Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba15 
Jake
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba15 
Lori
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba15 
Valentine
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba15 
Abigail
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba15 
Edgar
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

The darkness is slowly taking over(Arason)

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:48

du bestemere bare smukke" sagde han drilende
til hende inde han stødte hans skulder inde i hendes
for sjov så han driledet hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:54

Hun smilte til ham og grinte af at han bankede sin skulder ind i hendes, hun gav ham et blidt skub med hånden og smilte drilende til ham
"så tager jeg det af det hjælper jo alligevel ikke så meget, men du skal være meget taknemlig over du fik det på for det er et stykke stof for min yndlings kjole"
Hun bandt stoffet op og tog det af, der var intet sår at se da det havde healet, hun smed stoffet væk og smilte til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 1:03

"ja bare gør det " svarde han og smilte drilende til hende inden
han kiget på hende igen og sendte hende et drilende smil inde
han så op på himlen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 1:11

Hun smilte til ham og vendte også hovedet op mod himlen og kiggede op på den, det var stadig mørkt og måske også blevet lidt mørkere end før.
"vi skal huske at komme i læ for solen inden det bliver morgen ellers bliver vi godt forbrændt" hun smilte til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 1:32

"ja det har du ret i jeg er tilbage lide om lidt" svarde han
og løbe ud 0g fandt et klippe stykke som han lagde over
grotten imens han komme ind og vælte hende på jorden
smilte han til hende "du er ikke hurtige nok smukke" sagde han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 10:02

Hun nikkede
"okay"
Hun kiggede på ham og den sten han havde med tilbage som han smed over grotten,
hun smilte til ham i det han væltede hende ned på jorden
"nej åbenbart ikke"
Hun satte sig op og kiggede på stenen der nu dækkede grotten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 10:06

"nemlige" smilte han og kiget
drilende på hende i det solen var ved at stå op
igen han kiget ude men det var sådan at han ikke
kunne komme ud fra mørket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 10:11

Hun smilte til ham og kiggede ud, det var ved at være lyst, og det betød at der ingen mad var i et godt stykke tid, hun kiggede på ham
"jeg håber ikke du er sulten, for den her dag har jeg på fornemmelsen bliver rigtig lang"
Hun kunne se at ørknen allerede var begyndt at gå op i flammer igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 10:18

"nej ellers får jeg bare hovedepine så det er mere dig jeg er urolige for"
svarde han og sendte hende et lille smil inde han lænde sig tilbage
og lukket hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 14:27

Hun smilte til ham
"bare rolig man vænner sig til det, du skal ikke bekymre dig om mig jeg kan sagtens vente til aften tror"
hun sukkede svagt
"det er noget du kommer til at savne mest"
hun kiggede på ham hun hentyd til at han lagde sig ned og lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 16:02

"at man ikke kan sove eller hvad hvordan bliv du til vampyr"
spurgte han om i det han åbnet hans øjne igen og kiget over på
hende ind han spurgte om noget igen "har du nogen særlige evner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 16:07

Hun nikkede
"ja at du ikke kommer til at sove"
hun kiggede ned i jorden og lagde hoved på skrå og smilte for sig selv, hun havde ikke lige lyst til at tale om hvordan hun blev vampyr, men det havde hun jo aldrig lyst til hun hade det, hun ville bare gerne kunne ligge det bag sig.
"det er en lang historie"
det var hendes normale undskyldning for ikke at tale om den, men folk havde typisk meget tid til at høre hende plapre løs om sin fortid som var 600 år siden kedeligt!
Hun nikkede svagt og kiggede op på ham med et smil på læben.
"Ja det har jeg"
hun elskede den evne det var en ren bonus ved hele den vampyr ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 16:48

"jeg har tid nok" svarde han og sendte hende et smil
pg bageffter han sagde til hende"jeg har aldrig været en der sov meget"
sagde han til hende og kiget på lofte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 17:06

Det var det hun frygtede og vidste han ville sige 'jeg har tid nok' *jeg forbander den der opfandt den sætning* hun kiggede på ham og sukkede så dybt.
"du kommer til at sove nu for det her bliver kedeligt"
hun sendte ham et svagt smil
"Jo jeg var på vej hjem fra noget jeg ikke kan huske måske fest ej det ved jeg ikke det er også lige meget men jeg gik ned langs gaden på vej hjem da jeg fik øje på en lille pige som sad ved en side vej, hun så alene og forladt ud så jeg ville hjælpe hende, jeg gik hen til hende og spurgte om der var noget galt men inden jeg kunne komme helt tæt på hende gik hun til angreb og bed mig og der lå jeg så hun var løbet væk og min børn og mand ventede bekymret der hjemme, jeg var der nok en uge før jeg tog hjem jeg troede jeg kunne leve med dem uden at slå dem ihjel men jeg kunne lugte blodet og ja jeg slog min familie ihjel"
hun kiggede ned i jorden og skrabede hendes negl mod jorden så den gav en pibende lyd fra sig og trak på skulderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 20:56

han lytte intresant til hendes historie i det han smilende
nikket nogen af gangene hvor man skulle gøre det "fandt du hende nogensinde
"hende der havde bid dig var" svarde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 21:00

Hun rystede på hovedet
"nej aldrig"
hun smilte svagt og kiggede på ham
"selvom man havde lyst til at lede efter hende gjorde man det ikke fordi man tænkte man ikke havde tid nok men det havde man jo"
hun trak på skulderne
"men jeg tror bare jeg var doven"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 9:16

"jeg vil nu ha lede effter den der gjorde det siden persone bare stak af"
svarde han i det han sendte hende et lille smil inden han lænde sig tilbage for at slappe af i hans hoved" hvor længe siden er det du forvandlet Julianne nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 9:30

Hun nikkede og trak på skulderne
"også vis du lige havde dræbt din familie og bare havde en tørst du ikke kunne slukke"
Hun smilte skævt og lagde hoved på siden
Hun kiggede undrende på ham det kunne hun ikke helt huske det var vel et par dage siden eller sådan
"det er et par dage siden jeg kan ikke helt huske det"
Hun smilte til ham og satte sig op af muren for at få noget stødte til ryggen det var den væg hans daggert sad i, hun tog den ud af vægen og kastede den hen til ham
"du for brug for den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 9:47

han kiget undrne på hende "hvorfor skal jeg da tag de det er jo
ikke godt for os vampyre" svarde han og greb skafte i det han smidt den
ned på jorden og kiget på hende i det han sendte hende et lille smil inden han
også lænde tilbage han måtte finde hende nå han komme tilbage til byen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:20

Hun smilte til ham
"nej nemlig så du burde have den på dig"
Hun grinte lavt da han smidt den på jorden
"tag den nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:23

han kiget på den og samlte den op og puttede den
ned i hans bælte ved siden af hans sværd i det han kiget
over mod hende "hvad arbejde du så som" spurgte han hende
om for at få en nye samtale igang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:28

Hun arbejdede ikke hun havde nok at beskæftige sig med
"jeg arbejder ikke"
Hun trak på skulderne og smilte til ham
"har du arbejde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:31

"ja leder af the shadow clan og snigemorder" svarde han
og kiget over på hende i det han ville tale om noget andet
"hvordan har juli det sisdte gang du så hende" spurgte han hende om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:42

Hun smilte til ham
"okay"
Hun kiggede på ham og trak på skulderen
"hun var lidt forvirret tror jeg men hun overfaldte mig ikke"
Hun sendte ham et drilsk smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:46

han kløede sig i hovedet da hun sagde at hun
ikke havde overfaldet hende i det han komme med et lille
smil "hun har altid været bedre ende mig til at styre hendes vrede"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 4 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum