Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Walking down the streets (Matic)
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Walking down the streets (Matic)
''falden...''
Han kiggede bare ned i jorden, mens han lod sine vinger folde sig ud af ryggen. Han holdt dem stadig ind mod ryggen da de jo var 2 meter lange værd... Det ville skabe ravage ellers...
Gæst- Gæst
Så opdagede hun at han virkede utilfreds med sig selv og sin egen race. "Hvad er der galt?" sagde hun og så undrende på ham.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Han lagde sig bare hårdt ned på sofaen igen.
Gæst- Gæst
"Jeg forstår dig godt. Personligt mener jeg at alle væsener har lige stor ret til at leve og være her. Det kan godt være der er nogen væsener der ikke er lige venlige eller gode, men det betyder ikke at de skal udstødes af samfundet. De forbaskede engle skulle selv prøve at være udstødt.."
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Han lagde bare og stirrede op i loftet. Han vidste ikke hvad hendes reaktion ville være på det han lige havde fortalt hende om det med hvorfor han var blevet udstødt.
Gæst- Gæst
"Det lyder ikke så godt... På den ene side er det selvfølgelig dumt at lade en vampyr drikke af sig, men omvendt vil jeg mene at det er at overreagere at udstøde nogen på det grundlag. Men så igen, det er engle. Du skal bare slå en prut et forkert sted før de udstøder dig." Hun grinede lidt af sine egne ord, og smilede til ham.
''Når du er engel er det slet ikke så dumt... Det er meget få vampyrer der vil drikke engle der er villige tørre... De vil jo gerne have muligheden for at få mere på et tidspunkt.''
Han smilede stille, inden han fløj op, og løb over til vasken hvor han kastede op igen... denne gang havde han dog intet i maven så det var bare galde...
Gæst- Gæst
"Ja okay det kan jeg godt se. så giver det meget god mening. "
Da han fløj op igen var hun i tvivl om hvorvidt hun skulle gå hen til ham eller ej, men hun valgte at blive sidende da han virkede frisk nok til at kunne gå tilbage til sofaen og lægge sig selv.
''Lort...''
Han forsøgte at hive sig op at stå...
Gæst- Gæst
"Vil du over og ligge igen?" Spurgte hun og smilede venligt til ham.
han så stille på ehnde. Han regnede med at det lidt var grunden til at det gik galt. At han ikke havde noget mad at trække energi fra og at det var mere bare fordi hans krop var blevet gjort svag af det...
Gæst- Gæst
"Jo selvfølgelig." Hun tog vinflasken og glassene og bar dem hen i køkkenet, og gav sig så til at skære et stykke brød til ham. Hun lagde det på en tallerken og bar det hen til ham.
"Værsgo." Hun stillede tallerkenen foran ham, og satte sig igen i sin stol.
Han spiste brødet langsomt og roligt. Han sukkede lidt og skar lidt ansigt da hans mave ikke var helt glad for føde... Han stillede tallerknen og satte sig op mod ryglænet.
''Hvorfor er du egentligt så venlig ved mig?''
Gæst- Gæst
"Tja, det ved jeg faktisk ikke. Der er vel ingen grund til at være ond ved dig... Og jeg hjælper for det meste andre når de har brug for det." Hun tænkte lidt over det. Hun havde altid været venlig ved folk.
Han hadede nogle gange når folk var virkelig søde ved ham, da han ikke mente han fortjente det på nogen måde. Det var virkelig ikke altid det mest behagelige han kunne opleve, så var det næsten rarere at blive skældt ud og svinet til.
Gæst- Gæst
"I så fald ville du blive nødt til at forklare, og tror stadig ikke jeg ville være ond ved dig så. Du har ikke gjort mig noget ondt, derfor har jeg heller ikke grund til at gøre dig ondt." Hun smilede venligt til ham.
//Sorry, er ikk så kreativ lige nu//
''MÅske bare det at jeg altid er rendt fra den ene pige til den anden? At jeg aldrig hjælper andre? At jeg alt i alt er et selvisk møgsvin?''
Gæst- Gæst
Hun smilede venligt, og lagde hånden på skulderen af ham. "Tro det eller ej, for mig lyder det der ikke slemt. Det er normalt hvor jeg kommer fra." Hun så ham i øjnene og smilede et venligt, og lidt charmerende smil, som for at sige "det er okay, jeg løber ikke skrigende væk."
//OOG: sorry for at jeg først svarer nu, men har haft MEGA travlt den seneste tid, mangel på kreativitet og min computer har spasset for grumt//
Han kiggede på hende, og han nægtede at tro på at det var normalt nogen steder. HAn vidste at de fleste ikke kunne lide at han var meget løs når det kom til kærlighed og endnu mere løssluppen når det kom til sex...
''Alle steder jeg ved af, ser ned på min livsstil... mener det er forkert og groteskt at jeg ikke bare finder en enkelt at være sammen med...''
Gæst- Gæst
"Jeg forstår dig godt, men ikke desto mindre er den slags normalt hvor jeg kommer fra."
Hun så smilende på ham, og vidste et øjeblik ikke, hvad hun skulle sige. Så fortsatte hun.
"Personligt var mit problem at fyrerne derhejmme ikke fandt mig særligt tiltrækkende, så jeg blev som oftest bare ignoreret af dem."
Han kunne nu fornemme hvordan han ikke kunne lade være med at tænke på hende seksuelt, hvilket egentligt bare var et problem der skete hver gang nogen kom bare en smule ind på det, bare fik hentydet til noget der havde med sex at gøre...
''Du er jo både sød, og meget smuk, de fleste mænd ville søge det hele tiden...''
Han smilede venligt, og en smule charmerende...
Gæst- Gæst
"Nu bliver jeg smigret. Det var sødt sagt." Sagde hun og kiggede lidt genert på ham, men stadig med sit charmerende smil på læberne.
Hun mærkede en underlig følelse indeni, noget hun kun meget sjældent havde følt. Hun blev overrasket over sig selv, hun var tiltrukket af ham. Det havde hun ikke helt regnet med, men hun smilede bare. Det var der vel ikke noget galt i at være.
Han smilede venligt til hende, og en smule lokkende som altid når han kunne se en mulighed, og hvis hun var med på den, ville han være glad, da han egentligt godt kunne bruge det lidt. Det ville ihvertfald ikke være det værste der kunne ske...
''Helt ærligt... Du må da være vant til tilnærmelser? Specielt seksuelle?''
Gæst- Gæst
"Oh nej nej nej, du har ingen idé om hvordan det er der hvor jeg kommer fra. Mændende hjemme i landsbyen går efter de lette piger, dem der falder i svime bare en mænd ser på dem. Ligeså snart man er en smule mere kritisk værdiger de ikke en så meget som et blik. Hvilket jeg som regel også havde det fint nok med."
Hun smilede, og afventede hans reaktion. Hun følte sig stadig mere tiltrukket af ham, og lod forsigtigt sin hånd glide fra hans skulder og op på hans nakke.
Han smilede og mærkede hvordan hendes hånd gled om i hans nakke, og han smilede bare til hende en smule charmerende og lokkende, for at se hvad hun egetnligt havde i tankerne med det, mens han stille lagde en hånd på hendes nakke også, og lænede sig så hen til hendes øre...
''Jeg forstår dem ikke... Da jeg finder dig præcis som en kvinde skal være, selvbevidst, sød og utroligt smuk...''
Gæst- Gæst
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Just a "normal" walk down the streets.. ~delilah
» Walking with the dead
» Walking in the Air ~Nepthys~
» ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata