Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
The darkness is slowly taking over(Arason) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
The darkness is slowly taking over(Arason) Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

The darkness is slowly taking over(Arason)

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) Empty The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 16:15

T: 20
S: The Burning Desert
O: Ingen væsner kun ørken
V: Varmt, skyfrit
P: Sort kjole (profil)

Ørknen var ikke så varm om aftenen som den var om morgen da hun gik her men der var selvfølgelig meget varmt selvom natten langsomt var ved at vinde over dagen.
Aramantha havde gået i langtid og der var stadig kilometer af ørken forude, hun stoppede op og kiggede op på himlen, den var skyfri og man kunne tydeligt se stjernes flotte glimten, Aramantha havde sin yndlings kjole på, en helt sort kjole uden stropper, den sad flot over hendes perfekte former, hendes lyse hår faldt perfekt ned over hende skulder og lavede et uskyldigt ansigt som bare var bedårende men falsk.
Aramantha havde gået i ørknen hele aftnen fra aften til nat,men hun var ikke træt dog lidt tørstig selvom hun allerede havde jaget og havde fået noget blod, men sådan var det man kunne aldrig slukke tørsten.

Sidst rettet af Aramantha Lør 20 Okt 2012 - 10:13, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 16:24

En mand komme gående i igmen ørken. Han kiget sig omkring men han kunne
ikke se nogen. Da der plusligde var nogen bøller der stod foran ham "hvad tror du det koster at komme igmen her" svarde de og smilte til hinanden han trak hans sværd op og smadret dem i det han skar sig af dem de havde såret ham men han havde slåede dem ihjel han gik hen og sætte sig i en grotte mens hans blodet faldt kraftiget ud af hans hånd han blødte kraftiget hvis vampyre ikke havde høret sværden klinge havde de sikkert kunne lugte hans blod nu nå det kraftiget blødte

Gæst
Gæst

The darkness is slowly taking over(Arason) Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 16:33

Aramantha kiggede sig omkring ivrigt, hun kunne lugte noget, noget godt en bekendt duft en god duft, var det duften af mad et lumsk smil bredte sig på hendes læber og hun slikkede sig om munden, hun kunne vel godt lige klemme noget mere ned bare lige lidt.
Hun gik imod duften og kom til en grotte, hun kiggede ind og så en mand side med blod strømmende fra hans hånd, hun fangede sig selv i at slikke sig om munden indnu engang, hendes smil var der stadig, lumsk og skræmmende, men hun så ikke så skræmmende ud, hendes hår sad perfekt og lavede hendes uskyldige ansigt og hendes kjole sad også perfekt, vis man ikke havde set hende slikke sig om munden eller hendes lumske smil der blottede nogen fine hvide ny filede hjørne tænder, ville man tro hun bare var en helt almindelig pige som var faret vild.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 16:41

han høret en der stod ude foran grotten nu "hvem der" råbte han i det han greb fat
i hans sværd og blodet faldt stadig ned "hvem er det der er der ude" råbte han
igen i det han sagde "jeg er bevæbnet gi dig til kende" han holdte hans sværde klar
i det han ikke viste hvem eller hvad det var han holdte stadig hans sværd klar og kiget mod indgangen han havde ikke set hvem eller hvad de havde gjorde på grunde af mørken
han prøvet at rejse sig op men måtte opgive

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 16:52

Aramantha kom langsomt ind i grotten og kiggede på manden der blødte, et svagt smil formede sig på hende læber da hun så hans sværd "pas på med den det er ikke legetøj" hun grinte lavt og kort og gik længere ind i grotten og tog fat på spidsen af sværdet og skubbe lidt væk så den ikke længere pegede på hende.
"hvad er der sket"
hun kiggede sulten på hans hånd, men kiggede så hurtigt op på ham få ikke at gå til angreb med det samme man kunne lige så godt for en hyggelig lille snak inden man skulle dø.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:00

han kiget på hende hvem var hun "det ved jeg godt du skræmte mig bare" svarde
han og gav et sukke fra sig og prøvte at rejse sig op men han opgav det på grunde
af at hans blod strømte ude af hans hånd "jeg blive angrebet af nogen banditere det er
kun der for deres sværd trængte igmen min hånd de viste at jeg ville komme igmen
den vej" han sendte hende et lille smil det var ikke engang et smil mere en ting for at sigde hun kunne sætte sig ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:12

Hun smilte og satte sig ned
"kendte du dem"
hun kiggede på ham og kiggede gentagende gange på hans hånd, hun var virkelig fristet til lige at tage en lille drink men hun gjorde det ikke, ikke lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:15

"ja gammel venner" svarde han og kiget på hende
inde han så op på hulens loft det så ude til det var et godt
sted og blive han kiget ned på hans hånd og gemte den væk
han tog den om bage hans ryg den hånd der blødte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:25

Hun nikkede
"okay, og de fortjente at dø"
hun smilte skævt og skævede ud mod ørknen men kiggede stadig på ham
hun grinte lavt da han tog sin hånd bagved hans ryg den hånd der blødte og var mest fristende, vidste han at hun var vampyr
"er der noget galt siden du gemmer din hånd væk"
der måtte være noget galt det var ikke lige et normalt sted at have sin hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:32

"nej de fortjente ikke og dø men de ville ha slåede mig ihjel så jeg var
nøde til det" svarde han og kiget på hende og kiget undrne på hende da hun
begyndte og grine. "jeg har den bare der om for at ja sørge for at folk ikke få det dårliget
af at se på såret" svarde han og holdte hans hånd der om stadigvæk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:37

Hun nikkede
"Det har du ret i, de ville havde dræbt dig
Hun rystede på hovedet af ham
"Dårligt, det er kun fristende"
hun kiggede undrende på ham *hvordan kan man få det dårligt af blod det er det bedste*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:42

han kiget undrne på hende og tog hans hånd
frem "er du nu sikker på du vil se den" svarde han og
lagde hans hånd ned ved siden af ham i det han kiget på hende
og sendte hende et meget lille smil i det han kiget op på hende "hvad hedder du"
spurgte han hende om

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:48

Hun smilte
"er du sikker på du vil dø"
hun lagde hoved på skrå med et svagt smil på læben.
hun kiggede på hånden da han lagde den ned ved siden af ham, hun kiggede på blodet og slikkede sig om munden.
Hun vendte blikket op på ham og smilte
"Aramantha, hvem er du"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 17:52

"Arason men bliver kaldt ulvevind" svarde han og sendte hende et
smil i det han svarde hende om han var sikke på at han ville dø" jeg ved ikke hvad du mener med det" svarde han og sendte hende et drilende smil og talte igen
til hende "jeg ved alleså ikke hvad du menre med det" sagde han til hende
og gav hende et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 18:00

"Arason ulvevind"
hun smilte til ham og lagde benene på kryds.
"nej selvfølgelig gør du ikke det, skal vi lige udveksle racer"
hun smilte
"Jeg er vampyr, og du er et menneske, forstår du nu?"
et lumsk smil formede sig hurtigt og hun lænede sig frem mod ham og rødt brede sig i hendes himmelblå øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 18:24

han lavet et faldt ude mod hans sværd og tog det op
og peget nu mod hende hans blod faldte stadig ude af hans hånd han
var ved at blive svimle af blod mangle han kiget på hende og sagde så med en rystende stemme "hold dig væk frem mig eller jeg skære dig i 1000 stykke" sagde han i det han rykket sig bagud og stødte på en mur
//vil hun gerne ha en slave//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 18:58

Hun smilte til ham
"rolig, jeg er ikke sulten"
hun tog spidsen på sværdet igen og pegede det væk fra hende
hun ville ikke gøre ham noget ikke endnu.
//Ja:)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 19:03

//ok intresant//
Han kiget på hende og tog hanss kniv frem det var en sølv
kniv så han kunne slå hende ihjel med den hvis legende var sande
"hvad vil du mig så" svarde han i det han holdt ordenliget fast om daggerten
hans øjne skød lyn i det han kiget på hende "jeg ved ikke hvad du prøve på men
du få ikke lov og røre mit blod"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 19:13

Hun trak på skulderne, ja hvad ville hun egentlig det vidste hun faktisk ikke engang selv, hun gik bare ind for at se hvad og hvem han var.
Hun rejste sig op og veg lidt væk fra ham da han trak daggerten frem som var lavet af sølv.
"Hey hey, jeg prøver ikke på noget det er dig der presser mig ud i noget jeg ikke vil"
hun blev lidt sur over han trak den frem og hun fik lyst til at gå til angreb på ham, hun hade nogen der var sådan, når man sagde man ikke ville dem noget må de da tro på en

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 19:21

han satte sig ned og kiget på hende "bare du holder dig væk fra mit blod
så har vi ikke et problme svarde han og smidt sin daggert over i et
hjørne og kiget på hende jeg er ubevæbnet nu var det bedre" svarde han
og sendte hende et smil som undskyld i det han satte sig ned og lagde sig op af muren
han var på nippet til at besvimet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 19:24

Hun nikkede svarende til ham, og satte sig ned igen da han havde smidt sin daggert over i et hjørne, der var ikke meget smil over hende mere hun var mere alvorlig.
Hun kiggede på ham og kunne se han ikke havde det så godt, hun kiggede på hans hånd tydeligt
"du mister for meget blod"
hun tog ikke blikket væk fra hans hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 19:50

"ja og hvad så det er vil kun godt for dig"svarde han i det hans øjne lukket sig
og han kolaspste i det han nu var besvimte hans hjerte begyndte og slå
langesomere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 20:08

"Nej faktisk ikke jeg fortrækker det er inde i dig"
hun smilte svagt men blev hurtigt alvorlig da han besvimede, hun gik hurtigt hen til ham og satte ham op mod muren
"idiot"
mumlede hun lavt og kiggede på hans hånd, den skulle bindes ind, hun kiggede ned af sig selv det eneste hun havde var sin kjole
"pis"
hun lukkede øjne og rev noget af det nederste af kjolen af og bandt det om hans hånd
"det skulle stoppe blødningen lidt da"
hun satte sig ned ved siden af ham og ventede på han skulle vågne igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 20:17

han begyndte lide så stille og bevæge sig med hovedet
men resten var stadig dødt han vendte sit hovede til højre og venstre
men der komme stadig ikke nogen reaktion fra ham hans hjerte var ikke
blivet bedre det gik faktisk langsomere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 20:20

Hun kiggede på ham da han begyndte at bevæge hovedet, hun kunne tydeligt høre hans hjerte ikke var så godt, det gik langsomt, hun ruskede ham lidt og gav ham nogen lusinger, ikke nogen hårde nogen bare lige når man skulle vågne
"Arason, er du okay"
hun kiggede ned på hans hånd hun kunne ikke se om det var blødt igennem da stoffet var sort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum