Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Edgar
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Valentine
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Abigail
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 
Lori
My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

My true self... (Isobel Graf)

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 15:58

Hun tøvede lidt.. Hun vidste jo faktis ikke hvor de gik hen, hun gik bare, og han fulgte bare med..

''Tja.. Nej, jeg går bare''

Hun kiggede over på ham, og smilte en smule. Hun var faktis ligeglad hvor de gik hen, han kunne os bestemme det, hun ville bare have at han var med hende, han var et rigtig godt selskab..

''Jep, er være sammen med dig er afslappende''

Hun smilede sødt over til ham, og kiggede sig så bagefter lidt omkring, hun skulle jo også sørge for at de kunne finde tilbage igen..

''Har du en ide om hvor vi kan tage hen, her og nu?''

Hun kiggede stille over på ham. Hun ville vide om der var et sted han kom tit, som hun kunne komme hen og se, hun gik ikke særlig meget i byerne, da hun sjældent kunne finde rundt, så hun kendte ikke så meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 16:06

Han smielde bare ril hende, og det var vel egentligt også forståeligt nok at hun bare gik uden rigtigt at tænke på hvor hun gik med ham... De stolede vel på hinanden, eller det regnede han ihvertfald med at de gjorde? Han stolede ihvertfald på hende...

''Et sted at tage hen?''

Han kiggede sig lidt omkring, og kendte ingen steder, men han fik en stille ide efter lidt tid, og han løb så hen imod en bygning, han kunne se den var i forbindelse med et tårn. Han havde en sjov ide...

''Hvad med toppen af det tårn?''

Han begyndte hurtigt og adræt at kravle op af den...

''Der fra kan vi jo se det meste af området...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 16:13

Hun kunne ikke engang nå at svare, inden han var løbet afsted.. Hun var jo ikke ligefrem den bedste til at kravle så hun overvejede lidt at tage trappen inde i tårnet.. Hun kunne godt kravle, men det var ikke lige hendes stærke side..

Hun trak sig lidt på skuldern, da hun så at han kravlede hurtigt op af tårnet..

''Jeg tror bare jeg taget trappen...''

Selvom hun ikke vare den bedste til at kravle var hun jo stadig en hurtig vampyr.. Hun gik ind i tårnet, og løb hurtigt op af trappen, hun ville prøve at komme før ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 16:17

Han havde på fornemmelsen at hun ville forsøge at komme frem før ham, så han kravlede op til toppen så hurtigt han kunne, men stoppede så lige en halv meter før toppen og blev så bare hængende der, og ventede på at hun ville nå op...

Han kravlede helt op da han kunne høre hun var nået toppen, og han kiggede helt nedslået på hende...

''Det var træls... Jeg lader alligevel ikke til at være bedre en dig til noget?''

Han smilede stille til hende og hans stemme var drillende, mens han gik hen mod hende ganske sitlle...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 16:25

Imens hun løb op, kunne hun høre ham kravle, men på et tidspunkt stoppede han, hun forventede lidt at han var faldet ned..

''Morsomt.. Så dum er jeg heller ikke''

Hun grinte, og gik forsigtigt hen i mod ham. Jo mere hun var sammen med ham, jo mere tryg følte hun sig med ham.. Hun smilte lidt for sig selv indtil... *ISOBEL! Stol ikke på nogen, det har jeg da sagt til dig så mange gange!* Den forfærdelige stemme råbte af hende inde i hovedet...

Hun stoppede langsomt op, og kiggede lidt tomt ud i luften, da hun prøvede at få den til at holde mund, det hjalp til sidst..

''Du er min bedste ven...''

Hun så lidt på ham, med nogle forvirret øjne...

''Altså... Faktis er du min eneste ven, men det tæller da!''

Hun grinte lidt, da han jo faktis var den eneste hun sådan lidt stolede på.. Hun havde altid haft svært ve at stole på folk, og være tryg ved dem, men ikke så meget ved Sargonis..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 16:38

''Hey man har vel lov til at prøve ikke...''

Han smilede stille til hende, og måtte sig han blev en smule overrasket over det hun sagde. Han måtte sige at han følte sig beæret, men samtidigt vidste han ikke om det var godt når han måtte indrømme at han stadig gerne ville have sex med hende...

Det næsten han sagde busede bare ud af ham uden han rigtigt tænkte over det...

''Isobel... Hvordan har du det egentligt med sex og venner?''

Han så lidt ned i jorden da han hørte hvad han selv sagde, men havde intet at sige om det, fordi hvis han sagde at hun ikek skulle tage det som om han ville, ville det jo være løgn...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 16:47

Hun tøvede lidt.. Det spørgsmål havde hun ikke lige forventet at høre.. Hun ville stadig gerne have sex med ham, selvom han var hendes ven.. Om det så var unaturligt eller ej..

''Med dig.. Intet i mod det...''

Hun smilede forsigtigt til ham, hun var ikke sikker på om det var det han mente, men det gik hun ud fra..

''Altså hvis det var det du mente!''

Hun sagde det hurtigt, så der ikke skulle komme nogle misforståelser..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 16:50

Han smilede stille det var han egentligt glad for at høre... Han så hende jo også som en ven, og det var derfor han var glad for at de havde det på den samme måde, så de ikke blev sure på hinanden over det...

''Det er jeg glad for at høre... Og undskyld jeg spurgte, hvis det var underligt...''

Han smilede bare stille til hende, og var glad for at de havde fået det ud i det fri, så de ikke skulle til at langsomt snuse sig frem til det imellem hinanden der efter... Han smilede lidt over da hun lige tilføjede noget...

''Ville du synes det var pinligt, hvis du havde lyst til det, men jeg ikke havde ment det sådan?''

Han lagde en arm om hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 17:09

Hun synes det var lidt underligt, men nu var det væk fra listen, om sære ting at spørge om, så det var hun glad for.. Han var hendes ven, så han kunne spørge hende om alt hvad han nu ville spørge om..

''Hey.. Det er det man har venner til, du spørg bare løs..''

Hun smilede forsigtigt til ham..

''Jep, det ville faktis være ret så pinligt...''

Hun grinede lidt og lænnede sig ind til ham, da han lagde armene om hende.. Hun var glad for at de havde mødt hinanden.. Ellers ville hun sikkert havde været helt forvirret uden venskab..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 17:14

Han smilede stille til hende, da hun snakkede om at han kunne spørge om alt... Det ville han nok også gøre om hun havde sagt det eller ej... Han var ikke så bange for et svar han ikke havde lyst til at høre.

''Jamen så er det vel heldig det var det jeg mente?''

Han kyssede hende blidt ned af halsen, og nappede hende lige en enkelt gang i halsen, mens han lænede sig lidt ind mod hende, og langsomt lagde hende ned... Han havde ikke tænkt sig at have sex med hende... Eller ihvertfald ikke der... Men han ville lige drille hende lidt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 17:28

Hun smilede da han begyndte med at kysse hende, men hun gik også en smule i panik.. *Mener han det virkelig! Her og nu, på dette sted!!*

Hun tøvede lidt, da hun ville sige noget, men hun kunne ikke få sig selv til at sige noget.. Hun gik sådan set altid lidt i panik, når han prøvede på noget..

''Hvad er du nu ude på?''

Hun smilte for sig selv, og løftede hovedet langsomt op, så hun lige kunne se, om han grinte eller noget..

//Sorry kort svar..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 17:34

Han satte sig så op igen, da hun spurgte hvad han var ude på, og han holdt masken... Fornærmet men dog med et glimt i øjet vendte han ryggen til hende... Han blev siddende sådan et par sekunder...

''Jeg troede du sagde du ville?''

Han gav hende tid til at svare ,men han kunne ikke mere holde masken, og han faldt ned på ryggen i hendes retning og han var flad af grin over det... Han grinede dybt, og så smilende på hende...

''Bare rolig jeg laver bare sjov...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 17:45

''Jamen jeg...''

Hun vidste ikke hvad hun skulle svare, og blev derfor bare liggende, hun ville ikke såre ham eller noget som helst, men hun kunne virkelig ikke der..!

Hun kiggede bare undrende på ham, og en smule forvirret da han nærmest fald om af grin.. Hun forstod ikke helt, før han sagde det..

''Hvor du ond!''

Hun slog ham forsigtigt på maven, og grinede så med bagefter..

''Hvordan kunne du finde på at snyde mig! Ved du hvad.. Lad bare vær med at svare på det!''

Hun grinede endnu engang, hun var ret let at snyde, når det kom til sådan noget, men ellers ikke, og hun behøvede ikke ligefrem at få fortalt, hvor let hun var at snyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 17:58

Han grinede stille af hende, og vidste ikke helt hvad han skulle svare hende på det hun spurgte og var lidt glad for at hun sagde han bare skulle lade være med at svare, men der dukkede svaret op...

''At vi er venner?''

Han lagde sig lidt til rette så han lagde med hovedet i hendes skød, og smilede op til hende, mens han bare betragtede himlen og hende, og lidt på den nedgående sol...

''Er du ikke glad for at kunne se sol nedgange?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:08

Hun tænkte lidt over hans spørgsmål.. Hun havde aldrig rigtig sat sig til at se en sol nedgang, så hun kunne ikke rigtigt sige at hun var glad for det.. Men hun var glad for at gå ude i solen..

''Altså.. Jeg har aldrig rigtigt lagt mærke til en sol nedgang..''

Hun kiggede lidt over på ham. Han havde sikkert set den mange gange, bare sat sig ned, og nydt sol nedgangen..

''Men jeg er taknemlig for at kunne gå ude i solen.. Det er min evne..''

Hun kiggede op på i mod solen, det var noget hun aldrig havde gjort før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 18:13

''Jeg ville havde det hvis jeg ikke kunne se den slags... Det minder mig om at der er noget godt i verden...''

Han smilede stille til hende, og så blev smilet skævt...

''lige som dig...''

Han grinede stille til hende da han havde sagt det, og nød ellers bare at ligge der og kigge op i himlen...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:28

''Hvor du sød..''

Hun sagde det med et lille grin, og kiggede ned på ham.. Hun lod forsigtigt sin hånd glide hen over hans hår, det havde hun lige brug for..

Hendes tanker kunne nogle gange snyde hende til at noget var virkeligt, uden det var det, så hendes hånd skulle lige mærke, om det var rigtigt det som skete..

Hun lagde bare og nød dette øjeblik, det havde hun ikke gjort i langtid.. Hun holdt forsigtigt øje med solen, for at se hvornår den gik ned, hun ville gerne se en sol nedgang..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 18:30

Han lagde bare med hovedet i hendes skød og kiggede ud mod solen også... Han nød virkelig bare at ligge der og slappe af uden at han havde ngoet som helst han skulle gøre. Han skulle intet udover at slappe af.

''Hvad vil du her bag efter?''

Han så stille på hende og hentydede til hvad hun ville når solen var gået helt ned, hvilket ikke varede længe... Nok kun 10 minutter og så var solen forsvundet helt under horisonten...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:38

Godt spørgsmål.. Hvad ville hun egentlig begefter. Hun tænkte sig lidt om, hun ville gerne være udenfor, hvis han var med på den, men hun vidste bare ikke helt hvor de skulle gå hen...

''Det samme som du vil''

Hun havde tænkt sig at følge ham den aften, og nat hvor end han gik hen, ville hun følge ham..

''Hvor end du går hen, går jeg med..''

Hun smilede til ham, og så op mod solen igen.. Selvom der ville gå lidt tid inden den gik ned, var den ret så smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 18:41

''Er du nu sikker på du vil det samme som jeg vil?''

Han sagde det med en drillende tone og et skævt smil... Hvis hun virkelig ville det samme var det i orden, men han vidste det virkelig slet ikke... Da lige der var det jo sex han gerne ville... Og han ville ikke presse.

''Nå nå...''

Han grinede lidt af det at hun ville følge ham...

''Har jeg fået mig en smuk forfølger?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:51

''Nej.. Men jeg vil følge efter dig, også kan vi se om jeg vil det samme som dig''

Hun smilede til ham, hun havde ingen ide om hvad han havde i tankerne, hvis han altså havde noget i tankerne..

''Hvis du synes jeg er smuk.. Så har du vel?''

Hun grinede lidt, hun ville faktis bare have ham til at sige at hun var smuk igen.. Det var noget hun nød at få af vide..

''Springe..?''

Hun vidste ikke helt om hun mente det, men hvis han kunne, ville hun godt se det... Hun smilte på en drillende måde til ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 18:55

''Det er jo det.''

Han smilede ganske stille og blidt til hende, mens han stille satte sig op igen, og så det sidste af solen forsvinde...

''Jeg mener at du er smuk ja... faktisk yderst smuk og meget tiltrækkende...''

Han kyssede hende blidt på halsen, og da hun snakke om at springe kastede han sig ud med det samme...

''Okay...''

Han landede på jorden, og rullede så rundt... godt hans knogler var stærke... Hvis han havde haft knogler som et menneske havde han brækket benene...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 19:02

Hun rødmede en smule, da han kyssede hende, efter han havde sagt at hun var tiltrækkende, det havde hun faktis ikke forventet at han ville sige til hende..

Hun rejste sig hurtigt op da han sprang, hun kiggede ned efter ham da han rullede rundt.. Det så ret så vild ud, så hun blev en smule bange, hun ville ikke have at han skulle komme til skade..

''Er du okay?!''

Hun råbte ned til ham med et nervøst blik.. Hun overvejede lidt selv at springe, da det var noget huun var god til.. Men hvis han kom til skade af det, ville hun nok også..

Men hun sprang dog alligevel...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 19:48

''Jeg klarer mig...''

Han så op på hende, og lagde mærke til at hun var sprunget... Han var selv dygtig til at falde og lande ordentligt, men hendes knogler var for svage... De var jo ikke stærkere end et menneskes, og han sprang derfor gennem luften og greb hende, hvorefter han rullede rundt, med hende...

''For pokker Isobel... Pas dog på...''

Han slap hende stille og rejste sig så stille op...

''Lige meget hvor dygtig du er til at lande... Jeg klarede den kun grundet stærkere knogler end jer...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:08

Hun rejste sig hurtigt op, og så ned i jorden.. Hun var ikke helt sikker på hvorforf hun troede hun kunne, hun skulle bare ned til ham, og se om han var kommet til skade..

''Jeg ville bare se om du var komme til skade..''

Hun kiggede forsigtigt op på ham, hun ville lige se om han var blevet sur på hende, det ville hun helst ikke have..

''Desuden, kunne jeg jo bare heale mig selv igen..?''

Hun kiggede ned i jorden igen, det kunne hun jo faktis godt, det ville ikke være et stort problem, hun mistede jo bare meget energi af det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 2 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum