Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco
I stueetaget var der liv og snak. Det var næsten som på et skib, her kendte alle deres roller og hvad de skulle lave. De fleste drejede hovedet og så hen på deres kaptajn og hans svigerdatter som fulgte ham. Han smilede til hende, da han mærkede hånden på sin skulder og lagde en arm om hende talje. Kyssede blidt hendes pande. “Jeg vil altid være her, så længe du og Kat har brug for mig. Og det med blomsterne, jeg har kender en healer i Sunfury som arbejder med disse planter. Jeg har altid et stort lager af urter og specielt til et formål.” Sagde han og trådte ud i det store køkken.
Raco- Antal indlæg : 135
Evner/magibøger : The Heir Gift
"Kat og jeg skal nok stå for kontakten til Dragons Peak, hvis det er. Og hvad angår rygterne om Devil's Lagoon, så er jeg svar skyldig. Har godt hørt lidt rygter, men er ikke sikker på om der er sandhed bag dem."
Hun fuldte roligt med ham ud i køkkenet og nød selskabet. Hun kunne tids nok komme tilbage til skibet og øen, hvor hun viste at rådet ventede hende. Et lille suk undslap hende. Hun savnede Azir, men hun havde også på fornemmelsen at han ville kontakte hende når han ønskede hendes selskab.
"Jeg har overvejet at tage lidt overlov i Aquener, men har ikke rigtig viste hvordan, af hensyn til klanen." Hun standsede ved siden af indgangen og lænede sig op af dørkarmen, mens hun sørgede for at der stadig var plads til at folk kunne komme forbi hende. Mens hun havde talt, havde hun holdt øje med sin svigerfar.
Evner/magibøger : Naturbogen
"Det er ikke fordi jeg ikke vil blive, men jeg er nød til at snakke med skibsbyggerne, inden de går hjem for i dag. Men hvis det er, så har besætningen og jeg fået logi på "Den Halte Rotte". Hvis jeg er heldig tager det kun et par dage om at udbedre skaderne. Men jeg kommer nok til at efterlade lidt af besætningen her, til de er kommet sig oven på deres skader."
Hun ville gerne blive og snakke, men hun var nød til at finde ud af hvor galt skaderne på skibet var.
Der var en følelse som langsomt dukkede op i den ældre Dracoianer igen. En følelse om at hører til og at kunne være til hjælp for hans familie. Har du nogensinde mødt herskeren i Aquener? Han skulle være en dæmon som... jeg ville sige underlig, men hans familie er ret bred i racerne.” Spurgte han Tal og havde brynenen let rynket.
"Jeg skal tænke over det, men jeg ved ikke hvor meget Kat er interesseret. Hun har vist rimelig meget at se til med handelshuset i Doomsville og Sunfury." Smilet blev noget større da han snakkede om at gå med og at han ville bruge en af sine tjenester hos skibsbyggerne til at hjælpe hende. Så da han gik ud af butikken, gik hun afslappet med.
"Ved Hydra, hvor dette føles som gode gamle dage. Før Fire klanen ødelagde det hele." Hun kom i tanke om en af de seneste gange Kat havde været hjemme på øen, hvilket fik hende til at grine.
"Jeg kom til at tænke på en af de sidste gange hvor Kat var hjemme på øen. Der fik hun virkelig sat sig i respekt hos de andre unge, samt vandt en del beundring hos mange af de garvede søfolk. Det var noget med at en gruppe unge knægte drillede hende med at hun ikke viste meget om kamp og sejllas. Men jeg skal love for at de fik noget andet at tænke på. Jeg tror faktisk at Dust har lært hende en del kampteknik. Der var i hvert fald nogle bevægelser som jeg aldrig har set før." Hun holdt roligt trit med ham mens de gik ned langs havnen. Undervejs var der mange som hilste på dem begge og Taliia hilste venligt tilbage.
Side 2 af 2 • 1, 2
» Under os gemmer der sig mange ting. Men jeg vil hellere være her, hos dig. (Neph)
» Hvem/hvad gemmer sig bage træen?-Serkan
» who are you? //Raco//
» Ventetid - Raco
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine