Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba15 
Genevira
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba15 
Jake
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba15 
Abigail
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba15 
Lori
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba15 
Edgar
The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba13The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba14The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

The darkness is slowly taking over(Arason)

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 18:07

Hun smilte til ham
"det tror jeg på"
Hun kiggede på ham og lagde hoved tilbage mod muren
"så du har ikke nogen familie"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 18:17

"nej som jeg sagde jeg mistede dem alle da hvores by bliv angrebet jeg trode også juli døde men det viste sig aat hun også havde en hemlige pasasage som ført ud af byen" svarde han og kiget over mod hende igen imens han trimte nærvøste med fødderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:20

Hun kiggede på ham og nikkede, hun tænkte over det han sagde med den blinde passager, vsr det mon den vampyr ved navn Seth Julianne havde sagt noget om
"Seth"
Hun kiggede spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:25

"ikke så vidt jeg ved hun havde også altid været et skridt foran mig"
svarde han "og der var ingen vampyre i hvores by" sagde han i det han
kiget over på hende hvem det ende var var det nok ham der havde været hendes
gammele kærste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:29

Hun kiggede op og lagde hovedet tilbage mod muren og lukkede øjne
hun slappede af det var på en måde at sove for hende
"godt for jer, men hvem var så den blinde passager"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:37

"jeg mente en hemlige tunnel sorry" sagde han
og sendte hende et drilende smil i det han stødte hans skulder ind i hendes
imens han smilte drilende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:50

Hun kiggede på ham og smilte til ham
"nåh okay"
Hun grinte lavt da han stødte sin skulder ind i hendes, hun gjorde det samme og smilte drilsk tilbage til ham og rettede sig op da idet hun var begyndt at kurre ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:57

han grinte også da hun skubbet hendes skulder mod hans
"er det alt eller hvad" grinte han til hende i det han slå ud med hans skulder
mod hendes igen og smilte drilende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:10

Hun kiggede på ham
"sig mig udfordre du mig"
Hun smilte til ham og skubbede til ham med hendes hånd og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:12

"ja jeg tror ikke du kan klare mig jeg er meget yngre ind dig" svarde han og slå hans skulder mod hendes igen mens han grinte "så ja jeg udfordre dig" svarde han og kiget drilende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:26

Hun kiggede på ham med åben mund helt i chok over at han kunne tale sådan til hende men hun var også ironisk
"jamen brimg it on"
hun skubbede til ham en ekstra gang og rejste sig op og var klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:31

han rejste sig også op i det han slog ud mod hende
med hans næve inden han lavet et flyvespark lide mod hendes
mave imens han selv stod og smilte drilende til hende "komme nu vis hvad du dur til beste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:41

Hun undveg hans slag mod hende, men fladt til jorden da hans flyvespark ramte hende lige i"" maven, hun kiggede op på ham og grinte af hans kommentar, hun var hurtigt oppe igen og slog direkte ud efter hans ansigt efterfuldt af et hårdt slag i maven og hun sluttede af med at feje bene væk under ham og smilte til ham
"i unge er alt for dovne nu til dags"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:50

han nåede ikke og blokere nogen af slagene så da hun fejet benne væk under ham noget han også og gøre det ved hende inde han rejste sig op igen "i gammel er for langsome" grinte han flabet til hende imens han vente på hvor hun ville slå ud henne mod ham jo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:02

Hun rejste sig hurtigt op i det han også fejede hendes ben væk under hende og smilte til ham inden hun løb hurtigt om bag ham som om hun forsvandt og dukkede op bag ved ham, hun tog hans kniv fra hans belte og satte den foran hans hals
"langsomme nu må jeg le"
Hun grinte og tog kniven væk fra hans hals og bakkede tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:09

"virklige " svarde han da han også brugte sin hurtigehed til at komme om bage hende i det han stod med kniven rettede mod hende i stedet for at hun holde den "payback"hvisket han til hende i det han selv gik tilbage med kniven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:54

Hun grinte lavt da han hviskede hende i øret, han var da en ret god udfordring for hende han var hurtig og gav ikke op men det var sikkert også hans arbejde der hjalp ham godt på vej.
Hun vendte sig om mod ham og smilte "tak for udfordringen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 16:17

"ja det var vel så lidt" svarde han og kiget
hende i øjne imens han smilte drilende til
hende "så du gir op"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 17:05

Hun grinte og smilte drilsk til ham
"om jeg gir op, aldrig"
Hun gik tættere på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 17:32

"nå det var du selv uden om" svarde han drilende
i det han gik tætre på hende også imens han kiget
hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:04

Hun smilte til ham og gik stadig væk langsomt tættere på ham
"ja det er jeg vel"
Hun grinte lavt og stoppede nogle få centimeter væk fra ham
"har du mere at byde på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:08

"ja jeg har" svarde han
i det han slog ud effter hende med hænderne
og bageeftter lavet 3 flyve spark mod hende i
det han håbet at han ramte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:22

Da hun stod tæt op ham ramte vær eneste slag og sprak han lavede da hun ikke kunne nå at forsvare sig, hun faldt til gulvet og lå der, hun havde lukket øjne og rørte ikke på sig som om hun virkelig var død men faktisk snød hun ham bare for på et eller andet tidspunkt ville hun fare op og slå og sparke ud efter ham så hårdt hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:24

han kiget på hende da hun lå som om hun var død
han gik hen mod hende og sætte sig ned og sætte hans hånd på hendes
arm for at se om hun virklige var døde eller om hun bare spillet død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:27

Hun gav et lille smil da han rørte hende arm og åbnede øjne i det hun væltede ham ned på jorden ved siden af hende og hun nu stod op og havde foden på hans mave og kiggede drilsk på ham
"det trick virker bare vær gang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The darkness is slowly taking over(Arason) - Page 5 Empty Sv: The darkness is slowly taking over(Arason)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum