Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba15 
Jake
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba15 
Lori
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba15 
Valentine
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba15 
Abigail
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba15 
Edgar
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

The darkness is slowly taking over(Arason)

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 22:53

Hun nikkede nervøst da han virkede lidt ophidset
hun tøvede lidt med at sige det var mod hende vilje for hun ville ikke forvandles men eller ville hun være død vis hun ikke havde gjort noget så hun valgte at sige det
"Mod hendes vilje"
hun kiggede på ham stadig nervøst og det havde hun sikkert også god grund til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 22:58

"og du gjorde det eller hvad" svarde han
og kiget rasende på hende i den han fik en stærk hovedepine
så han var nød til at tag sig til det orden blod blive bare ved med at komme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:01

Hun nikkede svarende
"ja hvorfor ikke"
hun kiggede på ham og lagde hoved på skrå
"det holder ikke op før du få noget at spise"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:11

"blive det være ende det her" spurgte han hende
om i det hans hovede dunket mere og mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:13

Hun rystede på hovedet
"nej faktisk ikke hun var ret rolig af en pige at være det er dem der plejer at opføre sig som en gal"
hun smilte og grinte lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:16

"ok dejliget" svarde han og satte sig normalte op
igen i det han holdte sig lukket for øjne ognæsen men han kunne stadig
lugte blod effter et minut var han væk og var tilbage igen i det han tørte blod væk fra munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:24

Hun smilte og nikkede
"Ja det var det så behøvede man ikke at bekymre sig så meget"
hun smilte til ham i det han var hurtigt var tilbage med blod om munden
"fantastisk ikke" hun smilte kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:26

"ikke noget jeg ville ha gjordet normalte så ved ikke rigtige hvad jeg skal sigde"
svarde han og kiget over på hende "væresgode der er næsten helt fyldet med blod i den krop det få du som tak for at du reddet mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:30

Hun smilte til ham og nikkede
"okay"
hun kiggede på ham og skubbede ham blidt
"Det var ikke noget, vis jeg havde lyttet til stemmen i mit hoved havde du aldrig været her"
hun smilte til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:33

"hvilken stemme" spurgte han nysgrite og og priket hende
for sjov på skulderne imens han lændte sig tilbage og slappet af i det han kiget
op på lofte igen og sendte hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:40

"det ved jeg ikke, min indre dæmon måske"
Hun grinte da hun godt kunne høre hvor latterligt det lød, men hvad skulle det eller være hende samvittighed nej fordi den skulle jo få hende til at gøre gode ting
"har du aldrig en stemme inde i dit hoved der vil have du gør det som den siger som en ordre" hun kiggede på ham og smilte til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:48

"nej aldrig jeg har aldrig haft en stemme der sagde hvad jeg skulle jo
så ved ikke hvad du menere" svarde han og sendte hende et smil
og gik over og sætte sig ved hende frysere du

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:52

"så er det vel bare mig der er mærkelig"
Hun smilte svagt og kiggede på ham da han satte sig ved hende
"det gør man altid når man er vampyr"
Hun trak på skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:56

"ja men det kan jeg ikke mærke så må der
vel være noget galt med mig" svarde han og sendte hende
et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:59

Hun smilte til ham
"ja det er der vel bare sig"
hun smilte til ham og stødte hendes skulder ind i hans for at drille ha
lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:03

han gengælde ved at slå hans skulder
ind i hendes og sendte hende et smil imens
han kiget sig omkring og smilte drilende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:06

Hun smilte til ham
"så er vi alligevel ikke så perfekte som de beskriver os"
Hun kiggede på ham drilende, ingen var perfekte ikke engang vampyre, sådan var det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:12

"har du første opdaget det nu smukke" sagde han drilende
til hende og sendte hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:17

Hun smilte
"ja og det tog mig kun 600 år"
Hun grinte lidt af sig selv, hun havde altid hadet mennesker og det gjorde hun stadig men hun kunne godt se at hun ikke var så anderledes forhold til dem.
"så ved du noget om vampyre eller skulle jeg sige dig selv"
Hun smilte til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:21

"ja jeg har haft en famile der har været vampyr jægere"
svarde han og sendte hende et flygtiet smil inden han forsætte "men ja min
famile blive slåede ihjel af vampyre så jeg ved lidt om jer" svarde han og sendte hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:26

"godt så skal vi ikke igennem det"
Hun smilte til ham og strøj en hånd gennem sit flotte lyse hår
"vampyr jægere"
Hun kiggede på ham
"og de blev dræbt af vampyrer alle sammen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:30

"ja men det var også varulve og kæmper de angreb mine forældres
by de var ikke klar jeg var den enste der overlevet" svarde han og sendte hende et lille smil det var dejliget at tale om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:34

Hun nikkede
"okay, så hvad gjorde du efter du havde mistet din familie og dit hjem"
Hun kiggede på ham, hun var nysgerrig hun synes han var spænende men det var mærkeligt at tale med en vampyr vus familie havde været vampyr jægere men så længe han ikke var det var det fint nok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:42

"min fars rådgivere hjælpe mig med at flygte og han døde
da jeg var 12 af banditere siden da har jeg levet her og der du ved"
svarde han og sukket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:45

Hun kiggede ned i jorden
"ja det ved jeg"
Hun kiggede på ham og smilte til hun boede selv hist og her
Hun kiggede ned på hans hånd hvor stoffet stadig sad på
"skal jeg tage det af eller" hun kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 3 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum