Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Hvad er der dog sket!? //Maeve (XXX)//
"Selvfølgelig kan vi det!" Han mente det uden tvivl, selvfølgelig kunne hun blive hans mage, og hendes begrundelse forstod han godt men mente også at han bragte hende magt.
"Men hvis du vil have al magt, så er det her jo den eneste måde at få meget magt over mig." Han blinkede til hende han ville ikke presse på lige nu da han heller ikke var sikker på hvad han skulle sige.
Da vandet kogte begyndte han at blande det kogende vand med rent koldt vand i der store kar badeværelset. Det spørgsmål hun stillede undrede ham så han tænkte ihærdigt over hvorfor hun spurgte. "Sengen her er ubrugt, da det er en gæsteseng." Nu han havde gjort bader klar gik Han over til hende og lænede sig helt ned til hendes øre hvilket krævede han bukkede sig langt forover. "Badet er klart." Han knappede imens skjorten hun havde på op og skubbede den af hende, hvis hun ikke stoppede ham fjernede han også hendes bandager, og bar hende ind og satte hende i badet.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hun slappede mere af iver hans svar."... Så ingen har brugt den? " hun blev en smule flov over sin reaktion men hverken viste tegn på det eller sagde noget.
Hun lod ham tage tøjet af sig og placere hende i badet. Hun begyndte straks, næsten febrilsk at skrue sin krop. Hun dykkede hovedet ned under vandet for at gøre håret klart til vask. Hun kiggede op på ham. "kommer du ikke herned?"
Maeve- Antal indlæg : 223
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese
Han tænkte straks over hendes spørgsmål, og nikkede så efterfulgt af et kort ryst. "Jeg har sovet der lidt, så du må leve med at min fært er deri... Og ingen har brugt den til noget af det du kommer til at opleve i den, hvis det er din frygt." Han blinkede flabet til hende. Hendes spørgsmål om han ikke kom ned til hende fik ham til at smide bukserne ned det samme og blotte hans nøgne krop i dens fulde størrelse.
Han greb så under hendes arme og løftede hende op, satte sig selv ned og satte hende i hans skød. "Undskyldning for at røre dig? Tager jeg altid" han bukkede hende forover og begyndte at vaske hendes ryg.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hans svar gav hende et tilfreds udtryk. Hun slugte ham med øjnene da han smed bukserne og lod ham både være hende og sætte hende ned på hans skød. Hun lod ham vaske hendes ryg og da han var færdig, vendte hun sig om mod ham. Og begyndte at vaske hans brystkasse og arme med et lille smil. Hun havde lagt benene om ham og havde omhyggeligt placeret sig så deres underliv ikke rørte hinanden.
Så snart hendes hænder ramte hans krop og hun begyndte at vaske han fik han en rejsning. Han vred sig lidt som han på en side forsøgte at få hende til at mærke det hårde stykke kød, men samtidigt med forsøgte han også at komme lidt væk fra hende. Han begyndte selv at vaske hendes lår og ben imens.
Hun kiggede vredt på ham, hans ord gjorde hun kun vredere. " så du vil ikke dele mig, men jeg skal åbenbart dele sig med alle kvinder du møder på din vej?" det var egentlig ikke meningen hun ville fortælle hvad der var galt, men hun var blevet så provokeret af hans ord.
Hun sukkede lavmælt over hans rejsning. Hun fik vasket ham færdigt og begyndte så at vaske først sit eget hår og derefter hans. Man kunne mærke hun skyndte sig lidt. Hun blev nødt til at komme hurtigt op af det her bad, snart ville hun ikke kunne modstå længere, og hun ville derfor sænke sig selv ned over ham.
"Jeg ville tage dig, jeg ville vise dig hvorfor du ikke har brug for andre mænd i din seng end mig! Jeg ville bruge dig, fylde dig og lade dine nydende skrig og støn fylde vores omgivelser. Jeg ville være mere voldsom end normalt og jeg ville især sørge for at fylde dig med min sæd!" Hans stemme var bestemt og han mente hvad han sagde. "Og måske jeg bliver så vred jeg slår ham du var sammen med!" Han grinede lidt af hans egen mangel på kontrol...
Han kiggede chokeret på hende, han havde aldrig troet det var noget der betød noget for hende. Han vidste ikke hvad han skulle sige? At han kun havde været med en eller to de sidste tre år? At han havde store behov for sex? Bare undskylde?
"Jeg troede ikke det betød noget for dig, det må du undskylde... Så du vil ikke dele mig? Men du vil heller ikke være min?" Han spurgte da den del lød uretfærdigt for ham.
Han begyndte at massere og vaske hendes lår, langsomt gled hans hænder imod hendes under og baglår. Han nød at hun vaskede hans hår og mens hun vaskede lænede han sig ned og stjal et kys fra hendes læber hurtigt og uden at tænke over at det var dumt lod han hans hånd glide ind mellem hendes ben, søgende, legende, hungrende efter hendes indre.
Hun kiggede på ham. Hun vidste det var meget at forlange"... Er det virkelig så meget at forlange? Hvis jeg bliver gift med en magtfuld person, skal jeg kun være sammen med ham indtil jeg er med barn også er jeg din resten af tiden? " selv hun ville ikke godtage den slags, men på sådanne punkter kunne man godt mærke hun var ung og naiv.
Hun stønnede sagte over ham" der går præcis 5 sekunder også tager jeg dig"stønnede hun og kiggede op på ham med store sultne øjne
Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende, fordi at kunne have hende trods hun var gift ville han jo gerne. Men på den anden side ville han ikke dele hende! "Jeg forstår hvad du siger... Og jeg ville aldrig kunne modstå din krop... Men nej jeg vil ikke dele dig! I det beskrevne tilfælde ville jeg forsøge at gøre dig gravid!" Han ville have hvad han ville have og det var hende så han ville absolut ikke dele hende!
Han hørte hende ikke ordentligt og lod hurtigt en finger trænge op i hende og så en mere som han fyldte og spredte hendes stramme indre med de to fingre og begyndte at bide og kysse hende. Snakken om at dele hende gjorde ham territorial, han skulle markere hende som hans!
For hende var remedie til at skabe alliancer og mere magt.
Hun kiggede surt på ham" så det er den eneste grund til at du ikke vil skade mig? " spurgte hun fornærmet.
Hun kiggede bestyrtet på ham" og risikere at jeg bliver straffet for det?" spurgte hun. Heldigt for hende havde kvinderne i hendes slægt en drik de altid drak efter sex. Den sørgede for at befrugtede æg ikke satte sig fast. Den havde hun i hvert fald ikke tænkt sig at fortælle ham om. For at sige sandheden, så skræmte tanken om børn Maeve ekstremt meget. Hun havde altid slået sig til tåls med at hvis hun blev gift med en rig og magtfuld mand, ville de få en ammende og hun ville kun se barnet en eller to gange om dagen hvis ikke mindre.
Hun stønnede overrasket over ham. Hun havde ment sine ord. Hun lagde den ene hånd på hans skulder og den anden tog fat om hans skaft. Stødvist begyndte hun at køre hånden op og ned over skaftet. Hun lagde hovedet let tilbage af ren nydelse, så hendes fine hvide hals kom til syne, helt udstrakt. Hun åbnede kort øjnene og kiggede glubskt på ham. Med en enkel affejning med hånden havde hun fjernet hans hænder, hævet og sænket sig ned over ham. Hendes stønnen fortalte hvilket ekstase hun var i, da hans pin fyldte hende ud.
Han knurrede som en fornøjet hund som hun bevægede hånden op ad hans skade og da hun så fjernede hans hænder fandt de hurtigt hendes røv og hjalp hende ned over hans pik istedet. Han bed hende i halsen med det samme og stønnede. Han begyndte at vugge hendes hofter med det samme samme med hans greb i hendes røv. Han kyssede hende så og lidenskabeligt og så hende i øjnene... Han vidste det var forkert men at komme en gang var vel sikkert nok. "så rid mig Maeve!" Han bed hende igen og fortsatte med at vugge hendes hofter mens han pressede sig dybere og dybere op i hende til hans pik kyssede hendes dybeste.
Hun smilede, tydeligt tilfreds med sig selv om endelig at få ham til at have sex med hende. Hun stønnede højt og begærligt. Forsigtigt bevægede hun sig frem og tilbage, roligt gjorde hun det hurtigere og hurtigere, ventede på at se hvor grænsen for hendes skader ville trække stregen. Vandet begyndte at pjaske udover karret kanter. Hun lagde hænderne om hans ansigt og kyssede ham dybt. Et jag af smerte skød igennem hende, hendes vejrtrækning og den hastighed hun red han i var for meget. Hun satte farten ned og vuggede frem og tilbage, indtil smerten fortog sig. Hun havde kunnet mærke orgasmen bygge sig op før og var irriteret over at smerten havde ødelagt den. Efter tre år uden noget sex og nu de sidste par timers forspil, var hun ikke svær at få til at komme
Han nød blot hendes bevægelser, han sukkede nydende indtil hun sænkede farten igen og han slap et dybt støn som han nød følelsen af hele hendes våde skede.
Han var meget opmærksom på hendes krop og fra deres tidligere møder huskede han stadig hvordan han kunne genkende hendes kommende orgasme. Han lod hende dog få den, modsat dengang, da hun kom om ham greb han hendes hofter og trak hende ned mens han pressede sig op, så han igen lod hans pik kysse hendes dybeste, håbede at hans fulde størrelse ikke var for meget for hende.
Mens hun så kom nød han blot hendes den pulserende våde følelse og kyssede hende passioneret og begyndte så at bide hendes hals mere. Han nød det men han var ikke hvad man ville kalde tæt på at komme, han lod kys og bid føre til hendes øre hvor han hviskede: "Du fortsætter bare så jeg kan fylde dig mere." Han stønnede det halvt og begyndte allerede at guide hendes hofter igen.
Hendes sammentrækninger var fantastiske og endnu engang pressede han sig så dybt i hende han kunne selvom dette betød at han stødte mod hendes dybere dele og at stadig nogle få centimeter af roden desværre måtte forblive overset da hun ikke kunne tage hans fulde længde.
Da hun skar en grimasse så han den godt, og han stoppede hendes hofter, og begyndte i stedet blot at løfte hende få centimeter op og så helt ned igen, stille og roligt så han kunne stimulere hendes c-punkt i stedet. Han ville jo selv gerne komme, men ikke gennem hendes smerte.
Hun behøvede ikke at hjælpe så han endte med at løfte hende af ham. Han vendte hende så hendes ryg var mod hans bryst, og han sank hende så ned over hans pik. Han løftede hendes lår op mod hendes mave og lagde armene om hendes lår derved fangede hende på en måde hvor hun nærmest ikke kunne bevæge sig. Han begyndte så at løfte hende af hans pik og så hele vejen ned så dybt som muligt, igen og igen.
Hun nåede lige at se super skuffet ud før et langt ååh forlod hende, da han skænkede hende ned over sig igen. Hun lænede hovedet tilbage og lade det over hans ene skulder, stønnede mod hans hals og bed ham hårdt, gav slip og bed ham så hårdt igen. Hendes næste orgasme kom tættere og tættere på og den var så voldsom at hun både ville have den, men samtidig følte at den var alt for meget. Hun begyndte at klynke over den intense følelse den kom med, og inden den rullede over hende, fik hun presset den ene hånd ned af sin krop og med mellem hendes ben, hvor hun liderligt stimulerede sin klit. Orgasmen eksploderede Denne gang i hende, og havde Sajro ikke holdt hende fast var hun nok sprunget af ham og rullet sig sammen i krampetrækninger pga. Den. Denne orgasme var ti gange mere intens, den havde været både en klit orgasme og gpunkts orgasme. Hun skreg den ud i næsten et minut med lukkede øjne og hovedet pressende ned over hans skulder. Hele hendes krop var spændt og hun kunne selv tydelige mærke hvordan hun trak sig hårdt sammen om hans pik og gav slip. Da hun endelig var stoppet med med skrige var hun tom for ord og følte knap hun havde kræfter til at trække vejret. Et smil gled over hendes læber og hun åbnede langsomt øjnene og kiggede på hans hals og lod blik glide op til hans kind og hans øjne. "fuck" gispede hun næsten lydløst og var blevet helt slap i kroppen.
Han blev ved med at holde hende fanget selv efter hun havde overstået hendes orgasme, han så hende i øjnene som hun så på ham og bed hende så i øret før han hviskede. "Så dybere og hårdere? Indtil jeg kommer?" Inden hun nåede at svare på hans flabede spørgsmål begyndte han at løfte hende op og ned så han trængte meget hårdt og dybt op i hende. Der skulle dog heldigvis ikke mange stød til før han ikke løftede hende igen men bare pressede sig selv dybere og hårdere op i hende som han pumpede hende fuld. Han trådte ud af badet og løftede hende af ham. Af vane satte han hende på knæ foran ham.
Han lagde en hånd på hendes hoved, og den anden under hendes hage så han havde god kontrol over hende.
"Det ved du godt, men du ønsker måske jeg bare skal vise dig hvad det er du er dernede for?" han smilede skævt og drilsk til hende, da han hentydede til at han så bare ville bruge hendes mund istedet for at lade hende tage ham i munden. Han slap hendes hoved og lagde begge hænder på hendes skuldre så hun ikke kunne rejse sig op. Hans lem vippede op og ned som hans blod pulserede igennem den.
"vil du smage?"
Han blev bare ved med at presse sig selv dybere og dybere ned i hendes hals. Hendes lyde fik hans pik til nærmest at spjætte i hendes hals, og han fortsatte med at presse sig dybere indtil han mærkede hendes næse mod hans mave, og der begyndte han så langsomt at trække sig ud igen. "Wow, du kan faktisk tage det hele her!" Han roste hende med et flabet smil, og så snart han ikke længere havde noget af hans pik i hendes hals stødte han til og genintroducerede hans pik med hendes hals. Han trak sig så ud af munden på hende, og hev hende ind på sengen og lagde hende der på ryggen. Han fandt sin plads og begyndte igen at bruge hendes mund og hals, men han var sød og begyndte også at give hendes skede lidt opmærksomhed som han fyldte den med hans fingre.
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Hvad fanden er der sket!? ~Nille~
» Fandt dig igen men hvad er der dog sket med dig? (Vandrer)
» Du ved ikke hvad der er sket siden sidst - Theo
» What are you doing here? //Maeve//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth