Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 
Lori
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 
Valentine
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 
Jake
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 
Edgar
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 
Lenore
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 
Abigail
How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba13How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba14How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164696 indlæg i 8727 emner

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 0:44

Tid: Mørket er faldet på.
Sted: Doomsville City, Angerforge District, Parken.
Vejr: Der er stadig en varm brise.
Omgivelser: En tom park med træer hist og her, bænke og en lille legeplads.


Endnu engang befandt Alane sig i parken, hun havde ikke ændret sig på nogen måde. Hun sad ved søens kant mens hendes fødder blidt kærtegnede vandets overflade. Hendes røde hår hang vildt omkring hende men samtidig var det glat og fladt. Hun sukkede stille mens hun let bed sig i læben. Det havde været noget tid siden hun sidst havde været her, hun havde faktisk ikke været her siden hun havde været sammen med Matic. Hun sukkede stille da hun kom til at tænke på det.

"Alting er bare så roligt, tænk hvis man bare kunne være en af stjernerne, så skulle man aldrig bekymre sig om noget"

Hun talte ikke til nogen men egentlig bare sig selv, hvem skulle egentlig også være der og lytte til hende? Hun så kort ned men bed sig lidt i læben før hun igen kiggede op på himmelen, så klar, stjernerne funklede og skinnede ned mod hende. Hun smilte stille og bed sig i læben.

Roligt fandt hun sin fløjte frem og satte den for munden og snart var parken fyldt med eksotiske og sirlige toner dog med en trist undertone, melodierne afspejlede altid hendes humør.


//Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 0:49

Han kom stille dalende ned fra himlen på sine store sorte vinger. Han landede lidt fra hende, og gik med hastige skridt hen mod hende. Han var virkelig glad for at sige hende igen, men han forsøgte at holde sig fra at græde efter han var blevet en smule knust sidste gang...

''Det er altså koldt der oppe...''

Han smilede grinende, mens han nu ikke kunne holde tårene tilbage og han løb ellers hen til hende, og kastede sig hen til hende, hvor han bare lagde armene om hende og bare holdt om hende, som om hun betød alt for ham...

''Hvor er jeg glad for at se dig... Je ghar virkelig savnet dig!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 1:02

Alane stoppede med det samme hun hørte lyden af vinger. Hun rejste sig stille op og vendte sig om mod ham. Hun så bare på ham og vidste ikke engang hvad hun skulle sige eller gøre mere. Hun kunne allerede mærke Tårene presse sig på men hun lod dem ikke komme frem, nu var tiden ikke til at være ked af det, hun havde virkelig savnet ham, det var helt underligt at hun havde savnet nogen så meget.

"Jeg fryser ikke"

Hun stod stadig ude i vandet men kun så det dækkede hendes små fødder. Let strøg hun det røde hår ud af øjnene. Hun lagde fløjten tilbage i sin æske som hun havde spændt fast om inderlåret dog så den pegede ud fra det andet lår. Hun havde på ingen måde forberedt sig på at han kastede sig i armene på hende og derfor faldt hun bagover og landede med et kæmpe plask i vandet så det gennemblødte hendes hvide kjole. Hun grinede stille mens hun lå under ham.

"Jeg har virkelig også savnet dig"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 1:07

''Det må du altså virkelig undskylde søde... Jeg blev bare så glad...''

Han hjalp hende op af vandet, og nu håbede han bare at hendes kjole ikke var blevet totalt gennemsigtigt, da han ikke lige havde brug for det, da han jo ikke havde haft hverken sex eller bid siden han sidst havde været sammen med hende. Han var virkelig forvirret over det hele...

''Alane... Jeg ved jeg sagde det sidst og du ikke ville høre det... Men jeg elsker dig!''

Han kyssede hendes læber lidenkabeligt, og meget dybt. Hun var fantastisk på alle måder, og han håbede virkelig hun ville lade ham blive hendes...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 1:17

"Det er okay, bare rolig. Jeg håber bare ikke jeg bliver syg nu"

Hun så bare på ham som han løftede hende op af vandet. Desværre var det hele hendes kjole som var blevet gennemsigtig. Hun bed sig lidt i læben men så ham så i øjnene. For hende var det jo intet problem men det kunne det jo godt gå hen og blive i hans øjne men den tid til den sorg. Det skulle nok gå altsammen. Hun betragtede ham stille, han så godt ud som sædvanlig. Han lagde stille sine hænder mod hans kinder og holdte ham stille mens hun bare så ham i øjnene med et lille smil på læben.

"Det er okay, sidste gang blev jeg bare så oprevet, undskyld. Du er virkelig dejlig Matic"

Hin bed sig lidt i læben mens hun kort så ned. Der gik ikke længe før hendes arme lå omkring hans nakke og hendes grønne øjne lukkede sig stille i. Hun gengældte kysset med samme lidenskab og dybde.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 1:29

''Det vil jeg ikke have du bliver... Du må ikke blive syg...''

Han smilede stille, da han godt vidste at det ikke ligefrem var noget hun valgte om hun ville være syg eller ej, men det var jo sådan livet var nogle gange, og det måtte man tage som det kom...

''Så... Hvordan har du det med at stole på jeg kan holde mig på måtten?''

Han så på hende, og at hendes kjole var gennemsigtig hjalp ikke just på at han var lysten. Eller jo i at gøre hans lyst værre, og han vidste ikke hvordan han skulle fortælle det...

''Selv i en gennemsigtig kjole et dit udseende en gudinde værdig...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 1:40

"Kan du ikke hjælpe mig på en eller anden måde?"

Hun bed sig let i læben og så op på ham eftersom han var en del højere end hende selv. Hun strøg det nu våde røde hår ud af sine øjne mens hun betragtede ham. Han var virkelig så dejlig. Dog lod hun blidt sit blik falde ned på sine fødder som var dækket af det grønne græs som lå fint hen over dem.

"Jeg vil gerne lære dig bedre at kende er der ikke en måde hvorpå jeg kan lære dig bedre at kende?"

Alane fulgte hans blik og så ned af sig selv, han kunne bare ikke holde sine øjne væk fra hendes krop, ikke fordi det generede hende men han måtte også gerne kigge hende i øjnene. Stille og drillende løftede hun hans hage så han så hende i øjnene.

"Mine øjne sidder heroppe"

Hun smilede skævt og slap ham så stille. Hun ville gerne spørge ham om han egentlig havde et hjem men hun kunne alligevel ikke helt lide at spørge.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 11:44

''Ville gerne... Men har intet hjem, det eneste sted jeg kan tage dig hen lægger i firewood?''

Han smilede stille, og holdt hende ellers bare tætter og tættere ind til ham, og forstod godt at hun svarede som hun gjorde på det med at binde sig, men hun kendte ham allerede bedre end mange andre... Hun var den han ville være sammen med, og den som han ville dele sit liv med... Forstod hun det ikke?

''Ved jeg ikke... DU kender mig allerede bedre end nogen anden... Det er også derfor det er dig jeg vil være med, og ingen andre... Det er derfor jeg har holdt mig fra andre kvinder siden sidst vi sås...''

Det havde gjort at han havde nogle seksuelle lyster der havde bygget sig op, og derfor han kiggede ned af hendes krop på den måde... Han rødmede da hun løftede hans hoved...

''Undskyld... Jeg er bare... Nej glem det, jeg skal nok holde mig til dine øjne...''

Han smilede forsigtigt... Men tvivlede lidt på at han kunne skjule helt at han var lysten...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 13:54

"Det er okay, jeg drillede også bare. Hvis jeg bliver syg så må det være sådan, jeg burde kunne klare det"

Et stille smil lå over hendes læber og hun lod ham ellers bare holde hende så tæt som ham ville, hun kunne jo godt selv lide at være i hans arme så hun så ikke nogen grund til hvorfor hun skulle flytte sig fra ham. Hun havde ingen ide om hvad han tænkte men det var tydeligt han tænkte et eller andet.

"Jeg ved det godt Matic men jeg vil gerne lære dig mere at kende da jeg stort set kun føler der har været sex imellem os. Jeg vidste ikke at jeg var den der kendte dig aller bedst, jeg er stolt af dig"

Hun gav ham et lidt drillende smil og rodede ham så lidt i håret. Det var okay at han havde lyster men hun ville egentlig bare gerne lære ham bedre at kende lige nu så hun håbede han kunne vente på hende. Hun gav ham et stille smil og så ham i øjnene.

"Jeg driller bare"


_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 14:05

''Det håber jeg virkelig... Fordi jeg har ikke lyst til at du skal blive syg...''

Han stod bare og holdt hende ind til sig, men slap hende stille og rykkede sig lidt bagud så han bedre kunne se på hende, men han tog istedet bare fast i hendes hænder, så han følte sig forbundet til hende stadig... En rar følelse for ham...

''Jeg forstår dig... Og ja der har vel egentligt heller ikke været andet... Sådan er jeg jo åbenbart bare... Det plejer folk ihvertfald bare at sige om mig...''

han så lidt ned, og så op kort efter...

''Men jeg vil gerne lade dig lære mig at kende... Jeg er virkelig forelsket i dig... Det blev jeg allerede da jeg havde snakket med dig kort...''

Han smilede stille... Og følte sig så totalt til grin da hun sagde hun bare lavede sjov med ham...

''DUmme mig...'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 14:22

"Det gør jeg nok heller ikke, jeg har levet hele mit liv udendørs så det burde ikke være noget problem og selv hvis jeg blev syg ved jeg hvordan jeg skal tage mig af mig selv."

Hun så op på ham og gav han et beroligende smil. Det var underligt, hun var ikke vant til at folk bekymrede sig om hende og da slet ikke om hun blev syg men samtidig var det også virkelig dejligt at vide at han bekymrede sig om hende. Stille og roligt flettede hun deres fingre sammen og så ham i øjnene.

"Jeg ved der er mere til dig end bare sex lyst, du er jo allerede bekymret for mig og så er jeg ikke typen som lytter til hvad andre siger omkring folk, jeg kan bedre selv lide at bedømme dem. Det er jeg glad for, jeg glæder mig allerede til at lære dig bedre at kende"

Hun gav ham et dejligt smil mens hun så ham i øjnene.

"Det er lidt sødt"

Alane så lidt ned som hun stille rødmede. Dog så hun op og fniste da han sagde han var dum. Stille lagde hun sin ene hånd mod hans kind og så ham i øjnene, hendes kinder var stadig røde.

"Du er ikke dum, du forstod bare ikke joken"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 14:36

''Tage dig af dig selv? Hvorfor ikke lade mig hjælpe dig?''

Han smilede stille og forsigtigt til hende da han virkelig mente det han sagde... Han ville gerne hjælpe hende, pleje hende hvis hun blev syg. Han ville jo gerne være sammen med hende... Og det var derfor det hele var lidt underligt...

''Er du sikker på det med lysten?''

han sagde det grinende, da hun jo havde ret, men der havde da været aftener siden deres første gang hvor han havde haft det lidt hårdt med sin egen lyst og han følte sig der som en pervers stodder, specielt da nogel ord flød over hans læber...

''Er den der våde kjole ikke klam at have på? Hvorfor ikke tage den af?''

Han satte hurtigt en finger for hendes læber og rødmede ekstremt da han fangede hvad han havde sagt...

''Altså ikke ment sådan... Jeg tænkte bare... Altså ikke for at du skulle smide tøjet... Jeg ville ikke bare... argh... Vil du låne en skjorte?''

Han var så forvirret og fik derfor ikke rigtigt reageret på det med at han ikke fangede joken, men han sagde dog noget...

''Men jeg håber du forstår jeg virkelig er forelsket i dig, og virkelig holder af dig... Jeg vil dig kun det bedste...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 15:00

"Jeg er ikke vant til at have folk til at hjælpe mig så jeg talte vel egentlig bare uden at tænkte."

Hun gav ham et lille smil. Han måtte gerne hjælpe hende hvis det var det han ville men hun skulle nok snart hjem i hvert fald. Ikke fordi at hjem var meget varmere men der var ting der som kunne holde hende varm. Men der var alligevel en del vej til skoven herfra, Matic var velkommen til at overnatte hvis det var det han ville.

"Ja jeg er helt sikker, ellers ville jeg ikke sige det"

Hun gav ham et skævt smil pg lagde så armene om nakken på ham og hev ham derved tættere på hvilket hun på ingen måde havde tænkt sig at brokke sig over, hun kunne godt lide at han var tæt på. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt over hans kommentar og hvordan han reagerede bagefter. Hun tog det slet ikke så tungt som han vidst var rigtig bange for.

"Matic, rolig, bare slap af. Det er okay og jeg tror på dig når du siger at det ikke var sådan ment og ja tak jeg vil meget gerne låne en skjorte."

Et smil lå over hendes læber som hun bandt sløjfen om livet og den i nakken op. Roligt lynede hun den ned og den faldt ned omkring hendes fødder. Hun nu kun i undertøj foran ham og så ham i øjnene. Hun mente intet seksuelt med det men han ville nok have svært ved at modstå.

Hun smilede stille og så på ham, hun var trådt lidt væk fra ham da hun skulle have tøjet af så hun stod cirka en armslængde væk fra ham.

"Jeg ved du er meget forelsket i mig og at du kun vil mig det bedste og jeg tror på dig"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 15:07

Han blev meget overrasket over at hun faktisk valgte at tage kjolen af, og det var sandt at han havde svært ved at modstå... Han havde allerede taget sin skjorte af, da hun smed kjolen, og han kunne ikke lade være med at kigge på hendes krop, og specielt hendes tatovering fangede hans blik... Men han flyttede blikket mod hendes øjne...

Han var dog allerede rykket tæt på hende, og kyssede hende på halsen, mens han begyndte at give hende skjorten på. Ikke fordi han havde lyst til at hun skulle have tøj på, men han ville vise hende at han kunne stå imod... Men stadig kunne han ikke stoppe sig selv i at hans fingre gled kærtegnene over hendes inderlår...

''Må jeg spørge hvad du føler for mig?''

Han så stille på hende, og trak sig lige lidt væk så hun kunne knappe skjorten... Han rødmede fordi han stadig havde reageret over for hende som han lige havde... Som en lysten pervers stodder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 15:25

Hun smilede stille og så på ham, hun havde ikke noget imod at han kiggede og på mange punkter bad hun jo selv om det når hun jo trods alt smed tøjet direkte foran ham så i hendes øjne var han på ingen måde pervers og slet ikke nogen stodder. Dog var hun glad for at han kiggede hende i øjnene igen, det gav mange point hos hende at han kunne få sig selv til det.

Alane smilede stille og strakte halsen lidt sådan så han bedre kunne komme til at kysse hendes hals. Hun nød de små kys som han lagde langs hendes hals og hun sukkede stille i ren nydelse. Hun lod ham bare give hende skjorten på og sukkede igen stille i nydelse som han kærtegnede hendes inderlår, små kuldegysninger spredte sig endda over hendes krop.

Et smil lå over hendes læber som han trak sig væk men dog forsvandt det stille, hun kunne mærke der var noget galt. Roligt knappede hun skjorten og så så på ham igen. I hendes øjne var han hverken pervers eller en stodder pg det blev han forhåbentlig heller aldrig.

"Hvad er der galt Matic?"

Alane bed sig i læben og tænkte lidt før hun svarede ham.

"Jeg syntes du er virkelig dejligt og fantastisk og så er jeg lidt forelsket i dig, ikke til det punkt hvor jeg kan sige jeg elsker dig, det er for tidligt for mig. Men jeg holder i hvert fald rigtig meget af dig"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 15:32

Han smilede forsigtigt... Da hun spurgte om der var noget galt. eller hun spurgte jo faktisk om hvad det var der var galt, og ja det var der jo også. Han var ikke glad for at være så lysten efter hende... Han brød sig ikke om det, da det virkede forkert at starte andet møde på den måde også...

''Bare... Jeg vil gerne undgå at gøre noget forkert... Og så har jeg det svært ved at holde fingrene fra dig når du kun har undertøj på...''

Han indrømmede det blankt... Men det hjalp virkelig meget da hun fik skjorten helt påå... Det var nemmere at holde lysten i ave, og virke mere normal end han havde gjort før...

''Det er jeg glad for at høre... Håber bare du en dag kommer til at elske mig...''

Det sidste halvvejs hviskede han halvvejs mumllede... Da det nok var mere til sig selc end faktisk til hende...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 17:07

Hun så stille på ham og gav ham et dejligt smil. Hun prøvede vel på en eller anden måde at berolige ham, han virkede bare så anspændt. Det kunne vel være fordi hun stod halv nøgen foran ham og han var normalt typen som bare reagerede på sin instinkter hvilket hun også selv gjorde i mange situationer men når det galt seksuel lyst var hun lidt mere tilbageholdende.

"Matic, du gør ikke noget forkert ved at kigge på mig eller røre mig når jeg har lidt tøj på, hvis jeg ikke ville have det så havde jeg bedt dig om at stoppe men nu nød jeg det jo så du har intet gjort forkert.

Skjorten var lang og stor på hende, ærmerne hang helt ned over hendes fingrespidser og skjorten nåede hende ned over hendes bagdel så den dækkede lige det den skulle dække. Den våde kjole lå på jorden foran hende, roligt bøjede hun sig ned og samlede den op. Hun vred den stille for vandet som stadig hang i den. Hun så på hal og smilte stille.

"Det vil tiden kun vise men en tinger sikkert og det er at du er dejlig"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:17

Han lænede sig stille frem og kyssede hende lidenskabeligt på læberne, og lagde stille og roligt armene om hende... Han lagde hovedet ned til hendes øre, og hviskede så... Han hviskede stille, og varmt til hende...

''undskyld... Vil bare ikke gøre dig noget forkert... Vil kun gøre dig godt...''

Han smilede ganske stille til hende, og han syntes hun så virkelig sød og fræk ud i den der alt for store skjorte, og han nappede hende blidt i øreflippen og hviskede igen...

Hvor er du dog sød... Og fræk...''

Han nappede hende igen og kyssede hende ned af halsen... Han vidste ikke om hun havde et sted at tage hen... Han så stille på hende... Han så forsigtigt på hende også, med varme øjne...

''Og om ikke andet er jeg klar til at kæmpe... Og desværre kan jeg ikke sige det samme...''

han så ned i jorden...

''...For du er fantastisk''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 21:00

Hun smilede svagt ind i kysset men gengældte det så inden længe men samme lidenskab som han havde startet kysset med, hendes øjne var lukket også selv da kysset blev brudt forblev hendes øjne lukket dog åbnede hun dem stille ved det han hviskede hende i øret, hun vendte sine øjne mod ham og så kort på ham før hun bragte sig selv tættere på ham ved at stille sig på tæer, hun lænede sig op til hans øre og hviskede så lige så stille.

"Du skal ikke være bange for at gøre noget forkert fordi selv hvis du dummer dig og gør noget forkert ved jeg godt du ikke mener det og derfor dummer du dig aldrig helt overfor mig"

Alane rødmede lidt og så ned af sig selv selvom det var lidt svært da de jo stod så tæt, skjorten var kravlet lidt op i det hun nu stod med løftede arme så hendes trusser kom til syne bag ved da skjorte gled op. Hun bed sig lidt i læben da han igen hviskede hende i øret men hun brokkede sig ikke over det, hun kunne godt lide det. Et nydende suk gled over hendes læber som han stille nappede hende i øreflippen dog ikke så det gjorde ondt. Endnu engang lagde hun hovedet tilbage som han kyssede hende ned af halsen, det var virkelig dejligt og hun nød det meget. Hun lod endnu engang sine øjne glide i og derved viste hun også på mange punkter at hun stolede på ham til et hvis punkt. Hun åbnede stille sine øjne da han snakkede til hende og kunne ikke lade være med at smile over det han sagde.

"Du er virkelig også bare fantastisk"

Endnu engang hev hun ham tæt på og lagde sine bløde læber mod hans i et varmt og kærligt kys, hendes øjne gled i og hun nød bare kysset, tænkte ikke på noget som helst udover det de delte.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 21:16

''Tak...''

Det var det bedste han havde oplevet i en lang tid, og han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv, og slet ikke da hun rødmede og han opdagede hvorfor hun rødmede... og der hadede han at de stod så tæt, fordi hvis han var uheldig kunne hun mærke han havde set det, og blev tændt...

Han kunne dog ikke lade være med lige kort at trække i trussen, og nappe hende igen i øreflippen...

''Ups...?''

Han nød det kys hun gav ham... Og han stod også bare med lukkede øjne og nød det alt hvad han kunne... Han ville ikke have andre end hende, og nu stod det ham bare mere klart... Men samtidigt med var han blevet mere lysten... Han bed hende blidt i underlæben...

Og han lod en hånd glide op af hendes baglår/inderlår...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 21:25

"Der er intet at sige tak for, jeg er bare ærlig"

Hun gav ham et dejlig smil og bed sig let i læben. Hun var virkelig glad for at hun havde mødt Matic, det var hun virkelig men hun ville ikke gå i et forhold med ham før hun kunne sige at hun elskede ham og mene det, det håbede hun virkelig at han forstod og at han ikke ville blive sur på grund af hendes beslutning. Hun kunne sagtens mærke at han havde set det, de stod jo så tæt så der var ikke rigtig noget plads til at skjule det på, det var ikke fordi at det generede hende, hun kunne ikke helt forstå hvorfor det skulle genere hende.

Et lille gisp undslap hendes læber og hun bed sig blidt i den, hun havde ikke været forberedt på at han ville hive i hendes trusser, hun blev ikke sur nej bare overrasket. Hun daskede ham blidt på armen og gav ham et drillende smil mens hun så ham i øjnene.

Kysset var fantastisk og det var også derfor at det var svært at bryde men hun havde jo lige fået lovning på at hun måtte lære ham bedre at kende og hun havde ikke tænkt sig at den chance skulle slippe fra hende så hun brød stille kysset som han begyndte at nusse hendes lår, hun var en smule rundtosset fordi det havde været så dejligt men hun kom sig hurtigt.

"Nu skal du fortælle om dig selv som du lovede, jeg vil gerne lære dig bedre at kende før vi bliver intime igen"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 21:35

Han forstod fuldt ud hvordan hun havde det, og forstod også godt hendes nærmest hentydning til at han lige skulle lade hende være, til hun var klar... Så han fjernede hånden fra hende igen... Han lyttede til hende og vidste ikke helt hvor han skulle begynde... Men han startede bare med det nemme...

''Du spørger bare hvis der er noget du vil vide ikk?''

Han begyndte så bare med at fortælle...

''Jeg hedder Matic Doranos... Jeg er 248 år gammel... Er en falden engel...''

Han smilede... NU havde hun de tørre fakta... Nu kom der lid mere slemme ting...

''Jeg er blevet en falden engel, fra det øjeblik jeg valgte at ville give, og eller, sælge mit blod til vampyrer... Jeg har været falden i godt og vel 200 år nu... Jeg er lige nu 'slave' for en vampyr der hedder Panthera, men kan i principet bryde væk fra hende når jeg vil... Jeg bor i hendes hus her tæt på, eller i et lille skur ude ved firewood...''

Han så stille på hende før han fortsatte lidt mere...


''Jeg blev hendes slave inden jeg mødte dig, da det var et sikkert sted for mig at blive bidt, og få sex...''

Han så ned i jorden...

''Spørgsmål?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Ons 1 Aug 2012 - 21:52

Hun smilede stille til ham og hev ham så med ned at sidde, hun lagde sig så hun lå med hovedet i hans skød og sådan så hun kunne kigge op på den flotte nattehimmel som hendes øjne endnu engang var klistret til dog brød hun det da han begyndte at snakke og hun nikkede stille som svar på hans konstatering til at starte med, hun så ham i øjnene som han talte. 248 år? Det var lang tid han havde levet, Alane havde selv kun levet i de 18 år som nu engang var gået siden hun blev født.

"Okay, så ved jeg da de korte og tørre facts omkring dig"

Hun gav ham et drillende smil som hun nu ellers bare lyttede videre til de ting han sagde, hun nikkede stille til det med grunden for at falde dog ville hun aldrig kunne forstå den men hun respekterede den uanset hvad. Der gled et lettere trist udtryk over hendes ansigt da han fortalte det med at han var slave, han var jo allerede en andens. Ligepludselig følte hun sig nærmest beskidt, hun så lidt ned og bed sig i læben. Hun var ikke sur på ham, det var jo før de havde mødtes men han kunne godt have fortalt hende at han tilhørte nogen og så især som slave. Hun kunne ikke have et forhold til en som var slave. Det var udelukket. Hun lukkede stille i øjnene i da han nævnte det med at han kun var blevet hendes slave for sex og bid. Han havde jo ikke brug for hende, han kunne få alt det kan kunne tilbyde af Panthera eller hvad hun nu hed og endda mere til end hvad Alane kunne tilbyde. Hun besluttede sig dog for at skubbe det om bag i hovedet og så op på ham og gav ham et stille smil.

"Fortæl mig om din familie?"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 21:59

Han kunne fornemme at hun ikke brød sig om det... Og ja han skulle have fortalt det den første gang, men der havde han slet ikke haft det i tankerne og han hadede det lidt selv at han først skulle fortælle det der...

''Alane... Jeg vil stoppe med at være slave for at være din... Du fortjener en fri mand, ikke en slave... Jeg vil være din istedet for hendes da du er det bedste jeg har oplevet nogen sinde, på alle måder...''

Han bøjede sig ned og kyssede hende kort på læberne... Og så ramte hendes spørgsmål ham... Hans familie?

''Jeg har en far et eller andet sted ude i verden... Han er også falden efter han dræbte min mor, fordi hun ikke ville have sex med min far... Han voldtog hende og dræbte hende, og voldtog hende så gentagene gange... Det var her jeg flygtede fra min familie... Tog mit valg om at tage afstand til alle engle og i stedet følge med andre... Der er intet jeg foragter mere end voldtægt, men stadig er der meget lidt jeg elsker mere end sex... Der er kun en ting... Og det er dig...''

Han kyssede hende igen...

''Mere?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Alane Tors 2 Aug 2012 - 16:05

Nu var det jo ikke i hendes sted at blande sig i hvad han lavede til hverdag men hun vidste hundrede procent at hun ikke kunne være i et forhold med en som var en slave eller det var ikke så meget fordi han var en slave men han var allerede bundet til en anden og den anden var han intim med og sådanne ting og hvis Alane nogensinde skulle være sammen med Matic skulle hun være den eneste han var intim med og sådan var det. Det var måske store krav at sætte men sådan var hun altså.

"Jeg er ikke i nogen position til at tvinge dig til det og det har jeg ikke tænkt mig at gøre, du skal gøre det du vil og intet andet. Matic, du behøves ikke opføre dig sådan, du får det til at lyde som om du vil være min slave men jeg vil ikke have en slave"

Hun så på ham og gav ham et stille smil og gengældte så det lille kys han lagde på hendes læber. Hun lå bare roligt i hans skød og så op på ham, hun håbede virkelig han forstod det hun sagde og ikke tog det som nogen fornærmelse, det var jo nettop på ingen måde ment sådan.Hun gav sig igen til at lytte til de ting som han sagde. Et lettere forfærdet udtryk gled over hendes ansigtsudtryk, hvordan kunne nogle folk gøre sådan noget? Det kunne hun aldrig forstå og hun ville heller aldrig nogensinde forstå.

"Det gør mig ondt at høre Matic, men du klare den jo og ellers vil jeg gerne hjælpe dig igennem det?"

Alane gav ham et stille smil men det voksede lidt ved hans ord og endnu engang gengældte hun det lille kys som han lagde mod hendes læber,d et var rart.

"Jeg er ret gled for jeg betyder mere for dig end sex gør, det ville have været lidt trist hvis det betød mere og forresten Matic, du må endelig sige til hvis du gerne vil vide noget om mig"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic. Empty Sv: How have you been? It's not been so long but i've missed you//Matic.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum