det og rejste sig så bare op...

''Så kom!''

Han satte i løb et par hundrede meter før han stoppede brat...

''Nååå nej du sagde gå en tur.''

Han grinede lidt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 17:27

Hun så bare på ham i starten i mens han løb.. Hun forstod ikke helt hvorfor han løb afsted, men hun ville self løbe med! Hun satte hurtigt i løb efter ham, hun var bagved ham da han stoppede op, hun var ikke lige helt forberedt på at han stoppede, så derfor løb hun et par meter længere før hun kunne stoppe..

Hun kiggede tilbage på ham med et lille grin..

''Nej? Det siger du ikke! Du er ikke særlig god til at høre efter''

Hun grinede og gik hen til ham.. Hun gik bag ham, og skubbede forsigtigt til hans skulder, i tegn på at han skulle begynde med at gå..

''Kom så, nu går vi''

Hun smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 17:42

''Ja ja... Det er nok bare ulven der heller vil noget andet skal du se?''

Han sagde det igen drillende og blinkede til hende igen. Han nød lidt at drille hende på den måde, få hende til at tro at han var blevet lysten igen, selvom han ikke vidste om det havde den effekt han forestillede sig...

Han fulgte bare med hende ganske stille da de var begyndt at gå... Efter lidt tid kiggede han på hende...

''Hvordan har du det med sex i det fri?''

Han spurgte stille og roligt... Igen mest for at drille, og så bare for at høre svaret...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 17:52

Hun så lidt på ham.. *Ulven vil noget andet...!* Hun hadet at hun ikke vidste hvad det helt præcis var han mente! Hun var ret sikker på at han var blevet lysten igen.. Hun havde ellers håbet at han ikke ville blive mere lysten den dag... Hun var ret så overbevist, og lod derfor vær med at svare..

Hun smilede lidt og så ned i jorden..

*Sex i det fri!!* Det spørgsmål havde hun ikke forventet, ikke lige der! Men.. Hun kunne godt lide det, da hun elskede naturen.. Nogen gange..

''Øhm... Helt fint faktis.. But not tonight!''

Hun smilede lidt og så ned i jorden, hun ville ikke gøre ham sur, fordi hun afviste ham.. Hun troede lidt at han ville blive sur fordi hun afviste ham, hun troede virkelig at han mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 17:57

Han gik bare stille, og kunne godt fornemme at hun var hoppet på den. Han morede sig lidt over det, men ville heller ikke pine hende mere end han allerede havde gjort... Eller jo måske en smule? Jo en smule mere ville han gerne...

''So tomorrow?''

Han spurgte bare stille og lod som om han mente det, og ventede så bare stille på hendes svar... Han smilede venligt til hende som han gik videre... Eller stoppede hvis hun stoppede...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 18:01

Hun stoppede langsomt op.. Hvad skulle hun dog svare på det! Hun var helt væk..

''Måske hvis jeg stadig er her..''

Hun smilede drillende til ham.. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle svare, og begyndte derfor at gå lidt igen.. Hun rødmede en smule, da hun synes det var ret så pinligt, så hun kiggede ned i jorden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 18:04

Han nåede lige at se at hun rødmede så han gik op til hende stille. han så på hende og spurgte hende så bare stille.

''Hvad rødmer du over?''

Han måtte vist lige vente lidt med at fortælle at han bare drillede hende? Eller var det helt forkert af ham det han havde gjort indtil videre? Skulle han have ladet være med at drille hende? Nej... Hun havde vel godt af lige at prøve det også?

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 18:17

''Dig og dine spørgsmål!''

Man kunne se nogle få tåre trille ned af hendes kinder..

''Jeg kan virkelig ikke klare alle de pinlige spørgsmål du kommer med..!''

Hun var ikke sikker på om han havde opdaget at hun lavede sjov med ham, da hun faktis var en ret så god skuespiller..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 8 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum