Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Lori
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Lenore
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Genevira
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Celenia
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Renata
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Jake
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Katrina
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Sasha
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 
Abigail
Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba13Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba14Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre

Go down

Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre Empty Farvel til to af mine karaktere - Kira og Melisandre

Indlæg af Katrina Man 13 Jan 2020 - 15:51

Efter længere tids overvejelse har jeg besluttet at sige farvel til min shapeshifter Kira og min blandings 'kælling' Melisandre.

Jeg har flere gange over de sidste par måneder forsøgt at finde kreativiteten til dem, men har ikke haft held med det.

Melisandre går til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] (efter aftale) som npc Very Happy Go' fornøjelse med hende....

Kira og hendes søn Theo (npc) går til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og/eller [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], alt efter hvad de havde aftalt, da aktions emnet statede Very Happy Alt efter om du/i ønsker dem som bruger eller bare som npc, så står det jer frit Very Happy
Skulle det være at ingen af de to har interesse, og en af sidens andre brugere skulle have lyst til at overtage hende, frem for at hun bliver slettet - så skriv en pm til Kat eller Jake Smile

Mit håb og ønske er at blive mere aktiv med de tilbageværende 4 karakter Very Happy

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum