Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Jake
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Sasha
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Renata
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Emery
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Taliia
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba13Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba14Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

2 deltagere

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 8:52

Han kunne ikke undgå at tænke at det ellers klædte hende utroligt godt at være eftergivende og i hans magt. Der var helt klart noget af det han syntes klædte hende bedst. Han lyttede til at hun sagde de ikke kunne og var overrasket over at hun lød så fortvivlet.
"Selvfølgelig kan vi det!" Han mente det uden tvivl, selvfølgelig kunne hun blive hans mage, og hendes begrundelse forstod han godt men mente også at han bragte hende magt.
"Men hvis du vil have al magt, så er det her jo den eneste måde at få meget magt over mig." Han blinkede til hende han ville ikke presse på lige nu da han heller ikke var sikker på hvad han skulle sige.

Da vandet kogte begyndte han at blande det kogende vand med rent koldt vand i der store kar badeværelset. Det spørgsmål hun stillede undrede ham så han tænkte ihærdigt over hvorfor hun spurgte. "Sengen her er ubrugt, da det er en gæsteseng." Nu han havde gjort bader klar gik Han over til hende og lænede sig helt ned til hendes øre hvilket krævede han bukkede sig langt forover. "Badet er klart." Han knappede imens skjorten hun havde på op og skubbede den af hende, hvis hun ikke stoppede ham fjernede han også hendes bandager, og bar hende ind og satte hende i badet.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 9:05

Hun kiggede på ham med let sammenknebne øjne"jeg vil have magt over alle, jeg vil have at folk frygter mig og samtidig er facineret af mig.. Jeg vil enten være eller være gift med racelederen.. Eller i det mindste være respekteret eller frygtet af racelederen. Hvis jeg er med dig vil jeg blive set ned på, for at blande racerne! " man var ikke i tvivl om at hun virkelig selv troede på det. Hun var så magtglad at hun ikke forstod at andet kunne være bedre eller at andre muligheder også kunne føre til hendes drømme.

Hun slappede mere af iver hans svar."... Så ingen har brugt den? " hun blev en smule flov over sin reaktion men hverken viste tegn på det eller sagde noget.
Hun lod ham tage tøjet af sig og placere hende i badet. Hun begyndte straks, næsten febrilsk at skrue sin krop. Hun dykkede hovedet ned under vandet for at gøre håret klart til vask. Hun kiggede op på ham. "kommer du ikke herned?"
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 9:16

"men så må du give op på mig, jeg vil aldrig lade andre end min mage have reel magt over mig." Han blinkede og drillede lidt, fordi alt det politiske var ikke noget der stod ham nært, og han fandt den slags hun talte om ret forvirrende. "Lader dog ikke dine ord stoppe mit forsøg, jeg vil gøre dig til min, så jeg også kan vide jeg har dig for mig selv"

Han tænkte straks over hendes spørgsmål, og nikkede så efterfulgt af et kort ryst. "Jeg har sovet der lidt, så du må leve med at min fært er deri... Og ingen har brugt den til noget af det du kommer til at opleve i den, hvis det er din frygt." Han blinkede flabet til hende. Hendes spørgsmål om han ikke kom ned til hende fik ham til at smide bukserne ned det samme og blotte hans nøgne krop i dens fulde størrelse.
Han greb så under hendes arme og løftede hende op, satte sig selv ned og satte hende i hans skød. "Undskyldning for at røre dig? Tager jeg altid" han bukkede hende forover og begyndte at vaske hendes ryg.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 9:31

Hun kiggede på ham med et lille drillende smil" Men det har jeg allerede" spandt hun og sendte ham et par store dådyrøjne. Hun sendte ham igen det drillende smil "har din mor ikke lært dig at dele?" det var sjovt det kom fra hende, hvis der var noget Maeve ikke selv kunne, så var det at dele. Især på det punkt, det havde hun fundet ud af i løbet af de sidste få dage. Pludselig begyndte hun at tænke nærmere over det. Sajro havde jo uden tvivl været sammen med andre, men det havde hun endnu ikke. Han var jo ældre end hende og havde været gift. Pludselig kiggede hun vredt på ham, da hendes tanker gik over på alle dem han sikkert havde været med de sidste 3 år, imens hun havde siddet i en mørk lorte celle og faldet hen til intetheden. Hun lagde armene over kors. Normalt ville hun nok have stormet ud eller kastet en stol efter ham uden forklaring, men hendes tilstand var ikke helt til den slags endnu. Hun måtte for en tid være passiv aggressiv.

Hans svar gav hende et tilfreds udtryk. Hun slugte ham med øjnene da han smed bukserne og lod ham både være hende og sætte hende ned på hans skød. Hun lod ham vaske hendes ryg og da han var færdig, vendte hun sig om mod ham. Og begyndte at vaske hans brystkasse og arme med et lille smil. Hun havde lagt benene om ham og havde omhyggeligt placeret sig så deres underliv ikke rørte hinanden.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 9:40

"jeg er skam ikke underlsgt din magt, blot din charme!" Han smilede og rystede halvt på hovedet da hun spurgte om han ikke havde lært at dele. "Deler sgu ikke gode ting, så nej jeg vil ikke lære at dele dig! Jeg vil vide at jeg er den eneste der får dig til at stønne og skrige, den eneste der gør dig våd som en flod og den eneste som nyder din krop!" Han var ærlig som han sagde det og efter hvad han selv mente var smiger blev han derfor meget overrasket over at hun så så bredt på ham uden nogen reel grund. Han lagde hovedet spørgende på skrå. "Hvad nu Smukke?"

Så snart hendes hænder ramte hans krop og hun begyndte at vaske han fik han en rejsning. Han vred sig lidt som han på en side forsøgte at få hende til at mærke det hårde stykke kød, men samtidigt med forsøgte han også at komme lidt væk fra hende. Han begyndte selv at vaske hendes lår og ben imens.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 9:53

Hun svarede ham ikke. Hun troede aldeles ikke på ham heller, men det behøvede han ikke at vide. Hun kiggede nøj på ham som han sagde det" hvad vil du gøre, hvis du en dag finder ud af at du har delt mig?" spurgte hun. Hun ville gerne kende til konsekvenserne på forhånd, skulle det nu ske. Hun havde dog ikke et behov for at det skulle ske, men en dag skulle hun jo giftes og den mand ville nok gerne dele seng med hende og skaffe arvinger.
Hun kiggede vredt på ham, hans ord gjorde hun kun vredere. " så du vil ikke dele mig, men jeg skal åbenbart dele sig med alle kvinder du møder på din vej?" det var egentlig ikke meningen hun ville fortælle hvad der var galt, men hun var blevet så provokeret af hans ord.
Hun sukkede lavmælt over hans rejsning. Hun fik vasket ham færdigt og begyndte så at vaske først sit eget hår og derefter hans. Man kunne mærke hun skyndte sig lidt. Hun blev nødt til at komme hurtigt op af det her bad, snart ville hun ikke kunne modstå længere, og hun ville derfor sænke sig selv ned over ham.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 10:04

Hendes ord forvirrede ham, fordi det kom jo ikke til at ske! Så hvad han ville gøre var ikke lige åbenlyst med det samme, men så længe hun ikke var hans mage ville han ikke gøre hende ondt.
"Jeg ville tage dig, jeg ville vise dig hvorfor du ikke har brug for andre mænd i din seng end mig! Jeg ville bruge dig, fylde dig og lade dine nydende skrig og støn fylde vores omgivelser. Jeg ville være mere voldsom end normalt og jeg ville især sørge for at fylde dig med min sæd!" Hans stemme var bestemt og han mente hvad han sagde. "Og måske jeg bliver så vred jeg slår ham du var sammen med!" Han grinede lidt af hans egen mangel på kontrol...

Han kiggede chokeret på hende, han havde aldrig troet det var noget der betød noget for hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige? At han kun havde været med en eller to de sidste tre år? At han havde store behov for sex? Bare undskylde?
"Jeg troede ikke det betød noget for dig, det må du undskylde... Så du vil ikke dele mig? Men du vil heller ikke være min?" Han spurgte da den del lød uretfærdigt for ham.

Han begyndte at massere og vaske hendes lår, langsomt gled hans hænder imod hendes under og baglår. Han nød at hun vaskede hans hår og mens hun vaskede lænede han sig ned og stjal et kys fra hendes læber hurtigt og uden at tænke over at det var dumt lod han hans hånd glide ind mellem hendes ben, søgende, legende, hungrende efter hendes indre.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 10:30

Hun kiggede drillende på ham og strakte sig så godt hun kunne uden at det ville gøre ondt, men det gjorde ondt uanset hvad. " du får det ikke til at lyde som om noget forfærdeligt ville ske med mig" svarede hun flabet. Hun havde egentlig ikke behov for andre. Egentlig havde hun aldrig været omkring mænd som hun var omkring Sajro. Og det irriterede hende at hun ikke kunne styre sig selv til fulde. Det var en kamp hver gang. Hun brød sig ikke om det blødsødne grødhoved hun var omkring ham, heldigvis vidste han ikke hvor slem hun blev. Hun kontrollerede heldigvis sig til en smule.

Hun kiggede på ham. Hun vidste det var meget at forlange"... Er det virkelig så meget at forlange? Hvis jeg bliver gift med en magtfuld person, skal jeg kun være sammen med ham indtil jeg er med barn også er jeg din resten af tiden? " selv hun ville ikke godtage den slags, men på sådanne punkter kunne man godt mærke hun var ung og naiv.

Hun stønnede sagte over ham" der går præcis 5 sekunder også tager jeg dig"stønnede hun og kiggede op på ham med store sultne øjne
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 10:43

Hun havde ret han fik det næsten til at lyde som en belønning jo, men egentligt sagde han det jo mere for at fortælle hun at hun ikke havde brug for nogen anden mand end ham. "Du har ret men du kan vidst godt være og mærke at jeg er den eneste du har brug for når det kommer til sex" han smilede flabet og drilsk. "Kan jo heller ikke gøre dig ondt for så ender vi her hvor du er for ødelagt til at jeg kan kneppe dig!" Han smilede lidt lumskt.

Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende, fordi at kunne have hende trods hun var gift ville han jo gerne. Men på den anden side ville han ikke dele hende! "Jeg forstår hvad du siger... Og jeg ville aldrig kunne modstå din krop... Men nej jeg vil ikke dele dig! I det beskrevne tilfælde ville jeg forsøge at gøre dig gravid!" Han ville have hvad han ville have og det var hende så han ville absolut ikke dele hende!

Han hørte hende ikke ordentligt og lod hurtigt en finger trænge op i hende og så en mere som han fyldte og spredte hendes stramme indre med de to fingre og begyndte at bide og kysse hende. Snakken om at dele hende gjorde ham territorial, han skulle markere hende som hans!


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 11:19

" ja, det er du, men jeg har ikke noget i mod at ligge krop til en anden et par gange, for at skænke dem et barn, hvis det betyder mere magt til mig" hun mente det 100%. Børn h
For hende var remedie til at skabe alliancer og mere magt.
Hun kiggede surt på ham" så det er den eneste grund til at du ikke vil skade mig? " spurgte hun fornærmet.
Hun kiggede bestyrtet på ham" og risikere at jeg bliver straffet for det?" spurgte hun. Heldigt for hende havde kvinderne i hendes slægt en drik de altid drak efter sex. Den sørgede for at befrugtede æg ikke satte sig fast. Den havde hun i hvert fald ikke tænkt sig at fortælle ham om. For at sige sandheden, så skræmte tanken om børn Maeve ekstremt meget. Hun havde altid slået sig til tåls med at hvis hun blev gift med en rig og magtfuld mand, ville de få en ammende og hun ville kun se barnet en eller to gange om dagen hvis ikke mindre.

Hun stønnede overrasket over ham. Hun havde ment sine ord. Hun lagde den ene hånd på hans skulder og den anden tog fat om hans skaft. Stødvist begyndte hun at køre hånden op og ned over skaftet. Hun lagde hovedet let tilbage af ren nydelse, så hendes fine hvide hals kom til syne, helt udstrakt. Hun åbnede kort øjnene og kiggede glubskt på ham. Med en enkel affejning med hånden havde hun fjernet hans hænder, hævet og sænket sig ned over ham. Hendes stønnen fortalte hvilket ekstase hun var i, da hans pin fyldte hende ud.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 11:36

Han vidste desværre at hun mente det, og han kunne ikke lide det! Han sagde ikke noget om det her dog da han vidste de bare ville sidde og tale frem og tilbage om det samme uden at komme nogen vegne. "Selvfølgelig ikke den eneste grund!" Han grinede da hun talte om at blive straffet. "Og du tror jeg ikke ville være ved din side og beskytte dig i så fald?" Han smilede blot til hende, fordi han havde ingen tvivl om at hvis hun holdte sig i nærheden af ham så skulle han nok beskytte hende.

Han knurrede som en fornøjet hund som hun bevægede hånden op ad hans skade og da hun så fjernede hans hænder fandt de hurtigt hendes røv og hjalp hende ned over hans pik istedet. Han bed hende i halsen med det samme og stønnede. Han begyndte at vugge hendes hofter med det samme samme med hans greb i hendes røv. Han kyssede hende så og lidenskabeligt og så hende i øjnene... Han vidste det var forkert men at komme en gang var vel sikkert nok. "så rid mig Maeve!" Han bed hende igen og fortsatte med at vugge hendes hofter mens han pressede sig dybere og dybere op i hende til hans pik kyssede hendes dybeste.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 11:55

Hun kiggede på ham" Sargonis, jeg vil aldrig tillade en uønsket graviditet" svarede hun og kiggede lidt væk, hun var ret sikker på at han var modstander af det hun ville gøre hvis det skete.

Hun smilede, tydeligt tilfreds med sig selv om endelig at få ham til at have sex med hende. Hun stønnede højt og begærligt. Forsigtigt bevægede hun sig frem og tilbage, roligt gjorde hun det hurtigere og hurtigere, ventede på at se hvor grænsen for hendes skader ville trække stregen. Vandet begyndte at pjaske udover karret kanter. Hun lagde hænderne om hans ansigt og kyssede ham dybt. Et jag af smerte skød igennem hende, hendes vejrtrækning og den hastighed hun red han i var for meget. Hun satte farten ned og vuggede frem og tilbage, indtil smerten fortog sig. Hun havde kunnet mærke orgasmen bygge sig op før og var irriteret over at smerten havde ødelagt den. Efter tre år uden noget sex og nu de sidste par timers forspil, var hun ikke svær at få til at komme
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 12:33

Han havde ikke længere hjernekapacitet til at snakke med hende om politisk ægteskab og graviditeter længere. Hans hjerne var dyrisk og ville gøre hende til hans, selv hvis bare for nu. Markere hende med hans lugt og hans mærker!

Han nød blot hendes bevægelser, han sukkede nydende indtil hun sænkede farten igen og han slap et dybt støn som han nød følelsen af hele hendes våde skede.
Han var meget opmærksom på hendes krop og fra deres tidligere møder huskede han stadig hvordan han kunne genkende hendes kommende orgasme. Han lod hende dog få den, modsat dengang, da hun kom om ham greb han hendes hofter og trak hende ned mens han pressede sig op, så han igen lod hans pik kysse hendes dybeste, håbede at hans fulde størrelse ikke var for meget for hende.
Mens hun så kom nød han blot hendes den pulserende våde følelse og kyssede hende passioneret og begyndte så at bide hendes hals mere. Han nød det men han var ikke hvad man ville kalde tæt på at komme, han lod kys og bid føre til hendes øre hvor han hviskede: "Du fortsætter bare så jeg kan fylde dig mere." Han stønnede det halvt og begyndte allerede at guide hendes hofter igen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 16:25

Hun stønnede og nærmest klynkede da orgasmen rullede ind over hende og han kom ind længere op i hende. Hun nærmest skreg til sidst. Den følelse der rullede over hende var næsten for meget og hele hendes krop rystede. Til dato var dette den vildeste orgasme hun havde fået til dato. Hun faldt nærmest sammen ind over ham. Hun var ved at være godt afkræftet, men hun var samtidig ikke færdig med ham, hun ville have mere meget mere. Hun sukkede da han kyssede hende og gengældte dybt kysset hun kiggede drillende på ham spændte ryggen ad så hendes bryster struttede mod ham. Hun lagde armene om halsen på ham og satte tempoet op i den takt han førte hendes hofter. Stønnede rullede liderlig over hendes læber igen og hun forsvandt ind i den trance hun altid kom i, når hun var sammen med Sajro. Hun lavede knibeøvelser så hendes fisse trak sig sammen om ham. Hun borede neglene ind i nakken på ham og hendes vejrtrækning blev dybere. Hun red ham med moderat hastighed og kunne begynde at mærke sårene der blev irriteret af hendes dyne vejrtrækninger og deres bevæge. En grimasse løb kort over hendes ansigt og blev irriteret over det, hun ville ikke have han blev bekymret og stoppede.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 16:37

Han nød følelsen af hendes krampen og skælven om ham. Han lukkede sine fingre om hendes ene nippel på det bryst som ikke var blevet brændt. Han kunne jo mærke at hun tydeligvis havde fået ordentligt kontrol over bevægelsen af hendes egne hofter, så han kunne bare nyde det.
Hendes sammentrækninger var fantastiske og endnu engang pressede han sig så dybt i hende han kunne selvom dette betød at han stødte mod hendes dybere dele og at stadig nogle få centimeter af roden desværre måtte forblive overset da hun ikke kunne tage hans fulde længde.
Da hun skar en grimasse så han den godt, og han stoppede hendes hofter, og begyndte i stedet blot at løfte hende få centimeter op og så helt ned igen, stille og roligt så han kunne stimulere hendes c-punkt i stedet. Han ville jo selv gerne komme, men ikke gennem hendes smerte.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 17:16

Hun stønnede en ekstra gang over hans røren ved hendes nipple. hun jamrede let da han stødte ekstra op i hende, hun kunne mærke ham ramme hendes livmoder, det var rart men det udløste en smule smerte. Men hun var vant til at hendes livmoder var øm efter sex med ham. Hun kiggede på ham da han begyndte at køre hende op og ned, og for en stund glemte hun at hjælpe til, da han ramte helt rigtigt og hendes stønnede blev tiltagende sammen med den summende fornemmelse hun fik I kroppen af det. Hun kom langsomt tilbage til øjeblikket og hjalp til, hun bevægede sig hurtigere og hårdere op og ned over ham, på trods af at det gjorde lidt ondt i sårene fra de dybe knivstik hun havde fået. Hendes støn var meget lyse og afslørede at hun nok snart ville komme igen.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 17:26

Han smilede over hendes jamrende lyd, mest fordi hun var jo klar over hvad hun gik ind til og kendte hans størrelse. Han var også helt sikker på at trods det måske gjorde ondt så kunne hun lide det. Han lænede sig ned til hendes øre, og hviskede til hende. "For dybt og hårdt?" Hans stemme var flabet og kæk, og regnede med at hun svarede nej eller lignende.
Hun behøvede ikke at hjælpe så han endte med at løfte hende af ham. Han vendte hende så hendes ryg var mod hans bryst, og han sank hende så ned over hans pik. Han løftede hendes lår op mod hendes mave og lagde armene om hendes lår derved fangede hende på en måde hvor hun nærmest ikke kunne bevæge sig. Han begyndte så at løfte hende af hans pik og så hele vejen ned så dybt som muligt, igen og igen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 19:01

Hun kiggede smørret på ham da han hviskede hende i øret" jeg skulle ellers til at spørge om du ikke havde tænkt dig stikke den længere op og hårdere"svarede hun flabet tilbage.
Hun nåede lige at se super skuffet ud før et langt ååh forlod hende, da han skænkede hende ned over sig igen. Hun lænede hovedet tilbage og lade det over hans ene skulder, stønnede mod hans hals og bed ham hårdt, gav slip og bed ham så hårdt igen. Hendes næste orgasme kom tættere og tættere på og den var så voldsom at hun både ville have den, men samtidig følte at den var alt for meget. Hun begyndte at klynke over den intense følelse den kom med, og inden den rullede over hende, fik hun presset den ene hånd ned af sin krop og med mellem hendes ben, hvor hun liderligt stimulerede sin klit. Orgasmen eksploderede Denne gang i hende, og havde Sajro ikke holdt hende fast var hun nok sprunget af ham og rullet sig sammen i krampetrækninger pga. Den. Denne orgasme var ti gange mere intens, den havde været både en klit orgasme og gpunkts orgasme. Hun skreg den ud i næsten et minut med lukkede øjne og hovedet pressende ned over hans skulder. Hele hendes krop var spændt og hun kunne selv tydelige mærke hvordan hun trak sig hårdt sammen om hans pik og gav slip. Da hun endelig var stoppet med med skrige var hun tom for ord og følte knap hun havde kræfter til at trække vejret. Et smil gled over hendes læber og hun åbnede langsomt øjnene og kiggede på hans hals og lod blik glide op til hans kind og hans øjne. "fuck" gispede hun næsten lydløst og var blevet helt slap i kroppen.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 19:07

Da hun vitterligt spurgte om han ikke ville gøre det dybere og hårdere, så skulle han da nok give hende hvad hun bad om. Det blev dog ikke med det samme da hun ret kort efter kom og strammede så meget at han ikke havde muligheden for at gøre andet end at lade hendes orgasme løbe dens gang. Hendes bid lige før orgasmen fik ham dog til at stønne og en enkelt gang trække hende hårdere ned over hans pik så hun kunne mærke ham dybere og hårdere end før.
Han blev ved med at holde hende fanget selv efter hun havde overstået hendes orgasme, han så hende i øjnene som hun så på ham og bed hende så i øret før han hviskede. "Så dybere og hårdere? Indtil jeg kommer?" Inden hun nåede at svare på hans flabede spørgsmål begyndte han at løfte hende op og ned så han trængte meget hårdt og dybt op i hende. Der skulle dog heldigvis ikke mange stød til før han ikke løftede hende igen men bare pressede sig selv dybere og hårdere op i hende som han pumpede hende fuld. Han trådte ud af badet og løftede hende af ham. Af vane satte han hende på knæ foran ham.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 19:40

Hun smilede selvtilfreds over hans ord efter hendes orgasme. Af en eller anden grund tændt det hende at være fuldstændig øm i underlivet efter sex, og derfor ville hun gerne have at gennempulede hende, så de jag hun ville få af ømhed dagen, kunne minde hende om det her og være gnisten til at tænde hende igen, mere end hun allerede ville være. Hun åbnede munden for at svare ham men i stedet for ord, kom høje støn næsten små skrig ud af hende, da han tog hende så hårdt og dybt. Hun lukkede øjnene og hengav sig til ham igen, da han kom oppe i hende, blev hun liderlig på ny igen, det tændt hende at han fyldte hende op, ikke kun med hans pik, men også med hans sæd. Hun åbnede øjnene med tunge vejrtrækninger da han rejste sig og satte hende ned foran sig. Hun kiggede på hans pik med store uskyldige øjne og dernæst op på ham. Hans sæd glinsede ned at hendes inderlår som det løb ud af hende. "hvad laver jeg hernede?" spurgte hun som om hun intet vidste. Et meget svagt næsten ikke synligt, skælmsk smil lå i hendes ene mundvige.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 19:48

Han elskede hendes skrig og støn. Han vidste desværre ikke at hun bare blev mere liderlig eftersom han begyndte at tænke lidt mere klar og tænkte de nok ikke burde have mere sex hvis ikke hun skulle komme til skade. Han havde dog allerede sat hende på knæ, og hendes spørgsmål fik kun hans pik til at vende tilbage til fuld mast igen.
Han lagde en hånd på hendes hoved, og den anden under hendes hage så han havde god kontrol over hende.
"Det ved du godt, men du ønsker måske jeg bare skal vise dig hvad det er du er dernede for?" han smilede skævt og drilsk til hende, da han hentydede til at han så bare ville bruge hendes mund istedet for at lade hende tage ham i munden. Han slap hendes hoved og lagde begge hænder på hendes skuldre så hun ikke kunne rejse sig op. Hans lem vippede op og ned som hans blod pulserede igennem den.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 20:41

Hun kiggede selvtilfreds på hans pik da den rejste sig og kiggede drillende op på ham. " vis mig det" sagde hun villigt. Hendes nippes var blevet hårde og hendes bryster strittede. Hendes sår var begyndt at blive røde af irritationen fra deres sex og hendes bevægelser. Hun åbnede munden på vid gab og rakte tungen let ud for at tage i mod ham. Hendes blik var drilsk og man kunne se hun var tændt igen. Hendes opførsel var meget unormal. Normalt ville hun trodse han og kræve han gik ned på hende før hun gik ned på ham. Hun vidste ikke engang selv hvad der gjorde udslaget, men hun vidste at han ikke skulle blive vant til det. Hun tog hånden ned mellem benene, lod en finger løbe mellem læberne dernede, så der kom deres blandede safter på, inden hun førte den op til sin munden Suttede på den, imens hun holdt øjenkontakt med.
"vil du smage?"
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 20:46

Han smilede lumskt da hun sagde han skulle vise det, og han smilede bare bredt da hun åbnede munden og gjorde sig klar. Han lod hende slikke hendes finger og rystede på hovedet af hende, han var ikke lige den type. "Du kan få det helt for dig selv." Han greb så hendes hage med tommel og pege finger mod hendes kinder som han gav et let tryk til at åbne hendes mund. Han lod så hovedet af hans pik falde ned på hendes tunge før han langsomt begyndte at lade skaftet glide ind mellem hendes læber. "Slap helt af..." Han begyndte så bare at skubbe sig selv dybere og dybere i hendes mund afventende på hvor meget af ham hun kunne tage på en gang, han ville dog presse hende lidt mere end hvad hun nok selv troede hun kunne.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Maeve Man 26 Jul 2021 - 21:00

Hun kiggede drilsk på ham" tør du ikke smage? " svarede hun flabet. Hun åbnede munden og svælget så godt hun kunne og jo længere ned han kom i hendes hals, jo flere gurgle lyde kom der. Savlen begyndte langsomt at løbe ned ad hendes hage og hendes øjne løb i vand inden små tårer trillede ned, hun holdt øjenkontakten med et næsten dyrisk og udfordrende blik. Små opkastlignende lyde kom fra hende men det var også det. Hun lukkede læberne om ham og savlede hans pik til så godt som det var muligt for hende imens hun prøvede at trække vejret gennem næsen. Hendes fingerspidser løb pirrende op ad hans lår og hun borede let neglene ind i hans baller, da hun stoppede ved hans hofter og holdt om ham
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)// - Page 3 Empty Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//

Indlæg af Sajro Man 26 Jul 2021 - 21:06

Han sendte hende blot et sigende blik. Han havde ikke tænkt sig at følge den leg, fordi han vidste udemærket at hun kun var ude på at tirre ham så hun enten fik ham til at gøre hvad hun ville eller kunne kalde ham bange.
Han blev bare ved med at presse sig selv dybere og dybere ned i hendes hals. Hendes lyde fik hans pik til nærmest at spjætte i hendes hals, og han fortsatte med at presse sig dybere indtil han mærkede hendes næse mod hans mave, og der begyndte han så langsomt at trække sig ud igen. "Wow, du kan faktisk tage det hele her!" Han roste hende med et flabet smil, og så snart han ikke længere havde noget af hans pik i hendes hals stødte han til og genintroducerede hans pik med hendes hals. Han trak sig så ud af munden på hende, og hev hende ind på sengen og lagde hende der på ryggen. Han fandt sin plads og begyndte igen at bruge hendes mund og hals, men han var sød og begyndte også at give hendes skede lidt opmærksomhed som han fyldte den med hans fingre.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum