Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 
Lori
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 
Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 
Valentine
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 
Lenore
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 
Abigail
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 
Edgar
My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

My true self... (Isobel Graf)

Side 3 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:15

Han smilede til hende da hun så på ham. Han var ikke sur på hende, på ingen måde overhovedet, og ganske stille kunne han se noget han kunne kommentere med det med at hun kunne hele sig selv...

''Ja jeg overvejede det også... Så kunne jeg jo nok få dig til at bide mig?''

Han sagde det drillende, mens han så bukkede sig ned til hende og kyssede hende blidt på kinden lige så blødt han kunne...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:31

Hun grinede bare af ham og lagde hendes arme om hans hals, i et slags kram.. Han mindede hende mere og mere om en gammel ven hun engang havde, en som døde, på grund af han hjalp hende.. Deres forhold mindede meget om det med Sargonis... Forskellen var bare, at i stedet for sex, sov de to bare sammen..

Hun gav slip på ham, og begyndte langsomt med at gå igen.. Endnu engang vidste hun ikke hvor hen, men hun ville bare gå en tur, bare være udenfor..

''Du minder mig om en gammel ven, fra det attende århundrede...''

Hun smilede, og så så over på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:35

''Er det så godt eller skidt at jeg gør det?''

Han fulgte stille med hende, og vidste endnu engang ikke hvor de gik hen, men han måtte sig at han nu efter at tænke på bid endnu engang fik mere lyst til hende, og han kunne ikke lade være med at se begærende på hende...

''Skal vi finde en park og slappe af?''

Han regnede med at hun gerne ville så begyndte at gå i retning af en rimelig stor park han havde set oppe fra tårnet... Der var nærmest ingen folk i parken da de nåede frem, fordi det var sent...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 22:39

''Det er fantastisk godt! Hvis du ikke dør af at være min ven...''

Hun sukkede, og så lidt ned.. Hendes ven var meget som Sargonis, han var stærk, sjov, og en hel masse andet! Men hvis han døde, kunne Sargoinis vel også, og det ville hun ikke udsætte ham for, så hun var lidt nervøs, ved at blive venner med ham..

Hun nikkede lidt efter han var begyndt at gå i mod parken.. Hun var glad for at der næsten ingen folk var i parken, hun ville bare slappe af med Sargonis, uden hun skulle bekymre sig om andet..

Hun løb hen til et træ, og satte sig ned, med ryggen op af træet.. Et nydende pust slap ud, hun elskede dette træ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 22:49

HAn fulgte efter hende da hun satte sig op af et træ og kommenterede ikke på det hun før havde sagt... Han kunne ikke længere modstå lysten til hende, og han satte sig ned ved hende og kyssede hende over halsen, mens han nussede hende stille på inderlåret, men han valgte alligevel at spørge...

''Vil du?''

Hans fingre nussede hendes inderlår, mens han kyssede hende blidt ned af halsen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 23:01

Hun ville faktis sige nej, da det ikke lige var det hun havde brug for, men uheldigvis kunne hun ikke sige nej til ham, det var det værste ved ham synes hun... Hun tøvede først lidt, da hun ikke ville lyve over for ham, men gjorde det alligevel..

''Ja''

Hun sagde det så overbevisende som hun kunne..

Hun lagde sig forsigtigt ned, og smilte lidt til ham.. *Jeg ved godt du tror du kan stole på ham Isobel, men det kan du altså ikke, lyt dog til mig!*

''Hvad ved du om det!''

Hun tænkte sig lidt om, inden hun fandt ud af hvad hun lige havde gjort.. Hun havde sagt det på en hård måde, men det var jo ikke til ham.. Det var bare meningen at hun skulle havde tænkt det... Hun holdt sig hurtigt for munden..

''Jeg....''

Hun stammede sig igennem hendes sætning...

''Det var ikke til dig...''

Hun sukkede og satte sig op igen... Den stemme kunne bare drive hende til vanvid nogen gange.. Den havde kun hjulpet hende en eller to gange..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 23:04

Han havde på fornemmelsen i starten at hun ikke ville, men så sagde hun ja, og bagefter så kom det andet der, og han var nu ret sikker på at hun bare havde føjet ham og han blev faktisk en smule såret, og så på hende med et trist glimt i øjet...

''Søde... Du skal ikke gøre det hvis du faktisk ikke har lyst!''

Han så stille på hende, og regnede med at hun ville sige noget med at hun bare gerne ville gøre ham noget godt eller at han bare skulle nyde det eller noget i den stil...

''Fordi jeg nyder det alligevel ikke hvis du ikke rigtigt nyder det...''

Han kyssede hende blidt på kinden...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 23:11

Hun sukkede bare.. Hun ville jo faktis bare gøre ham glad, eller bare alt andet en trist.. Men man kunne godt se en smule tristhed i hans øjne..

Efter han havde kysset hende på kinden, prøvede hun at finde ud af hvad hun så kunne gøre istedet.. Der måtte jo være noget..

Hun smilede lidt for sig selv, da hun kom i tanke om noget.. Hun sprang på ham, med et ben på vær sin side af ham, og bed hårdt til.. Hun vidste jo at han kunne lide det, så det var det mindste hun kunne gøre, hun nød det jo faktis også selv..

Efter lidt tid, gled hun ned ved siden af ham, og lagde hendes hovedet ved hans skulder..

''Det var det mindste jeg kunne gøre så...''

Hun smilede lidt til ham, og kyssede ham på kinden.. Hun holdt kysset i lidt tid, og lagde så hovedet på hans skulder igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 23:13

Normalt ville hendes bid have gjort ham endnu mere lysten end han var i forvejen, men han blev så overasket at han bare stønnede og sukkede af nydelse, og lagde så bare bagefter uden rigtigt at isge eller gøre noget...

''Tak...''

Han kyssede hendes læber...

''Men pas på... Det gør mig jo tændt...''

Han sagde det med en drillende stemme, selvom det var sandt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 23:20

Hun havde helt glemt at det gjorde ham tændt... Hun ville sige undskyld, men det kunne man godt høre på hendes lille suk, der kom bagefter. Hun dummede sig altid når han var der..

''Jeg sætter dig bare på plads hvis du går over stregen!''

Hun sagde det med en drillende stemme, og smilede forsigtigt til ham.. Hun vidste godt at hun ikke kunne klare ham, ikke på nogen måde... Jo.. Hvis det galdte spil, men ellers ikke.. Han var jo meget stærkere end hende...

Hun satte sig lidt op, lagde hendes hænder på hans brystkasse, derefter hendes hage på hendes hænder... Nu havde hun udsyn til hele hans ansigt...

Hun vidste ikke hvorfor hun gjorde det, hun ville vel bare drille ham lidt.. Så hun gav sig forsigtigt til at puste på ham.. Hun grinede bagefter, og lagde hovedet på skrå..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 23:23

Man kunne ikke altid mærke at hun var en ældgammel vampyr på hendes være måde... Hun virkede meget til at være en lille pige på hvad 10 år nogle gange, hvilket morede ham meget... han grinede derfor af hende...

''Jeg ved godt man ikke spørger... Men hvor gammel er du?''

Han så stille på hende og smilede så bare mens han betragtede hende også... Han var glad for hendes selskab det var der ikke nogen tvivl om over hovedet... Han kunne næsten ikke være mere glad end han allerede var...

''Du er dejligt selskab...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 23:32

''Hvor gammel jeg er.. Jeg er vel 1579 år.. Undskyld min opførelse, men det ser da ud til at den gør dig glad, ikke?''

Hun grinede og lagde sig ned ved hans skulder igen.. Hun nød at se ham glad, og selvom hun godt kunne opføre sig som et barn, var det helt bevidst, hun vidste næsten altid hvornår det var det rette tidspunkt at gøre det på..

Hun smilede bare til ham, da han sagde at hun var et dejligt selskab..

''Jeg kan kun sige i lige måde..''

Hun kiggede op i himlen, og så på hvordan den havde forandret sig, siden sidst ved tårnet hun så op..

''Du gør mig glad...''

Hun kiggede stadig op i himlen, da hun helst ikke ville se hans reaktion på det hun sagde, da det måske kunne virke upassende for ham, at hun bare l sagde det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 0:03

Han vidste ikke helt hvad han skulle svare hende... Hun var meget gammel... for pokker han var jo kun 19... Han var virkelig lidt forvirret omkring det hele, og han vidste ikke hvad han skulle svare hende...

''Det er jo kun hvad 80 gange så gammel som mig...''

Han grinede lidt af det, og lavede sådan set bare et skud med hvor gammelt det var hun mon var i forhold til ham... Han syntes dog det var ret voldsomt faktisk... Han smilede stille til hende da hun sagde hun kun kunne sige i lige måde...

''Men husk... Gør aldrig noget overfor nogen du ikke virkelig vil...''

Han smilede stille til hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 0:10

Hun grinede af ham.. Hun vidste jo faktis ikke hvor gammel han var... Hun gik ud fra at det var en af de der unge nogle, hun ville gætte på nogenlunde den samme alder, som hun var da hun blev forvandlet..

''Hvad synes du jeg ligner en på?''

Hun sagde det med en lidt drillende stemme, hun elskede at få det af vide.. Det mindte hun var blevet gættet til var 15 år..

''Det lover jeg...'' Hun kiggede lidt væk fra ham og hviskede med en drillende stemme.. ''Måske altså..''

Hun kiggede derefter på ham igen, og gengældte hans smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 0:15

Han studerede hende lidt, og kunne ikke lade være med lige at flytte lidt på hende tøj, og ellers bare betragte hende fuldt ud, og kom så med det mest tåbelig svar han nok kunne...

''Et sted mellem 15 og 25?''

HAn grinede, og duftede så blidt til hendes hår, og rettede så på sig selv...

''Men din duft siger at du nok er de 19?''

Han smilede stille til hende, og kyssede hende på kinden, og forstod ikke hendes måske...

''Hvad mener du med det?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 0:24

''Ha ha ha, hvor du sjov?''

Hun grinede forsigtigt af ham.. *Et sted mellem 15 og 25.. Sjovt svar..*.. Hun smilede og så så over på ham igen..

''Jamen i så fald, dufter du rigtig godt!''

Hun smilte, og satte sig ordenlig op.. Hendes måske.. Hun har aldrig kunnet love noget, eller gøre hvad andre siger.. For hvis hun giver dem forkerte forventninger om hende, vil hun bare skuffe hende...

Hun ville nok prøve at gøre noget hun ikke ville for ham, så hun kunne ikke sige helt, at hun ikke ville gøre noget hun ikke ville..

''Det kan godt være, at jeg gør noget for dig jeg ikke vil en gang imellem..''

Hun kiggede forsigtigt over på ham, og smilte.. Hun lagde den ene hånd på hans skulder, og skubbede ham blidt, men hårdt nok til at han rykkede sig lidt..

''Som det der..''

Hun grinede lidt, da han bare skulle vide det var for sjov..

''Jeg ville ikke gøre det, men jeg gjorde det alligevel..''

Hun smilte på en drillende måde til ham, og satte sig tættere hen til ham igen.. Hun nød at have ham, tæt på sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 0:31

HAn vidste ikke helt hvad han skulle sige eller svare til noget af det.. Han havde virkelig ikke helt den store ide om hvad der kunne være en god ide at sige til hende lige der... og så skubbede hun ham... Det skulle hun ikke slippe godt fra...

Han smilede eller grinede på ingen måde, men greb bare begge hendes håndled og satte hende fast ned til jorden... Han så hårdt på hende...

''Ikke skubbe!''

Det sagde han med en drillende tone og et stille, venlig o varmt smil dukkede op på hans læber...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 0:47

Hun blev lidt overrasket i starten, ind til hun så smilet på hans læbe, hun gengældte venligt hans smil.. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, han holdt hende ret godt fast, så det ville nok blive lidt svær at komme fri, men hun prøvede dog alligevel, uden held.. Hun vred sig en smule, for at komme fri, men gav så op.. Hun gav sig i stedet til at puste til hans ansigt, for at se om det kunne irretere ham, så han ville give slip.

''Så! Har du ikke fået din hævn for det 'lille bitte' skub!''

Hun smilte til ham, og vred sig endnu engang, dog kun kort da hun vidste hun ikke havde nogen chance for at komme fri..

''Jeg ved godt du er stærkere end mig!


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 0:49

Han slap hende da hun snakkede om at hun godt vidste han var stærkest... Mest fordi det slet ikke havde været grunden til at han tog fast i hende, men han smilede ganske stille til hende...

''Det var nu ikke derfor...''

Han så på hende, og gabte stille... Han var faktisk gået hen og var blevet rimelig træt til sidst... Så han lod sig bare falde om, ovenpå hende som en slatten kludedukke...

''Undskyld... men du er så blød...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 0:55

Hun grinede lidt for sig selv...

Den havde hun ikke lige forventet.. Komliment eller fornærmelse..? Hun smilte svagt til ham, og lagde ham til rette, så han kunne ligge lidt bedre sammen med hende...

''Er du træt..?''

Hun smilede svagt, og begyndte langsomt at føre hendes finger gennem hans hår..

''Hvis du er så træt, så tager vi hjem til dig, med mindre du ligger fint her?''

Hun smilede forsigtigt, og kyssede ham på kinden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 0:58

Han gabte endnu engang... Ville hun hjem til ham? Der var altså ret langt til den store by fra der hvor de var... Men okay... Det kunne de vel godt? Selvom hans lille hus ved soulriver lagde tættere på...

''Ja, men så tager vi mit andet hjem okay?''

Han smilede stille, og rejste sig op... Han skiftede form ganske roligt...

''Hop op...''

Hvis hun hoppede op på ryggen af ham, ville han bare løbe så hurtigt han kunne hjem til hans hus ved soulriver...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 1:06

Hun stod lidt og bare kiggede.. Mente han det virkeligt, skulle hun hoppe op på ryggen af ham... Det virkede lidt unaturligt.. Vampyr.. På varulv..? Men det virkede også unaturligt at de over hovedet var venner, så hvorfor ikke bare gøre det..

Hun tøvede lidt og lagde så en hånd på hans ryg.. Hun var ikke helt sikke rpå om hun ville gøre det...

''Fint..!''

Hun hoppede op på rygge af ham, og satte sig lidt til rette.. Hun holdt godt fast i ham, så hun ikke skulle falde af.. Hvad mon folk ville tænke hvis de så det her.. De ville sikkert ikke engang tro deres egne øjne...

Hun glædede sig til at se hans hus ved Sul river, men hun glædede sig bestemt ikke til over hovedet at komme i nærheden af soul river.. Det var der hendes lange forfærdelige eventyr begyndte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 1:08

HAn nåede hurtigt frem til det lille hus, som kun havde meget få rum, men der var det man havde brug for... Da de var nået frem stoppede han op og blev sig selv før han smuttede ind, og smed sig på sengen trak et tæppe over sig og gjorde klar til at sove...

''Der er bad der...''

Han pejede på en af dørene...

''Der er mad der og der...''

Han pejede på en anden dør, og så på hans egen hals...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 1:13

''Jeg er ikke sulten, og trænger ikke til et bad, eller.... Nej det gør jeg ikke!''

Hun smed hurtigt det yderste lag tøj, og kravlede ind i tæppet til ham, hun var ikke særlig træt, men hun kunne godt prøve og sove.. Der kom der noge thun ikke ville men gjorde det alligevel.

''Jeg vil lægge mig til at sove sammen med dig..''

Hun smilede lidt til ham, og kyssede ham på kinden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 1:17

Han havde jo egentligt også bare sagt detså hun vidste hvor tingene var henne hvis hun havde brug for det... Han smilede da hun kyssede ham på kinden og han kunne ikke lade være med at kommentere det hun sagde...

''Og du føler dig ikke utryk ved at jeg er nøgen?''

Han grinede drillende af hende, og så kom der lige lidt mere fra ham, da han ikke kunne lade være...

''Og sagde du ikke det var lige dig at være nøgen sammen med mig?''

Han sagde det igen drillende... Og uden alvor...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 3 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum