Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba15 
Edgar
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba15 
Valentine
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba15 
Abigail
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba15 
Genevira
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba15 
Lori
My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba13My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba14My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

My true self... (Isobel Graf)

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 20:37

HAn regnede lidt med at hun lavede sjov da hun på intet tidspunkt havde virket som typen der ville græde over den slags, så han kørte den bare længere ud endnu...

''Så må du jo lukke munden på mig?''

Han smilede skævt til hende og gik videre...

''Eller sørge for at lydene er nogle andre?''

Han vendte sig om mod hende stille med et lysten blik og skævt smil...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 20:54

Hun tørrede hurtigt sine øjne.. *Det virkede ikke...* Hun var ret irreteret over at det ikke virkede, hun måtte forsøge med noget andet hvis hun kunne finde på noget..

''Du er ikke så let at narre vel..?''

Hun smilede til ham, med et drillende smil.. Hun gik op til ham, og fulgte ham i hans tempo.

''Ha ha ha? Du sjov var?''

Hun grinte lidt, og så så over på ham.. Hvor langtid ville han blive ved? DEt var sjovt, men hun blev igen i tvivl om, om han drillede hende, eller han mente det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 20:57

''Du virker ikke som typen der ville græde over det...''

Han smilede stille, og stoppede så bare op, og greb fast i hende da hun sagde at han var sjov...

''Sjov? Det her skal ikke være sjov... Det skal være nydene...''

Han lod den ene hånd køre ned af hendes side, og ned over hendes hofte og ned over låret... Han strammede kort grebet... Og kyssede hende ned af halsen, hvor hans øjne spillede som sole over hans drilleri...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 21:03

Hun nikkede.. Hun har aldrig rigtigt ville græde rigtigt.. *nydende...? Ikke det igen.....* Hun stoppede da han stoppede, da han jo havde fået fat om hende.. Et lille nydende suk slap uønsket ud fra hendes læber.. Hun ville virkelig ikke, hvorfor blev han ved..

Efter lidt tid trak hun sig hurtigt væk fra ham, hun gav ham et hurtigt kys på læberne og begyndte så at gå igen..

''Det var så det eneste det blev til i nat''

Hun sukkede lidt, og kiggede tilbage, da hun lige ville sikre sig at han var fulgt efter hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 21:10

HAn fulgte bare efter hende stille, morede sig lidt over at hun faktisk formåede at sige hun ikke ville men sukkede stadig nydene over hendes berøring, så han gik op til hende og vendte hendes hoved imod ham...

''Søde Isobel... jeg laver bare sjov med dig...''

Han smilede forsigtigt da han ikke ville virke til at han morede sig for meget på hendes bekostning. Det var vigtigt for ham.

''Men hvis du ikke vil, hvorfor nyder du så min berøring?''

Han så alvorligt på hende, da han bare gerne ville vide det, hvorfor stoppede hun sig selv?

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 21:30

Først så hun lidt på ham. Hun forstod ikke helt hvordan han har kunnet snyde hende på den måde. Altså hun var normalt ikke så let at snyde, men han kunne med lethed snyde hende.. Hun smilede lidt og vidste ikke helt hvad hun skulle svare på det..

Hvorfor hun nød hans berøringer og stadig ikke ville.. Det kunne hun ikke engang selv svare på.. Hun begyndte at se en smule trist ud, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle gøre af sig selv..

''Jeg kan bare ikke okay? Det ikke mig at have sex, jeg ved ikke hvorfor jeg gjorde det med dig, jeg følte mig bare så tiltrukket.. Jeg nyder at se folk ville have mig, men at de ikke kan få mig.. Eller det gør jeg ved alle, undtagen dig.. Det er trist når du vil, og jeg afviser dig!''

Hun vendte hurtigt ryggen til ham.. Han skulle ikke se hende på den måde, han skulle ikke begynde at tro noget dårligt om hende.. Men hvordan kunne man undgå det når hun sagde det på den måde.. Hun ville ikke havde sagt det sådan, men det gjorde hun uheldigvis alligevel.. Hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle sige det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 22:16

''Det her ville jeg gerne have vidst på forhånd...''

Han greb fast i hende og vendte hende rundt mod ham og gav hende så et kram. Han havde ikke noget problem med det.

''Hey vær nu lidt glad.''

Han kyssede hende på kinden.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 22:33

Hun krammede ham bare.. Hun ville bare holde om ham forevigt.. Men det vidste hun jo godt ikke kunne lade sig gøre... Hun krammede ham bare, og holdte ham ind til ham i lidt tid... Hun smilede bare lidt for sig selv da han kyssede hende på kinden..

Hun tørrede sine øjne, selvom hun ikke havde grædt.. Hun kiggede op på ham, og smilede bare til ham..

''Jeg er glad..''

Hun smilede kært til ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 22:36

Han holdt bare om hende. Han var glad for at hun havde fået renset ud i luften mellem dem ordentligt, og at hun var glad men for hvad var hun dog glad?

''Hvorfor er du glad?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 22:44

''For at du er her.. Og at du forstår mig...''

Hun så op på ham, med nogle tomme øjne, hun vidste virkelig ikke hvad hun ellers skulle sige.. Hun var bare glad for at han ikke blev sur eller noget, han tog det faktis ret pænt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 22:54

''Jeg kan ikke sige jeg forstår dig... Jeg er vant til at lytte til dyret så hvis jeg har lyst til noget gør jeg det som sådan bare... Men jeg respekterer hvordan du er.''

Han aede hende forsigtigt over kinden, og vidste ikke hvad han mere skulle sige eller gøre så han begyndte bare ganske stille at gå. Det ville da give ham lidt at lave.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 23:07

Hun fulgte forsigtigt med ved siden af ham.. Hun smilede bare til ham, selvom han ikke forstod det helt rigtigt, så gad han at lytte, og det var nok..

''Det er nok at du lytter til mig''

Hun smilede, og begyndte at gå lidt hurtigere da hun synes det gik lidt for langsomt.. Selvom det lige havde været lidt anspændt, ville hun gerne have det blev normalt igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Tirs 7 Aug 2012 - 23:16

''Selvfølgelig vil jeg da lytte til dig!''

Han smilede stille og fulgte hende bare da hun satte tempoet op. Han håbede virkelig at han en dag kunne få sex med hende igen. Men han ville lade det ligge til hun nok følte sig mere klar igen. Til hun faktisk havde rigtigt lyst igen til det.

''Hvad så hvor skal vi gå hen?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 16:19

Hun vidste ikke helt hvor de skulle gå hen, hun kendte ikke stedet særlig godt, så hun håbede lidt at han havde et spændene sted de kunne tage hen..

''Kender du nogle spændene steder her i området?''

Hun smillede stille til ham..

//Sorry kort svar..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Ons 8 Aug 2012 - 16:29

''Desværre ikke rigtigt...''

Han smilede mat til hende, mens han lige så langsomt stoppede lidt op. Han havde ikke undersøgt området så godt, da han mest var nede ved floden.

''Plejer at opholde mig ved floden.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 16:32

Hun så lidt på ham da han stoppede op, og stoppede selv op.. *Floden siger du..?* Hun smilte bare lidt for sig selv, de kunne bade hvis han havde lyst, det var sådan nogle normale ting hun ikke havde gjort i langtid.. Hvis man altså kunne kalde det normalt at en vampyr, og varulv bader i en flod med en forbandelse sammen..

''Vi kunne bade..?''

Hun vendte langsomt blikket mod floden, og smilte så lidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Ons 8 Aug 2012 - 17:12

''Kan vi godt, men floden er farlig grundet de drowners du allerede har mødt.''

Han begyndte selv langsomt at gå imod floden. Han tænkte lidt over det, og specielt over hvordan han ville reagere på at bade med hende. Specielt hvis hun badede nøgen, hvordan ville han reagere på det.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 18:55

Hun tænkte lidt over det.. Det kunne han jo have ret i, måske var det lidt farligt. Men da han begyndte at gå der ned, fulgte hun bare med..

Hun tænkte lidt over hvordan han ville reagere hvis hun badet nøgen, så det ville hun lade vær med, det skulle jo helst ikke gå galt imellem dem..

Da de var ved at være helt nede ved floden, smed hun det yderste af tøjet og gik forsigtigt ud i vandet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Ons 8 Aug 2012 - 20:03

Han stod lidt og tænkte, og han kunne vel sagtens bade nøgen da det jo nok ikke ville påvirke hende overhovedet. Han fulgte derfor bare efter hende og smed alt tøjet og hoppede hurtigt i.

Han skævede lidt over til hende, og han måtte indrømme at hun var smuk, og så virkelig godt ud, men faktisk at blive lysten ikke rigtigt, men lidt kunne han ikke benægte og hans krop reagerede også på det...

''Er vandet rart? eller kan din døde krop ikke rigtigt mærke det?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 22:58

''Det er helt fint''

Hun mærkede det jo ikke sådan rigtigt, også alligevel gjorde hun, det var ikke ret noget hun kunne forklare, men hun havde altid nydt at være i vand..

''Men du kan da bare sige til hvis det er for koldt for dig?''

Hun blinkede med det ene øje, og smilte til ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Ons 8 Aug 2012 - 23:02

Han fandt vandet koldt, men ikke noget der generede ham da hans krop jo alligevel var meget varm. Han havde jo en høj kropstemperatur grundet at han var en varulv. Det var ret underligt nogle gange, mens andre gange var det bare meget rart måtte han sige...

''Du glemmer vist jeg er en varu...''

Mere fik han ikke sagt før han blev hevet ned i vandet af en drowner...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 23:05

Hun troede i starten at han selv dykkede, men da han ikke kom op efter et lille stykke tid, måtte der være noget galt.. Hun tog en dyb indånding, og dykkede så ned efter ham.. Der var mørkt, men det var ikke et særlig stort problem..

Hun kiggede hurtigt efter ham, og så ham blevet hevet ned i mod bunden af en drowner.. Hun svømmede hurtigt ned efter ham for at hjælpe ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Ons 8 Aug 2012 - 23:25

//OOC: Ved ikke lige hvad jeg skal svare dig... Men svarer når jeg ved det. ^^'//

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 17:19

//Helt fint, du svare bare når du kan^^.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sajro Man 20 Aug 2012 - 10:11

Han blev bare hevet ned imod bunden af en eneklt drowner der havde fået fast i benet på ham. Han blev bare hurtigt trukket ned mod bunden og han kiggede dog op mod hende, og da han så hun var på vej ned i mod ham ham rakte han en arm op imod hende, men knoklede ikke for at komme fri. Hun kunne jo dykke lige så langt det skulle være, så han skulle bare kunne holde til at nå bunden...

Han blev dog også hevet hele vejen ned på bunden hvor den enkelte drowner også bare slap ham og forsvandt. Der var ingen at se det var bare fuldstændig tomt, men han vidste han ikke kunne nå overflade inden han løb tør for ilt... Han kiggede rundt...

*En hule!*

Han svømmede over til en fordybning ind i siden og han var heldig det var faktisk en hule. Han svømmede der ind og heldigvis var den ikke helt oversvømmet han kunne sagtens have det meste af sin overkrop fri fra vandet og trække en smule luft derinde... Han lagde så mærke til at den lignede noget der faktisk var en meget dyb hule da han kunne se at man kunne gå dybere ind...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

My true self... (Isobel Graf) - Page 9 Empty Sv: My true self... (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum