Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
Why have I never met you before? //Matic//
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Why have I never met you before? //Matic//
''Matic, kig på mig! Tag det roligt..!'' Hun rystede i ham, for at se om det måske kunne hjælpe..
Hun tøvede lidt, hun var ikke sikker på hvad hun skulle gøre, hun havde aldrig rigtig prøvet sådan noget før..
Hun løb hurtigt op, for at lave et bad til ham, det var jo blodet han ville have af.. Hun gik ned igen, for at hente ham.. Hun tog fat i ham, og fulgte ham med oven på, hun pegede hen imod badeværelset..
''Der inde kan du få blodet af..''
Gæst- Gæst
Han fik sig selv gjort fri for blod, og lige så langsomt blev han mere og mere afslappet, og han gik så stille og roligt ud til hende igen... Han havde viklet et håndklæde om livet... Han havde sår over brystet, mave, og ryggen hvor han havde flået sig selv... De blødte svagt...
''Du må meget undskylde...''
Han så lidt trist på hende...
Gæst- Gæst
Hun rystede forsigtigt på hovedet.. ''Ikke sig undskyld, du kunne ikke selv gøre for det..'' Et halvt smil kom frem på hendes læber..
Hun fulgte ham ned i sofaen overfor den han lige havde sat i..
''Jeg finder noget tøj, og noget at rense såret med..''
Hun havde lidt tøj, han nok godt kunne passe, men det var ret så gammeldags, da det jo var for det, år 400 og et eller andet.. Hun gik overn på, for at hente tøjet, og noget til at rense sårene med.. Da hun kom ned igen lagde hun tøjet på bordet, foran ham..
''Lig dig ned, så renser jeg sårene for dig..'' Hun smilede til ham, hun vidste det godt kunne gøre lidt ondt, men hun ville helst ikke gøre ham mere urolig..
Gæst- Gæst
''Undskyld alt blodet...''
Han lod hende stille rense hans sår, hvor han klemte omkring puderne og hvad han ellers kunne få fat i... Og det gik ham lidt på at hun var så tæt på ha, da lysten straks meldte sig endnu engang, og han kunne ikke helt bare lukke den ude... Han forsøgte at kigge væk men det hjalp intet...
Han greb fast i hende og trak hende ned mod ham selv, hvor han kyssede hende ned af halsen... Ganske ganske blidt..
Gæst- Gæst
''Matic.. Det går ikke, jeg gør det ikke..''
Hun så beklagende på ham, og begyndte så med at fjerne tingene fra bordet, som hun havde brugt til at rense sårene med..
''Tøjet ligger på bordet..''
Hun forsvandt ud i køkkenet, og smed tingene ud.. Hun satte sig på en af stolene ude i køkkenet, hun kunne bare ikke gøre det, ligemeget hvor meget hun så end ville, så havde hun ikke gjort det.. Det var faktis sært, da han gjorde det hun kunne lide, men af en eller anden grund tændte det hende ikke..
Efter hun havde fjernet teen fra hulvet og smidt det ud, gik hun ind i stuen igen, forventninger af han havde fået tøjet på..
Gæst- Gæst
Han satte sig stille ned på sofaen igen, og så ned i jorden... Han forstod det hele men alligevel blev han irriteret på hende... Det var nok det eneste han ikke forstod...
''Hej...''
Det var alt han sagde da hun kom ind til ham...
Gæst- Gæst
''Hej..''
Hun havde i løbet at den tid de havde været sammen, godt forstået at de ikke kunne være venner, de var ikke hans stil at have piger som venner, hvis hun altså havde forstået det rigtigt.. Han havde åbenbart svært ved at styre sine lyster..
''Godt at du er dig selv igen..''
Hun smilte til ham, og begyndte at ordne den anden sofa.. Hun hadet den akaved stemning der var imellem dem, hun ville ikke bare sidde, og gøre den mere akavet, så hun ville ordne sofaen..
''Brug for noget at drikke..?'' Hun smilte til ham, men med ryggen til ham..
Gæst- Gæst
''Der er intet godt ved det! og det ved du godt!..''
Han blev bare siddende... Han brød sig ikke om stemningen men han havde heller ikke helt lyst til at gå...
''Ellers tak...''
Gæst- Gæst
''Der er noget godt i alle..''
Hun følte sig lidt som en eller anden gammel vis kvinde... Okay ja, hun var gammel, og en kvinde, men hun var bestemt ikke vis... *Forbandede stemning....*
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, hun var vel godt irreteret over at de ikke bare kunne være venner.. Kunne man mon lære ham det... Hun så lidt tænksom ud, men hun opgav hurtigt den tanke, da hun ikke kunne lide at lave om på folk..
''Det må du jo selv om..'' Hun smilede lidt til ham, på en måde som om ingenting var sket imellem dem.. *Måske kunne det lette stemningen?!*
Gæst- Gæst
Han rejste sig op fra sofaen og begyndte at gå... Men det varede ikke længe før han faldt sammen grundet smerter og sår... Han hadede det... Han kunne ikke engang gå, og han kunne ikke få noget ud af at være der... Han var bare fanget et nedern sted...
''Argh! Stupide mig! Stupide liv! Stupide far!''
Han fik sig kravlet over til sofaen igen hvor han fik sig kæmpet op i den, og lagde sig bare igen med ryggen mod hende...
Gæst- Gæst
Hun fulgte ham med øjnene da han faldt, og derefter kravlede hen til sofaen igen.. Hun smilte lidt for sig selv, da hun ikke ligefrem havde forestillet sig, at han blev så svag, men engler er jo ligesom mennesker.. Altså nogenlunde de samme svagheder som mennesker..
Men hun fik hurtigt tørret det smil af fjæset, da det nok var lidt ondt, at stå og smile af en mand, som var såret.. Ikke lige hendes stil.. Eller jo hvis det var nogen hun ikke brød sig om..
''Tag det nu rolig.. Du skal nok snart komme dig.'' Hun smilede til ham, på en drillende måde..
Gæst- Gæst
''Sikkert...''
Han blev bare liggende, og bed i en af puderne for ikke at rase ud på hende... Ikke fordi han ikke ville skade hende han var ligeglad der, men fordi han vidste det var ham der ville komme mest til skade ved det...
''Har...''
Han sagde ikke mere da det gik op for ham at han ikke ville bede hende om hjælp mere...
Gæst- Gæst
Hun sukkede en smule.. Hun var endnu engang ved at være godt træt af ham.. Hvorfor hjalp hun ham egentlig, hun skyldte ham ingenting.. Eller jo.. Han havde jo reddet hende.. Men hun var stadig ved at være godt træt af hans tone...
Hun var på vej ud af stuen, da hun hørte ham tale..
''Undskyld jeg hørte dig ikke, hvad sagde du..?'' Hun vidste godt han ikke gjorde sin sætning færdig, men hun ville dog lige høre hvad han havde at sige til hende..
Hun gik hen imod stuen, for lige at høre hvad han havde at sige til hende..
Gæst- Gæst
Mens han gik smed han det han havde på overkroppen, og vadede så forbi hende... Han var selv ved at være træt af hende... Nok mest fordi han følte han havde givet hende mere end han havde fået tilbage... Men han sagde intet...
Han gik bare forbi hende med et smertefuldt ansigtstræk...
Gæst- Gæst
''Bare gå uden at sig noget..'' Mumlede hun for sig selv...
Hun drejede hovedet så hun kunne se hvad det var han ville, om han ville gå, eller hente noget til sig selv..
Gæst- Gæst
''Lorte krop! Lorte sind! Lorte lyster!''
Han kravlede videre, men nu mod badeværelset hvor han kravlede ind og brækkede sig så... Han sad der bare...
Gæst- Gæst
Hun kom ud i badeværelset med et glad vand..
''Her..''
Hun rakte vandet ud til ham, og ventede lidt på at han ville tage imod det, hvis ikke ville hun stille det på gulvet.. Vand ville gøre mindre ondt, hvis det kom op..
Gæst- Gæst
''t...''
Han vendte sig væk fra hende igen og kastede lidt mere op... Før han sig om igen, og takkede hende så færdigt...
''Tak...''
Han tog vandet og drak...
''Hvorfor har du ikke smidt mig ud? Jeg vil noget som du ikke vil... Hvorfor holder du på mig?''
Gæst- Gæst
''Jeg...'' Hun tøvede lidt, hvad skulle hun dog svare, hun var jo faktis ikke helt sikker.. Hun ville ikke lave om på ham, også alligevel.. Men man kan jo ikke ret lave om på folk, og hun ville ikke fornærme ham endnu engang..
''Venskab..'' Sagde hun med en hviskende stemme, det var ikke sikker han hørte det men det var også ligemeget..
''Hør.. Jeg ved ikke om du har prøvet det før, men jeg giver ikke op på dig, der er ingen grund til at smide dig ud.. Der er noget godt i alle, og jeg tror på at der er noget i dig, som gør at jeg godt kan blive venner med dig..'' Hun sukkede lidt, hun ville ikke havde sagt det sådan.. Det lød også lidt bedere inde i hendes hovede...
''Men hvis du vil kan du jo bare gå... Jeg tvinger dig ikke til at blive..''
Gæst- Gæst
''Jeg...''
Han så stille på hende...
''Jeg tør ikke...''
Han rejste sig op, og humpede tilbage til sofaen hvor han satte sig ned...
Gæst- Gæst
''Du tør godt kæmpe mod en vampyr, der er meget stærkere end dig.. Men venskab..?''
Hun forstod det faktis godt.. Lysten... Men hun ville presse ham til det inderste, om det så ville betyde at de aldrig ville kunne se på hinanden igen, hvis de nu mødtes et eller andet sted..
Hun fulgte med ham, og satte sig i den anden sofa..
Gæst- Gæst
''Jeg vil have sex... DU vil have venskab... Kan du ikke se det bare ikke kan fungere?''
Han sukkede tungt over det... Hun ville ikke have sex med ham og det respekterede han, men så måtte hun vel også forstå at det betød at de heller ikke kunne være venner? Forstod hun bare ikke den del...
Gæst- Gæst
Hun kiggede stift på ham, da hun ville have ham til at forstå, at ikke alt handler om sex.. Bestemt ikke når man var sammen med hende..
''Har du slet ikke haft en følelse her i aften, som du ikke har haft før, eller i langtid.. Hvis du har, hedder det vidst venskab! Det vil sige at du bliver holdt af, uden at have sex..''
Hun sukkede, lænnede sig tilbage og kiggede op i det høje loft.. Hun forstod ham virkelig godt, at han ikke kunne være i nærheden af en pige, uden at tænke på sex, men hun ville stadig ikke give op, om han så blev sur på hende, det var hun ved at være godt så van til..
Gæst- Gæst
Han var bare irriteret, troede hun ikke han vidste der var andet end sex? Men forskellen lagde bare i hvordan deres liv havde været... Og han kunne ikke lade være med at tænke på sex nærmest konstant...
''Jeg går så snart jeg har kræfterne...''
Han lagde sig ned igen med ryggen til hende...
Gæst- Gæst
Hun var ikke så sikker mere.. Men hvis de en dag mødtes ville hun prøve igen, og det ville hun prøve på vær gang de så hinanden.. Hun ville virkelig ikke give op på ham..
''Jeg.... Har du nogen steder at tage hen..?''
Hun så lidt undrende på ham, hvis han ikke havde nogle steder at tage hen, så ville hun ikke have han skulle gå... Der var mange værelser i huset, så det var ikke noget problem hvis han blev..
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Come with me(Matic)
» Why do you try? //Matic//
» why am i here //matic//
» I don't need you! - (Matic)
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth